PSV is nagenoeg niet veranderd, hij kon beter bij Kopenhagen gaan kijken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moet toch gewoon gewonnen worden....
Enige voetbalclub van Rotterdam, volgens ene J. Deelder.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:47 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Inderdaad en Sparta is een leuke club![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Enige voetbalclub van Rotterdam, volgens ene J. Deelder.
Ja idd, maar ik las in De Telegraaf dat De Boer en Groenendijk waren gaan kijken naar MyPa-Kopenhagen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:45 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja dus, lijkt mij een stuk minder belangrijk.
Ik neem aan dat de thuiswedstrijd wel iets goedkoper is. 43 Euro is wel ERG veel ja.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:59 schreef devv05 het volgende:
Wel belachelijk duur, ruim 43 euro voor een kaartje in de VOORRONDE
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:54 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Is die 43 euro inclusief vervoer?
Nee. Vervoer moet je zelf regelen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:54 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Is die 43 euro inclusief vervoer?
longsleeve is wel cool.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:20 schreef Urquhart het volgende:
Het shirt waar wij (hopelijk) Europa mee ingaan.
[afbeelding]
Adidas strepenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:20 schreef Urquhart het volgende:
Het shirt waar wij Europa mee ingaan.
[afbeelding]
Adidas gerelateerde onzin.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:22 schreef BobbyHill het volgende:
Wat zijn die dingen links- en rechtsonder?
Ik weet nog wel leukere uitspraken van m.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Enige voetbalclub van Rotterdam, volgens ene J. Deelder.
Jammer is dat, het shirt wordt te druk op een of andere manier, erg jammer.quote:
Ze zijn te aanwezig, dat vind ik er niet mooi aan.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb niks tegen de adidas strepen. Vind het wel een mooi shirt.
De negers zijn nou eenmaal in de meerderheid en die hebben t 's winters koudquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:59 schreef SiemeN het volgende:
En dat longsleeve.. daar ben ik ook nog altijd niet over uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |