Carrageenan en Cream waren samen voor mij de 'giveaways' dat het om ijs ging...quote:
Ja.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat is dat toch met dat Ben & Jerry? Is dat nou zoveel beter dan ijs van de Italiaan om de hoek?
Ja goh banaan zit er in jaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:47 schreef Irakeez het volgende:
banaan en lemoen ?
Ik zweer bij Van Der Poel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat is dat toch met dat Ben & Jerry? Is dat nou zoveel beter dan ijs van de Italiaan om de hoek?
Yes!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:47 schreef Asmodian het volgende:
Bananen & Walnoten = Chunkey Monkey?
B&J zijn een beetje de Starbucks in ijsland (nee, niet dat eiland).quote:
Yay!!quote:
Welterusten!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:49 schreef Irakeez het volgende:
ik ga slape.. lataah
Ja, ECHT Italiaans ijs is ook heel lekker, waar ik woonde vroeger was er zon ijsboer die alles nog handmatig deed enzo, dat is ook hemelsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
B&J zijn een beetje de Starbucks in ijsland (nee, niet dat eiland).
Persoonlijk heb ik liever ECHT Italiaans ijs (dus niet die melkbagger) dan een B&J.
laterquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:49 schreef Irakeez het volgende:
ik ga slape.. lataah
True. En dan van die mannen die er zorg aan besteden voordat ze 't je geven. Zoiets dus:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
B&J zijn een beetje de Starbucks in ijsland (nee, niet dat eiland).
Persoonlijk heb ik liever ECHT Italiaans ijs (dus niet die melkbagger) dan een B&J.
Weet je zeker dat dat een man is?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
True. En dan van die mannen die er zorg aan besteden voordat ze 't je geven. Zoiets dus:
[afbeelding]
Daar smaakt het niet beter door hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
True. En dan van die mannen die er zorg aan besteden voordat ze 't je geven. Zoiets dus:
[afbeelding]
Dat diepgevroren emmertje maakt het ook niet beter hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:52 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Daar smaakt het niet beter door hoor
quote:
Euh,quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:53 schreef Asmodian het volgende:
Goed, komtie
De AEX is een gewogen gemiddelde van de aandelenkoersen van de 25 grootste aandelenfondsen die in Amsterdam verhandeld worden. Noem mij 10 hiervan
Hij is een coole gast. Het was erg gezellig op 5 Days Off. Zie voor beschrijvingen I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor 3 vanaf ongeveer hierquote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:46 schreef Neleos het volgende:
[..]
Bescheiden jongen inderdaad, ik heb hem nooit in 't echt gesproken, maar dit heeft hij ooit eens verteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |