bij ons voor de cola.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:14 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Bij ons zijn er gewoon reclamecheques uitgeschreven voor 2 pakken.
Dat hebben wij niet gedaan, zit niet in het assortiment enzoquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:14 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Bij ons zijn er gewoon reclamecheques uitgeschreven voor 2 pakken.
mijn filiaal is maandag/dinsdag/woensdag/zaterdag tot 20 uur open, donderdag/vrijdag tot 21 uur.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:19 schreef GotC het volgende:
Toch apart, die verschillende openingstijden. Wij zijn normaal wel tot 22 uur open, maar deze week tot 20 uur, ivm de feestweek. Toch wel netjes van mn baas. Mrgoed, nu slapen, te gaar.
bij ons was de Calgonit 5in1 woensdag al op ofzoquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:06 schreef GotC het volgende:
Hadden jullie trouwens ook veuls te weinig Calgonit, uit de bonus?Mensen werden serieus kwaad, of vonden dat 2 losse verpakkingen hetzelfde waren als in de bonus ('Ja maar ik werk ook in een AH, en daar doen ze dat wel!' ga dan naar je eigen AH
)
Same herequote:bij ons was de Calgonit 5in1 woensdag al op ofzo
1 klant? Ik kreeg constant flippende klanten door de Calgonitquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:42 schreef Game_Error het volgende:
Was weer een heerlijk dag gister, een klant begon tegne me te flippen omdat alle foupack cola op warenen tot 11 uur doorgevuld om alle nieuwe bonus aanbiedingen weer in de schappen te krijgen
Bij AH wordt zoiets niet geaccepteerd door klanten. Echter bij andere winkelketens wordt het als "normaal" gezien als iets op isquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:59 schreef GotC het volgende:
[..]
1 klant? Ik kreeg constant flippende klanten door de Calgonit. Why, ook echt. Het is niet t einde van de wereld als er een bonusaanbieding niet meer is
Idd, echt erg! En dan krijg je klanten 'Ja maar ik ben helemaal uit Den Haag/Wateringen/Rijswijk hierheen gekomen, omdat jullie altijd alles hebben!' We zijn ook gewoon maar een AH hoorquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:47 schreef highway101 het volgende:
[..]
Bij AH wordt zoiets niet geaccepteerd door klanten. Echter bij andere winkelketens wordt het als "normaal" gezien als iets op is![]()
Natuurlijk, maar het kan toch ook weleens gebeuren dat iets op is? Dan hoeven mensen werknemers nog niet de grond in te schelden?quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:52 schreef CryptoKnight het volgende:
Da's ook vrij logisch als je bekend staat om de service...
nog leuker zijn de voordeelverpakkingen die normaal niet in het assortiment zitten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:34 schreef CryptoKnight het volgende:
Te schelden niet nee, maar daar hadden we het niet over.
Bovendien kunnen onze klanten altijd nog gebruik maken van de reclamecheque dus ach. Punt is alleen dat bij ons de XL aanbiedingen vaak woensdag al op zijn en niet meer geleverd worden. Voorwaarde is wel op=op maar daar krijgen we regelmatig boze klanten over, en terecht eigenlijk...
Voordeelverpakkingen gaan steeds vaker het assortiment in merk ik.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:40 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
nog leuker zijn de voordeelverpakkingen die normaal niet in het assortiment zitten.
Waarom staat hier dat ze vanaf 1 aug. verstrekt worden.. De aktie is toch deze week pas begonnen?quote:bron : http://www.ah.nl/filmweken/voorwaarden.jsp
De AH Filmbonnen worden verstrekt van 1 augustus t/m 10 september 2006. U krijgt een filmbon bij besteding van elke 20 euro aan boodschappen bij Albert Heijn (met uitzondering van AH to go).
Bij iedere bestelling via Albert.nl ontvangt u, ongeacht uw bestelbedrag, 6 AH filmbonnen.
Tabak, geneesmiddelen, babyvoeding tot 1 jaar, boeken, telefoon- en strippenkaarten, postzegels, cadeaubonnen, toegangstickets, loten en statiegeld zijn uitgezonderd van deze actie.
De AH Filmbon is geldig bij alle Nederlandse bioscopen en filmtheaters aangesloten bij de Nederlandse Vereniging van Bioscoopexploitanten (NVB).
De filmbon kan van 1 augustus t/m 17 september 2006 worden ingeleverd.
Wilt u gebruikmaken van de AH Filmbon, meld dit dan a.u.b. voor aankoop van uw bioscoopkaartjes aan de kassa.
In ruil voor de AH Filmbon krijgt u uw tweede bioscoopkaartje voor dezelfde voorstelling van gelijke rang gratis.
Bij twee verschillend geprijsde bioscoopkaartjes geldt het hoogste tarief.
U kunt de AH Filmbon niet inwisselen voor geld en de filmbon is niet geldig in combinatie met andere acties.
U kunt de AH Filmbon maar één keer gebruiken.
Deze actie geldt zolang de voorraad strekt. De voorwaarden kunnen tussentijds wijzigen.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:56 schreef febster het volgende:
Sta je op Lowlands, wil je even niet aan de AH denken, loop je over je camping heen heeft iemand een grote banner mee genomen en aan zijn tent gehangen de de AH nog cassieres en vulploegmedewerkers zoekt
De vraag is of je 5 meter Kies en Kook überhaupt wil hebben. Je kunt het niet afprijzen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:06 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Speciaal voor ons is er 5 meter Kies&Kook gemaakt.
We zijn de enige winkel in heel Nederland met 5 meter.
Ja, dat willen we dolgraag hebben, want nee wij hoeven niet af te prijzen; we verkopen alles, letterlijk alles. Denk dat we afgelopen week in de top-3 stonden van de filialen met de hoogste omzetten nu de Konmar bij ons dicht is. Komende week ligt de verwachting nog een stukje hoger.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:55 schreef Atlasvlinder het volgende:
[..]
De vraag is of je 5 meter Kies en Kook überhaupt wil hebben. Je kunt het niet afprijzen.![]()
Leeg? laat me raden! Groot filiaal, en toch telkens de wagen moeten delen met een ander filiaal, en chaufeurs vers die niet alles mee (kunnen) nemenquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:56 schreef Webgangster het volgende:
105 CC-Rolcontainers in het magazijn
Word met de dag meer
Klopt helemaal, precies hetzelfde verhaal hier.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:10 schreef blizzard_rail het volgende:
[..]
Leeg? laat me raden! Groot filiaal, en toch telkens de wagen moeten delen met een ander filiaal, en chaufeurs vers die niet alles mee (kunnen) nemen. Hier in De Bilt een bekkend probleem, gister ochtend stonden er zo'n 80 CC-Rolcontainers omdat voorgaande chaufeurs niet alles mee namen, 's middags stonden er nog eens een stuk of 40. Ik ben benieuwd wat me straks weer te wachten staat
.
Dat hadden wij hier voor een paar maandenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:42 schreef blizzard_rail het volgende:
Wij hebben na de pasen ooit nog eens zo'n ernstige situatie gehad dat we tevergeefs om een extra wagen hebben gevraagd (leeg), de containers moeten elke nacht naar binnen en de ochtend er op weer naar buiten omdat het magazijn niet groot genoeg is om zo'n 100 containers in op te slaan naast de gebruikelijke goederen. met flink door duwen hebben we beetje bij beetje toch alles weer weg gekregen.
Ik heb de laatste tijd ook best vaak expeditie gebeld omdat LVC niet meekwam met vers. Er mag eigenlijk niet eens meer gebeld worden naar expeditie, alleen nog mailquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:48 schreef NovaCain het volgende:
Nou ja. dat is jullie probleem dan denk ik? Als een HB chaufeur niks mee wil nemen zeg je maar dat hij moet wachten en dat je wel ff met expeditie gaat bellen. Dan kan hij het opeens wel meenemen. Net als dat een AGF chaufeur geen papier wil meenemen omdat hij nog voor een ander filiaal erin heeft staan. Mog hij hij ook meenemen. Zolang de baal maar goed getaped is.
En ja willen ze het niet. Bellen met expeditie![]()
![]()
Jah ook weer zoiets. Vorige week kregen we onaangekondigd 2 deelleveringen. Dus ik wilde maandag gaan bellen. lagen er 2 faxen in de fax (papier was zaterdag op, niet zo slim neequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:37 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd ook best vaak expeditie gebeld omdat LVC niet meekwam met vers. Er mag eigenlijk niet eens meer gebeld worden naar expeditie, alleen nog mail![]()
Wij gaan voortaan ook gewoon bellen, dan praat die chauffeur wel anders...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:48 schreef NovaCain het volgende:
Nou ja. dat is jullie probleem dan denk ik? Als een HB chaufeur niks mee wil nemen zeg je maar dat hij moet wachten en dat je wel ff met expeditie gaat bellen. Dan kan hij het opeens wel meenemen. Net als dat een AGF chaufeur geen papier wil meenemen omdat hij nog voor een ander filiaal erin heeft staan. Mog hij hij ook meenemen. Zolang de baal maar goed getaped is.
En ja willen ze het niet. Bellen met expeditie![]()
![]()
My point exactlyquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:46 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Wij gaan voortaan ook gewoon bellen, dan praat die chauffeur wel anders...
10? En dat was een toplokatie? Blijkbaar schatten ze zichzelf niet hoog in!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:14 schreef blrrrt het volgende:
De 2e slag met de Jumbo hebben we ook al gewonnen; ze krijgen maar 10 kassa's terwijl wij er 15 hebben staan (voor de verbouwing zelfs 17). Dat worden dus in het begin lange rijen en ontevreden klanten.
Een fotootje:
[afbeelding]
1 van hun '7 zekerheden' is nooit rijen bij de kassa. Concreet betekend dat: sta je als 4e in de rij, is er geen kassa met een kortere rij of zijn alle kassa's open, dan krijg je je boodschappen gratis. Met 10 kassa's in zo'n groot filiaal kunnen heel gemakkelijk alle 10 kassa's worden geopend, en zijn ze dus geen geld kwijt als het even wat drukker is. Goede marketingtrucs, die 7 zekerheden........quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:54 schreef highway101 het volgende:
[..]
10? En dat was een toplokatie? Blijkbaar schatten ze zichzelf niet hoog in!
Mja ik was een keer in die nieuwe "geweldige" Jumbo in Groningen. alle kassa's open, een half uur in de rij gestaan. Gelukkig gaan ze in mijn AH weer stevig bezig met 3 in de rij, kassa erbij enzo.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:13 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
1 van hun '7 zekerheden' is nooit rijen bij de kassa. Concreet betekend dat: sta je als 4e in de rij, is er geen kassa met een kortere rij of zijn alle kassa's open, dan krijg je je boodschappen gratis. Met 10 kassa's in zo'n groot filiaal kunnen heel gemakkelijk alle 10 kassa's worden geopend, en zijn ze dus geen geld kwijt als het even wat drukker is. Goede marketingtrucs, die 7 zekerheden........
Na het openen van Jumbo Groningen-De Beren (drie jaar geleden ofzo) was de paniek bij AH blijkbaar zo groot, dat het personeel van AH liep te folderen voor dezelfde Jumbo om te proberen klantjes terug te krijgen. Geen idee of dat ook gelukt is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:07 schreef highway101 het volgende:
Overigens roept Jumbo dat die nieuwe in Groningen-Euroborg fantastisch moet draaien, maar er is géén AH in die stad die enig omzetverlies heeft
Waarschijnlijk omdat hij zo goed presteert dat hij zn best mag gaan doen bij een filiaal dat slechter loopt. Wat idd vervelend kan zijn. Want dan krijgen jullie waarchijnlijk een slechtere terugquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:19 schreef mrk_ het volgende:
Net gehoord dat onze bedrijfsleider over 2 weken naar een ander filliaal overgeplaatst word, zijn we helemaal niet zo blij mee! Hij is hier nog maar net een jaartje ofzo, en ik snap echt niet waarom hij nou weer naar een ander filiaal moet.. Beetje jammer!![]()
Echt jammer, alles begon net lekker en duidelijk te lopen, je bent gewend aan zijn manier van leiding geven, wordt dit weer abrupt afgebroken door een beslissing van hogerhand, en kan je als filiaal weer onder aan de ladder beginnen..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:59 schreef NovaCain het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij zo goed presteert dat hij zn best mag gaan doen bij een filiaal dat slechter loopt. Wat idd vervelend kan zijn. Want dan krijgen jullie waarchijnlijk een slechtere terug
Precies wat ik dus ook al dacht.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:13 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
1 van hun '7 zekerheden' is nooit rijen bij de kassa. Concreet betekend dat: sta je als 4e in de rij, is er geen kassa met een kortere rij of zijn alle kassa's open, dan krijg je je boodschappen gratis. Met 10 kassa's in zo'n groot filiaal kunnen heel gemakkelijk alle 10 kassa's worden geopend, en zijn ze dus geen geld kwijt als het even wat drukker is. Goede marketingtrucs, die 7 zekerheden........
Als ik leidingevende van de groenteafdeling was zou ik eens goed nadenken om een actie.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:16 schreef highway101 het volgende:
Bij AH Zwolle-Diezerpoort hadden ze een bestelfoutje gemaakt. 150 colli witte druiven, in plaats van 15colliOf wij wat wilden overnemen. Nouja, 80 colli danmaar, 1 dag niet bestellen, en de volgende dag beperkt. Hadden ze de OZ al úren verstuurd voordat de druifjes er waren. Lekker voor je voorraad
![]()
Jullie zijn gewoon goedquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:26 schreef highway101 het volgende:
mja, maar wellicht hadden ze nog wat teveel voorraad voor de koppen liggen, zoals Royal Gala, Nectarines/Perziken (hoe origineel), spitskool en trostomaten. Je wilt ook geen ouwe troep verkopen.
We hebben overigens nette bordjes uitgeprint met de uitleg waarom veel groenten niet leverbaar zijn.
Die Jumbo zuigt nu al.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:34 schreef kmaestro het volgende:
In het lokale krantje hier een grote advertentie van Hoogvliet, dat ze 2,5 procent ofzo goedkoper zijn dan Jumbo. Grote klap voor de laagsteprijsgarantie voor Jumbo
DC Tilburg ook al, alle filialen van 1000 tot 1528 (gokje) kregen fors minder geleverdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:51 schreef waterreus23 het volgende:
Er is een stroomstoring geweest in DC Zaandam waardoor de bestelorders niet kunnen worden verwerkt. Dat houdt in dat we morgenochtend erg weinig tot geen vulling krijgen, maar morgenmiddag weer de volle mep
Wij kregen dat bericht ook. (1491). Volgens mij was het 1001 tot 1581.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:05 schreef febster het volgende:
[..]
DC Tilburg ook al, alle filialen van 1000 tot 1528 (gokje) kregen fors minder geleverd
Weet je ook welke filiaalnummers getroffen gaan worden ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:10 schreef waterreus23 het volgende:
De storing is voorbij, en als mensen s'ochtend een levering krijgen moeten ze nog rekening houden met extreem lage aantallen colli's
Ik mocht om 18 uur weg omdat het te rustig wasquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:36 schreef highway101 het volgende:
Ik heb weer bijna een record gedraait voor kassa bijdraaien op 1 middag van 14.00 - 17.00... 7 keer![]()
Daar ben ik toch weer 2,5 uur aan verloren.
Record staat altijd nog op 8 keer in 3 uur tijd...![]()
Gisteravond om half 11 werden we opgebeld door het DC met de vraag of we toevallig vandaag om 6 uur 's ochtends een extra levering konden/wilden krijgen, want door de storing was meer dan de helft niet uitgeleverd; we hadden maar 1200 colli houdbaar.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:10 schreef waterreus23 het volgende:
De storing is voorbij, en als mensen s'ochtend een levering krijgen moeten ze nog rekening houden met extreem lage aantallen colli's
Jebquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:38 schreef AH-Hamster het volgende:
De AH WK 2006 gaat binnenkort van start!
Wij hebben Rachidquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:32 schreef blrrrt het volgende:
Nieuwe commercials van Jumbo zien er goed uit.
http://www.jumbosupermarkten.nl/video/videolist.aspx?ItemId=2192
De bovenste 2 dus...
Het wordt wel weer is tijd voor een nieuwe commercial met Harry en Rachid ja. De hele zomer de herhaling van de zomerzegelscommercial van vorig jaar gezien en nu weer de herhaling van de filmwekencommcercial van vorig jaar...quote:
Humor draagt niet bij aan de effectiviteit van commercials. En effectief zijn die commercials zeker wel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:54 schreef Webgangster het volgende:
Zit niet echt humor in die TV reclames vn de Jumbo
Ik denk als de AH reclames geen humor hadden gehad het dus ook geen succes had geweest, maar daar denk jij dus anders over.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:55 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Humor draagt niet bij aan de effectiviteit van commercials. En effectief zijn die commercials zeker wel.
Ik heb het over de effectiviteit van een reclame. Humor helpt een commercial wel aan een hogere waardering, maar het effect dat je wil bereiken (dat mensen naar je winkel komen) wordt er niet door vergroot. De commercials van Jumbo zijn goed doordat ze duidelijk de kernwaarden van de Jumbo communiseren naar de kijker. Effectief dus.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:04 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Ik denk als de AH reclames geen humor hadden gehad het dus ook geen succes had geweest, maar daar denk jij dus anders over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |