Jullie zijn gewoon goedquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:26 schreef highway101 het volgende:
mja, maar wellicht hadden ze nog wat teveel voorraad voor de koppen liggen, zoals Royal Gala, Nectarines/Perziken (hoe origineel), spitskool en trostomaten. Je wilt ook geen ouwe troep verkopen.
We hebben overigens nette bordjes uitgeprint met de uitleg waarom veel groenten niet leverbaar zijn.
Die Jumbo zuigt nu al.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:34 schreef kmaestro het volgende:
In het lokale krantje hier een grote advertentie van Hoogvliet, dat ze 2,5 procent ofzo goedkoper zijn dan Jumbo. Grote klap voor de laagsteprijsgarantie voor Jumbo
DC Tilburg ook al, alle filialen van 1000 tot 1528 (gokje) kregen fors minder geleverdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:51 schreef waterreus23 het volgende:
Er is een stroomstoring geweest in DC Zaandam waardoor de bestelorders niet kunnen worden verwerkt. Dat houdt in dat we morgenochtend erg weinig tot geen vulling krijgen, maar morgenmiddag weer de volle mep
Wij kregen dat bericht ook. (1491). Volgens mij was het 1001 tot 1581.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:05 schreef febster het volgende:
[..]
DC Tilburg ook al, alle filialen van 1000 tot 1528 (gokje) kregen fors minder geleverd
Weet je ook welke filiaalnummers getroffen gaan worden ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:10 schreef waterreus23 het volgende:
De storing is voorbij, en als mensen s'ochtend een levering krijgen moeten ze nog rekening houden met extreem lage aantallen colli's
Ik mocht om 18 uur weg omdat het te rustig wasquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:36 schreef highway101 het volgende:
Ik heb weer bijna een record gedraait voor kassa bijdraaien op 1 middag van 14.00 - 17.00... 7 keer![]()
Daar ben ik toch weer 2,5 uur aan verloren.
Record staat altijd nog op 8 keer in 3 uur tijd...![]()
Gisteravond om half 11 werden we opgebeld door het DC met de vraag of we toevallig vandaag om 6 uur 's ochtends een extra levering konden/wilden krijgen, want door de storing was meer dan de helft niet uitgeleverd; we hadden maar 1200 colli houdbaar.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:10 schreef waterreus23 het volgende:
De storing is voorbij, en als mensen s'ochtend een levering krijgen moeten ze nog rekening houden met extreem lage aantallen colli's
Jebquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:38 schreef AH-Hamster het volgende:
De AH WK 2006 gaat binnenkort van start!
Wij hebben Rachidquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:32 schreef blrrrt het volgende:
Nieuwe commercials van Jumbo zien er goed uit.
http://www.jumbosupermarkten.nl/video/videolist.aspx?ItemId=2192
De bovenste 2 dus...
Het wordt wel weer is tijd voor een nieuwe commercial met Harry en Rachid ja. De hele zomer de herhaling van de zomerzegelscommercial van vorig jaar gezien en nu weer de herhaling van de filmwekencommcercial van vorig jaar...quote:
Humor draagt niet bij aan de effectiviteit van commercials. En effectief zijn die commercials zeker wel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:54 schreef Webgangster het volgende:
Zit niet echt humor in die TV reclames vn de Jumbo
Ik denk als de AH reclames geen humor hadden gehad het dus ook geen succes had geweest, maar daar denk jij dus anders over.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:55 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Humor draagt niet bij aan de effectiviteit van commercials. En effectief zijn die commercials zeker wel.
Ik heb het over de effectiviteit van een reclame. Humor helpt een commercial wel aan een hogere waardering, maar het effect dat je wil bereiken (dat mensen naar je winkel komen) wordt er niet door vergroot. De commercials van Jumbo zijn goed doordat ze duidelijk de kernwaarden van de Jumbo communiseren naar de kijker. Effectief dus.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:04 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Ik denk als de AH reclames geen humor hadden gehad het dus ook geen succes had geweest, maar daar denk jij dus anders over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |