Probeer een andere afdeling.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:27 schreef tazman89 het volgende:
Ik ga 1151 maar is vereren met een bezoekje, verveel me de tering hier, en moet toch nog wat dingen halende Jumbo tegenover ons gaat ook open over een week ofzo, lijkt me wel interessant rond te lopen...
binnekort maar is voor een nieuwe baan gaan, 1.5 jaar AH en het komt me goed me neus uit!
ik precies na een half jaarquote:
dat verschilt per filiaal, bij mij moet iedereen altijd z'n eigen eten betalenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:07 schreef Game_Error het volgende:
Ik moet vandaag van 3 tot 10 werkenmaar hoe zit het met het eten in de AH ik hooorde dat je iets mocht uitzoeken van 7 euro ofzo?
Als je van 13-22 werkt krijg je zoiezo een maaltijd óf moeten ze je maaltijd vergoeden tot een bepaald bedrag. Staat in de CAO en kunnen ze niet onderuit.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:16 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
dat verschilt per filiaal, bij mij moet iedereen altijd z'n eigen eten betalen
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:53 schreef CryptoKnight het volgende:
Ach, je moet het zo zien; hij deed het wel 'even'.
En extra promotie Zaanse Hoeve zuivel. Melkpakken die aan het plafond hangen (veel te laag enzoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:12 schreef Gnittoo het volgende:
vanaf maandag weer een 2de bioscoopkaartje gratis bij besteding van 20 euro.
onze winkel is sowieso nooit tot 22 uur open en wij hebben natuurlijk zo'n uitzendkrachten CAO, maar ik zal er maandag eens in kijken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:40 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Als je van 13-22 werkt krijg je zoiezo een maaltijd óf moeten ze je maaltijd vergoeden tot een bepaald bedrag. Staat in de CAO en kunnen ze niet onderuit.
Voor andere tijden weet ik het niet zeker...
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:28 schreef highway101 het volgende:
Lekker is dat ja![]()
Nouja, hier was ineens zo'n boom, in 1 klap van 6 naar 12 kassa'sen nog dikke rijen. Ook niet normaal meer.. (we hebben slechts 12 kassa's, 8 te weinig
)
300 colli? Vrij nutteloos dan? Dat zijn maar 6 karren ofzo.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:56 schreef DeTolk het volgende:
Vandaag maar 300 Colli HB binnengehad. We beginnen nu te merken dat we gaan verhuizen.
Hierzo, franchisor:quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:40 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Als je van 13-22 werkt krijg je zoiezo een maaltijd óf moeten ze je maaltijd vergoeden tot een bepaald bedrag. Staat in de CAO en kunnen ze niet onderuit.
Voor andere tijden weet ik het niet zeker...
Toch apart, die verschillende openingstijden. Wij zijn normaal wel tot 22 uur open, maar deze week tot 20 uur, ivm de feestweek. Toch wel netjes van mn baasquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:20 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
onze winkel is sowieso nooit tot 22 uur open en wij hebben natuurlijk zo'n uitzendkrachten CAO, maar ik zal er maandag eens in kijken.
Wij hadden te weinig cola.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:06 schreef GotC het volgende:
Hadden jullie trouwens ook veuls te weinig Calgonit, uit de bonus?Mensen werden serieus kwaad, of vonden dat 2 losse verpakkingen hetzelfde waren als in de bonus ('Ja maar ik werk ook in een AH, en daar doen ze dat wel!' ga dan naar je eigen AH
)
Bij ons zijn er gewoon reclamecheques uitgeschreven voor 2 pakken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:06 schreef GotC het volgende:
Hadden jullie trouwens ook veuls te weinig Calgonit, uit de bonus?Mensen werden serieus kwaad, of vonden dat 2 losse verpakkingen hetzelfde waren als in de bonus ('Ja maar ik werk ook in een AH, en daar doen ze dat wel!' ga dan naar je eigen AH
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |