Klopt helemaal, precies hetzelfde verhaal hier.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:10 schreef blizzard_rail het volgende:
[..]
Leeg? laat me raden! Groot filiaal, en toch telkens de wagen moeten delen met een ander filiaal, en chaufeurs vers die niet alles mee (kunnen) nemen. Hier in De Bilt een bekkend probleem, gister ochtend stonden er zo'n 80 CC-Rolcontainers omdat voorgaande chaufeurs niet alles mee namen, 's middags stonden er nog eens een stuk of 40. Ik ben benieuwd wat me straks weer te wachten staat
.
Dat hadden wij hier voor een paar maandenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:42 schreef blizzard_rail het volgende:
Wij hebben na de pasen ooit nog eens zo'n ernstige situatie gehad dat we tevergeefs om een extra wagen hebben gevraagd (leeg), de containers moeten elke nacht naar binnen en de ochtend er op weer naar buiten omdat het magazijn niet groot genoeg is om zo'n 100 containers in op te slaan naast de gebruikelijke goederen. met flink door duwen hebben we beetje bij beetje toch alles weer weg gekregen.
Ik heb de laatste tijd ook best vaak expeditie gebeld omdat LVC niet meekwam met vers. Er mag eigenlijk niet eens meer gebeld worden naar expeditie, alleen nog mailquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:48 schreef NovaCain het volgende:
Nou ja. dat is jullie probleem dan denk ik? Als een HB chaufeur niks mee wil nemen zeg je maar dat hij moet wachten en dat je wel ff met expeditie gaat bellen. Dan kan hij het opeens wel meenemen. Net als dat een AGF chaufeur geen papier wil meenemen omdat hij nog voor een ander filiaal erin heeft staan. Mog hij hij ook meenemen. Zolang de baal maar goed getaped is.
En ja willen ze het niet. Bellen met expeditie![]()
![]()
Jah ook weer zoiets. Vorige week kregen we onaangekondigd 2 deelleveringen. Dus ik wilde maandag gaan bellen. lagen er 2 faxen in de fax (papier was zaterdag op, niet zo slim neequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:37 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd ook best vaak expeditie gebeld omdat LVC niet meekwam met vers. Er mag eigenlijk niet eens meer gebeld worden naar expeditie, alleen nog mail![]()
Wij gaan voortaan ook gewoon bellen, dan praat die chauffeur wel anders...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:48 schreef NovaCain het volgende:
Nou ja. dat is jullie probleem dan denk ik? Als een HB chaufeur niks mee wil nemen zeg je maar dat hij moet wachten en dat je wel ff met expeditie gaat bellen. Dan kan hij het opeens wel meenemen. Net als dat een AGF chaufeur geen papier wil meenemen omdat hij nog voor een ander filiaal erin heeft staan. Mog hij hij ook meenemen. Zolang de baal maar goed getaped is.
En ja willen ze het niet. Bellen met expeditie![]()
![]()
My point exactlyquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:46 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Wij gaan voortaan ook gewoon bellen, dan praat die chauffeur wel anders...
10? En dat was een toplokatie? Blijkbaar schatten ze zichzelf niet hoog in!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:14 schreef blrrrt het volgende:
De 2e slag met de Jumbo hebben we ook al gewonnen; ze krijgen maar 10 kassa's terwijl wij er 15 hebben staan (voor de verbouwing zelfs 17). Dat worden dus in het begin lange rijen en ontevreden klanten.
Een fotootje:
[afbeelding]
1 van hun '7 zekerheden' is nooit rijen bij de kassa. Concreet betekend dat: sta je als 4e in de rij, is er geen kassa met een kortere rij of zijn alle kassa's open, dan krijg je je boodschappen gratis. Met 10 kassa's in zo'n groot filiaal kunnen heel gemakkelijk alle 10 kassa's worden geopend, en zijn ze dus geen geld kwijt als het even wat drukker is. Goede marketingtrucs, die 7 zekerheden........quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:54 schreef highway101 het volgende:
[..]
10? En dat was een toplokatie? Blijkbaar schatten ze zichzelf niet hoog in!
Mja ik was een keer in die nieuwe "geweldige" Jumbo in Groningen. alle kassa's open, een half uur in de rij gestaan. Gelukkig gaan ze in mijn AH weer stevig bezig met 3 in de rij, kassa erbij enzo.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:13 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
1 van hun '7 zekerheden' is nooit rijen bij de kassa. Concreet betekend dat: sta je als 4e in de rij, is er geen kassa met een kortere rij of zijn alle kassa's open, dan krijg je je boodschappen gratis. Met 10 kassa's in zo'n groot filiaal kunnen heel gemakkelijk alle 10 kassa's worden geopend, en zijn ze dus geen geld kwijt als het even wat drukker is. Goede marketingtrucs, die 7 zekerheden........
Na het openen van Jumbo Groningen-De Beren (drie jaar geleden ofzo) was de paniek bij AH blijkbaar zo groot, dat het personeel van AH liep te folderen voor dezelfde Jumbo om te proberen klantjes terug te krijgen. Geen idee of dat ook gelukt is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:07 schreef highway101 het volgende:
Overigens roept Jumbo dat die nieuwe in Groningen-Euroborg fantastisch moet draaien, maar er is géén AH in die stad die enig omzetverlies heeft
Waarschijnlijk omdat hij zo goed presteert dat hij zn best mag gaan doen bij een filiaal dat slechter loopt. Wat idd vervelend kan zijn. Want dan krijgen jullie waarchijnlijk een slechtere terugquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:19 schreef mrk_ het volgende:
Net gehoord dat onze bedrijfsleider over 2 weken naar een ander filliaal overgeplaatst word, zijn we helemaal niet zo blij mee! Hij is hier nog maar net een jaartje ofzo, en ik snap echt niet waarom hij nou weer naar een ander filiaal moet.. Beetje jammer!![]()
Echt jammer, alles begon net lekker en duidelijk te lopen, je bent gewend aan zijn manier van leiding geven, wordt dit weer abrupt afgebroken door een beslissing van hogerhand, en kan je als filiaal weer onder aan de ladder beginnen..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:59 schreef NovaCain het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij zo goed presteert dat hij zn best mag gaan doen bij een filiaal dat slechter loopt. Wat idd vervelend kan zijn. Want dan krijgen jullie waarchijnlijk een slechtere terug
Precies wat ik dus ook al dacht.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:13 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
1 van hun '7 zekerheden' is nooit rijen bij de kassa. Concreet betekend dat: sta je als 4e in de rij, is er geen kassa met een kortere rij of zijn alle kassa's open, dan krijg je je boodschappen gratis. Met 10 kassa's in zo'n groot filiaal kunnen heel gemakkelijk alle 10 kassa's worden geopend, en zijn ze dus geen geld kwijt als het even wat drukker is. Goede marketingtrucs, die 7 zekerheden........
Als ik leidingevende van de groenteafdeling was zou ik eens goed nadenken om een actie.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:16 schreef highway101 het volgende:
Bij AH Zwolle-Diezerpoort hadden ze een bestelfoutje gemaakt. 150 colli witte druiven, in plaats van 15colliOf wij wat wilden overnemen. Nouja, 80 colli danmaar, 1 dag niet bestellen, en de volgende dag beperkt. Hadden ze de OZ al úren verstuurd voordat de druifjes er waren. Lekker voor je voorraad
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |