Maar ze wil de waarheid niet accepterenquote:
Dat klopt.. Elke keer als er iemand net zo dom reageert als Yvana, noem ik die persoon Yvana!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:07 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
Op dat je bent getekend voor het leven na dan, hoewel ze op fok niet meer serieus genomen zal worden, kan je met een beetje wilskracht, wat uiteraard best aan te leren is, best nog een eind komen.
Ze is tenslotte pas 17, niet 35 ofzo. Als ze straks het licht ziet en wat gaat doen voor het nut van algemeen zal ze zo weer boven Jan zijn.
Je bent er een partij trots op hequote:
Die zit, OMG !!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Koffiehulp is zegt ook genoeg, of niet?
Ik heb met twee vingers in mijn neus (lees: op mijn dooie gemak) VWO afgerond met wat extra keuzevakken (gemiddeld cijfer eindlijst, 8.7) een afgeronde HBO+ opleiding en een verzamelmap vol overige opleidingen, cursussen en bijscholingen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik schilder, teken, boetseer, ik lees, ik ben vermakelijk, en zie er nog leuk uit ook !![]()
Daar moet je trots op zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Alsof jij de nieuwe paris hilton bent PFOEH !
Hij heeft wel een rijbewijs, heb ik me kortgeleden laten vertellenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:28 schreef Nawien het volgende:
[..]
Daar moet je trots op zijn natuurlijk![]()
Jij zou best een kloon van 2609 kunnen zijn, die is ook zo wereldvreemd![]()
En ik moet onder de indruk zijn? Kunstwerken van speksteen? Pfuh, en noem je mij een kapsones-type? Ik heb geen kapsones, ik ben zoals ik ben !quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:19 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Ik heb met twee vingers in mijn neus (lees: op mijn dooie gemak) VWO afgerond met wat extra keuzevakken (gemiddeld cijfer eindlijst, 8.7) een afgeronde HBO+ opleiding en een verzamelmap vol overige opleidingen, cursussen en bijscholingen.
Ik schilder, maak kunstvoorwerpen van speksteen, programmeer in zes talen, snowboard op wedstrijdniveau, zit halverwege de verbouwing van mijn jaren '60 woning (en dat doe ik zelf ja, tenslotte ben ik binnenhuis- en tuinarchitect en tevens kan ik beter ontwerpen, metselen, timmeren, afmonteren en decoreren dan de zogenaamde vakmensen.) en ik werk bij een attractiebedrijf (in de weekeinden) waar ik shows presenteer en meerdaagse evenementen organiseer.
Bovendien ben ik een goede kok waardoor de kans dat ik grieks, japans of indiaas op tafel zet een stuk groter is dan de kans op aardappelen, groente en een stuk vlees.
Mijn vrouw is zwanger en mijn loopbaan levert genoeg geld op om te doen wat ik wil.
Ben ik nu beter dan jij?
Ik denk dat een belangrijke les die jij moet leren is dat er altijd mensen zijn die het beter voor elkaar hebben dan jij, meer geld verdienen en een betere studie hebben (afgerond). Veel van die mensen komen uit een ander milieu dan jij (lees: hebben geen rijke papa) en hebben alles in het leven zelf gedaan. Op het moment dat jij ook zover bent mag je je nog eens melden, tot die tijd ben je simpelweg een minderjarig tutje met teveel ego en een hoop onterechte kapsones. Wat heb jij tot nu toe in je leven bereikt behalve een paar cijfertjes halen?
Met andere woorden, dim maar een beetje. Niemand is van je onder de indruk.
Weet je uberhaubt wat capsones hebben inhoud?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:30 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En ik moet onder de indruk zijn? Kunstwerken van speksteen? Pfuh, en noem je mij een kapsones-type? Ik heb geen kapsones, ik ben zoals ik ben !
En ik ga al 5 jaar op wintersport, en skiën heeft veel meer klasse dan dat puberale snowboarden...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:31 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik moet er eerlijkheidshalve wel bij melden dat die snowboardwedstrijden alleen afdaling en boardercross zijn, ben afgelopen februari pas begonnen met de halfpipe. Maargoed, ik snowboard pas drie jaar dus dat komt hopelijk nog wel..
Maar je verwacht wel dat ander mensen van jou onder de indruk zijn.. Omdat je er 'leuk' uitziet? Ach meidje toch.. Tsja, zal de leeftijd wel zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:30 schreef Met-Yvana het volgende:
En ik moet onder de indruk zijn? Kunstwerken van speksteen? Pfuh, en noem je mij een kapsones-type? Ik heb geen kapsones, ik ben zoals ik ben !
Btw ga je nog nog antwoord geven Yvana?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En ik ga al 5 jaar op wintersport, en skiën heeft veel meer klasse dan dat puberale snowboarden...
OMG !quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:30 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
Hij heeft wel een rijbewijs, heb ik me kortgeleden laten vertellen![]()
Tuurlijk geef ik niets ! Zie ik eruit als een filantropische instelling?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:42 schreef Nawien het volgende:
[..]
Btw ga je nog nog antwoord geven Yvana?
Jij was tog de gierigaard die nooit peuken weggaf?
Terwijl jij ze ook maar "krijgt"![]()
Dat beweerde ik niet?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:43 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Tuurlijk geef ik niets ! Zie ik eruit als een filantropische instelling?
In tegenstelling tot de jouwe, hebben mijn vriendinnen zelf geld voor peukjes, alleen bekenden bietsen bij mijquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:45 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dat beweerde ik niet?![]()
Maar wel erg gierig van je. Egoistisch ook dat je van anderen wel zoveel verwacht.
Mijn pakjes zijn zovaak binnen een dag op, en das niet omdat ik zoveel rook![]()
Maar je doet je vrienden, maar ik betwijfel of jij die hebt, er een plezier mee, en als jij een keer niet hebt kan je zelf gaan bietsen![]()
Wat schattig, laat me raden: je gaat met school een weekje op wintersport?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En ik ga al 5 jaar op wintersport, en skiën heeft veel meer klasse dan dat puberale snowboarden...
Maar van je vader verwacht je dat natuurlijk wel. Stel je voor, hij laat je wérken voor je geld.. Waar moet het naar toe met deze wereldquote:Tuurlijk geef ik niets ! Zie ik eruit als een filantropische instelling?
En waaruit concludeer je dat ze geen geld hebben? Heb je je glazen bol tevoorschijn gehaald?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de jouwe, hebben mijn vriendinnen zelf geld voor peukjes, alleen bekenden bietsen bij mij
Voor jouw informatie, ga ik met mijn ouders, en ik vind blauwe pistes gewoon prettig....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:48 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Wat schattig, laat me raden: je gaat met school een weekje op wintersport?
Ik ski al 16 jaar en ben pas drie jaar geleden begonnen met boarden omdat ik mijn ski's dodelijk saai begon te vinden. Niets is zo mooi als 's morgens vroeg van een superstrak geprepareerde, keihard opgevroren zwarte piste afknallen met een alpineboardje.. Ik heb afgelopen wintersport 74 km per uur geklokt op mijn gps.
Hou jij het voorlopig maar bij blauwe pistes, hebben de échte skieërs geen last van je.
Anders bietsen ze toch geen peukjes?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:48 schreef Nawien het volgende:
[..]
En waaruit concludeer je dat ze geen geld hebben? Heb je je glazen bol tevoorschijn gehaald?
Gelukkig zijn dit soort types in de minderheid, anders was de wereld een onleefbare plekquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:48 schreef SadKingBilly het volgende:
Maar van je vader verwacht je dat natuurlijk wel. Stel je voor, hij laat je wérken voor je geld.. Waar moet het naar toe met deze wereld![]()
Nee das te kortzichtig.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:50 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Anders bietsen ze toch geen peukjes?
Grijs is voor huismussen, beken kleur !quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:51 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nee das te kortzichtig.
Ze bietsen omdat ze geen peuken hebben, bijvoorbeeld om de reden dat het pakje net leeg ging, of dat ze geen tijd hadden om te halen.
Daarnaast werken bijna al mijn vrienden full-time en degene die dat niet doen beunen wel ergens anders wat bij![]()
Nix is zo zwart-wit als jij het stelt, er is altijd nog grijs enzo![]()
Ga je nu van de hak op de tak omdat je het niet meer volgtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Grijs is voor huismussen, beken kleur !
Dat doet ze het hele topic al als het haar te moeilijk wordtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:53 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ga je nu van de hak op de tak omdat je het niet meer volgt![]()
Lees: ik heb zelf geen cent te makken want ik ben te lui goed om te werken dus teer ik op mijn oudersquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:50 schreef Met-Yvana het volgende:
Voor jouw informatie, ga ik met mijn ouders
Lees: Ik kan eigenlijk helemaal niet skieën en heb ook niet de behoefte het te leren. Als ik er maar goed uitzie in mijn rose oilily outfit met bijpassende haarband.quote:en ik vind blauwe pistes gewoon prettig....
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat doet ze het hele topic al als het haar te moeilijk wordt
Ja idd. Verplichte leesstof voor ouders voordat ze gaan zeurenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:03 schreef Nawien het volgende:
[..]
Das ook weer zo he, maar ergens vind ik het wel zielig.
Kijk als het een kloon was, dan wist je dat het om het rellen ging, dan kan ik er om lachen![]()
Maar een 17 jarig meisje met zo een kijk op de wereld, das gewoon sneu echt![]()
En mijn ouders spacen em dan nog wel es van: Pfff wat moet er van jou terechtkomen![]()
Ik zal ze dit topic eens laten lezen![]()
Maar ik ben wel vanaf de Mavo begonnen he, dus het kan !quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja idd. Verplichte leesstof voor ouders voordat ze gaan zeuren
En jij doet in ieder geval de juiste opleiding![]()
De juiste? Een armoedig HBO-tje....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja idd. Verplichte leesstof voor ouders voordat ze gaan zeuren
En jij doet in ieder geval de juiste opleiding![]()
Het maakt niet uit hoe je er komtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:10 schreef Nawien het volgende:
[..]
Maar ik ben wel vanaf de Mavo begonnen he, dus het kan !![]()
Voor havo was ik gewoon te lui, mja zo kan het ook
![]()
Maar ik ben out, mijn groene vriend is gerold en die ga ik es ff oproken onder het genot van beukende hardstyle en mijn xdoos![]()
Voor mij een prima opleiding die ik erg leuk vind. Als ik hem gehaald heb ga ik waarschijnlijk nog een master op de universiteit doen. En daarna hopelijk een leuke baan.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
De juiste? Een armoedig HBO-tje....
Ik vind kunst een verheven onderwerp, het staat boven het gepeupel. Het is prachtig, elitair, en .....eenzaam op een bepaald gebiedquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:27 schreef Panzerfaust87 het volgende:
Een armoedig HBO'tje?
Op de vraag wat jou het ideale baantje lijkt antwoord je ook met:"Och , Kunstenares, Directrice van een goed lopend bedrijf,Hersen chirurg, dat soort baantjes".
Wat meen je nou zelf...dat de kunstacademie universitair is? Je lult jezelf wel heel erg klem hoor...
Daar kun je ook kleien, hoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:59 schreef Grimli het volgende:
[..]
Dan mag ze de WC's voor 4 dagen schrobben bij de boer thuis.
Die komt in de OP van het volgende deel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik schilder, teken, boetseer, ik lees, ik ben vermakelijk, en zie er nog leuk uit ook !![]()
Dat is juist het grappige aan MY. Zij zeikt alles en iedereen af, terwijl ze zelf nog helemaal niets bereikt heeft in haar leven.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:19 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Met andere woorden, dim maar een beetje. Niemand is van je onder de indruk.
MY is een ongelooflijk irritante puber. Kenmerk van pubers is dat ze enorm opstandig kunnen zijn en denken dat zij hét helemaal zijn in de wereld, in tegenstelling tot anderen (meestal hun ouders). Niets meer dan een hormonenkwestie. Waarom denk je overigens dat dit in PUB staat?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:59 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik ga maar slapen, er is toch niet met je te praten.
n00b-alertquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:50 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Voor jouw informatie, ga ik met mijn ouders, en ik vind blauwe pistes gewoon prettig....
en bovenal zinloosquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vind kunst een verheven onderwerp, het staat boven het gepeupel. Het is prachtig, elitair, en .....eenzaam op een bepaald gebied
maar...je was toch helemaal niet elitair?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vind kunst een verheven onderwerp, het staat boven het gepeupel. Het is prachtig, elitair, en .....eenzaam op een bepaald gebied
* P0rt0 check fotoboek van Met-Yvanaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Tss.. zij ken echt wel een paar negers aan hoor!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:20 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
* P0rt0] check fotoboek van Met-Yvana[/me]
[me=P0rt0 denkt haar over 10 jaar we vinden op got-ass-raped-by-10-negros.com
mensen de kast opjagen kan je wel goed iig
Jamaar,quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tss.. zij ken echt wel een paar negers aan hoor!
(btw,waarom wordt ze elke keer anaal gepound?)
Chris2k, ze is te oud voor je
Jamaar,quote:
Ze wilt er niet voor werken!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:41 schreef Chriz2k het volgende:
Ja Yvana, je mag wel bij mij komen hoor.
Ik betaal alles voor je.
En in haar slaap vet je alle gaten in samen met dwc?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:41 schreef Chriz2k het volgende:
Ja Yvana, je mag wel bij mij komen hoor.
Ik betaal alles voor je en behandel je als een prinsesje.
dwcquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:42 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
En in haar slaap vet je alle gaten in samen met dwc?
Daar is ze te elitair voor!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:44 schreef Chriz2k het volgende:
Nee joh, ze hoeft me alleen af en toe te helpen in mijn ''zaak''.
Beetje ''pretmaken'' met klanten enzo.
Ons imago, wat doe jequote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:06 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
MY is een ongelooflijk irritante puber. Kenmerk van pubers is dat ze enorm opstandig kunnen zijn en denken dat zij hét helemaal zijn in de wereld, in tegenstelling tot anderen (meestal hun ouders). Niets meer dan een hormonenkwestie. Waarom denk je overigens dat dit in PUB staat?
dat meen je nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:17 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ons imago, wat doe je.
Maargoed, de geloofwaardigheid is al lang zoek.
Ik denk ik benadruk het nog evenquote:
Nee, die rechter is mijn allerbeste vriendin Babette, dit is mijn nichtje Yannicke, die wel op fok zit.quote:
Ik heb ook zo'nn rekening, waar mijn vader geld op overmaakt, maar dat is voor als ik uit huis ga om op terug te vallen....Ik kan er ook pas van opnemen als ik 21 ben.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:40 schreef Xalopalyps het volgende:
Overigens krijg ik wel zakgeld, maar ik krijg het niet voor mezelf, ik laat het direct op mijn spaarrekening storten.
Ik stort ook geld op mijn spaarrekening als ik een bepaald bedrag op mijn lopende rekening heb gehaald en dat brengt nogal zijn voordelen mee.
Eind vorig jaar verdiende ik in een week 500 euro (dat was een project, geen vaste/tijdelijke baan ofzo), dat had ik ook gelijk op mijn spaarrekening gezet en zo had ik opeens +10% rente (omdat ik zolang die spaarrekening had).
Als je je geld slim gebruikt, ontdek je vanzelf je voordelen.
Ook jouw nichtje:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:55 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, die rechter is mijn allerbeste vriendin Babette, dit is mijn nichtje Yannicke, die wel op fok zit.
http://fotoboek.fok.nl/user/YanniiCke
(zoals je ziet, zit schoonheid duidelijk in onze gezinstak van de familie)
Geilquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:55 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, die rechter is mijn allerbeste vriendin Babette, dit is mijn nichtje Yannicke, die wel op fok zit.
http://fotoboek.fok.nl/user/YanniiCke
(zoals je ziet, zit schoonheid duidelijk in onze gezinstak van de familie)
Truequote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe je er komt![]()
Have fun
Ok, nu ben je net wat te ver gegaan..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
De juiste? Een armoedig HBO-tje....
Sterker nog, veel hoger kan het nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:12 schreef Xalopalyps het volgende:
Ik snap ook echt niet waarom mensen zo zielig gaan doen omdat ze denken dat ze alles zijn als ze op een hoger niveau zitten? Who gives a fuck dat ik HBO ga doen? het is nog altijd hartstikke goed..
Excusez moi, maar zelfs HAVO mensen kunnen naar het HBO...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:13 schreef Nawien het volgende:
[..]
Sterker nog, veel hoger kan het nieten dan doen alsof je met het vmbo bezig ben
(nofi uiteraard)
Dus? je kan van de MAVO ook naar het HBO, zelfs naar de Uni. Ik snap je punt nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:14 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Excusez moi, maar zelfs HAVO mensen kunnen naar het HBO...![]()
Zeg je nu dat HAVO slecht is? Wat ben jij een klein kutkind zeg..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:14 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Excusez moi, maar zelfs HAVO mensen kunnen naar het HBO...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |