Ze wilt er niet voor werken!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:41 schreef Chriz2k het volgende:
Ja Yvana, je mag wel bij mij komen hoor.
Ik betaal alles voor je.
En in haar slaap vet je alle gaten in samen met dwc?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:41 schreef Chriz2k het volgende:
Ja Yvana, je mag wel bij mij komen hoor.
Ik betaal alles voor je en behandel je als een prinsesje.
dwcquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:42 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
En in haar slaap vet je alle gaten in samen met dwc?
Daar is ze te elitair voor!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:44 schreef Chriz2k het volgende:
Nee joh, ze hoeft me alleen af en toe te helpen in mijn ''zaak''.
Beetje ''pretmaken'' met klanten enzo.
Ons imago, wat doe jequote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:06 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
MY is een ongelooflijk irritante puber. Kenmerk van pubers is dat ze enorm opstandig kunnen zijn en denken dat zij hét helemaal zijn in de wereld, in tegenstelling tot anderen (meestal hun ouders). Niets meer dan een hormonenkwestie. Waarom denk je overigens dat dit in PUB staat?
dat meen je nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:17 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ons imago, wat doe je.
Maargoed, de geloofwaardigheid is al lang zoek.
Ik denk ik benadruk het nog evenquote:
Nee, die rechter is mijn allerbeste vriendin Babette, dit is mijn nichtje Yannicke, die wel op fok zit.quote:
Ik heb ook zo'nn rekening, waar mijn vader geld op overmaakt, maar dat is voor als ik uit huis ga om op terug te vallen....Ik kan er ook pas van opnemen als ik 21 ben.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:40 schreef Xalopalyps het volgende:
Overigens krijg ik wel zakgeld, maar ik krijg het niet voor mezelf, ik laat het direct op mijn spaarrekening storten.
Ik stort ook geld op mijn spaarrekening als ik een bepaald bedrag op mijn lopende rekening heb gehaald en dat brengt nogal zijn voordelen mee.
Eind vorig jaar verdiende ik in een week 500 euro (dat was een project, geen vaste/tijdelijke baan ofzo), dat had ik ook gelijk op mijn spaarrekening gezet en zo had ik opeens +10% rente (omdat ik zolang die spaarrekening had).
Als je je geld slim gebruikt, ontdek je vanzelf je voordelen.
Ook jouw nichtje:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:55 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, die rechter is mijn allerbeste vriendin Babette, dit is mijn nichtje Yannicke, die wel op fok zit.
http://fotoboek.fok.nl/user/YanniiCke
(zoals je ziet, zit schoonheid duidelijk in onze gezinstak van de familie)
Geilquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:55 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee, die rechter is mijn allerbeste vriendin Babette, dit is mijn nichtje Yannicke, die wel op fok zit.
http://fotoboek.fok.nl/user/YanniiCke
(zoals je ziet, zit schoonheid duidelijk in onze gezinstak van de familie)
Truequote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe je er komt![]()
Have fun
Ok, nu ben je net wat te ver gegaan..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
De juiste? Een armoedig HBO-tje....
Sterker nog, veel hoger kan het nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:12 schreef Xalopalyps het volgende:
Ik snap ook echt niet waarom mensen zo zielig gaan doen omdat ze denken dat ze alles zijn als ze op een hoger niveau zitten? Who gives a fuck dat ik HBO ga doen? het is nog altijd hartstikke goed..
Excusez moi, maar zelfs HAVO mensen kunnen naar het HBO...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:13 schreef Nawien het volgende:
[..]
Sterker nog, veel hoger kan het nieten dan doen alsof je met het vmbo bezig ben
(nofi uiteraard)
Dus? je kan van de MAVO ook naar het HBO, zelfs naar de Uni. Ik snap je punt nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:14 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Excusez moi, maar zelfs HAVO mensen kunnen naar het HBO...![]()
Zeg je nu dat HAVO slecht is? Wat ben jij een klein kutkind zeg..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:14 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Excusez moi, maar zelfs HAVO mensen kunnen naar het HBO...![]()
Nee ze doet iets veel ergers. Zij doet voorkomen alsof HAVO mensen minderwaardig zijn ten opzichte van haar, en als ik ergens een hekel aan hebquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:16 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Zeg je nu dat HAVO slecht is? Wat ben jij een klein kutkind zeg..
Het is minder dan VWO...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:16 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Zeg je nu dat HAVO slecht is? Wat ben jij een klein kutkind zeg..
Inderdaad, daar kan ik dus ook echt totaal niet tegenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:17 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nee ze doet iets veel ergers. Zij doet voorkomen alsof HAVO mensen minderwaardig zijn ten opzichte van haar, en als ik ergens een hekel aan heb![]()
Ja en?! Alsof jij nou alles bent? Je gaat nog eens flink hard op je bek, onthoud dat maar... Je komt er vanzelf wel achter lastige puber.quote:
Ik zal je iets vertellen.quote:
Och mijn mentrix in de derde zei ooit ,, jij komt er wel later" en dat bedoelde ze serieus, omdat ik altijd keurig mijn huiswerk maak, en me goed voorbereid op toetsenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:23 schreef appelsap het volgende:
Ik hoop voor je dat je de komende jaren nog wat minder wereldvreemd wordt.
Anders gaat het echt niet goedkomen met je.
Ja, daar heb je wat aan laterquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:24 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och mijn mentrix in de derde zei ooit ,, jij komt er wel later" en dat bedoelde ze serieus, omdat ik altijd keurig mijn huiswerk maak, en me goed voorbereid op toetsen![]()
Er komen heeft niet alleen met leervermogen te maken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:24 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och mijn mentrix in de derde zei ooit ,, jij komt er wel later" en dat bedoelde ze serieus, omdat ik altijd keurig mijn huiswerk maak, en me goed voorbereid op toetsen![]()
Och het is maar een BIJbaantje, niet een permanente baan..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:27 schreef appelsap het volgende:
Het blijft knap, zeiken op mensen en dingen terwijl ze zelf nog steeds niks bereikt heeft.
Hoe vind je dat zelf nou? Of vind je dat je al een hoop bereikt hebt? Want je bent zelf compleet ahandelijk van anderen, en met VWO 5 kom je niet ver.
En daarbij moet je vader ook nog eens een baan voor je regelen, gaat hij ook bij je leraren klagen als je straf krijgt?
Voel je je trouwens niet te goed voor koffiehulpje?
Voel je je daar niet te goed voor dan?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:24 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Maar je doet toch VWO, dan moet je toch wel wat beters kunnen krijgen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:28 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och het is maar een BIJbaantje, niet een permanente baan..
Ooooch ik vind toch dat ik het netjes heb gedaan met mijn VWO6 alweer, waarschijn ga ik slagen....En nee, mijn vader klaagt niet bij leraren, want ik krijg haast nooit straf....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:30 schreef appelsap het volgende:
[..]
Maar je doet toch VWO, dan moet je toch wel wat beters kunnen krijgen.
Want ja,. zo iets minderwaardigs doen enzo.
trouwens de rest was belangrijker:
Het blijft knap, zeiken op mensen en dingen terwijl ze zelf nog steeds niks bereikt heeft.
Hoe vind je dat zelf nou? Of vind je dat je al een hoop bereikt hebt? Want je bent zelf compleet ahandelijk van anderen, en met VWO 5 kom je niet ver.
En daarbij moet je vader ook nog eens een baan voor je regelen, gaat hij ook bij je leraren klagen als je straf krijgt?
Ga jij met 6 VWO maar eens werk zoeken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ooooch ik vind toch dat ik het netjes heb gedaan met mijn VWO6 alweer, waarschijn ga ik slagen....En nee, mijn vader klaagt niet bij leraren, want ik krijg haast nooit straf....
Noem jij VWO doen niets bereiken?! Maar heel weinig mensen zijn daar slim genoeg voor heur !quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:37 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ga jij met 6 VWO maar eens werk zoeken.
Dan kom je niet verder dan koffiehulpje.
Dus je hebt nog niks bereikt.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Noem jij VWO doen niets bereiken?! Maar heel weinig mensen zijn daar slim genoeg voor heur !
Elke pauper die goed kan leren kan op het VWO gerakenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Noem jij VWO doen niets bereiken?! Maar heel weinig mensen zijn daar slim genoeg voor heur !
Hahahahahahhahahahaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ok, nu ben je net wat te ver gegaan..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
De juiste? Een armoedig HBO-tje....
huiliequote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:40 schreef Met-Yvana het volgende:
Spot maar, walgelijke vmbo'ers !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |