Grijs is voor huismussen, beken kleur !quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:51 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nee das te kortzichtig.
Ze bietsen omdat ze geen peuken hebben, bijvoorbeeld om de reden dat het pakje net leeg ging, of dat ze geen tijd hadden om te halen.
Daarnaast werken bijna al mijn vrienden full-time en degene die dat niet doen beunen wel ergens anders wat bij![]()
Nix is zo zwart-wit als jij het stelt, er is altijd nog grijs enzo![]()
Ga je nu van de hak op de tak omdat je het niet meer volgtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Grijs is voor huismussen, beken kleur !
Dat doet ze het hele topic al als het haar te moeilijk wordtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:53 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ga je nu van de hak op de tak omdat je het niet meer volgt![]()
Lees: ik heb zelf geen cent te makken want ik ben te lui goed om te werken dus teer ik op mijn oudersquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:50 schreef Met-Yvana het volgende:
Voor jouw informatie, ga ik met mijn ouders
Lees: Ik kan eigenlijk helemaal niet skieën en heb ook niet de behoefte het te leren. Als ik er maar goed uitzie in mijn rose oilily outfit met bijpassende haarband.quote:en ik vind blauwe pistes gewoon prettig....
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat doet ze het hele topic al als het haar te moeilijk wordt
Ja idd. Verplichte leesstof voor ouders voordat ze gaan zeurenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:03 schreef Nawien het volgende:
[..]
Das ook weer zo he, maar ergens vind ik het wel zielig.
Kijk als het een kloon was, dan wist je dat het om het rellen ging, dan kan ik er om lachen![]()
Maar een 17 jarig meisje met zo een kijk op de wereld, das gewoon sneu echt![]()
En mijn ouders spacen em dan nog wel es van: Pfff wat moet er van jou terechtkomen![]()
Ik zal ze dit topic eens laten lezen![]()
Maar ik ben wel vanaf de Mavo begonnen he, dus het kan !quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja idd. Verplichte leesstof voor ouders voordat ze gaan zeuren
En jij doet in ieder geval de juiste opleiding![]()
De juiste? Een armoedig HBO-tje....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja idd. Verplichte leesstof voor ouders voordat ze gaan zeuren
En jij doet in ieder geval de juiste opleiding![]()
Het maakt niet uit hoe je er komtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:10 schreef Nawien het volgende:
[..]
Maar ik ben wel vanaf de Mavo begonnen he, dus het kan !![]()
Voor havo was ik gewoon te lui, mja zo kan het ook
![]()
Maar ik ben out, mijn groene vriend is gerold en die ga ik es ff oproken onder het genot van beukende hardstyle en mijn xdoos![]()
Voor mij een prima opleiding die ik erg leuk vind. Als ik hem gehaald heb ga ik waarschijnlijk nog een master op de universiteit doen. En daarna hopelijk een leuke baan.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:12 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
De juiste? Een armoedig HBO-tje....
Ik vind kunst een verheven onderwerp, het staat boven het gepeupel. Het is prachtig, elitair, en .....eenzaam op een bepaald gebiedquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:27 schreef Panzerfaust87 het volgende:
Een armoedig HBO'tje?
Op de vraag wat jou het ideale baantje lijkt antwoord je ook met:"Och , Kunstenares, Directrice van een goed lopend bedrijf,Hersen chirurg, dat soort baantjes".
Wat meen je nou zelf...dat de kunstacademie universitair is? Je lult jezelf wel heel erg klem hoor...
Daar kun je ook kleien, hoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:59 schreef Grimli het volgende:
[..]
Dan mag ze de WC's voor 4 dagen schrobben bij de boer thuis.
Die komt in de OP van het volgende deel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik schilder, teken, boetseer, ik lees, ik ben vermakelijk, en zie er nog leuk uit ook !![]()
Dat is juist het grappige aan MY. Zij zeikt alles en iedereen af, terwijl ze zelf nog helemaal niets bereikt heeft in haar leven.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:19 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Met andere woorden, dim maar een beetje. Niemand is van je onder de indruk.
MY is een ongelooflijk irritante puber. Kenmerk van pubers is dat ze enorm opstandig kunnen zijn en denken dat zij hét helemaal zijn in de wereld, in tegenstelling tot anderen (meestal hun ouders). Niets meer dan een hormonenkwestie. Waarom denk je overigens dat dit in PUB staat?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:59 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik ga maar slapen, er is toch niet met je te praten.
n00b-alertquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:50 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Voor jouw informatie, ga ik met mijn ouders, en ik vind blauwe pistes gewoon prettig....
en bovenal zinloosquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vind kunst een verheven onderwerp, het staat boven het gepeupel. Het is prachtig, elitair, en .....eenzaam op een bepaald gebied
maar...je was toch helemaal niet elitair?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vind kunst een verheven onderwerp, het staat boven het gepeupel. Het is prachtig, elitair, en .....eenzaam op een bepaald gebied
* P0rt0 check fotoboek van Met-Yvanaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Tss.. zij ken echt wel een paar negers aan hoor!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:20 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
* P0rt0] check fotoboek van Met-Yvana[/me]
[me=P0rt0 denkt haar over 10 jaar we vinden op got-ass-raped-by-10-negros.com
mensen de kast opjagen kan je wel goed iig
Jamaar,quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tss.. zij ken echt wel een paar negers aan hoor!
(btw,waarom wordt ze elke keer anaal gepound?)
Chris2k, ze is te oud voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |