rfvr heeft in totaal maar 3 posts geplaatst toen hij zich aanmeldde, allemaal op 3 Januari. Daarna nooit meer iets van gehoord dus ik gok dat we ook over de bevalling niks zullen horen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:11 schreef PM-girl het volgende:
En rfvr , zouden we daar nog iets van kunnen verwachten? Of is hij niet meer op Fok actief?
En hoe heette ook al weer die user die in New York woonde en zwanger was, daar hebben we ook nooit meer iets van gehoord of wel?
Hij kan uit het lijstje dus.quote:Uitgerekend op 26 juli, 'geplanned' op 19 juli, maar....
13 juli 2006 ter wereld gekomen om 8:54, 3450 gram, 50 centimeter!!!
De 12e is een hele mooi datumquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:24 schreef MeNicole het volgende:
Nou moet stiekum bekennen dat ik sinds vanmorgen last heb van weeen denk ik. Ze kwamen eerst om de 15 minuten en nu om de 5 minuten. Maar ze duren echt maar een paar seconden dus ga er niet vanuit dat het echt iets is zeg maar. En ik voel de kleine wel maar net iets minder dan normaal zeg maar.
Toch hou ik nog steeds de 12de in mijn hoofd. Dus dit kan nog lang gaan duren![]()
Fijn dat je een leuke avond hebt gehad! En dat toegeven, dat moet je echt doen. Ik vond het ook moeilijk, ok halve dagen werken maar dan toch proberen 22 uur te makenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:14 schreef Moonah het volgende:
Ach Owlet.... wat lijkt het me lastig om alleen maar te kunnen wachten...
MeNicole, huphuphup! Succes!
En Kozakken, nog eventjes....
Qua broeken: Met dat hete weer liep ik alleen maar in van die rekbare jurkjes en linnen broeken waarvan ik de rits open liet staan. Nu het wat frisser is, heb ik een positiespijkerbroek gepakt van een vriendin. Daarvan dacht ik een aantal maanden terug ook dat ik er noooooit in zou gaan passen! Nou, hij staat nu al op de uiterste stand...
Gisteren uit eten geweest met Cc. Man, wat was ík blij om er even uit te zijn. Maar toch vergde het blijkbaar best veel van mijn lijf. Harde buik op harde buik op harde buik (zelfs in de auto...). Cc is nog naar de parkeerautomaat gelopen zodat ik me dat kon besparen.
Pas toen ik weer in bed lag werd het na een poosje weer rustig.
Ik vind het echt heel raar en confronterend om zó tegen de grenzen van mijn lijf aan te lopen. Gisteren had ik dan ook echt een kutdag. Maar ik heb me voorgenomen om te stoppen met klagen en balen en het maar te gaan accepteren.... Zit tenslotte niets anders op he?
Haha! Fleur-vrij!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:25 schreef chacama het volgende:
De baby-kamer is op Fleur zelf...helemaal Fleur vrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |