abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40453315
Nee ze is net gestoken voor zover ik heb kunnen merken (anders was ze vast in huilen uitgebarsten) maar wel heel erg geschrokken van mijn gegil (ze wist niet hoe snel ze weg moest rennen naar de andere bank en stond me helemaal geschrokken aan te kijken met een trillend lipje). Maar mijn buik nu... heb echt de ene na de andere harde buik , gelukkig niet pijnlijk meer.
pi_40453661
Ik ben vandaag naar de bekken (mensendieck) therapeut geweest. Met een bekkenband en oefeningen moet het al kunnen verbeteren allemaal. Ik hoop het echt
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 3 augustus 2006 @ 16:09:57 #203
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40453773
Xanthe even rustig aan dan. En jammer dat je zo geschrokken bent. Isis had vast niet in de gaten dat het zoooo erg was. Even met zijn 2-3..en kroelen en tot rust komen. En misschien toch aan Isis uitleggen dat niet alles beestjes om te aaien zijn. Maar ook proberen om de paniek bij d'r weg te houden. Is moeilijk ik weet het. Ik heb het ook. En moet me enorm inhouden om de angst niet over te brengen op Fleur.

Snoopy lekker dat er nu verbetering in gaat komen. Heeft ze nog wat gezegd hoe lang je de bekkenband per dag mag dragen.
pi_40453872
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 16:09 schreef chacama het volgende:
Snoopy lekker dat er nu verbetering in gaat komen. Heeft ze nog wat gezegd hoe lang je de bekkenband per dag mag dragen.
Nou dat is precies wat ik vergeten ben te vragen Maar ik doe het maar niet de hele dag. Af en toe een poosje. En dan vooral veel oefeningen doen want anders worden die spieren van mij natuurlijk hartstikke sloom van die band.
Volgende week maar even aan haar vragen!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 16:15:46 #205
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40453979
Blij dat je dat zegt. Want ik wilde al niet gaan preken. Wat je zou kunnen proberen is om te achterhalen wanneer je veel staat en hem dan om doen. Bijvoorbeeld tijdens het koken en dan aan tafel weer af. Of met boodschappen doen e.d. Ik heb het gelukkig nooit gehoeve (klopt nu heel hard af). Maar weet wel dat je spieren enorm gaan verslappen (wist mijn chiropracter mij te vertellen).....
  donderdag 3 augustus 2006 @ 16:17:22 #206
24188 Belana
kloon van belana
pi_40454025
Snoopy, ik deed mijn bekkenband om als ik ging lopen, voor de ondersteuning zeg maar, thuis had ik hem meestal niet om. Ik hoop dat het allemaal werkt voor je
stormy waters...
sailin'
pi_40454051
Dank je. Ik doe het idd ook alleen bij activiteiten zeg maar.
Leek mij ook wel het meest logisch.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 16:29:28 #208
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_40454436
Owlet, hopen dat het doorzet!

grr, mijn hormonen richten zich nu even op de hond, nadat hij van de week mijn nieuwe sandalen kapot had geknauwd (niet zo erg want pasten niet ideaal en eigen schuldwant niet opgeruimd) heeft hij net mijn enige set nog passende slippers die ik nog leuk vond van de trap gevist en er een stuk geknauwd.....

Maar net wel lekker geshopt bij Prenatal, mooie lakentjes voor het wiegje gekocht, gordijnen besteld bij de HEMA en ideetjes opgedaan voor verdere aankopen. Hoop vanavond de wieg af te hebben dan komt er een foto!

Weet iemand of de floradix effect kan hebben op je stoelgang, wordt nog moeilijker nu. Kan ik wel een beetje oefenen, haha!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 3 augustus 2006 @ 16:36:47 #209
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40454704
PM...ijzer remt je stoelgang. Dus veeeeeel drinken om het soepel te houden en koken in olijfolie kan dan echt geeeeen kwaad. Veel vezels en al die andere adviezen zul je wel kennen. Succes. Ik heb het zonder extra ijzer al moeilijk...
  donderdag 3 augustus 2006 @ 16:52:27 #210
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40455210
Owlet, ik ga voor je duimen. Het is nu wel hoog tijd vind je niet?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_40455223
Vanmiddag naar de VK geweest, op zich alles OK met mij en de uk. Maar moet volgende week toch naar het ziekenhuis voor verder onderzoek ivm stuitligging. Ja ja het mannetje is eigenwijs.

Wat ik wel vond is dat de VK zei dat ze sowieso willen proberen om te draaien. Heb je dan niet meer te kiezen?! Ik bedoel ben volgende week pas 35 weken. Laat dat kind lekker, zien we over 2-3 weken wel hoe en wat, kunnen we altijd nog bepalen wat we doen...
Want hoe vaak help dat draaien nou, en er zitten toch ook wel risico's aan (al was m'n buik wel soepel genoeg)

Maarja wacht eerste het onderzoek wel af. Anders zeg ik misschien alsnog nee. (ja mama is ook eigenwijs)
Mama van Ryan (04-09-06)
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:06:53 #212
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40455681
Inky groot gelijk. Jij hebt zeker wel wat in te brengen. Ga af op je gevoel. Vaak hoor je dat baby's op het laatste moment nog draaien en als ze gedraaid worden ook terugdraaien....
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:07:05 #213
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_40455685
Baas over eigen buik Inky05 jij hebt de regie in handen als jij nee zegt is het gewoon nee.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:15:17 #214
24188 Belana
kloon van belana
pi_40455933
inky, wat de anderen zeggen, dat bepaal jij hoor!
stormy waters...
sailin'
pi_40456140
Inky, ken je deze links al?
Stuitligging
Stuitligging: draaien van de baby
Stuitligging: bevallingsmogelijkheden
Volgens mij heb ik ze ook ooit in het stuitliggerstopic gezet maar dat weet ik niet zeker meer.
pi_40456288
Inky het is jou lichaam en jou kindje , dus je hebt zeker wat te kiezen!
Persoonlijk zou ik het ook niet willen proberen als het zo mocht blijken te zijn , lijkt me veel te traumatisch voor mezelf en de baby.
pi_40457405
Is het normaal dat je de kleine minder voelt bewegen als je weeen hebt?
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 18:14:52 #218
94046 PM-girl
pi_40457433
Inky, kan me je gevoel helemaal voorstellen.

Nicole, wat probeer je te vertellen? Ik kan je helaas niet helpen, heb nog geen ervaring!Dacht nog, he NIcole post, wat zou ze te melden hebben.....???
*
pi_40457676
Nou moet stiekum bekennen dat ik sinds vanmorgen last heb van weeen denk ik. Ze kwamen eerst om de 15 minuten en nu om de 5 minuten. Maar ze duren echt maar een paar seconden dus ga er niet vanuit dat het echt iets is zeg maar. En ik voel de kleine wel maar net iets minder dan normaal zeg maar.

Toch hou ik nog steeds de 12de in mijn hoofd. Dus dit kan nog lang gaan duren
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 19:05:07 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40458766
Nou MeNicole, als ze inmiddels van de 15 naar de 5 minuten zijn gegaan zou ik me maar niet meer aan die 12 augustus vasthouden hoor! Spannend!

Ik ga gewoon lekker voor je doen!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 19:06:43 #221
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_40458814
Inky, tuurlijk beslis jij of je zou willen laten draaien of niet.
Maar de termijn om te draaien is wel zo rond deze tijd het beste, dus het is niet zo dat je helemaal aan het eind nog net zo makkelijk een babietje van buitenaf draait.

Ik zou vooral ook het topic over stuitliggingen hier lezen, naast de links van poemojn.

MeNicole, spannend.
Wat bedoel je met secondes, echt minder dan 10? Dan is het misschien vooral voorwerk, ja...
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 19:07:22 #222
24188 Belana
kloon van belana
pi_40458834
spannend menicole, goed in de gaten houden Ik doe vast mee
stormy waters...
sailin'
pi_40458975
Yes! Tijd voor een baby! Menicole
  donderdag 3 augustus 2006 @ 19:15:35 #224
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_40459066
Oh en snoop, ik hoop echt met je mee dat die band en oefeningen je een wat draagbaarder einde van je zwangerschap geven! Het zijt u gegund, dame!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_40459804
Spannend MeNicole!!
pi_40460063
Owlet, nog krampjes?
  donderdag 3 augustus 2006 @ 20:27:28 #227
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_40461074
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:27 schreef Xanthe het volgende:
Inky het is jou lichaam en jou kindje , dus je hebt zeker wat te kiezen!
Persoonlijk zou ik het ook niet willen proberen als het zo mocht blijken te zijn , lijkt me veel te traumatisch voor mezelf en de baby.
Bij mij hebben ze ook geprobeerd om Wouter te draaien (die in stuitligging lag), maar ik vond dat helemaal niet een traumatische ervaring. Ja, er wordt wat hard geduwd, maar pijnlijk is anders hoor.
pi_40461974
Spannend, succes laatste loodjes meiden!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_40462489
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 20:27 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Bij mij hebben ze ook geprobeerd om Wouter te draaien (die in stuitligging lag), maar ik vond dat helemaal niet een traumatische ervaring. Ja, er wordt wat hard geduwd, maar pijnlijk is anders hoor.
Ik vind het nu al pijnlijk als de vk op mijn buik duwt om te voelen hoe de baby ligt om vervolgens niet eens te kunnen zeggen waar het hoofd en waar de kont ligt.
Verder heb ik aan de linker kant vlak onder mijn ribben een flinke blauwe plek zitten nadat ze eens gevoeld had en die trekt maar niet weg. Dus hier liever geen geduw aan mijn buik
  donderdag 3 augustus 2006 @ 21:17:04 #230
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_40462513
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 20:27 schreef Spuuglokje het volgende:
Bij mij was het wél pijnlijk, maar idd niet traumatisch.
Ik denk echt dat dat verschilt per buik, mens, zwangerschap.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 21:19:08 #231
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_40462587
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 21:16 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Ik vind het nu al pijnlijk als de vk op mijn buik duwt om te voelen hoe de baby ligt om vervolgens niet eens te kunnen zeggen waar het hoofd en waar de kont ligt.
Verder heb ik aan de linker kant vlak onder mijn ribben een flinke blauwe plek zitten nadat ze eens gevoeld had en die trekt maar niet weg. Dus hier liever geen geduw aan mijn buik
Ja, maar jij bent gewoon een mietje.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 22:00:18 #232
94046 PM-girl
pi_40463818
Zo, de bekleding voor de wieg is klaar, heel gepruts en gevloek, maar nu ben ik best trots! Morgen fotootje in kamertjestopic.

Vroeg me af, dat lichte ijzergebrek, kan dat kwaad of is het vooral vervelend voor mij? Was gisteren zo beroerd omdat ik de hele dag geen melk ophad en veel jus dórange dat mijn maagzuur weer opspeelde, ondanks de antagel. Heb toen toch voor een rustige maag gekozen en melk gedronken! Heerlijk, drink normaal ook een halve liter per dag ofzo.
Zolang ik geen duizelingen etc. heb, lijkt het me geen kwaad kunnen? En ik drink braaf de Floradix, ook al is het supersmerig...
*
  Milf donderdag 3 augustus 2006 @ 22:00:32 #233
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_40463825
Als ik dat programma nu zie op tv op RTL 5 dan vraag ik me af of ik er wel goed aan doe. Je zult maar zo'n kind krijgen zeg. Ik had hem allang naar een strafkamp gestuurd.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 22:04:49 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40463939
Maar PM girl, je kan op zich overdag toch wel melk drinken dacht ik. Alleen niet tijdens of net na het eten.
Als je bijv. om 9 uur eet kan je best om 11 uur een glas melk nemen dacht ik.
pi_40464009
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:00 schreef PM-girl het volgende:
Zo, de bekleding voor de wieg is klaar, heel gepruts en gevloek, maar nu ben ik best trots! Morgen fotootje in kamertjestopic.

Vroeg me af, dat lichte ijzergebrek, kan dat kwaad of is het vooral vervelend voor mij? Was gisteren zo beroerd omdat ik de hele dag geen melk ophad en veel jus dórange dat mijn maagzuur weer opspeelde, ondanks de antagel. Heb toen toch voor een rustige maag gekozen en melk gedronken! Heerlijk, drink normaal ook een halve liter per dag ofzo.
Zolang ik geen duizelingen etc. heb, lijkt het me geen kwaad kunnen? En ik drink braaf de Floradix, ook al is het supersmerig...
Je hoeft ook niet per se jus dorange! Het is een handige combinatie, omdat je ijzer met wat vitamine C moet nemen zodat het goed opgenomen wordt. En melk mag idd best volgens mij, maar niet tegelijk met je floradix en appelstroop en zo.
Eva
  Jubileum moderator donderdag 3 augustus 2006 @ 22:08:50 #236
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_40464049
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:00 schreef nikky het volgende:
Als ik dat programma nu zie op tv op RTL 5 dan vraag ik me af of ik er wel goed aan doe. Je zult maar zo'n kind krijgen zeg. Ik had hem allang naar een strafkamp gestuurd.
Gelukkig worden ze niet zo geboren hoor, het is vaak ook een groot deel aangeleerd gedrag. Ik kan me wel voorstellen dat je ervan schrikt, dat deden wij zelfs
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 3 augustus 2006 @ 22:08:55 #237
94046 PM-girl
pi_40464050
Nee, ik weet het. Maar nomaal drink ik bij elke maaltijd melk en tussendoor. Nu alleen dus nog tussendoor. Water vind ik ook zo saai.
*
  Milf donderdag 3 augustus 2006 @ 22:25:37 #238
16000 nikky
pi_40464483
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:08 schreef Lois het volgende:

[..]

Gelukkig worden ze niet zo geboren hoor, het is vaak ook een groot deel aangeleerd gedrag. Ik kan me wel voorstellen dat je ervan schrikt, dat deden wij zelfs
Ik was net gewoon boos.

Maar ik hoop van harte dat ik het beter zal doen
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Milf donderdag 3 augustus 2006 @ 22:26:40 #239
16000 nikky
pi_40464520
En andere zuiveldranken dan?
pi_40465255
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:25 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik was net gewoon boos.

Maar ik hoop van harte dat ik het beter zal doen
Ben je zwanger dan?
En van wie?
Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
pi_40465518
Owlet wilt niet bevallen en geef die kleine eens ongelijk, dit rotweer dan wil je toch lekker binnen blijven zitten, probeer anders net na het weekend dan gaan de temperaturen weer omhoog en word het terug zomer

Menicole hoe is het nu met jou?
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_40465684
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:48 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:

[..]

Ben je zwanger dan?
En van wie?
Lees je eens in schat!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_40469966
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:54 schreef Bar_en_Mar het volgende:

Menicole hoe is het nu met jou?
De weeën lijken toch wel door te zetten hier, om de 5 á 6 minuut een wee van ruim een minuut

Nicole staat (Zit) nu ff onder de douche............
pi_40470845
Nicole en/of Kevin, hoe is het nu? Heeft het doorgezet?
pi_40470912
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 21:19 schreef Sugar het volgende:

[..]

Ja, maar jij bent gewoon een mietje.
Tis dat ik niet meer zo hard kan rennen met die buik maar anders....

MeNicole hoe is het nu? Druk aan het of kunnen we al gaan ?
pi_40471010
MeNicole zet hm op als je nu bezig bent!!

En hoe is het met owlet?
pi_40471046
MeNicole, veel succes (al denk ik dat als je dit leest, je jongetje al lang en breed geboren is

Hier de meest rustige nacht sinds weken, als het zo gaat mogen ze me elke dag wel strippen
Ik moet even mijn gedachten verzetten, denk dat ik het forum voor vandaag maar even laat voor wat het is.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 07:57:54 #248
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_40471049
Mocht je nu bezig zijn; heel veel succes MeNicole
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_40471111
Spannend MeNicole.

Ga lekker wat leuks doen owlet, daar heb je straks geen tijd meer (zeggen ze) forummen kan blijkbaar nog wel met kind.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_40471130
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 08:10 schreef YPPY het volgende:

Ga lekker wat leuks doen owlet, daar heb je straks geen tijd meer (zeggen ze) forummen kan blijkbaar nog wel met kind.
Whehehehehe. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')