Nou dat is precies wat ik vergeten ben te vragenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:09 schreef chacama het volgende:
Snoopy lekker dat er nu verbetering in gaat komen. Heeft ze nog wat gezegd hoe lang je de bekkenband per dag mag dragen.
Bij mij hebben ze ook geprobeerd om Wouter te draaien (die in stuitligging lag), maar ik vond dat helemaal niet een traumatische ervaring.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:27 schreef Xanthe het volgende:
Inky het is jou lichaam en jou kindje , dus je hebt zeker wat te kiezen!
Persoonlijk zou ik het ook niet willen proberen als het zo mocht blijken te zijn , lijkt me veel te traumatisch voor mezelf en de baby.
Ik vind het nu al pijnlijk als de vk op mijn buik duwt om te voelen hoe de baby ligt om vervolgens niet eens te kunnen zeggen waar het hoofd en waar de kont ligt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:27 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze ook geprobeerd om Wouter te draaien (die in stuitligging lag), maar ik vond dat helemaal niet een traumatische ervaring.Ja, er wordt wat hard geduwd, maar pijnlijk is anders hoor.
Bij mij was het wél pijnlijk, maar idd niet traumatisch.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:27 schreef Spuuglokje het volgende:
Bij mij hebben ze ook geprobeerd om Wouter te draaien (die in stuitligging lag), maar ik vond dat helemaal niet een traumatische ervaring.Ja, er wordt wat hard geduwd, maar pijnlijk is anders hoor.
Ja, maar jij bent gewoon een mietje.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:16 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Ik vind het nu al pijnlijk als de vk op mijn buik duwt om te voelen hoe de baby ligt om vervolgens niet eens te kunnen zeggen waar het hoofd en waar de kont ligt.
Verder heb ik aan de linker kant vlak onder mijn ribben een flinke blauwe plek zitten nadat ze eens gevoeld had en die trekt maar niet weg. Dus hier liever geen geduw aan mijn buik
Je hoeft ook niet per se jus dorange! Het is een handige combinatie, omdat je ijzer met wat vitamine C moet nemen zodat het goed opgenomen wordt. En melk mag idd best volgens mij, maar niet tegelijk met je floradix en appelstroop en zo.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:00 schreef PM-girl het volgende:
Zo, de bekleding voor de wieg is klaar, heel gepruts en gevloek, maar nu ben ik best trots! Morgen fotootje in kamertjestopic.
Vroeg me af, dat lichte ijzergebrek, kan dat kwaad of is het vooral vervelend voor mij? Was gisteren zo beroerd omdat ik de hele dag geen melk ophad en veel jus dórange dat mijn maagzuur weer opspeelde, ondanks de antagel. Heb toen toch voor een rustige maag gekozen en melk gedronken! Heerlijk, drink normaal ook een halve liter per dag ofzo.
Zolang ik geen duizelingen etc. heb, lijkt het me geen kwaad kunnen? En ik drink braaf de Floradix, ook al is het supersmerig...
Gelukkig worden ze niet zo geboren hoor, het is vaak ook een groot deel aangeleerd gedrag. Ik kan me wel voorstellen dat je ervan schrikt, dat deden wij zelfsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:00 schreef nikky het volgende:
Als ik dat programma nu zie op tv op RTL 5 dan vraag ik me af of ik er wel goed aan doe. Je zult maar zo'n kind krijgen zeg. Ik had hem allang naar een strafkamp gestuurd.
Ik was net gewoon boos.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:08 schreef Lois het volgende:
[..]
Gelukkig worden ze niet zo geboren hoor, het is vaak ook een groot deel aangeleerd gedrag. Ik kan me wel voorstellen dat je ervan schrikt, dat deden wij zelfs![]()
Ben je zwanger dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:25 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik was net gewoon boos.![]()
Maar ik hoop van harte dat ik het beter zal doen
Lees je eens in schat!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:48 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ben je zwanger dan?
En van wie?
De weeën lijken toch wel door te zetten hier, om de 5 á 6 minuut een wee van ruim een minuutquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:19 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent gewoon een mietje.![]()
Whehehehehe.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:10 schreef YPPY het volgende:
Ga lekker wat leuks doen owlet, daar heb je straks geen tijd meer (zeggen ze) forummen kan blijkbaar nog wel met kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |