abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 10:42:42 #276
24188 Belana
kloon van belana
pi_40473444
MeNicole en Kevin, ik hoop dat jullie je kindje in jullie armen hebben
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:05:20 #277
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40473970
Menicole hopelijk al een verse baby in jullie armen.

Kozakken....welkom...jammer dat je nog geen beeb hebt...
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:14:47 #278
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40474220
Ach Owlet.... wat lijkt het me lastig om alleen maar te kunnen wachten...
MeNicole, huphuphup! Succes!
En Kozakken, nog eventjes....

Qua broeken: Met dat hete weer liep ik alleen maar in van die rekbare jurkjes en linnen broeken waarvan ik de rits open liet staan. Nu het wat frisser is, heb ik een positiespijkerbroek gepakt van een vriendin. Daarvan dacht ik een aantal maanden terug ook dat ik er noooooit in zou gaan passen! Nou, hij staat nu al op de uiterste stand...

Gisteren uit eten geweest met Cc. Man, wat was ík blij om er even uit te zijn. Maar toch vergde het blijkbaar best veel van mijn lijf. Harde buik op harde buik op harde buik (zelfs in de auto...). Cc is nog naar de parkeerautomaat gelopen zodat ik me dat kon besparen.
Pas toen ik weer in bed lag werd het na een poosje weer rustig.
Ik vind het echt heel raar en confronterend om zó tegen de grenzen van mijn lijf aan te lopen. Gisteren had ik dan ook echt een kutdag. Maar ik heb me voorgenomen om te stoppen met klagen en balen en het maar te gaan accepteren.... Zit tenslotte niets anders op he?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:18:30 #279
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_40474335
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:14 schreef Moonah het volgende:
Ach Owlet.... wat lijkt het me lastig om alleen maar te kunnen wachten...
MeNicole, huphuphup! Succes!
En Kozakken, nog eventjes....

Qua broeken: Met dat hete weer liep ik alleen maar in van die rekbare jurkjes en linnen broeken waarvan ik de rits open liet staan. Nu het wat frisser is, heb ik een positiespijkerbroek gepakt van een vriendin. Daarvan dacht ik een aantal maanden terug ook dat ik er noooooit in zou gaan passen! Nou, hij staat nu al op de uiterste stand...

Gisteren uit eten geweest met Cc. Man, wat was ík blij om er even uit te zijn. Maar toch vergde het blijkbaar best veel van mijn lijf. Harde buik op harde buik op harde buik (zelfs in de auto...). Cc is nog naar de parkeerautomaat gelopen zodat ik me dat kon besparen.
Pas toen ik weer in bed lag werd het na een poosje weer rustig.
Ik vind het echt heel raar en confronterend om zó tegen de grenzen van mijn lijf aan te lopen. Gisteren had ik dan ook echt een kutdag. Maar ik heb me voorgenomen om te stoppen met klagen en balen en het maar te gaan accepteren.... Zit tenslotte niets anders op he?
Fijn dat je een leuke avond hebt gehad! En dat toegeven, dat moet je echt doen. Ik vond het ook moeilijk, ok halve dagen werken maar dan toch proberen 22 uur te maken
Nu doe ik echt rustig aan, tot max. 13 uur werken, dan naar huis en slapen..... Heerlijk!
En het gaat goed, weinig harde buiken meer.
En bedenk het maar zo, liever met dit weer in bed dan met de hittegolf van afgelopen tijd....
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:25:47 #280
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40474537
Owlet...hou vol...

Moonah, hoe moeilijk het ook is, ik vind het enorm knap dat je 'de knop' hebt omgezet. En balen mag . Het is ook niet niks, als je lichaam je opeens voor onverwachte zaken stelt....

Hier zijn we gisteren weer druk bezig geweest met Fleur nieuwe kamer. De baby-kamer is op Fleur zelf...helemaal Fleur vrij. Dus met een beetje geluk slaapt Fleur vannacht en anders morgen al op de nieuwe kamer en kunnen we de babykamer helemaal klaar gaan maken.
pi_40474617
Een stap(je) terug doen is vreselijk moeilijk Moonah! Daar kan een mens erg lang tegen aan hikken. Maar ja, je er tegen verzetten kost alleen nog maar meer energie.
En heel af en toe klagen mag best!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_40474749
Moeilijk Moonah als je zo duidelijk merkt dat het niet meer gaat. Logisch toch dat je daar van baalt en erover wilt klagen. Vandaag gaat het vast beter, maar wel rustig aan doen hoor.

Gaat goed zo met de babykamer chacama. Hoe vindt Fleur het om een nieuwe kamer te krijgen?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_40475012
Moonah, zo begrijpelijk! Het is vreselijk frustrerend als je je goed voelt, maar je lichaam wil niet mee. (en dan ook vervelend als men dan 'leuke' opmerkingen gaat maken als je staat te worstelen om iets van de grond op te rapen - persoonlijke frustratie )
Eva
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:39:59 #284
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40475039
Ik ben al 3 dagen aan het roepen dat ze NOG niet op het grote bed mag slapen. Pas als het klaar is. Dus nu zeurt ze constant wanneer de nieuwe kamer klaar is. Dus ze ziet het wel zitten. Ben alleen erg benieuwd of het ook gaat lukken, want de afspraak is dat ze d'r spenen weggooit als ze in het grote bed gaat slapen. (denk zelf dat de duim dan erg snel is gevonden).....

En de baby-kamer is gelukkig vrij snel klaar. Kast omzetten, paar Pooh dingen ophangen en de Pooh-gordijnen. En daarna natuurlijk alle dozen nalopen voor maatje 50-56.....wassen, strijken en in de kast leggen..
pi_40475095
Moonah.
Hoe moeilijk ook toch proberen rust te houden , hoe vervelend ook , het resultaat daar doe je het uiteindelijk voor.

Hier een beroerde nacht gehad , pijn in mijn bekken , niet weten hoe ik liggen moest. Dus vannacht er nog maar uit gegaan en de was in de droger gedaan en een nieuwe in de wasmachine. Als we dan toch dag en nachtstroom hebben
Vanmorgen er weer even uit geweest , maar toch nog wel erg moe dus na een uurtje weer terug in bed.
Nesteldrang is volgens mij in volle gang hier , want na de woonkamer eindelijk na alle hitte weer eens schoon gemaakt te hebben moest Isis speelgoed er ook nog aangeloven. Alle knuffels zijn ondertussen ook gewassen. Nu de woonkeuken nog lekker uitsoppen en de babykamer en dan begint het er weer een beetje op te lijken.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:51:19 #286
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40475418
Kwam even een telefoontje tussen.
Dank voor jullie lieve woorden.
Weet je, het blijkt nu maar weer dat het zooooo makkelijk is om tegen een ander te zeggen: "Luister naar je lichaam! Hou je grenzen in de gaten!" En als je het dan zelf moet doen.... Ik ben erg blij dat ik 6 weken vakantie heb gehad, dan kun je tenminste zonder schuldgevoel rustig aan doen, dan staat die arbeidsmoraal niet in de weg. Eind volgende week moet ik weer op school verschijnen. Ik ga maandag maar eens goed met de gyn overleggen wat en hoe....
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:53:28 #287
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40475482
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:25 schreef chacama het volgende:
De baby-kamer is op Fleur zelf...helemaal Fleur vrij.
Haha! Fleur-vrij!
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 12:32:50 #288
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_40476878
MeNicole............ Spannend echt!!!

Alles was leuk en goed bij de echo en vlos. Kindje is heel gemiddeld, ligt goed, maar is nu wel een sterrenkijkertje. Dat hoeft niks te zeggen voor straks, dus ik probeer me maar niet druk te maken daarom.
Ingedaald en wel, bloeddruk goed, plas goed, buik mooi. Aldus vlos.

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 12:33:17 #289
24188 Belana
kloon van belana
pi_40476895
moonah... ehm.... werken kan je dus niet meer he... moet je dus echt niet gaan doen he!! weg met die arbeidsmoraal, aan je kindje moet je denken!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 12:37:44 #290
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40477037
Help....ik heb menstruatie-achtige krampen in mijn buik. Maar het kunnen ook mijn darmen zijn....ik hoop op het laatste maar weet nu even niet goed wat ik moet denken...

Ik hoor jullie al zeggen bel je VK. Ja als ik die een had zou ik dat doen. Maar om nu weer mijn huisarts te bellen. Ik kan het amper omschrijven, laat staan er nu naar toe.....ohhhhh ik vind het zoooo moeilijk....maak ik mezelf nu gek of is het echt iets....
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 12:39:56 #291
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_40477119
Hoe lang heb je het al Chacama?
Ik zou zelf wachten even tot een paar uurtjes later, of natuurlijk totdat nog erger wordt ofzo.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 12:43:42 #292
24188 Belana
kloon van belana
pi_40477255
rustig chaca, wat sugar zegt... ff afwachten. als het erger wordt of blijft kan je altijd nog bellen. en overigens moet je natuurlijk niet NIET bellen omdat het de zoveelste keer zou zijn.
stormy waters...
sailin'
pi_40477286
Chacama, kan zijn dat je kindje tegen je darmen drukt. Maar zoals Sjoeg zegt: kijk het nog even aan en dan toch gewoon de huisarts bellen. Daar is ie tenslotten voor!

Sjoeg, wat fijn dat alles in orde is!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 12:45:20 #294
94046 PM-girl
pi_40477307
Moonah idd, werken lijkt me absoluut niet slim meid. Denk dat je gyn hetzelfde zal zeggen. Als uit eten gaan al zoveel kost, kun je nagaan wat werken doet.

Chacama, wat zegt je gevoel? Bellen kan nooit kwaad, laten komen/zelf gaan kan altijd nog, toch?

Nicole, hoop dat je je kleintje nu vast hebt hoor!
*
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 12:47:45 #295
56471 pinquit
oh my lama!
pi_40477397
oeehh menicole! spannend

zet m op he!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_40477434
Chacama, ik had het ook vorige week, helemaal in paniek!!! Dacht toen dat het het einde van de zwangerschap was.... naar de HA geweest, die kon me toen niet echt geruststellen, maar uiteindelijk is er niks aan de hand geweest, waarschijnlijk waren het de darmen.... nu ben ik aan de activia toetjes

En dan nog een belachelijke vraag: IK heb zo'n zin in zure haring!!!!!!!!! mag je dat hebben tijdens zwangerschap???
Waarschijnlijk als ik het in huis heb heb ik geen zin meer, maar toch....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_40477465
O ja MeNicole!!! Succes!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 13:13:27 #298
94046 PM-girl
pi_40478258
Karin, volgens mij mag je gewoon harin hebben hoor. Is een vette vis en dat is juist goed.
*
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 13:13:32 #299
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40478261
Het is inmiddels al iets gezakt. Denk inderdaad dat het mijn darmen zijn. En de toetjes ga ik ook maar aan....beeb zit inderdaad erg onderin...voel ik nu

Zure Haring mag, geloof alleen dat je wel even moet kijken hoe het met de hoeveelheid vetten e.d zit. En het zal ook best wel zuur opwekken.....hhihi...geniet er van...
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 13:15:12 #300
94046 PM-girl
pi_40478320
FIjn Chacama, ook activia dus. Ik ga het ook maar eens kopen, want erger dan dit heb ik het nog niet meegemaakt, gelukkig heb ik geen krampen.

Ik weet het trouwens weer, Merdeka heette degene uit Amerika!
*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')