quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:03 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik voel zo'n vervelende hoofdpijn opkomen...![]()
Mooi dat je een leuke dag hebt gehadquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:44 schreef Morwen het volgende:
Prima! Zeer leuke dag gehad in de Efteling al was het zeer nat en winderigEn terug naar huis dikke onweer gezien vlakbij Rotterdam
Jammer genoeg trekt de boel Oostwaarts anders hadden we de boel hier nu nog eens gehad
![]()
Nog wakker dusquote:
In dat kader: de koffieautomaat is niet kapot.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:19 schreef Pheno het volgende:
Er staat loempia op het menu van vanmiddag. Het is maar waar je de positieve dingen in zoekt
Een vriendin van me ook al een paar dagen. Omdat ze zelf blut is, heb ik voor haar zo'n Predictortestje gekochtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:56 schreef Twisted_fok het volgende:
moe en misselijk
Ik slaap in ieder geval niet meer alleenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:55 schreef Wolkje het volgende:
[..]
good for you![]()
Ik voel me prima. Alleen het mag wel weer zonnig worden van mij eigenlijk.
fijnquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:01 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ik slaap in ieder geval niet meer alleen![]()
Tegen bier moet je helemaal niet vechten joh, dat moet je probleemloos toelaten in je levenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:28 schreef Christine het volgende:
En het gevecht tegen het geel gewonnen.
Ik had het over mijn ex-gele kamerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:45 schreef thaleia het volgende:
Tegen bier moet je helemaal niet vechten joh, dat moet je probleemloos toelaten in je leven
You can say that againquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:35 schreef Twisted_fok het volgende:
Aangenaam verrast. Vreemd hoe dingen kunnen lopen.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:17 schreef Brunette het volgende:
Een beetje kut na het zien van een bep. iemand.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |