Tegen bier moet je helemaal niet vechten joh, dat moet je probleemloos toelaten in je levenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:28 schreef Christine het volgende:
En het gevecht tegen het geel gewonnen.
Ik had het over mijn ex-gele kamerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:45 schreef thaleia het volgende:
Tegen bier moet je helemaal niet vechten joh, dat moet je probleemloos toelaten in je leven
You can say that againquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:35 schreef Twisted_fok het volgende:
Aangenaam verrast. Vreemd hoe dingen kunnen lopen.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:17 schreef Brunette het volgende:
Een beetje kut na het zien van een bep. iemand.![]()
Huh ? Sinds wanneer laat jij je emoties blijken stoere vent?quote:
Altijd... Mits ze er zijn uiteraard... Denk dat je het daarmee verwartquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:43 schreef ondeugend het volgende:
Huh ? Sinds wanneer laat jij je emoties blijken stoere vent?
Softiequote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Altijd... Mits ze er zijn uiteraard... Denk dat je het daarmee verward.
het mag eens gezegd wordenquote:
Emoquote:
Die uitwerking heb ik wel vaker op vrouwenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:52 schreef ondeugend het volgende:
Alweer een stuk minder kut ineens.
Nee hoor, ben toevallig nét de playlist met emoplaten aan het samenstellenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:54 schreef ondeugend het volgende:
Haha zo 'ken' ik je weer.
OT Kasta voelt zich ook weer wat beter merk ik.
Hmmm triest en niet meer te redden dus.... helaasch.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee hoor, ben toevallig nét de playlist met emoplaten aan het samenstellen.
.
Wie zegt dat ik gered wil worden?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hmmm triest en niet meer te redden dus.... helaasch.
En dus voel je je bij voorbaat al oke.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik gered wil worden?.
Je kut voelen + bier + nieuwe playlist met depri muziek + een goede voorraad peuken = een ouderwets avondje emoties opwekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |