quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:40 schreef Tamagotchi het volgende:
In een kut Houniet! In een kut.
Idd, als je grappig probeert te zijn met quotes van anderen, doe het dan op zn minst goedquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:40 schreef Tamagotchi het volgende:
In een kut Houniet! In een kut.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:42 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Idd, als je grappig probeert te zijn met quotes van anderen, doe het dan op zn minst goed![]()
Top.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:51 schreef GizartFRL het volgende:
* GizartFRL drukt op uitknopje van Tamagotchi*
Zo klaar.
Je vermoord hem!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:51 schreef GizartFRL het volgende:
Zo klaar.
Verkeerde knopje hè, stakker.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:51 schreef GizartFRL het volgende:
Echt niet, hondelul!quote:Zo klaar.
Hier kan ik nu zo potjandosies boos om wordenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:53 schreef Karboenkeltje het volgende:
Vrede en welbehagen voor allen op de aarde!
Ow god man, ga jij effe lekker boomknuffelen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:56 schreef remlof het volgende:
Ik zie overeenkomsten tussen Tamagotchi en Yvonne
zie, dat bedoel ik nouquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:57 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Ow god man, ga jij effe lekker boomknuffelen.
Ik was aan het ruzie-maken, lul.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:59 schreef remlof het volgende:
zie, dat bedoel ik nou
is het weer die tijd van de maand meidquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:01 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Ik was aan het ruzie-maken, lul.
Je bent jaloers hè?quote:
de rooie klets?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:02 schreef remlof het volgende:
[..]
is het weer die tijd van de maand meid
Dat hoeft helemaal niet zo heilig.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:04 schreef SuperwormJim het volgende:
wel potjandorie, stelletje vlegels ....
Gnagnagnagnaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:05 schreef remlof het volgende:
[..]
ja, ik wou dat ik nu al aan het bier zat
en doodverwensingen zijn ook toegelaten?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:05 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet zo heilig.
Je kan bijvoorbeeld ook iemand de vetkanker toewensen. Kan allemaal in dit topic.
Pas op of ik maak je dood met mn toverzwaardquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
KRIJG TOCH ALLEMAAL SCHAAMLUIS!!!
Kijkkkkkk mensen! Daar gaat het om!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:06 schreef pc-fr34k het volgende:
Zullen we niet gewoon lief voor elkaar zijn?.
Dus mocht ik per ongelijk de neiging hebben om je ebola en aids toe te wensen dan is dat niet erg? Vind je dat niet een beetje gemeen, ik bedoel het is tóch internet dat staat menigeen dichter bij het echte leven dan bijvoorbeeld vrienden en familie enzo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:05 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet zo heilig.
Je kan bijvoorbeeld ook iemand de vetkanker toewensen. Kan allemaal in dit topic.
Als het geen pijn doet is alles okay.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:07 schreef SuperwormJim het volgende:
en doodverwensingen zijn ook toegelaten?
je kan ze beter een downtime van hun internetprovider toewensen, dat doet waarschijnlijk meer pijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Dus mocht ik per ongelijk de neiging hebben om je ebola en aids toe te wensen dan is dat niet erg? Vind je dat niet een beetje gemeen, ik bedoel het is tóch internet dat staat menigeen dichter bij het echte leven dan bijvoorbeeld vrienden en familie enzo.
jammer, heb ik al...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waarom?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Nee, tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:08 schreef jogy het volgende:
Dus mocht ik per ongelijk de neiging hebben om je ebola en aids toe te wensen dan is dat niet erg?
Jawel, maar da's de kick.quote:Vind je dat niet een beetje gemeen,
Daarom! Scheldt mekaar lekker verrot! Wat kan het schelen?quote:i
Ik bedoel het is tóch internet dat staat menigeen dichter bij het echte leven dan bijvoorbeeld vrienden en familie enzo.
Ik weet het niet, mijn hart zit er niet echt in, ik heb nog geen drive om je helemaal de vernieling in te schelden, voor zover dat mogelijk is natuurlijk. Kan je niet even iets doen waarmee je me hélemaal over de zeik krijgt ofzo?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:12 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet.
[..]
Jawel, maar da's de kick.
[..]
Daarom! Scheldt mekaar lekker verrot! Wat kan het schelen?
Nee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:14 schreef jogy het volgende:
Kan je niet even iets doen waarmee je me hélemaal over de zeik krijgt ofzo?
niet overtuigend genoeg...jammer...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:17 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb niks op je omdat je gewoon een leuke vent bent.
Maaaaarrrrrr, die anderen; dood zeg ik je!
Allemaal cholera in een afgelegen gebied waardoor ze jankend aan hun eind komen, goed idee. Zie je, als je een doodsverwensing maar massaal genoeg maakt is het niet strafbaar meer. Ideaal.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:17 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb niks op je omdat je gewoon een leuke vent bent.
Maaaaarrrrrr, die anderen; dood zeg ik je!
niet teveel moeilijke vragen stellenquote:
Nee, hier alleen neuken met yvonne, sorry.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:11 schreef Tamagotchi het volgende:
Ja, ik wilde graag even ruzie maken met Yvonne. Kan dat hier?
Ja maar da's alleen voor mensen die de cursus hebben gevolgd.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:18 schreef yvonne het volgende:
Nee, hier alleen neuken met yvonne, sorry.
dan moet je hier optieftenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat trouwens als ik lief wil knuffelen en niet ruzie wil maken?
Dan ben je hier iig aan het verkeerde adres.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat trouwens als ik lief wil knuffelen en niet ruzie wil maken?
En wie mag jou favo admin dan wel niet zijn?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:34 schreef Chinless het volgende:
ik vind die mods maar paupers, ze gooien zowat elk topic dicht zonder onderbouwde reden.
Ben hierover nog bezig met mn favo admin.
Dat kreupele wijf... Die van de TV....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wie mag jou favo admin dan wel niet zijn?
Ooooow, die hinkepoot, die is geen adminquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:43 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dat kreupele wijf... Die van de TV....
Nee, maar die denkt dat wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ooooow, die hinkepoot, die is geen admin
Aan bagger valt weinig te onderbouwen, hoor.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:34 schreef Chinless het volgende:
ik vind die mods maar paupers, ze gooien zowat elk topic dicht zonder onderbouwde reden.
Ben hierover nog bezig met mn favo admin.
Wat denk ik wel?quote:
Je zei stotenquote:Functioneel iemand van z'n positie stoten ( stoten![]()
![]()
) en dan het plekje subtiel opvullen.
En opvullen!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:12 schreef Lucille het volgende:
[..]
Wat denk ik wel?
[..]
Je zei stoten
Geef nu maar toe dat je plannen hebt om Yvonne van haar troon te stoten! ( Ik zei stotenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:12 schreef Lucille het volgende:
[..]
Wat denk ik wel?
[..]
Je zei stoten
Jij bent Golfer toch?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:18 schreef Lucille het volgende:
Ik heb helemaal geen Admin ambities.
You're not meant to be an Admin. You're meant to be this little lowlife!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:18 schreef Lucille het volgende:
Ik heb helemaal geen Admin ambities.
* Lucille gaat nu huilenquote:
Make my day punkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:21 schreef Poncho het volgende:
[..]
You're not meant to be an Admin. You're meant to be this little lowlife!
You deserve NO respect.
You punk..
En je hebt al zoveel om om te huilen.quote:
Laat Bluezz je maar troostenquote:
Hoeveel flessen mot je?quote:
sterf, achterlijke konijnenkeutel.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:27 schreef BONG4002 het volgende:
Denk je dat die mij wel wil troosten?quote:
Ik denk dat je daar iemand voor moet zoeken die zulke dingen tegen betaling doet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:32 schreef Lucille het volgende:
[..]
Denk je dat die mij wel wil troosten?
Dat gaat echt te verquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:27 schreef Poncho het volgende:
[..]
sterf, achterlijke konijnenkeutel.
Maar de spelling is wel correct.quote:
Dan nog behoor je dat niet te zeggenquote:
Big Brother redactie. Dat is toch wel het laagste van het laagste.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan nog behoor je dat niet te zeggen![]()
Hoe durf je dat te zeggen! Ben je nou helemaal belatafeld! Big Brother is wel een programma van niveau en dat is iets waar ik jouw nog niet op heb kunnen betrappen, zo!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:40 schreef Poncho het volgende:
[..]
Big Brother redactie. Dat is toch wel het laagste van het laagste.
De sociale werkplaats van FOK.
Nee ik sla liever een beurt overquote:Neuken?
Sterf gewoon, amateur.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoe durf je dat te zeggen! Ben je nou helemaal belatafeld! Big Brother is wel een programma van niveau en dat is iets waar ik jouw nog niet op heb kunnen betrappen, zo!
[..]
Nee ik sla liever een beurt over![]()
* Bongetje sterft in dit topic en druipt naderhand langzaam en stilletjes af....quote:
Nee nee, kom terug. Het spijt me. Ik houd van BB.quote:
* Bongetje ineens weer tot leven komtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:47 schreef Poncho het volgende:
[..]
Nee nee, kom terug. Het spijt me. Ik houd van BB.
Zullen we onze krachten bundelen en met anderen ruzie maken?quote:
* daar is Bong te lief voor, maar wil zijn best gaan doenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:51 schreef Poncho het volgende:
[..]
Zullen we onze krachten bundelen en met anderen ruzie maken?
Zoals de superbestfriends in South Park?
What's a girl like you doing in a place like this?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat ik het lang volhoud
a) ik ben géén vrouwquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:56 schreef Poncho het volgende:
[..]
What's a girl like you doing in a place like this?
Dan ga ik me douchen en mijn benen scheren.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
a) ik ben géén vrouw
b) nu wordt ik echt loeiboos
Sterker nog: ik ben zo ontiegelijk woest dat ik eerst maar even wat afkoeling ga zoeken in de regen en een boodschapje ga doen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |