niet teveel moeilijke vragen stellenquote:
Nee, hier alleen neuken met yvonne, sorry.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:11 schreef Tamagotchi het volgende:
Ja, ik wilde graag even ruzie maken met Yvonne. Kan dat hier?
Ja maar da's alleen voor mensen die de cursus hebben gevolgd.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:18 schreef yvonne het volgende:
Nee, hier alleen neuken met yvonne, sorry.
dan moet je hier optieftenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat trouwens als ik lief wil knuffelen en niet ruzie wil maken?
Dan ben je hier iig aan het verkeerde adres.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat trouwens als ik lief wil knuffelen en niet ruzie wil maken?
En wie mag jou favo admin dan wel niet zijn?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:34 schreef Chinless het volgende:
ik vind die mods maar paupers, ze gooien zowat elk topic dicht zonder onderbouwde reden.
Ben hierover nog bezig met mn favo admin.
Dat kreupele wijf... Die van de TV....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wie mag jou favo admin dan wel niet zijn?
Ooooow, die hinkepoot, die is geen adminquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:43 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dat kreupele wijf... Die van de TV....
Nee, maar die denkt dat wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ooooow, die hinkepoot, die is geen admin
Aan bagger valt weinig te onderbouwen, hoor.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:34 schreef Chinless het volgende:
ik vind die mods maar paupers, ze gooien zowat elk topic dicht zonder onderbouwde reden.
Ben hierover nog bezig met mn favo admin.
Wat denk ik wel?quote:
Je zei stotenquote:Functioneel iemand van z'n positie stoten ( stoten![]()
![]()
) en dan het plekje subtiel opvullen.
En opvullen!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:12 schreef Lucille het volgende:
[..]
Wat denk ik wel?
[..]
Je zei stoten
Geef nu maar toe dat je plannen hebt om Yvonne van haar troon te stoten! ( Ik zei stotenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:12 schreef Lucille het volgende:
[..]
Wat denk ik wel?
[..]
Je zei stoten
Jij bent Golfer toch?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:18 schreef Lucille het volgende:
Ik heb helemaal geen Admin ambities.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |