quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:40 schreef Tamagotchi het volgende:
In een kut Houniet! In een kut.
Idd, als je grappig probeert te zijn met quotes van anderen, doe het dan op zn minst goedquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:40 schreef Tamagotchi het volgende:
In een kut Houniet! In een kut.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:42 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Idd, als je grappig probeert te zijn met quotes van anderen, doe het dan op zn minst goed![]()
Top.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:51 schreef GizartFRL het volgende:
* GizartFRL drukt op uitknopje van Tamagotchi*
Zo klaar.
Je vermoord hem!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:51 schreef GizartFRL het volgende:
Zo klaar.
Verkeerde knopje hè, stakker.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:51 schreef GizartFRL het volgende:
Echt niet, hondelul!quote:Zo klaar.
Hier kan ik nu zo potjandosies boos om wordenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:53 schreef Karboenkeltje het volgende:
Vrede en welbehagen voor allen op de aarde!
Ow god man, ga jij effe lekker boomknuffelen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:56 schreef remlof het volgende:
Ik zie overeenkomsten tussen Tamagotchi en Yvonne
zie, dat bedoel ik nouquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:57 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Ow god man, ga jij effe lekker boomknuffelen.
Ik was aan het ruzie-maken, lul.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:59 schreef remlof het volgende:
zie, dat bedoel ik nou
is het weer die tijd van de maand meidquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:01 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Ik was aan het ruzie-maken, lul.
Je bent jaloers hè?quote:
de rooie klets?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:02 schreef remlof het volgende:
[..]
is het weer die tijd van de maand meid
Dat hoeft helemaal niet zo heilig.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:04 schreef SuperwormJim het volgende:
wel potjandorie, stelletje vlegels ....
Gnagnagnagnaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:05 schreef remlof het volgende:
[..]
ja, ik wou dat ik nu al aan het bier zat
en doodverwensingen zijn ook toegelaten?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:05 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet zo heilig.
Je kan bijvoorbeeld ook iemand de vetkanker toewensen. Kan allemaal in dit topic.
Pas op of ik maak je dood met mn toverzwaardquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
KRIJG TOCH ALLEMAAL SCHAAMLUIS!!!
Kijkkkkkk mensen! Daar gaat het om!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:06 schreef pc-fr34k het volgende:
Zullen we niet gewoon lief voor elkaar zijn?.
Dus mocht ik per ongelijk de neiging hebben om je ebola en aids toe te wensen dan is dat niet erg? Vind je dat niet een beetje gemeen, ik bedoel het is tóch internet dat staat menigeen dichter bij het echte leven dan bijvoorbeeld vrienden en familie enzo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:05 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet zo heilig.
Je kan bijvoorbeeld ook iemand de vetkanker toewensen. Kan allemaal in dit topic.
Als het geen pijn doet is alles okay.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:07 schreef SuperwormJim het volgende:
en doodverwensingen zijn ook toegelaten?
je kan ze beter een downtime van hun internetprovider toewensen, dat doet waarschijnlijk meer pijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Dus mocht ik per ongelijk de neiging hebben om je ebola en aids toe te wensen dan is dat niet erg? Vind je dat niet een beetje gemeen, ik bedoel het is tóch internet dat staat menigeen dichter bij het echte leven dan bijvoorbeeld vrienden en familie enzo.
jammer, heb ik al...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waarom?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Nee, tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:08 schreef jogy het volgende:
Dus mocht ik per ongelijk de neiging hebben om je ebola en aids toe te wensen dan is dat niet erg?
Jawel, maar da's de kick.quote:Vind je dat niet een beetje gemeen,
Daarom! Scheldt mekaar lekker verrot! Wat kan het schelen?quote:i
Ik bedoel het is tóch internet dat staat menigeen dichter bij het echte leven dan bijvoorbeeld vrienden en familie enzo.
Ik weet het niet, mijn hart zit er niet echt in, ik heb nog geen drive om je helemaal de vernieling in te schelden, voor zover dat mogelijk is natuurlijk. Kan je niet even iets doen waarmee je me hélemaal over de zeik krijgt ofzo?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:12 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet.
[..]
Jawel, maar da's de kick.
[..]
Daarom! Scheldt mekaar lekker verrot! Wat kan het schelen?
Nee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:14 schreef jogy het volgende:
Kan je niet even iets doen waarmee je me hélemaal over de zeik krijgt ofzo?
niet overtuigend genoeg...jammer...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:17 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb niks op je omdat je gewoon een leuke vent bent.
Maaaaarrrrrr, die anderen; dood zeg ik je!
Allemaal cholera in een afgelegen gebied waardoor ze jankend aan hun eind komen, goed idee. Zie je, als je een doodsverwensing maar massaal genoeg maakt is het niet strafbaar meer. Ideaal.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:17 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb niks op je omdat je gewoon een leuke vent bent.
Maaaaarrrrrr, die anderen; dood zeg ik je!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |