Voorover gebogen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:42 schreef Quoi het volgende:
Laat even weten wat de dokter zei!
Bij welke houding doet het het minste pijn?
Dan moet je toch ook koorts hebben lijkt me en dat heb ik weer niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:50 schreef Burakius het volgende:
apendix ontstoken dude?
Ik moet om 10 over half drie! Kan toch niet nog een keer bellen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:54 schreef erikh het volgende:
rechts ongeveer 2 cm onder je navel buikpijn. Dude ga als de sodemieter naar de dokter, voor hetzelfde geldt is je blindedarm ontstoken.
Ik zou meteen even bellen als ik jou was.
Je gaat echt niet dood in die 3 uurtjesquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:56 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik moet om 10 over half drie! Kan toch niet nog een keer bellen?
Hmm niet echt veel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:52 schreef Quoi het volgende:
hoeft niet perse....
druk voor de lol eens je buik op zo'n plek diep in en laat dan ineens los?
wat voel je dan?
Nee niet opgezwollen in mijn buik voelt het wel hard aan, maar mischien zijn dat mijn spieren ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:53 schreef 19patje72 het volgende:
is het ook opgezwollen?? wat antibiotica en pijnkillertje doet wonderen.
heb ook in die buurt wat gehad vorig jaar. was gewoon wat ontstoken en opgezwollen. maar wel pijnlijk. soms zo pijnlijk dat mijn maag zich dreigde om te draaien.
nou ik ben dus wel opgenomen met een acute blindedarm die barstte op het moment dat ik net op de tafel lag, daardoor hebben ze het goed kunnen schoonmaken, maar was ik later geweest dan had ik een goede ontsteking in mijn maag gehadquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:56 schreef Bep het volgende:
[..]
Je gaat echt niet dood in die 3 uurtjes
Bij een acute blindedarmonsteking heb je het wel over uren.quote:Je gaat echt niet dood in die 3 uurtjes
Ook dan ben je nog niet gelijk dood hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:58 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nou ik ben dus wel opgenomen met een acute blindedarm die barstte op het moment dat ik net op de tafel lag, daardoor hebben ze het goed kunnen schoonmaken, maar was ik later geweest dan had ik een goede ontsteking in mijn maag gehad
Zolang je nog vrolijk achter je pc kan zitten , zou ik wachten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:02 schreef Henk-B het volgende:
Kan ik wel of niet die 2 en een half uur wachten?
Moet jij es kijken als je milt scheurt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:56 schreef Bep het volgende:
[..]
Je gaat echt niet dood in die 3 uurtjes
Rustig aan doen, en niet te veel eten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:02 schreef Henk-B het volgende:
Kan ik wel of niet die 2 en een half uur wachten?
Had je echt helse pijn of gewoon pijn?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:02 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik gok mee voor de blinde darm.
Ben zelf herstellende van een blinde darm verwijder operatie en ik had ook geen koorts.
Zijn milt is toch niet gescheurt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:03 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Moet jij es kijken als je milt scheurt.
Dat moet je juist niet. Ben je alleen? Zoja, vraag of de buurvrouw ofzo je even die 3 uurtjes komt vergezellen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:05 schreef Henk-B het volgende:
Thnx guys voor de antwoorden btw, zit me nu toch wel een beetje zorgen te maken!
ik op prikkelbare darm oid.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:03 schreef Tomfan het volgende:
Ik zet mijn geld op de blaas ...
Yup ben alleen en de buurvrouw is een dametje van 88quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:06 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Dat moet je juist niet. Ben je alleen? Zoja, vraag of de buurvrouw ofzo je even die 3 uurtjes komt vergezellen.
Dat is dan wel weer een nuttige tipquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:06 schreef Ingridh007 het volgende:
Idd, ff niets eten, mocht je geopereerd worden dan moet dat op een nuchtere maag.
Hmm begin nu ook een beetje misselijk te worden, maar dat kan ook van de spanning zijn!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:07 schreef Quoi het volgende:
Ik gok op een lichte ontsteking van je blindedarm. Niet ernstig. Je voelt je verder ok toch!
Die kunnen toch ook wel 112 bellen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:07 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Yup ben alleen en de buurvrouw is een dametje van 88
Tip; Ga uit dit topic en ga een spelletje spelen ofzo, want dan ga je dalijk niet dood aan een blinedarm ontsteking maar omdat je zo bang was.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:08 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Hmm begin nu ook een beetje misselijk te worden, maar dat kan ook van de spanning zijn!
Jij zegt het.quote:
Hm ik ga me alvast maar scheren en douchen. Ik kom zo wel terug. Thnxquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:09 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Tip; Ga uit dit topic en ga een spelletje spelen ofzo, want dan ga je dalijk niet dood aan een blinedarm ontsteking maar omdat je zo bang was.
Denk je nou echt dat ze bij iemand die binnenkomt als spoedgeval eerst gaan wachten tot z'n maag leeg is? Ze kunnen heus wel opereren bij een volle maag als het nodig mocht zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:06 schreef Ingridh007 het volgende:
Idd, ff niets eten, mocht je geopereerd worden dan moet dat op een nuchtere maag.
Dat voel je behoorlijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:27 schreef Henk-B het volgende:
Voel je het trouwens als je blinde darm springt?
Ok!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:31 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat voel je behoorlijk.![]()
Als je je erg ongrust maakt bel je gewoon de huisarts op dat je het niet helemaal vertrouwt.. Als het vandaag gewoon continu/hetzelfde is ga je gwoon om half drie
raise met 15quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:27 schreef bellerophon81 het volgende:
10tje op de darmen!
Heeeeeeeeeeeeel stil blijven zitten danquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:17 schreef Henk-B het volgende:
Yup ben net klaar met douchen, het steekt nu telkens als ik me houding verander.
Zeker weten!!!!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:29 schreef Bep het volgende:
Je komt het wel melden hoor , ook al was het maar een scheet die je dwars zat
Als het capsules zijn niet nee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:33 schreef Henk-B het volgende:
Hoi jongens ben net terug.
Dokter heeft geluisterd en gevoeld. En kwam tot de conclusie dat het een bacteriele infectie zou zijn. Heb nu antibitica gekregen.
Wat zijn die pillen trouwens groot, kan ik die doormidden breken?
Yep thats me.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:44 schreef SolidasRock het volgende:
Henk-B, ben jij niet die gast die hele poos geleden een topic opende omdat je last had van bibbers?
Tsja, antibiotica is niet alleen tegen de slechte bacteriën hequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:36 schreef Henk-B het volgende:
Op de bijsluiter staat:
Bijwerkingen:
Soms Infecties aan darmen![]()
Ja vaak maak ik me wat meer zorgen dan de rest, daar heb je gelijk in!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:54 schreef SolidasRock het volgende:
Ik vond het net: Spiertrillingen! en Bang om MS te hebben! [serieus]
Maar je maakt je gwoon veel te druk, ik vraag me zelf ook wel eens af of ik iets mankeer maar ik ga niet hyperen en bij jou heb ik de indruk dat je dat wel doet.
Lees nog eens voor de gein die spiertrillingentopic door, er zitten goede opmerkingen tussen.
Heb je ook gevraagd hoe je daar aan komt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:33 schreef Henk-B het volgende:
Hoi jongens ben net terug.
Dokter heeft geluisterd en gevoeld. En kwam tot de conclusie dat het een bacteriele infectie zou zijn. Heb nu antibitica gekregen.
Wat zijn die pillen trouwens groot, kan ik die doormidden breken?
Nee heb dat niet gevraagd, dom van me!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:00 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Heb je ook gevraagd hoe je daar aan komt?
iig een meevaller tov een appendicitis![]()
Terug Terug !!!1quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:02 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Nee heb dat niet gevraagd, dom van me!
Ik ben een ongelovelijke zeikerd betreft pillen slikken. Kan het gewoon niet, raar he?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:14 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Terug Terug !!!1![]()
Pillen gewoon slikken, niet zo zeiken
Thnx!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:20 schreef Bep het volgende:
Ja die kan je gewoon breken , mooi dat het alleen een infectie is
vergruizen en in een yoghurt flikkerenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:46 schreef Henk-B het volgende:
Hmm soms lijk ik echt een klein kind en kan ik mezelf niet uistaan!!!!
Heb dus die pil al doormidden gebroken, neem de 1ste pil , verslikte ik me, maar wel ingenomen.
2 helft van de pil wilde maar niet door mijn keel glijden en ligt nu dus in het putje van de wasbak
Hoe kan het toch dat je grote happen eten kunt nemen, maar geen pillen kunt inslikken????
Heb dus nu maar een halve op !!!!!!!!!
Ik krijg vaak van dit soort reacties te horen en ook ik praat zo tegen me zelf, maar je moet het zelf ervaren hoe het is om geen pil te kunnen doorslikken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:07 schreef Bep het volgende:
Jezus man , stel je niet zo aan , maak een boterham klaar , neem een flinke hap en net voordat je die gaat doorslikken leg je daar een (halve) pil in , dat ga je echt niet voelen
Ja ze smelten in water, maar dan zijn ze zo goor dat je ervan moet kokhalzen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:10 schreef ivetje het volgende:
Het maakt niet uit of je een hele of 2 halve inneemt. Je kan hem nogmaals breken, maar dan wel alle 4 de stukjes snel achter elkaar innemen
Het helemaal fijnmalen is niet handig, dit wordt alleen gedaan voor als het in een capsule gaat. Als je het niet met melk mag innemen ook niet in je vla of yoghurt doen.
Lossen ze niet op in water??
Het zit allemaal tussen je oren , als je een hap eten kan slikken kan je ook een pil slikkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:28 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik krijg vaak van dit soort reacties te horen en ook ik praat zo tegen me zelf, maar je moet het zelf ervaren hoe het is om geen pil te kunnen doorslikken.![]()
Ja dat is het ook!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:30 schreef Bep het volgende:
[..]
Het zit allemaal tussen je oren , als je een hap eten kan slikken kan je ook een pil slikken
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:54 schreef SolidasRock het volgende:
Ik vond het net: Spiertrillingen! en Bang om MS te hebben! [serieus]
Maar je maakt je gwoon veel te druk, ik vraag me zelf ook wel eens af of ik iets mankeer maar ik ga niet hyperen en bij jou heb ik de indruk dat je dat wel doet.
Lees nog eens voor de gein die spiertrillingentopic door, er zitten goede opmerkingen tussen.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:59 schreef DDM het volgende:
Ja ik snap dat wel. Maar er zijn meer criteria voor nodig om tot de diagnose te komen. Die zijn te vinden in de DSM IV. Iemand die een tijdje niet lekker in zijn vel zit heeft toch ook niet meteen een depressie!? Snappie!!
dan kan hij ook beter geen topic openen als hij zó zwak in zijn schoenen zou staan want hier wordt vanalles geroepen, kijk alleen al paar posts boven je. De jongen is heel blij dat het zijn blinde darm niet is en een post verder zegt iemand alweer dat het zijn blinde darm toch wel eens zou kunnen zijn. Kijk dáár zou je opzich al ziek van kunnen worden als je dus zo swak bent.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:51 schreef Quoi het volgende:
[..]
Helemaal met je eens!
Gelukkig bestaat het beroep van een arts uit meer dan "de bel horen luiden en niet weten waar de klepel hangt en dan dus maar wat roepen".
Van alleen zomaar smijten met de term "hypochondrisch" zou hij alweer hypochondrisch worden!
Pijn is iets minder geworden, niet meer van die hevige steken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:29 schreef zoeperzazke het volgende:
Lukt het doorslikken al een beetje TS?
Anders kun je het misschien oplossen in water, mengen met een beetje aanmaaklimonade en heel snel opdrinken? Overigens had ik ook eens zulke enorme tabletten antibiotica, toen ik een enorme keelontsteking had waarbij mn amandelen zo waren opgezwollen dat ze achterin mn keel tegen elkaar aan kwamen. Ik ken je ellende van het doorslikken dus precies...
Snapte ik eerlijk gezegd ook niet , heb ook geen echte last van diaree alleen 2 keer wat dunne ontlasting.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:56 schreef DDM het volgende:
Ja ik snap uberhaupt de gedachtengang van je huisarts niet. Een bacterie geeft meestal een acuut beeld met diarree. En daar heb je echt geen antibiotica voor nodig om dat te genezen. Dat gaat gewoon vanzelf over. Ik snap niet waarom hij aan een bacteriele infectie denkt. Maar sterkte verder
Nee voel me niet ziek en ook niet moe.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:05 schreef DDM het volgende:
Ja dat is zo lastig te zeggen. De lijst met ziekten die pijn in je buik geven is lang. Maar hoe voel je je verder? Voel je je ziek of moe? Eetlust? Afvallen? Bleek zien? Gele ogen? Verandering aan je ontlasting? Kleur, geur, slijm, bloed? Blijft het kleven als je de wc doortrekt? Moet je meer naar de wc dan eerst?
Ehhhh ja. Maar ten eerste gaat hij dat al doen. En ten tweede vraagt hij erom. Ik zeg toch al dat het lastig is om het zo te zeggen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:07 schreef Lienekien het volgende:
Denk je niet dat TS beter naar zijn eigen huisarts kan, in plaats van diagnoses via een forum los te peuteren?
Hij vraagt erom, maar daar hoef je niet op in te gaan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:15 schreef DDM het volgende:
[..]
Ehhhh ja. Maar ten eerste gaat hij dat al doen. En ten tweede vraagt hij erom. Ik zeg toch al dat het lastig is om het zo te zeggen.
Nou gelukkig niet echt alarmsymptomen. Vraag maar eens aan je huisarts of het niet je blaas of iets anders van je urinewegen kan zijnquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:08 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Nee voel me niet ziek en ook niet moe.
Eetlust is gewoon, ben ook niet afgevallen en zie niet bleek.
Geen gele ogen, maar mijn ontlasting is wat minder frequent en ook dunnere drollen dan normaal.
Kleur is normaal, de geur is iets anders geen slijm of bloed, blijft niet kleven.
Lijk wel ofdat ik meer moet plassen dan eerst, ook doet het pijn bij mijn liezen.
Nee dat vind jij. En ik vind van wel. Einde discussiequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij vraagt erom, maar daar hoef je niet op in te gaan.
Ja daar zat ik ook al aan te denken. Wel hoor ik heel erg vaak dat borrelen in je buik de afgelopen dagen. Ook lijkt het wel dat er minder lucht uit komtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:20 schreef DDM het volgende:
[..]
Nou gelukkig niet echt alarmsymptomen. Vraag maar eens aan je huisarts of het niet je blaas of iets anders van je urinewegen kan zijnI.v.m. je pijn in lies en meer plassen.
Lekker makkelijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:20 schreef DDM het volgende:
[..]
Nee dat vind jij. En ik vind van wel. Einde discussie![]()
Als dit aanhoudt zowiezo maandag weer terug naar de dokter.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:04 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik weet geen flikker van ziektes oid af, maar zou het misschien een blaasontsteking kunnen zijn waar evt. een bacterie bij is gekomen?
Die opent binnenkort wel weer een nieuw topic over het 1 of anderquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:24 schreef Ingridh007 het volgende:
Hoe is t ermee henk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |