Voorover gebogen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:42 schreef Quoi het volgende:
Laat even weten wat de dokter zei!
Bij welke houding doet het het minste pijn?
Dan moet je toch ook koorts hebben lijkt me en dat heb ik weer niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:50 schreef Burakius het volgende:
apendix ontstoken dude?
Ik moet om 10 over half drie! Kan toch niet nog een keer bellen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:54 schreef erikh het volgende:
rechts ongeveer 2 cm onder je navel buikpijn. Dude ga als de sodemieter naar de dokter, voor hetzelfde geldt is je blindedarm ontstoken.
Ik zou meteen even bellen als ik jou was.
Je gaat echt niet dood in die 3 uurtjesquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:56 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik moet om 10 over half drie! Kan toch niet nog een keer bellen?
Hmm niet echt veel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:52 schreef Quoi het volgende:
hoeft niet perse....
druk voor de lol eens je buik op zo'n plek diep in en laat dan ineens los?
wat voel je dan?
Nee niet opgezwollen in mijn buik voelt het wel hard aan, maar mischien zijn dat mijn spieren ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:53 schreef 19patje72 het volgende:
is het ook opgezwollen?? wat antibiotica en pijnkillertje doet wonderen.
heb ook in die buurt wat gehad vorig jaar. was gewoon wat ontstoken en opgezwollen. maar wel pijnlijk. soms zo pijnlijk dat mijn maag zich dreigde om te draaien.
nou ik ben dus wel opgenomen met een acute blindedarm die barstte op het moment dat ik net op de tafel lag, daardoor hebben ze het goed kunnen schoonmaken, maar was ik later geweest dan had ik een goede ontsteking in mijn maag gehadquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:56 schreef Bep het volgende:
[..]
Je gaat echt niet dood in die 3 uurtjes
Bij een acute blindedarmonsteking heb je het wel over uren.quote:Je gaat echt niet dood in die 3 uurtjes
Ook dan ben je nog niet gelijk dood hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:58 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nou ik ben dus wel opgenomen met een acute blindedarm die barstte op het moment dat ik net op de tafel lag, daardoor hebben ze het goed kunnen schoonmaken, maar was ik later geweest dan had ik een goede ontsteking in mijn maag gehad
Zolang je nog vrolijk achter je pc kan zitten , zou ik wachten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:02 schreef Henk-B het volgende:
Kan ik wel of niet die 2 en een half uur wachten?
Moet jij es kijken als je milt scheurt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:56 schreef Bep het volgende:
[..]
Je gaat echt niet dood in die 3 uurtjes
Rustig aan doen, en niet te veel eten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:02 schreef Henk-B het volgende:
Kan ik wel of niet die 2 en een half uur wachten?
Had je echt helse pijn of gewoon pijn?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:02 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik gok mee voor de blinde darm.
Ben zelf herstellende van een blinde darm verwijder operatie en ik had ook geen koorts.
Zijn milt is toch niet gescheurt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:03 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Moet jij es kijken als je milt scheurt.
Dat moet je juist niet. Ben je alleen? Zoja, vraag of de buurvrouw ofzo je even die 3 uurtjes komt vergezellen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:05 schreef Henk-B het volgende:
Thnx guys voor de antwoorden btw, zit me nu toch wel een beetje zorgen te maken!
ik op prikkelbare darm oid.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:03 schreef Tomfan het volgende:
Ik zet mijn geld op de blaas ...
Yup ben alleen en de buurvrouw is een dametje van 88quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:06 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Dat moet je juist niet. Ben je alleen? Zoja, vraag of de buurvrouw ofzo je even die 3 uurtjes komt vergezellen.
Dat is dan wel weer een nuttige tipquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:06 schreef Ingridh007 het volgende:
Idd, ff niets eten, mocht je geopereerd worden dan moet dat op een nuchtere maag.
Hmm begin nu ook een beetje misselijk te worden, maar dat kan ook van de spanning zijn!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:07 schreef Quoi het volgende:
Ik gok op een lichte ontsteking van je blindedarm. Niet ernstig. Je voelt je verder ok toch!
Die kunnen toch ook wel 112 bellen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:07 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Yup ben alleen en de buurvrouw is een dametje van 88
Tip; Ga uit dit topic en ga een spelletje spelen ofzo, want dan ga je dalijk niet dood aan een blinedarm ontsteking maar omdat je zo bang was.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:08 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Hmm begin nu ook een beetje misselijk te worden, maar dat kan ook van de spanning zijn!
Jij zegt het.quote:
Hm ik ga me alvast maar scheren en douchen. Ik kom zo wel terug. Thnxquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:09 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Tip; Ga uit dit topic en ga een spelletje spelen ofzo, want dan ga je dalijk niet dood aan een blinedarm ontsteking maar omdat je zo bang was.
Denk je nou echt dat ze bij iemand die binnenkomt als spoedgeval eerst gaan wachten tot z'n maag leeg is? Ze kunnen heus wel opereren bij een volle maag als het nodig mocht zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:06 schreef Ingridh007 het volgende:
Idd, ff niets eten, mocht je geopereerd worden dan moet dat op een nuchtere maag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |