Ik slaap juist heel erg vroeg. lig om half 11 de laatste tijd al in bed.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:19 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Je moet gewoon meer slapen..
Dat je continu bang bent is je oorzaak, kap hiermee en je zult gelukkiger zijn.... (wedden dat je nix mankeert?)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:25 schreef Henk-B het volgende:
Dank jullie wel!
Ben heel erg snel bang voor ernstige ziektes, ga vanmiddag om 3 uur ook naar de huisarts!
Maar ben wel heel erg bang want heb namelijk ook al een tijd van Bang om MS te hebben! [serieus]
Ja. Heel soms. Maar dat is een kwestie van even geen aandacht aan besteden en het is weg.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:17 schreef Henk-B het volgende:
Heeft er iemand hier weleens last van spiertrillingen?
Bijvoorbeeld bij je ooglid of mondhoek?
...
Het kan ook juist een symptoom zijn van hypochondrie: je bent zenuwachtig dat je iets hebt (als ik naar je andere topics kijk, speelt dat) van de zenuwen krijg je spiertrillingen en dan denk je weer dat je iets hebt.....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:12 schreef Henk-B het volgende:
hypochondrisch ben ik zeker, maar toch is er altijd wel iets wat ik niet op de hypochondrie wijs, maar aan iets ernstigs!
Ja zoiets speelt ook in mijn achtehoofd , zo'n cirkeltje!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Het kan ook juist een symptoom zijn van hypochondrie: je bent zenuwachtig dat je iets hebt (als ik naar je andere topics kijk, speelt dat) van de zenuwen krijg je spiertrillingen en dan denk je weer dat je iets hebt.....
Lekker cirkeltje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |