Ik slaap juist heel erg vroeg. lig om half 11 de laatste tijd al in bed.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:19 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Je moet gewoon meer slapen..
Dat je continu bang bent is je oorzaak, kap hiermee en je zult gelukkiger zijn.... (wedden dat je nix mankeert?)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:25 schreef Henk-B het volgende:
Dank jullie wel!
Ben heel erg snel bang voor ernstige ziektes, ga vanmiddag om 3 uur ook naar de huisarts!
Maar ben wel heel erg bang want heb namelijk ook al een tijd van Bang om MS te hebben! [serieus]
Ja. Heel soms. Maar dat is een kwestie van even geen aandacht aan besteden en het is weg.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:17 schreef Henk-B het volgende:
Heeft er iemand hier weleens last van spiertrillingen?
Bijvoorbeeld bij je ooglid of mondhoek?
...
Het kan ook juist een symptoom zijn van hypochondrie: je bent zenuwachtig dat je iets hebt (als ik naar je andere topics kijk, speelt dat) van de zenuwen krijg je spiertrillingen en dan denk je weer dat je iets hebt.....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:12 schreef Henk-B het volgende:
hypochondrisch ben ik zeker, maar toch is er altijd wel iets wat ik niet op de hypochondrie wijs, maar aan iets ernstigs!
Ja zoiets speelt ook in mijn achtehoofd , zo'n cirkeltje!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Het kan ook juist een symptoom zijn van hypochondrie: je bent zenuwachtig dat je iets hebt (als ik naar je andere topics kijk, speelt dat) van de zenuwen krijg je spiertrillingen en dan denk je weer dat je iets hebt.....
Lekker cirkeltje
Ik bedoelde meer van die kleine spiertrillingen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:37 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik heb altijd trillende handen als ik geconcentreerd met mijn handen bezig geweest ben.
Noot: Niet rukken dus ofzo, maar na het gamen bijvoorbeeld.
het is al vaker gezegd, iedereen heeft er last van, ook ik, als iedereen wat mankeerde hadden we het allemaal al geweten he...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:44 schreef Henk-B het volgende:
Ik bedoelde meer van die kleine spiertrillingen.
Niet beven!
Ik loop al bij een psycholoog, maar dat wil nog niet echt vlotten!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:56 schreef blublub het volgende:
hoe komt het dat je zo bang bent voor ernstige ziektes?
ik zou toch maar naar je huisarts luisteren want dikke kans dat je juist door je eigen getob je klachten veroorzaakt...
kun je er echt niet mee leven vraag dan om een second opinion
of overweeg eens met een psycholoog te praten (vat dit niet lullig op, maar misschien dat hij/zij je inzicht kan geven in waar je angst vandaan komt en wat je er tegen zou kunnen doen)
Ja als het af en toe was had ik er ook geen problemen mee, maar heb het nu al bijna een maand achter elkaar!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:39 schreef Esto het volgende:
Ik heb er soms ook last van, bij m'n oog of been, maar heb ook geen idee waar het vandaan komt.
Tonic??quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:13 schreef Andoire het volgende:
Ik heb het een keer gehad in mn been, heb er ook een topic over geopend (jaartje geleden ongeveer)
Had ongeveer een dag last van mn bovenbeen, kon er niet door slapen etc.
Mij is toen door de huisartsencentrale geadviseerd om Tonic te drinken. Na een flesje was het getril ook over
Ja, Tonic (maar dan zonder de ginquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:14 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Tonic??
Hmm wat is daar de werking van dan ?
Binnenkort?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:21 schreef Henk-B het volgende:
Binnenkort dan maar eens tonic halen!
Hopelijk gaat het daar mee weg!
Misschien dat het later op de dag nog wegtrekt. Ik zou me nu even geen zorgen maken, want wat je ook hebt (dit geldt ook als je 'niets' hebt), stress is nooit bevorderend. Dus misschien even afspraakje dokter maken en een beetje ontspannen. En zoals sommigen al eerder zeiden, varieer met je dieet, misschien heb jer egens te veel of te weinig van.quote:Op maandag 10 oktober 2005 06:16 schreef Henk-B het volgende:
PFFFFFFF het gaat echt niet goed met me!!!
Ben net mijn bed uitgestapt, omdat ik helemaal weer niet lekker in mijn vel zit!
Ik heb dus echt overal van die spiertrillingen en continu!!!
Ik werd wakker en voelde ze van benen tot onderrug daarna naar de armen en dit alles binnen 10 minuten.
Ik ben er dus maar uitgegaan want ander loop ik echt te malen!
Ik ben ook op dit moment echt bang dat het iets ernstig is!!
Klotezooi!!!![]()
Ik ben al bij de dokter geweest en die gooide het dus op stress !!quote:Op maandag 10 oktober 2005 07:58 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Misschien dat het later op de dag nog wegtrekt. Ik zou me nu even geen zorgen maken, want wat je ook hebt (dit geldt ook als je 'niets' hebt), stress is nooit bevorderend. Dus misschien even afspraakje dokter maken en een beetje ontspannen. En zoals sommigen al eerder zeiden, varieer met je dieet, misschien heb jer egens te veel of te weinig van.
Oh sorry, ik heb niet het hele topic doorgekekenquote:Op maandag 10 oktober 2005 08:23 schreef Henk-B het volgende:
Ik ben al bij de dokter geweest en die gooide het dus op stress !!
Geeft niet hoor!quote:Op maandag 10 oktober 2005 08:25 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Oh sorry, ik heb niet het hele topic doorgekeken. Nou, dan weet je wat je te doen staat. Ik zou dan gelijk minderen met caffeine trouwens. Als je werk/opleiding je veel stress bezorgt is het misschien een idee om aan je baas (of whatev) te vertellen wat je dwarszit, misschien dat hij/zij een beetje mee kan helpen. En no worries !
quote:Op maandag 10 oktober 2005 08:28 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Geeft niet hoor!
Ik drink sinds vandaag geen koffie meer!
En tegen mijn baas heb ik het ook al gezegd
Ben gewoon bang voor een spierziekte zoals ALS!![]()
Ik ga binnenkort naar de GGZ!quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Die had je nog niet gehad.
haal gewoon even tonic op, drink het op een ga naar een goede psycholoog. Volgens mij is dat de enige manier om van je klachten af te komen.
Het enige wat jou mankeert is een flinke dosis hypochondrie
Niet normaal, ok, maar vergeet niet wat je geest allemaal met je lichaam kan doen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:35 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar de GGZ!
Maar die spiertrillingen heb ik toch echt overduidelijk en overal op mijn lichaam voor een hele lange tijd!
Dat is toch niet normaal?
Hmm, misschien stuurt hij je dan wel ,met wat meer spoed door naar het GGZ omdat hij zat van je isquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:10 schreef Henk-B het volgende:
laten we het maar hopen, ik zit nu op mijn werk en voel me echt beroerd! BAH!
Dokter neemt me verder ook niet meer serieus, das ook een klote gevoel, ben gewoon bang om hem te bellen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |