abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40881897
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 17:53 schreef TJDoornbos het volgende:
Zechhi roept dat Midland GEEN ik herhaal GEEN optie voor RD is!

Ik zeg inderdaad liever testen met een step dan racen in zo'n barrelbrik!!
Ik ben er heilig van overtuigd dat racen beter is als testen zeker op een step
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  woensdag 16 augustus 2006 @ 21:58:08 #102
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_40882693
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 21:42 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Ik ben er heilig van overtuigd dat racen beter is als testen zeker op een step
Al is het alleen maar voor de naslagwerken. Welke coureurs herinner je je nog over tien jaar? De testers of de backmarkers? Ja, ik kan me nog zo de gezichten van bijvoorbeeld David Brabham, Philippe Adams, Eric van der Poele en Marco Apicella voor de geest halen, maar wie er tien, vijftien jaar geleden testte?

Oh ja, en dat vinden sponsors natuurlijk leuk, namen die blijven hangen.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 22:33:09 #103
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_40884396
Maare.. is het al zeker dan dat Raikonnen niet voor McLaren rijdt volgend jaar?
Heb daar nog niets over gehoord namenlijk, dus neem aan dat je die wel als 2e (of 1e) rijder neer kan zetten, tenzij je andere feiten hebt .
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
pi_40884490
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 21:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Al is het alleen maar voor de naslagwerken. Welke coureurs herinner je je nog over tien jaar? De testers of de backmarkers? Ja, ik kan me nog zo de gezichten van bijvoorbeeld David Brabham, Philippe Adams, Eric van der Poele en Marco Apicella voor de geest halen, maar wie er tien, vijftien jaar geleden testte?

Oh ja, en dat vinden sponsors natuurlijk leuk, namen die blijven hangen.
Dat wil je toch als Sportman, historie schrijven
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_40885855
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:33 schreef superhaagie het volgende:
Maare.. is het al zeker dan dat Raikonnen niet voor McLaren rijdt volgend jaar?
Heb daar nog niets over gehoord namenlijk, dus neem aan dat je die wel als 2e (of 1e) rijder neer kan zetten, tenzij je andere feiten hebt .
En wat zou Raikkonen dan doen als hij de call krijgt Alonso voorbij te laten
pi_40888375
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 83% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 12:15:29 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_40888420
En Hamilton en Alonso in één team!!!!

How crazzzy is that?
  donderdag 17 augustus 2006 @ 08:37:03 #108
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40894515
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 23:03 schreef wimderon het volgende:

[..]

En wat zou Raikkonen dan doen als hij de call krijgt Alonso voorbij te laten
Stug op kop blijven rijden
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_40894817
kimi gaat niet aan de kant, of het moet zijn om Alonso de wereldtitel te geven waar hij zelf helemaal geen kans meer op heeft in de laatste race.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_40894845
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 00:01 schreef Mikkie het volgende:
Raikkonen en Schumi bij één team... mocht dat zou uitkomen... dan ben ik héél benieuwd hoe dat gaat lopen!
Die gaan samen naar Renault.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_40895667
Villeneuve: "Schumacher is een grote leugenaar"

17 augustus 2006
Voormalig BMW-rijder Jacques Villeneuve heeft fors uitgehaald naar zevenvoudig wereldkampioen Michael Schumacher. De Canadees vindt dat Schumacher geen groot kampioen is en dat hij teveel streken heeft uitgehaald.

Villeneuve zei in de nieuwste editie van het Britse F1 Racing Magazine: "Michael is geen groot kampioen, omdat hij teveel smerige streken heeft uitgehaald en omdat hij geen geweldig mens is. Senna haalde weliswaar ook smerige streken haalt, maar hij deed dat met meer klasse en meer integriteit. Toen hij bijvoorbeeld in 1990 Prost uitschakelde op de baan van Suzuka, zei hij al voor de race dat hij dat ging doen. Dat is een groot verschil met Michael, die dit jaar in Monaco bij hoog en bij laag beweerde dat hij onschuldig was."

"Senna zei dan: 'Ja ik heb het gedaan. Maar ik vertelde je voor de race al dat ik het ging doen'. Dat is heel anders dan wat Michael liet zien in Monaco, Jerez (in 1997), en Adelaide (in 1994, toen hij in botsing kwam met Damon Hill). Senna loog niet tegen de fans. Michael deed dat wel. Het is jammer dat de fans dat ook van hem accepteren. Michael maakt misbruik van hun loyaliteit jegens de sport", aldus Villeneuve.

"Maar Michael liegt alleen tegen de fans, maar ook tegen zijn collega's. Tijdens de GPDA-bijeenkomst in Silverstone loog hij tegen ons (over het kwalificatie-incident in Monaco) en hij had niet eens het fatsoen om zich te schamen voor die actie. We wisten allemaal dat er tegen ons gelogen werd, maar slechts enkelen van ons namen de moetie om er wat van te zeggen. De meesten zijn bang voor Michael of wilden dat de vergadering snel voorbij zou zijn zodat ze naar het WK Voetbal konden gaan kijken."

"Michael denkt dat hij beter is dan de rest. Hij denkt ook dat hij groter is dan de sport, maar dat is hij niet. Als hij met pensioen is gegaan, zal niemand meer aan hem denken."

http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=127402
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 09:40:33 #112
65960 sanger
pi_40895673
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 08:56 schreef buitenbeentje het volgende:

[..]

Die gaan samen naar Renault.
Dat zou de F1 stunt van het jaar wezen
  donderdag 17 augustus 2006 @ 09:42:23 #113
65960 sanger
pi_40895708
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 09:40 schreef fuckbuddy het volgende:

17 augustus 2006
Voormalig BMW-rijder Jacques Villeneuve heeft fors uitgehaald naar zevenvoudig wereldkampioen Michael Schumacher. De Canadees vindt dat Schumacher geen groot kampioen is en dat hij teveel streken heeft uitgehaald.

Villeneuve zei in de nieuwste editie van het Britse F1 Racing Magazine: "Michael is geen groot kampioen, omdat hij teveel smerige streken heeft uitgehaald en omdat hij geen geweldig mens is. Senna haalde weliswaar ook smerige streken haalt, maar hij deed dat met meer klasse en meer integriteit. Toen hij bijvoorbeeld in 1990 Prost uitschakelde op de baan van Suzuka, zei hij al voor de race dat hij dat ging doen. Dat is een groot verschil met Michael, die dit jaar in Monaco bij hoog en bij laag beweerde dat hij onschuldig was."

"Senna zei dan: 'Ja ik heb het gedaan. Maar ik vertelde je voor de race al dat ik het ging doen'. Dat is heel anders dan wat Michael liet zien in Monaco, Jerez (in 1997), en Adelaide (in 1994, toen hij in botsing kwam met Damon Hill). Senna loog niet tegen de fans. Michael deed dat wel. Het is jammer dat de fans dat ook van hem accepteren. Michael maakt misbruik van hun loyaliteit jegens de sport", aldus Villeneuve.

"Maar Michael liegt alleen tegen de fans, maar ook tegen zijn collega's. Tijdens de GPDA-bijeenkomst in Silverstone loog hij tegen ons (over het kwalificatie-incident in Monaco) en hij had niet eens het fatsoen om zich te schamen voor die actie. We wisten allemaal dat er tegen ons gelogen werd, maar slechts enkelen van ons namen de moetie om er wat van te zeggen. De meesten zijn bang voor Michael of wilden dat de vergadering snel voorbij zou zijn zodat ze naar het WK Voetbal konden gaan kijken."

"Michael denkt dat hij beter is dan de rest. Hij denkt ook dat hij groter is dan de sport, maar dat is hij niet. Als hij met pensioen is gegaan, zal niemand meer aan hem denken."

De reactie van een slecht verliezer, maar een markant sportman.

Sjaak Fileneuve
pi_40895993
Idd, ik word soms zo moe van mensen zoals Villeneuve.
Wat een gefrustreerd mannetje is het toch ook.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 09:59:32 #115
65960 sanger
pi_40896125
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 09:54 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan mensen die doorzaniken over kwali Monaco.

Wat nou als het echt per ongeluk ging. De druk stond er namelijk wel vol op bij Schumi!

Natuurlijk heeft hij de schijn tegen. Hij is gestraft zonder dat bewezen is dat het bewust was, dus hij heeft dubbel en dwars op de blaren gezeten!

Van iemand die al 16 jaar in de F1 actief is zijn er altijd wel acties terug te halen welke niet geslaagd waren.
pi_40896226
Ik ben zelf allesbehalve een Schumacher-fan, maar dit is wel erg triest van Villeneuve...
  donderdag 17 augustus 2006 @ 10:06:31 #117
46231 johnplayer
Succes is een keuze, mijn keuz
pi_40896294
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 09:59 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik begin me steeds meer te ergeren aan mensen die doorzaniken over kwali Monaco.

Wat nou als het echt per ongeluk ging. De druk stond er namelijk wel vol op bij Schumi!

Natuurlijk heeft hij de schijn tegen. Hij is gestraft zonder dat bewezen is dat het bewust was, dus hij heeft dubbel en dwars op de blaren gezeten!

Van iemand die al 16 jaar in de F1 actief is zijn er altijd wel acties terug te halen welke niet geslaagd waren.
Ach, dat is toch juist mooi,

Beetje controverse ed...

Ik vindt dat van villeneuve ook een beetje kinderachtig hoor.
Poêle cancerique de putin mourante.
"Ja , dan ben je inderdaad een slet!"
pi_40896332
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 09:54 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik vind het vooral triest hoe hij de actie van Senna goed praat. Want die zei het tenminste van tevoren. Net alsof dat het minder erg maakt.
pi_40896508
Ja dus als ik van te voren zeg dat ik iemand op zijn bek ram, dan is het minder dan als ik het zonder het te zeggen doe.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 10:16:47 #120
46231 johnplayer
Succes is een keuze, mijn keuz
pi_40896541
Trouwens Sanger, ik zie webber in je OP nog niet bij RBR staan....
Poêle cancerique de putin mourante.
"Ja , dan ben je inderdaad een slet!"
  donderdag 17 augustus 2006 @ 10:19:11 #121
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_40896600
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 00:01 schreef Mikkie het volgende:
Raikkonen en Schumi bij één team... mocht dat zou uitkomen... dan ben ik héél benieuwd hoe dat gaat lopen!
Ik hoop dus echt niet dat Schumi bij McLaren komt te rijden... Dan verdwijnt heel mijn liefde voor het team in 1 klap...
Ben aan de ene kant ook wel bang dat Raikonnen weg gaat, wanneer ze zijn talent verliezen, is het lastig om een coureur van het zelfde kaliber terug te vinden, al hebben ze aan Alonso geen probleem wat dat betreft, maar Raikonnen is gewoon n mooi coureur, en mag niet weg
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
  donderdag 17 augustus 2006 @ 10:27:24 #122
65960 sanger
pi_40896801
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:16 schreef johnplayer het volgende:
Trouwens Sanger, ik zie webber in je OP nog niet bij RBR staan....
Klopt..maar als gewone user kun je posts na 24 uur niet meer veranderen.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 10:35:51 #123
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_40897026
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 09:40 schreef fuckbuddy het volgende:

17 augustus 2006

Yeah that's my boy
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_40897069
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:35 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

Yeah that's my boy
Nog net geen uur te laat
  donderdag 17 augustus 2006 @ 10:38:47 #125