abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40477747
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:03 schreef sanger het volgende:
Team: BMW Sauber F1 Team

Na alle perikelen rond het contract van Villeneuve vooraf aan dit seizoen heeft BMW besloten pas laat de beslissing te nemen. Heidfeld staat vast. Namen die hier genoemd worden zijn onder andere Christian Albers en Robert Kubica. Qua ervaring zou de Nederlander hier de beste papieren hebben terwijl ook Villeneuve nog kans maakt op een nieuw contract.
Verwachting: Heidfeld en Villeneuve voor de race, Kubica als tester op de vrijdagen.
Volgend jaar zijn er geen vrijdagtesters meer.

Voor de rest prima overzicht, handig zo alles bij elkaar
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 13:04:06 #52
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40477952
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 12:57 schreef CrazyDaisy85 het volgende:

[..]

Volgend jaar zijn er geen vrijdagtesters meer.

Voor de rest prima overzicht, handig zo alles bij elkaar
Thanks voor de correctie. Helaas kan ik mijn OP niet meer aanpassen. Misschien een modje die het wilt veranderen in "als testcoureur"?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 13:28:19 #53
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_40478717
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_40479113
ziet er goed uit.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 13:42:18 #55
45532 ziggyziggyziggy
pi_40479183
quote:
Friday 4 August at 13:15 : According to reports in the Spanish press, departing Williams driver Mark Webber is likely to move to the Red Bull team - not Renault - for the 2007 season.

'AS' newspaper contradicted rumours in the Budapest paddock on Thursday that put Renault and McLaren higher on the Australian's list of potential employers, after Sir Frank Williams could not meet his salary demands.

Mark Webber, 29, was asked on Thursday whether his team next year begins with the letters 'RE'.

''Clever,'' he laughed. ''That's two teams, isn't it?''
Die laatste opmerking...
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 13:48:08 #56
65960 sanger
pi_40479371
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Overgenomen voor FOK!sport

Tabel ziet er mooi uit zo Ziggy!
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 13:48:46 #57
65960 sanger
pi_40479382
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Die laatste opmerking...
Wel scherp van hem
pi_40479700
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Overgenomen voor FOK!sport
Ik heb even gezocht, maar misschien kan je deze link bij Ferarri neerzetten. Deze verwijst naar het gerucht dat Marlboro het dreamteam Schumacher/Räikkönen mogelijk wil maken.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 14:12:56 #59
65960 sanger
pi_40480111
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:59 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ik heb even gezocht, maar misschien kan je deze link bij Ferarri neerzetten. Deze verwijst naar het gerucht dat Marlboro het dreamteam Schumacher/Räikkönen mogelijk wil maken.
Goeie! Ik heb daar ook enkele minuten naar gezocht maar kon het zo snel niet vinden.
pi_40488960
tvpeetje...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 19:07:09 #61
45532 ziggyziggyziggy
pi_40489093
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:59 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Dat gerucht staat al bij Ferrari. En ik ga niet voor alle geruchten linken naar alle bronnen, dan ben ik maandag nog bezig. Overigens linken we op FOK!sport sowieso binnen berichten nooit naar externe sites, dat doen we alleen bij de bronvermelding.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 11:43:23 #62
65960 sanger
pi_40506897
quote:
Webber samen met Renault-motoren naar Red Bull?
Webber en Red Bull

5-8 - Niet Renault, maar Red Bull zou in 2007 de nieuwe werkgever van Mark Webber worden. Mogelijk als onderdeel van een deal over de levering van Renault-motoren aan het Oostenrijkse team. Verschillende bronnen van onze medewerker Adam Cooper melden er overeenstemming is.

Red Bull is vastbesloten volgend seizoen gebruik te maken van de Franse V8-motoren, omdat Adrian Newey denkt dat de renstal met de Renault-motor in 2007 over een veel beter pakket beschikt dan met de Ferrari. Dit seizoen is de progressie van Red Bull een halt toegeroepen omdat het team de aërodynamica op heeft moeten offeren om de koelingproblemen met de Ferrari-krachtbron te verhelpen.

Je hoeft er geen Einstein voor te zijn om te begrijpen dat Flavio Briatore graag één van zijn protégés in het team wil plaatsen in ruil voor levering van de motoren. Probleem is dat Red Bull daar dan weer niet zo blij mee is, het team vindt het al niks dat het dit seizoen de politieke lijn van Ferrari moet volgen.

Het lijkt er verder op dat Red Bull niet al te enthousiast is over Heikki Kovalainen, ondanks het feit dat de Fin voor Christian Horners Arden-team reed in de GP2. Niet dat Horner niet overtuigd is van Kovalainens kwaliteiten, maar hij voelt er niet veel voor om als opleidingsinstituut te fungeren. Want het kan zomaar gebeuren dat Kovalainen na een goed debuutseizoen in 2008 uitkomt voor het fabrieksteam.

Briatores andere coureur is Webber en het ziet er naar uit dat Newey graag van Webbers diensten gebruik wil maken om te kijken hoe snel de RB3 daadwerkelijk is. Hoewel er soms twijfel is over de kwaliteiten van de Australiër staat vast dat er met zijn snelheid over één ronde niks mis is.

Toch zijn er volgens Adam Cooper ook factoren die tegen de deal werken, waardoor er vooralsnog maar weinig duidelijkheid is. Red Bull is van plan om verder te gaan met David Coulthard en twee ervaren coureurs levert voor de renstal geen uitgebalanceerde line-up op, zelfs de ervaring die beide coureurs meebrengen weegt hier niet tegen op.

Ten tweede is Webber niet echt iemand die past in het profiel van Red Bull. Webbers hoofd staat niet naar de vele feesten en partijen die inmiddels bij het team zijn gaan horen, terwijl het team juist van haar coureurs verlangt om er ook naast het circuit een opwindend leven op na te houden.

Bovendien heeft de firma duidelijk gemaakt dat het in principe haar eigen coureurs, die het vaak al jaren ondersteund, de kans wil geven in de Formule 1. De groep coureurs die Red Bull sponsort is al (te) groot en eigenlijk is er geen plek meer voor een buitenstaander.

Mocht het wel gebeuren, dan zal de marketing van Red Bull op de schop moeten, omdat dan echt alles er op moet worden gericht om de prestaties op het circuit te verbeteren. Het blijft onduidelijk of Webber inderdaad gebonden is aan de Renault-motoren of dat hij toch bij Red Bull rijdt als de aandrijving ook in 2007 wordt verzorgd door de Ferrari.
Laatste gerchten over RBR en Webber!
pi_40507923
Dan zouden de Ferrari motoren naar STR moeten. Volgens mij zag Ferrari dat niet zitten. Zou het knap vinden als RBR onder het contract met Ferrari uit kan komen, maar we zullen zien. Silly Season is iig weer erg interessant.
pi_40509763
quote:
Briatore predicting Schumacher’s retirement

Flavio Briatore has dropped the biggest hint yet that Renault test driver Heikki Kovalainen could move into the racing cockpit in 2007.

Asked about speculation linking Kimi Raikkonen with the blue-coloured team, the Italian principal said in Hungary: "He would be an interesting driver for us."

"But formula one is not only about the superstars. There are many young talents who we should not allow to become too old for it - like our 25-year-old test driver Kovalainen."

The Budapest paddock is traditionally a melting-pot for mid-season silly-season gossip, and Briatore is usually a player.
This time around, he is also toying with the destination of Mark Webber, who is now understood to have penned a deal with Red Bull.

What does 56-year-old Briatore predict about Michael Schumacher? "If I look into the cloudy skies of Budapest," he said, "I can imagine that Michael has decided to stop."

"I see Raikkonen and Massa at Ferrari in 2007."
Bron
pi_40536855
Klien is dus waarschijnlijk gezien bij Red Bull Racing.
quote:
Geen toekomst voor Klien bij Red Bull

Het lijkt er steeds meer op dat Christian Klien na dit seizoen kan gaan uitzien naar ander werk. Red Bull-baas Dieter Mateschitz heeft zich in een interview met F1total negatief uitgelaten over zijn landgenoot.

,,Voor nationale sentimenten is bij ons team geen plaaats”, zegt Mateschitz. ,,We willen gewoon de beste coureurs die beschikbaar zijn.” En daar hoort Klien niet bij, volgens de miljonair. ,,Als je met je derde seizoen in de Formule 1 bezig bent, word je niet sneller. Je wint hooguit aan ervaring, maar in seconden scheelt het niets.”

De contractverlenging van Davis Coulthard is volgens Mateschitz slechts een kwestie van tijd. ,,We willen met elkaar verder en het tekenen van het contract is slechts een formaliteit. David heeft negentig procent van onze punten verzameld en is nog steeds heel snel.”
Bron
pi_40567905
Kans Villeneuve kan je weghalen uit de OP

http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=126857
quote:
Villeneuve and BMW split
07 August 2006
Today the BMW team has announced that Jacques Villeneuve will not race for them again this season. According to the team's statement, following discussions with Villeneuve last week both parties agreed to terminate their current contract with immediate effect, five races ahead of schedule.

In Hungary Villeneuve was replaced by Robert Kubica, apparently because he was still recovering from his crash at Hockenheim, but as so often is the case, there was more to it.

BMW Motorsport Director Mario Theissen said about the situation: "Jacques has performed well for us this year, scoring the team's first grand prix points in Malaysia, he has made a significant contribution to developing the newly formed BMW Sauber F1 Team and the performance of the car."

"However, after Jacques' accident in the Hockenheim race the team decided to review its options for next year, including assessing Robert Kubica in a race environment. Our decision to look towards evaluating our driver line up has naturally impacted Jacques' position for the remainder of this season. We fully understand that it is difficult for Jacques to maintain his natural level of commitment in circumstances of uncertainty. We respect his position and wish him well for the future."
Where facts are few, experts are many.
  maandag 7 augustus 2006 @ 12:22:55 #67
65960 sanger
pi_40568563
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:04 schreef Atreidez het volgende:

[..]
Helaas kan ik die niet meer editten.
  maandag 7 augustus 2006 @ 12:31:30 #68
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_40568850
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:04 schreef Atreidez het volgende:

[..]
Weer een persoonlijkheid minder in de F1
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_40570290
Ach, we hebben er Kubica voor teruggekregen ...

Where facts are few, experts are many.
pi_40570823
Ik vond Villeneuve de laatste jaren nogal rustig hoor, je hoorde er net zoveel van als zijn spectaculaire teamgenoot.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_40571188
Doornbos bij RBR is ook uitgesloten:
"6-8 - Robert Doornbos rijdt volgend jaar geen races voor Red Bull. In Hongarije bevestigt teambaas Christian Horner dat exclusief tegenover FORMULE 1 RaceReport. De Rotterdammer moet zich berusten in een rol als testcoureur. "
http://www.formule1club.nl/pagina_nieuws.php?id=10090
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_40571302
of STR... dat is geen RBR he.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_40577253
Voor mijn gevoel is Albers bij BMW ook uitgesloten. Ik hoor ze er niet meer over. Albers schijnt aangegeven te hebben verder te willen bij Midland nadat SA interesse had getoond. Ik denk dat SA Albers alleen wil hebben als hij veel geld meeneemt. Maar of Midland the place to be is volgend jaar ???? Als SA een honda chassis krijgt, die nog wat kan doorontwikkelen gedurende de winter (en dat zou best welleens interessant kunnen zijn want ze lijken er nu pas op stoom te komen) dan lijkt SA een betere optie dan Midland die een nieuwe motor moeten inpassen in de auto. Daarnaast lees ik altijd dat SA ook nog een budget heeft dat alleszins redelijk is en wat gaat er gebeuren met Midland, verkopen of niet. Wellicht is al duidelijk dat de koop doorgaat, weet Albers al meer dan wij en wil hij daarom blijven

Ik ben wel benieuw wat het wordt. Ik irriteer me vaak aan het geniepe gedrag van Ferrari en Schumi. Mocht hij stoppen dan is er inmiddels een vervanger. Alonso toont zich een waardige opvolger. Ik irriteer me de laatste tijd steeds meer aan dat ventje Raikonen heeft de uitstraling van een drol maar dat soort gedrag doet hij niet aan. Ik hoop dat dit niet verandert mocht hij bij Ferrari instappen.

Fd
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:08:03 #74
65960 sanger
pi_40577817
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:54 schreef fokkersdelight het volgende:
Voor mijn gevoel is Albers bij BMW ook uitgesloten. Ik hoor ze er niet meer over. Albers schijnt aangegeven te hebben verder te willen bij Midland nadat SA interesse had getoond. Ik denk dat SA Albers alleen wil hebben als hij veel geld meeneemt. Maar of Midland the place to be is volgend jaar ???? Als SA een honda chassis krijgt, die nog wat kan doorontwikkelen gedurende de winter (en dat zou best welleens interessant kunnen zijn want ze lijken er nu pas op stoom te komen) dan lijkt SA een betere optie dan Midland die een nieuwe motor moeten inpassen in de auto. Daarnaast lees ik altijd dat SA ook nog een budget heeft dat alleszins redelijk is en wat gaat er gebeuren met Midland, verkopen of niet. Wellicht is al duidelijk dat de koop doorgaat, weet Albers al meer dan wij en wil hij daarom blijven

Ik ben wel benieuw wat het wordt. Ik irriteer me vaak aan het geniepe gedrag van Ferrari en Schumi. Mocht hij stoppen dan is er inmiddels een vervanger. Alonso toont zich een waardige opvolger. Ik irriteer me de laatste tijd steeds meer aan dat ventje Raikonen heeft de uitstraling van een drol maar dat soort gedrag doet hij niet aan. Ik hoop dat dit niet verandert mocht hij bij Ferrari instappen.

Fd
Indd bestaat de mogelijkheid dat Albers bij MF1 wilt blijven vanwege eenb eventueel aanstaande overname door Michiel Mol.

Toch denk ik, net als jij, dat SA een betere optie is. Groter budget, zitten nu in een snelle ontwikkeling, (winnende) Honda-motor, Honda chassis en veel ambitie.
  maandag 7 augustus 2006 @ 18:08:21 #75
45532 ziggyziggyziggy
pi_40579819
pi_40579885
quote:
Jammer, ik had Liuzzi graag in de Red Bull gezien
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_40581256
Hmm Webber zit dus nu al in de nadagen van zijn carrière. Met alle respect voor Red Bull maar daar zit je of als jong talent of in de nadagen van je carrière.
  maandag 7 augustus 2006 @ 19:03:20 #78
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_40581465
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 18:57 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm Webber zit dus nu al in de nadagen van zijn carrière. Met alle respect voor Red Bull maar daar zit je of als jong talent of in de nadagen van je carrière.
Webber wordt door Briatore een jaartje bij Red Bull geparkeerd. Als hij het op kan nemen tegen Coulthard mag hij in 2008 voor Renault rijden. Renault zit in een reorganisatie en zal het volgend jaar met Fisichella en Kovalainen een jaartje wat rustiger aan gaan doen om in 2008 weer keihard terug te slaan met twee topcoureurs (Kovalainen en Webber of een andere coureur).
pi_40581502
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:03 schreef MonoSynth het volgende:
Webber wordt door Briatore een jaartje bij Red Bull geparkeerd. Als hij het op kan nemen tegen Coulthard mag hij in 2008 voor Renault rijden. Renault zit in een reorganisatie en zal het volgend jaar met Fisichella en Kovalainen een jaartje wat rustiger aan gaan doen om in 2008 weer keihard terug te slaan met twee topcoureurs (Kovalainen en Webber of een andere coureur).
Dat is waar ja. Misschien was ik iets te snel met mijn conclusie. De tijd zal het leren .
  maandag 7 augustus 2006 @ 19:25:32 #80
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_40582210
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 18:57 schreef MrX1982 het volgende:
Het geld is er en ze hebben een paar grote vissen aangetrokken, o.a. Newey. Op langere termijn zie ik Red Bull nog wel een grote? stap voorwaarts maken, maar op korte termijn zie ik ze de topteams nog niet bedreigen. Hopelijk kan Webber, die imo qua niveau echt overschat is, het bij een kleiner team wel waarmaken. Eigenlijk is hij weer terug bij het team waar hij eerder voor uitkwam, alleen heet Jaguar nu Red Bull. Zo is de cirkel toch weer rond.
  maandag 7 augustus 2006 @ 19:28:11 #81
65960 sanger
pi_40582302
Ben ik de enige die de link legt met Renault motoren voor RBR????
  maandag 7 augustus 2006 @ 19:30:44 #82
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_40582381
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:28 schreef sanger het volgende:
Ben ik de enige die de link legt met Renault motoren voor RBR????
Nee
pi_40588047
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:25 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Het geld is er en ze hebben een paar grote vissen aangetrokken, o.a. Newey. Op langere termijn zie ik Red Bull nog wel een grote? stap voorwaarts maken, maar op korte termijn zie ik ze de topteams nog niet bedreigen. Hopelijk kan Webber, die imo qua niveau echt overschat is, het bij een kleiner team wel waarmaken. Eigenlijk is hij weer terug bij het team waar hij eerder voor uitkwam, alleen heet Jaguar nu Red Bull. Zo is de cirkel toch weer rond.
Ik weet het zo net nog niet met Red Bull. Veel geld hebben zegt niet zo heel veel. Zie Toyota. Vorig seizoen heel goed gepresteerd en nu is het toch een heel stuk minder.
pi_40588279
De kans lijkt steeds aannemelijker te worden dat Räikkönen naar Ferrari verkast.
quote:
'Kovalainen signs Renault deal'

Kimi Raikkonen will move to Ferrari in 2007, inspiring Renault boss Flavio Briatore to sign Heikki Kovalainen, reports in the Finnish press say.

Newspaper Helsingin Sanomat quoted Kovalainen, the Enstone-based team's current test driver, as rejecting the story, but interestingly he also did not deny speculation about his impending Grand Prix debut.

''I have not signed anything,'' the 24-year-old said, ''but I am sure that next year I will race.

''The announcement will take place in the right moment.''

It had been rumoured that - although Raikkonen was top of Briatore's list - Mark Webber could be Renault-bound, after his split with the Williams team was confirmed.

But Briatore said: ''Webber is not available. It is not up to me to say where he will go. Perhaps somebody else will say something about it soon.''

Indeed, Red Bull is now expected to spill the beans about Webber either on Monday afternoon or Tuesday morning.

It is interesting that the driver market, after months of stagnation, has now begun to move, indicating that something significant within the 'silly season' sphere has occurred.

Clearly, Italian sports newspaper Tuttosport, has its own theory about what uncorked the market's bottle, writing that it is 'a shame' that Michael Schumacher's career is 'at an end'.
Bron
  maandag 7 augustus 2006 @ 21:55:20 #85
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_40588405
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 21:47 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ik weet het zo net nog niet met Red Bull. Veel geld hebben zegt niet zo heel veel. Zie Toyota. Vorig seizoen heel goed gepresteerd en nu is het toch een heel stuk minder.
Heb je helemaal gelijk in, de juiste mensen zullen wel op de juiste plek moeten zitten want anders verdwijnt het geld in een bodemloze put.
  maandag 7 augustus 2006 @ 22:00:06 #86
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_40588606
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 21:52 schreef ElmarO het volgende:
De kans lijkt steeds aannemelijker te worden dat Räikkönen naar Ferrari verkast.
[..]

Bron
Hij zou voor hetzelfde geld ook naar Torro Rosso kunnen gaan, want immers was daar een delegatie van Renault gespot. Volgens mij kan zo'n jongen beter beginnen bij een kleiner team waar de druk minder groot zal zijn, en dan is Torro Rosso (met misschien wel Renault motoren) een goede? optie.

Maar ja, ik verwacht eerlijk gezegd ook dat Kimi naar Ferrari gaat.
pi_40589150
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 22:00 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Hij zou voor hetzelfde geld ook naar Torro Rosso kunnen gaan, want immers was daar een delegatie van Renault gespot. Volgens mij kan zo'n jongen beter beginnen bij een kleiner team waar de druk minder groot zal zijn, en dan is Torro Rosso (met misschien wel Renault motoren) een goede? optie.

Maar ja, ik verwacht eerlijk gezegd ook dat Kimi naar Ferrari gaat.
Door dit bericht acht ik de kans 90% dat Kovalainen naast Fisichella mag gaan rijden bij Renault. En wat er met de motoren bij de Red Bull teams gaat gebeuren wordt ook nog spannend.

Ik ook. Ferrari loopt eigenlijk al met Kimi te flirten sinds hij bij Sauber debuteerde. Dat zal toch ook wel iets zijn dat mee weegt bij hem.
  maandag 7 augustus 2006 @ 22:29:21 #88
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_40589980
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 22:11 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Door dit bericht acht ik de kans 90% dat Kovalainen naast Fisichella mag gaan rijden bij Renault. En wat er met de motoren bij de Red Bull teams gaat gebeuren wordt ook nog spannend.

Maar dan lees ik weer dit bericht van 18 juli op F1 Racing en daaruit blijkt dat ze er bij Renault helemaal niet zo zeker van zijn of ze Kovalainen naast Fisico moeten zetten. Persoonlijk lijkt het mij verstandiger dat ze het gaan aanpakken zoals ze ook bij Alonso hebben gedaan. Plant zo'n jongen bij een wat kleiner team om ervaring op te doen, laat hem rijpen en haal hem op het moment dat hij er echt klaar voor is. Je gooit zo'n jongen echt voor de leeuwen en je neemt als team zijnde een behoorlijk risico. Als het goed gaat is het geweldig, maar stel dat het fout gaat....

Anyway, wie het ook gaat worden zullen we wel zien. Tot op heden kan er nog heerlijk over gespeculeerd worden, en dat is ook erg leuk!
quote:
Ik ook. Ferrari loopt eigenlijk al met Kimi te flirten sinds hij bij Sauber debuteerde. Dat zal toch ook wel iets zijn dat mee weegt bij hem.
Precies, en Kimi wil een auto waarmee hij kampioen kan worden en dan zit je bij Ferrari wel goed. Al is dat natuurlijk geen garantie, zie het vorige seizoen.
  maandag 7 augustus 2006 @ 22:49:25 #89
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_40590837
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 22:11 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Overigens zou je uit de reactie van Flavio kunnen concluderen dat ze de slag om Kimi hebben "verloren" en dan is er voor Renault eigenlijk geen andere optie dan die Kovalainen naast Fisico te zetten.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 01:01:43 #90
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_40595284
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 13:19 schreef Atreidez het volgende:
Ach, we hebben er Kubica voor teruggekregen ...

Goh.. Een deel van mijn jeugd is sinds vandaag toch helemaal weg.
Sinds 1996,elke zondag trouw Villeneuve naar voren schreeuwen..
Hem uitschelden bij een stomme aktie,hem prijzen voor een super start..

Een JV fan zijn is niet makkelijk,maar het was wel de moeite waard..

(al heb ik eens eerder gedacht dat het einde F1 was voor JV )
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_40835398
quote:
Schumacher-Raikkonen reports continue

Yet another racing publication has claimed inside knowledge of Michael Schumacher's decision, due to be publicly announced at Monza next month, about his future in Formula One beyond 2006.

Recent reports suggested that the 37-year-old German was set to retire, but Auto Bild Motorsport - citing 'sources' - now adds to claims in Britain that Schumacher is in fact due to sign a new contract for 2007.

The seven time World Champion's Ferrari deal will also include an 'option' for 2008, the German publication added, with Kimi Raikkonen as his new joint number-one team-mate.

With Schumacher-Raikkonen in the race cockpits, Maranello incumbent Felipe Massa is most likely to slip into a highly-paid role as a Ferrari test driver.
Bron
pi_40836174
Van het weekend las ik nog een bericht dat Schumacher een veto had ingedient dat ie Raikkonen niet naast zich wilde. Het is elke dag weer anders . Ik geloof het pas als ie het werkelijk zelf zegt.
pi_40859037
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 18:09 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Van het weekend las ik nog een bericht dat Schumacher een veto had ingedient dat ie Raikkonen niet naast zich wilde. Het is elke dag weer anders . Ik geloof het pas als ie het werkelijk zelf zegt.
Je wordt er inderdaad een beetje gek van. Ben blij als de Grand Prix van Italië eenmaal aan de gang is. Dan krijgen we tenminste eens zekerheid.
quote:
Mercedes makes $64m push

Despite speculation that his Ferrari deal is now all but official, new reports indicate that Kimi Raikkonen's future on the formula one grid beyond 2006 is not yet settled.

An article in Germany's major daily newspaper Bild on Wednesday will write that, as part of the speculated buyout of McLaren, carmaker Mercedes-Benz is making a final push to retain the 26-year-old Finn.

The report refers to a supposed two-year, (US) $64 million offer for Raikkonen, who has also been linked with a move to current championship-leading team Renault.

Regarding the rumoured Mercedes-Benz buyout of McLaren, meanwhile, Bild cited the information of a Mercedes spokesman in claiming that 'it is conceivable' that Ron Dennis would be left at the helm.

Earlier reports suggested that Mercedes' competition director Norbert Haug might assume the top job.
Bron
  woensdag 16 augustus 2006 @ 11:11:53 #95
45532 ziggyziggyziggy
pi_40860734
Tja, Bild is natuurlijk niet de meest betrouwbare bron, he. We zullen inderdaad op Monza wel zien wat er gebeurt.
pi_40863821
En er is weer een gerucht van een andere bron dat Schumacher volgend seizoen blijft.
quote:
Schumacher rumour gains momentum

Tuesday's reports that Michael Schumacher will sign a new Ferrari contract for 2007 are gathering strength.

Ahead of the German driver's public announcement at Monza, Auto Bild Motorsport claimed this week that Schumacher is to race next year - and possibly also in 2008 - alongside Kimi Raikkonen.

A similar story has now appeared at sport.rtl.de; which is particularly significant, because the German publication also hosts 37-year-old Schumacher's official website.

The headline reads: 'At least one more year for Schumi'.

Reportedly, Schumacher - who is holidaying with his family on the small Mediterranean island of Formentera - decided to delay retirement for the time being and has now told long-time manager Willi Weber.

The publication quoted a close friend of Schumacher's as saying: “I believe that Michael thinks himself capable of matching up to Raikkonen.”
Bron & RTL Sport
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:58:23 #97
45532 ziggyziggyziggy
pi_40864190
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:47 schreef ElmarO het volgende:
En er is weer een gerucht van een andere bron dat Schumacher volgend seizoen blijft.
[..]

Bron & RTL Sport
En die refereren allemaal weer terug naar Bild. Het is dus goed mogelijk dat alle geruchten van vandaag dezelfde oorsprong hebben. Als het waar is, zou ik het best aardig vinden, Kimi en Schumi samen bij Ferrari.
pi_40874380
Zechhi roept dat Midland GEEN ik herhaal GEEN optie voor RD is!

Ik zeg inderdaad liever testen met een step dan racen in zo'n barrelbrik!!
pi_40880254
Midland staat volgend jaar achteraan, achter de Aguri's
  woensdag 16 augustus 2006 @ 21:41:28 #100
65960 sanger
pi_40881841
En Albers wil liever blijven dan naar SA te gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')