Tja, wat mij vooral dwarszit is de houding van zijn management naar RD toe. En andersom net zo trouwens. Kijk maar hoe TJDoornbos hier reageert over Midland. Ook een beetje arrogant door te gaan roepen dat Midland geen optie is. Waarom was Minardi dat dan wel vorig seizoen? Is hij bang weer verslagen te worden door Albers? Ik denk dat ze daarmee elkaar het onnodig moeilijk maken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:12 schreef Spooky4u het volgende:
Wie dan? Huub?
Ik denk dat het eigenlijk helemaal niet verkeerd gaat zo hoor.
Mocht hij nu bij Midland blijven, lijkt me waarschijnlijk, dan laat hij ook nog eens zien dat hij een team trouw kan blijven voor 2 jaar zonder af te zeiken.
Hij ontwikkeld de wagen dan mee, en zal daar dan ook op beoordeeld worden.
Wat zoekt Ferrari volgens mij: een snelle jongen, die PR sterk is, voor het team opkomt en een wagen door kan ontwikkelen. Chris heeft dus nog enkele jaren om zich te bewijzen deze kwaliteiten in huis te hebben.
Hij heeft in de DTM laten zien dat hij die allemaal heeft.
\me baalt nog steeds van de lekke band van Chris in de laatste wedstrijd.
En Albers heeft sponsors genoeg op het moment. Ik denk dat hij wel garant kan staan voor een euro of 15 Mio. En BMW kan zowel het geld, als de technische vaardigheden van Albers goed gebruiken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:57 schreef Spooky4u het volgende:
Een overstap naar BMW zou natuurlijk schitterend zijn. Na het verlies van O2 als sponsor (zojuist bekend geworden) kunnen ze wel wat extra sponsors gebruiken denk ik.
Ik weet eigenlijk helemaal niet wat ik van Doornbos moet denken. Ik vind het altijd zo'n "blije".
Nooit is ie eens pissed, wil altijd in een goed daglicht blijven staan, met zijn "Alonso was misschien emotioneel". Hij had daar gewoon een grote bek open moeten trekken.
Ik denk dat daar inderdaad politiek meespeelde. Red Bull zou bezig zijn met Renault-motoren en dan kunnen ze zo'n rel niet echt gebruiken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:01 schreef sanger het volgende:
Doornbos had daar inderdaad moeten laten zien dat hij een man was, maar misschien speelt er meer politiek mee. Als ik RD was geweest had ik Alonso aangereden onder het mom van ik kon niet meer remmen. Eens kijken wat voor straf Alonso dan had gehad
Ik geloof er wel in eigenlijk. Collin Kolles is een groot fan van Albers. En de geruchten zijn niet voor niets in de wereld gekomen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:03 schreef Spooky4u het volgende:
Ik vraag me af wat de waarheid is achter het gerucht dat Chris geen geld zou mee moeten nemen.
Nope kan helaas niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:17 schreef Spooky4u het volgende:
Gaan jullie niet zondag?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:32 schreef Spooky4u het volgende:
NIet naar Mexico gaan dan
9 september pas, nog 3 weekjes dus. Zondag heb ik andere verplichtingen (lees verjaardag in de schoonfamiliequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:37 schreef Spooky4u het volgende:
Ik wou net zeggen. je hebt er vast wel internet. Je gaat dus 1 dezer dagen
Gaat ze anders der familie erbij halen? das dan toch al te laatquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:39 schreef sanger het volgende:
Kan ze moeilijk vermoorden denk ik........zal ze me niet in dank afnemen
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:27 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Gaat ze anders der familie erbij halen? das dan toch al te laat
ehhhh........................quote:
Ach, troost je, morgen is er ook helemaal geen Grand Prix.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:12 schreef Mikkie het volgende:
Ik kan het ook niet zien morgen, ben de hele dag weg
That's the spirit, maar niet een te knap kamermeisje he... anders zie je misschien nog niets.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:03 schreef sanger het volgende:
[..]
ehhhh........................
Hoe dan ook ga ik het zien, al is het bij het kamermeisje thuis![]()
Ehhhh......tja ik kan toch altijd kijken als zij bezig isquote:Op zondag 20 augustus 2006 07:52 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
That's the spirit, maar niet een te knap kamermeisje he... anders zie je misschien nog niets.
Hoe was rotjeknor eigenlijk?quote:
Bronquote:Overname MF1 Racing bijna afgerond
De overname van MF1 Racing door de Nederlandse internet-ondernemer Michiel Mol is bijna rond. Volgens ingewijden zijn de onderhandelingen nog niet zo ver gevorderd geweest als nu het geval is. Er is gerede kans aan te nemen dat de partijen de overname tijdens de Grand Prix van Turkije op 27 augustus beklinken.
Punt van onderhandeling is nu nog de definitieve prijs en de afspraken omtrent de betalingstermijnen. Dat lieten bronnen die dichtbij de onderhandelingen betrokken zijn afgelopen weekeinde weten aan FORMULE 1 RaceReport. Een maand geleden zag het er even uit dat de overname na maandenlange gesprekken zou stranden.
Tijdens de Grand Prix van Duitsland verviel de exclusiviteitspositie van Mol nadat de twee partijen niet voor 27 juli tot overeenstemming konden komen. Mol vond toen de prijs voor de renstal te hoog. Nadien zijn de gesprekken opniew gestart.
Mol, die wordt bijgestaan door ABN Amro, is het nu met eigenaar Alex Shnaider op hoofdlijnen eens over de condities waaronder de renstal van de hand kan gaan. De overnameprijs zou bijgesteld zijn naar een bedrag dat rond de 100 miljoen dollar ligt. De aanvankelijke vraagprijs van Shnaider was 120 miljoen dollar.
Midland wilde desgevraagd niet reageren op de laatste ontwikkelingen. ,,We willen het lopende proces niet in de war schoppen’’, zei de woordvoerder van Midland op zondagavond.
Bronquote:Albers dichtbij contractverlenging
Christijan Albers staat op het punt zijn contact met MF1 Racing te verlengen. Dat liet zijn manager Lodewijk Varossieau zaterdagavond in Rotterdam weten.
Teambaas Colin Kolles bevestigde vervolgens zondagavond tegenover FORMULE 1 RaceReport dat Albers dichtbij een contractverlenging is. ,,Hij is een goede coureur’’, zei Kolles. ,,En daar zijn er niet veel van.’’
Albers was naast Midland tot voor kort ook in gesprek met Super Aguri en BMW. De kansen om bij BMW te gaan racen in 2007 werden afgelopen weken een stuk kleiner toen het Duitse team Jacques Villeneuve na de Grand Prix van Duitsland verving door de jonge Pool Robert Kubica.
Bij Super Aguri liet teammanager Daniel Audetto begin deze maand weten dat ze Albers een van de beste jonge coureurs van het moment vinden, maar dat het team afhankelijk is van de keuze die moederbedrijf Honda maakt. De kans is groot dat voor volgend jaar naast huidige rijder Takuma Sato een plaats wordt vrijgemaakt voor Anthony Davidson, de jonge Engelsman die al tijden testcoureur is voor het eerste team van Honda, maar daar geen doorbraak kan forceren.
,,Midland is nu de beste optie voor ons’’, zei Varossieau. ,,Er staat wel een clausule in dit voorstel dat we naar een fabrieksteam kunnen als die mogelijkheid zich voordoet.’’ MF1 Racing is verder in gesprek met Adrian Sutil, die als vrijdagtester een paar keer een goede indruk maakte bij MF1 Racing en met Tiago Monteiro en Christian Klien, die onlangs van Red Bull Racing te horen heeft gekregen dat hij overbodig is na de komst van Mark Webber.
Ook staan er gesprekken gepland met Nelsinho Piquet, op dit moment tweede in het GP2-kampioenschap achter Lewis Hamilton. Eén van hen zou de plek naast Albers in moeten nemen.
Midland liet al snel in het seizoen aan Varossieau weten graag door te willen gaan met de in Antwerpen-woonachtige coureur. Albers, die zondag een succesvolle demonstratie uitvoerde in zijn Formule 1-wagen tijdens Bavaria City Racing te Rotterdam, heeft tot dusver in zijn Formule 1-loopbaan vier punten gescoord in 31 Grand Prix’. MF1 Racing staat met 0 punten op de voorlaatste plaats in de stand om het constructeurskampioenschap. Super Aguri staat laatste.
Dat begrijp ik. Ik bedoelde meer dat Albers om die reden voor MF1 kiest en niet voor bv. SAquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:34 schreef Spooky4u het volgende:
Neej, dat denk ik niet, Chris wil vooruit, daarom staat er ook dat hij nog steeds naar een beter team zal moeten kunnen. consistentie is dat toch?
Ik zie v/d Garde over een jaartje of 2 wel in de F1 komen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 07:50 schreef Spooky4u het volgende:
Het is natuurlijk niet zeker dat er in het Nederlandse team altijd nederlanders zullen rijden.
Na Chris en Robert zie ik niet zo snel opvolging al klaar staan. Of het zou Zwolsman moeten zijn.
Pastorelli of van de Garde moeten nog ff rijpen.
Als er talent genoeg komt uit een klein land komen ze toch wel in de F1 terecht.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:23 schreef Spooky4u het volgende:
Ik ben bang dat de F1 dadelijk vol is voor nederlanders
Ervan uitgaande dat Chris nog wel ff blijft hangen en Robert er ook wel tussenkomt. 3 is teveel voor een klein land als NL.
Tja, input geven wordt anders ook wel gewaardeerd hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:01 schreef Sally het volgende:
******** verkapt tvp-tje***********
Ik moet toch ergens op de hoogte blijven, niet???
Ja he! Ik moet nog 200 berichten doorlezen... Ik loop hopeloos achter!!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:33 schreef sanger het volgende:
[..]
Tja, input geven wordt anders ook wel gewaardeerd hoor![]()
http://www.newsnow.net/newsfeed/?name=F1+in+het+Nederlands is een supersite voor je nieuwtjes!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja he! Ik moet nog 200 berichten doorlezen... Ik loop hopeloos achter!!!
Ik denk dat ik maar achteraan begin, dat werkt in dit soort 'nieuwtjes'topics vaak het beste!
Als we het over het merk Toyota hebben, dan hoeft het hier in NL toch niet meer te adverteren? Laten ze dan een Amerikaan in hun wagens zetten: dat is nog een markt die huiverig is voor die 'Japanse' auto's! Ook al zijn ze zuiniger (de hybride Prius, bijvoorbeeld) en ook nog betrouwbaarder dan de meeste Amerikaanse merken!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:58 schreef Spooky4u het volgende:
Talent is tegenwoordig niet meer voldoende in de F1. Sponsoring en nationaliteit wegen ook nogal zwaar.
Als Toyota te weinig verkoopt in Zuid Afrika, dan zou er zomaar een Z-afrikaan in de wagen kunnen zitten?
Nederland is dan toch weer een veel te kleine markt, dus die kun je bijna helemaal wegstrepen als reden om een nederlander aan te nemen.
Sponsormarkt in Nederland is al jaren klein, dus dat zal verdeeld moeten worden tussen veel goede coureurs. En aangezien de meeste vissen al gevangen zijn door Chris, Jos en Robert zal het voor het nieuwe talent pas weer mogelijk worden wanneer zij niet interresant genoeg meer zijn.
Ik voorspel een mooie toekomst voor Max Verstappen.
Het ging eigenlijk over nieuwe nederlanders in de F1, maar een smart in Amerika is ook wel leuk hoorquote:
Aha.... Ik had 'm al wel in m'n bookmarks staan, maar er verder niet zo meer naar gekeken....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:57 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
http://www.newsnow.net/newsfeed/?name=F1+in+het+Nederlands is een supersite voor je nieuwtjes!
*bezig...*quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:29 schreef Spooky4u het volgende:
begin toch maar bij de oude berichten Sally![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:21 schreef Sally het volgende:
* Sally snapt ineens de 'kamermeisjesopmerking' van Spooky4u naar sanger toe.......![]()
![]()
bronquote:Wissel Schumacher en Heidfeld op komst?Volgens geruchten in de paddock zouden Ralf Schumacher en zijn landgenoot Nick Heidfeld van zitje wisselen in 2008, of misschien zelfs al volgend seizoen. Journalisten van Express meldden dat de 30-jarige Schumacher opnieuw in gesprek is met BMW. "Ik zit mijn contract bij Toyota uit," liet Ralf Schumacher al weten. Dat contract eindigt op het einde van volgend jaar. Werner Heinz, de manager van Nick Heidfeld, heeft intussen ook al laten weten dat hij op de hoogte is van de geruchten, maar verder wou hij geen commentaar leveren.
Ralf Schumacher reed tussen 2000 en 2004 al voor BMW, toen nog gewoon motorleverancier bij Williams. Nick Heidfeld werd vorig jaar al aan een zitje bij Toyota gelinkt.
Geschreven door Daan Vanhamme op 25 augustus 2006 om 13u37
Bronquote:MF1 Racing hoopt op samenwerking met Spyker
Als MF1Racing inderdaad overgenomen wordt door Michiel Mol – verwachting is dat er in Monza meer duidelijk wordt – dan krijgt het team wel een heel verrassend Nederlands tintje. De plannen liggen er om de Cosworth V8 om te dopen in Spyker.
Officieel is nog niks naar buiten gebracht, desondanks zijn er vergevorderde plannen om de Nederlandse autofabrikant bij het team te betrekken. Cosworth is immers een motorfabrikant die weinig tot de verbeelding spreekt. Spyker doet dat wel.
Spyker bouwt zeer exclusieve sportwagens, is beursgenoteerd en neemt sinds enkele jaren deel aan de 24 uur van Le Mans en andere afstandraces. Zelf rijden ze met een Audi-krachtbron, het gaat dus puur om de naam Spyker. Geen onbekend verschijnsel in de Formule 1. Denk aan de Petronas-motoren van Sauber. In werkelijkheid waren het gewoon oude Ferrari-motoren.
Een deal met Cosworth is er overigens nog niet. Maar daar gaat de voorkeur van MF1Racing wel naar uit. De samenwerking met Toyota is tegengevallen. Ondanks de belofte hetzelfde materiaal te krijgen als het Toyota fabrieksteam, moet Midland het toch met minder doen. Vandaar de voorkeur naar een onafhankelijke motorpartner en in dit geval dus voorzien van het label powered by Spyker.
En je moet hem maar net lezen om het te weten...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:21 schreef mbn het volgende:
[..]
Wel flauw dat ze er niet bijzetten dat ze het bericht uit het AD halen.
quote:,,Zorg maar dat je in Suzuka bent’’
Albers tekent bij op 8 oktober
27-8 - Op 8 oktober, tijdens het Grand Prix-weekend van Japan, maakt het management van Christijan Albers bekend dat de Nederlander volgend seizoen opnieuw voor MF1 Racing zal rijden.
De contractverlenging is een publiek geheim, maar manager Lodewijk Varossieau kan nog niet bevestigen dat het om MF1 Racing gaat. Reden daarvoor is vermoedelijk de op handen zijnde overname van het team. ,,Zorg maar dat je in Suzuka bent”, vertelde Varossieau op zondagavond.
Even daarvoor had de manager van Albers de Nederlandse pers per sms laten weten dat het contract van Albers op 8 oktober wereldkundig gemaakt wordt. Ook Albers zelf mag geen uitspraken doen over de betreffende datum. ,,Daar ga ik niet over. We spreken elkaar daar wel”, aldus de Nederlandse coureur tegenover FORMULE 1 RaceReport.
quote:Albers aast op test bij topteam
27-8 - Christijan Albers tekent binnenkort zijn contractverlening bij MF1Racing, maar hoopt op een test bij een topteam. ,,Ik wil het gewoon eens laten zien.”
Eén van de clausules die Albers in zijn contract heeft laten opnemen is dat hij weg mag als een topteam hem wil hebben. Om dat proces te bespoedigen wil de coureur een test bij een topteam regelen. ,,We zijn er heel hard mee bezig”, vertelde Albers in Turkije aan FORMULE 1 RaceReport.
,,Ik zou heel graag eens in een andere auto willen testen om te laten zien wat ik kan. Ik wil gewoon eens boven aan de lijst staan. Daar moet je de kans voor krijgen, maar die kans moet je wel zelf creëren. We zetten alles op alles om dat voor elkaar te krijgen. Want ik vind het nu wel eens tijd worden dat het gaat gebeuren.”
Bang om zijn carrière te schaden is Albers niet. ,,Ik heb tegen genoeg grote jongens gereden om te weten dat ik het kan. Ik moet het alleen een keer kunnen laten zien.”
bronquote:Midland volgend jaar door als SpykerF1
Soms zou je willen dat toeval niet bestaat, en eerlijk is eerlijk, onze collega’s van Formule 1.nl waren sneller vandaag, maar het is zo goed als zeker, Midland wordt Spykerf1. In onze zoektocht naar nieuws omtrent de overname stuitten we vanochtend op het domeinnaam spykerf1.com. De website waar waarschijnlijk volgend jaar al het nieuws omtrent het ‘nieuwe’ team te vinden zal zijn.
Het team is al maanden in onderhandeling met zakenman Michiel Mol en even leek het er op dat de transactie op niets zou uitlopen, maar na een adempauze bleek men toch nog in onderhandeling te zijn met het team van Colin Kolles en de zijne… En met succes, want op wat formaliteiten na zal het team overgenomen worden door Michiel Mol. Zijn financiers Peter Jan Rubingh, Roel Kooijman en Joep van den Nieuwenhuizen gaan het team mede financieren waardoor de miljoenen som betaald kan worden.
Roel Kooijman, vader van de vriendin van Liselore, is daarmee ook één van de mannen die op dit moment de carrière van Albers veilig heeft gesteld. Albers wil pas voor de GP van Japan meer nieuws bekend maken over zijn toekomst, maar zeker lijkt nu dat hij gewoon bij MidlandF1/SpykerF1 blijft rijden.
Naar alle waarschijnlijkheid zal het SpykerF1 team volgend jaar gaan rijden met de Cosworth V8 motoren. Na dat jaar lijkt de kans groot dat het team gaat rijden als tweede team van Ferrari. Achterliggende gedachte daarvan is namelijk dat aandeelhouder van Spyker, Mubadala Development Company, 5% aandeelhouder is van het Italiaanse team en 17% aandeelhouder is van Spyker.
Hoe het allemaal zal komen zullen we de komende tijd horen. We houden je in ieder geval op de hoogte.
erg strakke site.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:58 schreef sanger het volgende:
Cool! Spykerf1.com linkt door naar de normale Spyker site!
Ik denk niet dat Spyker graag heeft dat er 2 nederlanders inzitten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:14 schreef Rudy-F1 het volgende:
Wow; Spyker als Nederlands team in de F1; dit klinkt echt te mooi om waar te zijn. Helemaal als ze idd het junior-team van Ferrari kunnen gaan worden. Met Christijan Albers en Guido vd Garde als coureurs, is het dan alleen nog hopen op een Nederlandse Grand Prix.![]()
Ik ook inderdaadquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:06 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
erg strakke site.
Ik zat al stiekum te hopen op een F1 wagen in de intro![]()
Nope....de OP voor Monza.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:23 schreef Spooky4u het volgende:
me? ooeee... met mooie vrouwen erin?![]()
Zat daar niet de bekende 'zak met geld' aan vast??quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:29 schreef Spooky4u het volgende:
Er moet natuurlijk ook wel talent zitten he. Maar kijk naar Kartykhejaaan Karthikeyan .... Die heeft ook alleen F1 gereden omdat hij uit India komt.
Een DaMatta kreeg bij Toyota de voorkeur boven anderen omdat hij Braziliaan was.
en zo zijn er nog wel meer voorbeelden te noemen.
Dat natuurlijk ook, maar ook zeker de druk van een zekere meneer Ecclestone, die heel erg graag indiaase contacten wilden hebben.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Zat daar niet de bekende 'zak met geld' aan vast??
Toevallig? Nee. Vaak hangt het samen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:41 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dat natuurlijk ook, maar ook zeker de druk van een zekere meneer Ecclestone, die heel erg graag indiaase contacten wilden hebben.
Alex Yoong is het goede voorbeeld van een grote zak met geld waar een team voor zwicht.
en natuurlijk ook weer meneer Ecclestone die daar opeens een GP organiseert. Toevallig?
En zo kunnen we er nog wel meer opnoemen.... Ene Jos V. bracht meen ik een fijn sponsorcontractje met Trust mee... En later die van de 'badkamerspecialist'... Wat een giller! Alsof ze int buitenland geïnteresseerd waren in Nederlandse badkuipen... LOLquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:41 schreef TJDoornbos het volgende:
die zat ook aan de races die RD en CA voor Minardi reden, maar die kunnen komend jaar zonder geld in de F1 blijven (de 1 racet de andere is minimaal tester) Die bekende zak heb je tegenwoordig nodig om erin te komen of je moet Senna, Schumi , Piquet, Hamilton of Kovalainen heten van je achternaam!
Ik denk dat je niet wil weten hoeveel de F1 voor Wilux heeft betekent. Ik denk dat het schrikbarend zal zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:51 schreef Sally het volgende:
[..]
En zo kunnen we er nog wel meer opnoemen.... Ene Jos V. bracht meen ik een fijn sponsorcontractje met Trust mee... En later die van de 'badkamerspecialist'... Wat een giller! Alsof ze int buitenland geïnteresseerd waren in Nederlandse badkuipen... LOL![]()
![]()
Wat betreft die naam Nelson Piquet (jr): die zag ik gister nog voorbij flitsen op SBS Autosport, ergens in de GP2 ofzo?
't Was ook maar een grappie...quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:53 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet wil weten hoeveel de F1 voor Wilux heeft betekent. Ik denk dat het schrikbarend zal zijn.
quote:
Is dat humor... Ik heb nog nooit zo hard gelachen..quote:
Daar hadden we het net al over op msn/irc toch, dat Sally zo gezellig en leuk isquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:33 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Is dat humor... Ik heb nog nooit zo hard gelachen..![]()
Pfffffffffffffffffffquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:46 schreef sanger het volgende:
[..]
Daar hadden we het net al over op msn/irc toch, dat Sally zo gezellig en leuk is![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Pfffffffffffffffffff
Een beetje stiekem achter m'n rug om kletsen over mij, he?![]()
Moeilijk is het niet nee......quote:KUN JE WEL!
Ik wou eigenlijk zeggen, zullen we naar de SPT_SC gaan dan, maar dan wordt het dara veel te druk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:55 schreef Sally het volgende:
Lekker OFF topic, allemaal weer...!
Bovenstaande post ONtopic genoeg?quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:55 schreef Sally het volgende:
Lekker OFF topic, allemaal weer...!
quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:15 schreef sanger het volgende:
Silly Season 2007!
Denk dat Tiago sowiezo zwaaien moetquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:37 schreef TJDoornbos het volgende:
Zonta wellicht als 3de man naar Renault en RD blijft gok ik ook wel bij RBR mits Spijker (of hoe het hollandse team ook heten gaat) hem belt dan gaattie misschien racen, in dat geval is het zwaaizwaai Tiago!
Be my guestquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]Ik neem hem over een paar dagen weer over voor FOK!sport.
Ik had afgelopen week in het AD gelezen dat, ik dacht, Sutil geld meebracht van Medion. Dus die zou een aardige kans hebben om tweede coureur te worden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:35 schreef sanger het volgende:
[..]
Denk dat Tiago sowiezo zwaaien moet![]()
RD en CA in 1 team zie ik echter niet gebeuren (helaas).
Degene met het meeste geld rijdt. Dus er zullen ook nog wel meer gegadigden gaan komen ben ik bang.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik had afgelopen week in het AD gelezen dat, ik dacht, Sutil geld meebracht van Medion. Dus die zou een aardige kans hebben om tweede coureur te worden.
Lees vanmorgen dat ook Lewis Hamilton genoemd wordt....goede dobber voor Albers.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik had afgelopen week in het AD gelezen dat, ik dacht, Sutil geld meebracht van Medion. Dus die zou een aardige kans hebben om tweede coureur te worden.
Die komt dan met een motor onder zijn arm binnen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Lees vanmorgen dat ook Lewis Hamilton genoemd wordt....goede dobber voor Albers.
De connecties tussen Albers en Mercedes zijn er natuurlijk.....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:40 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Die komt dan met een motor onder zijn arm binnen.
Bronquote:Willi Weber hits out at Ferrari
Michael Schumacher's manager has uncharacteristically hit out at Ferrari for refusing to give the seven-time World Champion more time to decide about his future.
Willi Weber said the red team is piling 'unnecessary' and 'enormous pressure' on Schumacher - who has raced for Ferrari since 1996 and delivered five drivers' titles - by insisting that the 2007 driver announcement be made in two weeks at Monza.
"They should let him decide in peace by waiting until the end of the season," Weber is quoted as saying by German news agency Sport-Informations-Dienst.
Schumacher's manager openly questions Ferrari's tactics by complaining that the Maranello-based squad should instead be 'concentrating on the title'.
Schumacher, meanwhile, was quoted as saying by Kicker magazine: "I am hoping to be given a little more time to make my decision."
But despite the pressure from the Schumacher camp, Ferrari chiefs insist that the driver question will be answered at Monza on September 10th, where Kimi Raikkonen is now almost categorically certain to be a part of the 2007 team.
It is further understood that Ferrari bosses will meet in Maranello on Thursday to discuss the now thorny 2007 driver topic, including installing Felipe Massa as Raikkonen's team-mate.
A Ferrari spokesman said: "We will definitely announce our driver pairing for 2007 in Monza."
Iedereen gaat er vanuit dat het Mifdland/Spyker wordt. Super Aguri is echter ook een optie, net als BMW.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:55 schreef TJDoornbos het volgende:
Albers heeft toch een aanbieding van Aguri, dus dat babbelen is niet zo vreemd Sanger!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:05 schreef Spooky4u het volgende:
1 woord: JAPAN
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:09 schreef TJDoornbos het volgende:
Ja ik weet het Spooky, maargoed Davidson werd door die Honda Directeur ook al 2x als coureur genoemd en is net zo min japans!
Tuurlijk moet Chris niet naar SA gewoon Spijker of BMW (al denk ik dat je Kubica er niet weg krijgt)
Ahhhh...dacht even dat je doelde op SAquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:09 schreef Spooky4u het volgende:
Dan werd het toch allemaal bekend?
oftewel een oude wagen terwijl spijker/midland en red bull nieuwe wagens hebben en dus rij je weer niet erg ver vooraan!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:10 schreef sanger het volgende:
[..]
![]()
SA heeft volgend seizoen de huidige Honda auto!
Je weet niet wat voor stapd Pyker/Midland gaat makenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oftewel een oude wagen terwijl spijker/midland en red bull nieuwe wagens hebben en dus rij je weer niet erg ver vooraan!
Ik denk dat Honda, met meer betrouwbaarheid, de auto veel vaker voorin had moeten krijgen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:22 schreef TJDoornbos het volgende:
Ben niet zo kapot van de Honda, al krijgt Button hem nu aardig voorin (met als mooi kado Hongarije). Maargoed eerst zien waar ze staan en dan pas kan ik zeggen of CA had moeten overstappen maar denk dat hij bij Spijker (zeker als er Mercedes of Ferrari motor komt) goed zit
Ik schat de Honda net zo snel als de McLarens, zeker aan het begin van het seizoen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:31 schreef TJDoornbos het volgende:
Denk dat Ferrari en Renault te sterk zijn en ook Mclaren erg snel kan zijn (wel langzamer dan Ferrari en Renault) Dus zonder uitvalbeurten of pech bij de eerste 3 teams komt Button pas op 7!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:46 schreef Spooky4u het volgende:
Honda is zo prestatiegedreven dat ze 1 dezer jaren de snelste zullen zijn. Zoals ze in elke klasse zijn.
Daar heb je helaas wel weer gelijk in....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:52 schreef Spooky4u het volgende:
Sa profiteert daar pas van wanneer Honda het jaar ervoor een superwagen heeft gehad. Eerder niet.
TSja, hij had nog iets van Honda tegoedquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Daar heb je helaas wel weer gelijk in....
Ander gerucht:
Super Aguri heeft interesse in Verstappen op voorspraak van Honda. Als beloning voor het vele testwerk in 1999 (dacht ik uit het hoofd) met Postlewaith.
Toch knap hoe mensen het kunnen verzinnen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:29 schreef sanger het volgende:
Ander gerucht:
Super Aguri heeft interesse in Verstappen op voorspraak van Honda. Als beloning voor het vele testwerk in 1999 (dacht ik uit het hoofd) met Postlewaith.
Een gerucht dat niet terug te vinden is op het Verstappen forum!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Daar heb je helaas wel weer gelijk in....
Ander gerucht:
Super Aguri heeft interesse in Verstappen op voorspraak van Honda. Als beloning voor het vele testwerk in 1999 (dacht ik uit het hoofd) met Postlewaith.
Ik las het gisteren..weet alleen niet meer waar.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:06 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Een gerucht dat niet terug te vinden is op het Verstappen forum!
Ben benieuwd hoelang dat gaat duren?
* Spooky4u gaat erg hard lachen als ze zometeen er het gerucht hebben staan met Fok als bron.
Jaa want Jos had nog wat tegoed van Honda.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Daar heb je helaas wel weer gelijk in....
Ander gerucht:
Super Aguri heeft interesse in Verstappen op voorspraak van Honda. Als beloning voor het vele testwerk in 1999 (dacht ik uit het hoofd) met Postlewaith.
Eigenlijk wel he! Jammer dat Postlewaith toen overleed.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:01 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Jaa want Jos had nog wat tegoed van Honda.![]()
Ik verwacht dat Schumacher het net zo lang probeert te rekken als mogelijk.quote:Ik verwacht dat Schumacher op Monza zijn afscheid zal aankondigen,
Ik bedoelde het sarcastisch.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:03 schreef sanger het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he! Jammer dat Postlewaith toen overleed.
Inderdaad zag het er toen dusdanig goed uit dat iedereen sprak over een illegale auto. Hij was zo snel die auto.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:40 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het sarcastisch.
Maar om ff serieus te zijn, het is idd heel erg jammer dat Harvey Postlewaith toen overleed.
Als je keek hoe Jos toen bezig was met die Honda en als je de tijden die hij toen reed vergeleek met de andere teams, dan zag het er zooooo veelbelovend uit.
Een jaartje een auto klaar stomen en het jaar daarna racen in diezelfde auto.
Jammer dat de droom als een zeepbel uit elkaar spatte.
Maar dat is ook weer typerend voor de hele F1 carriere van Jos.
Hij heeft een aantal keren een goede kans gehad en telkens ging het door zulke dingen mis en dat is eeuwig zonde, maarja het zij zo.
Vervlogen dromen....
[afbeelding]
en niet in het minst door de waardeloze persoonlijkheid van Hun Jos, natuurlijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Inderdaad typerend voor Verstappen. Kansen genoeg, maar door ongeluk en (in mijn ogen slecht) management is het nooit echt wat geworden.
Die tijden zeggen dus echt geen ene fuck hé.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:40 schreef SimtekF1 het volgende:
Als je keek hoe Jos toen bezig was met die Honda en als je de tijden die hij toen reed vergeleek met de andere teams, dan zag het er zooooo veelbelovend uit.
Kovalainen bevestigd als tweede Renault-rijderquote:Flavio Briatore heeft zijn contract bij Renault met twee seizoenen verlengd. Zo heeft Renault laten weten. Het huidige contract van de flamboyante Italiaan zou aan het einde van dit seizoen aflopen. Briatore geeft sinds 2000 leiding aan het team.
Aldus F1 Racing.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |