Tja, wat mij vooral dwarszit is de houding van zijn management naar RD toe. En andersom net zo trouwens. Kijk maar hoe TJDoornbos hier reageert over Midland. Ook een beetje arrogant door te gaan roepen dat Midland geen optie is. Waarom was Minardi dat dan wel vorig seizoen? Is hij bang weer verslagen te worden door Albers? Ik denk dat ze daarmee elkaar het onnodig moeilijk maken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:12 schreef Spooky4u het volgende:
Wie dan? Huub?
Ik denk dat het eigenlijk helemaal niet verkeerd gaat zo hoor.
Mocht hij nu bij Midland blijven, lijkt me waarschijnlijk, dan laat hij ook nog eens zien dat hij een team trouw kan blijven voor 2 jaar zonder af te zeiken.
Hij ontwikkeld de wagen dan mee, en zal daar dan ook op beoordeeld worden.
Wat zoekt Ferrari volgens mij: een snelle jongen, die PR sterk is, voor het team opkomt en een wagen door kan ontwikkelen. Chris heeft dus nog enkele jaren om zich te bewijzen deze kwaliteiten in huis te hebben.
Hij heeft in de DTM laten zien dat hij die allemaal heeft.
\me baalt nog steeds van de lekke band van Chris in de laatste wedstrijd.
En Albers heeft sponsors genoeg op het moment. Ik denk dat hij wel garant kan staan voor een euro of 15 Mio. En BMW kan zowel het geld, als de technische vaardigheden van Albers goed gebruiken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:57 schreef Spooky4u het volgende:
Een overstap naar BMW zou natuurlijk schitterend zijn. Na het verlies van O2 als sponsor (zojuist bekend geworden) kunnen ze wel wat extra sponsors gebruiken denk ik.
Ik weet eigenlijk helemaal niet wat ik van Doornbos moet denken. Ik vind het altijd zo'n "blije".
Nooit is ie eens pissed, wil altijd in een goed daglicht blijven staan, met zijn "Alonso was misschien emotioneel". Hij had daar gewoon een grote bek open moeten trekken.
Ik denk dat daar inderdaad politiek meespeelde. Red Bull zou bezig zijn met Renault-motoren en dan kunnen ze zo'n rel niet echt gebruiken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:01 schreef sanger het volgende:
Doornbos had daar inderdaad moeten laten zien dat hij een man was, maar misschien speelt er meer politiek mee. Als ik RD was geweest had ik Alonso aangereden onder het mom van ik kon niet meer remmen. Eens kijken wat voor straf Alonso dan had gehad
Ik geloof er wel in eigenlijk. Collin Kolles is een groot fan van Albers. En de geruchten zijn niet voor niets in de wereld gekomen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:03 schreef Spooky4u het volgende:
Ik vraag me af wat de waarheid is achter het gerucht dat Chris geen geld zou mee moeten nemen.
Nope kan helaas niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:17 schreef Spooky4u het volgende:
Gaan jullie niet zondag?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:32 schreef Spooky4u het volgende:
NIet naar Mexico gaan dan
9 september pas, nog 3 weekjes dus. Zondag heb ik andere verplichtingen (lees verjaardag in de schoonfamiliequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:37 schreef Spooky4u het volgende:
Ik wou net zeggen. je hebt er vast wel internet. Je gaat dus 1 dezer dagen
Gaat ze anders der familie erbij halen? das dan toch al te laatquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:39 schreef sanger het volgende:
Kan ze moeilijk vermoorden denk ik........zal ze me niet in dank afnemen
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:27 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Gaat ze anders der familie erbij halen? das dan toch al te laat
ehhhh........................quote:
Ach, troost je, morgen is er ook helemaal geen Grand Prix.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:12 schreef Mikkie het volgende:
Ik kan het ook niet zien morgen, ben de hele dag weg
That's the spirit, maar niet een te knap kamermeisje he... anders zie je misschien nog niets.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:03 schreef sanger het volgende:
[..]
ehhhh........................
Hoe dan ook ga ik het zien, al is het bij het kamermeisje thuis![]()
Ehhhh......tja ik kan toch altijd kijken als zij bezig isquote:Op zondag 20 augustus 2006 07:52 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
That's the spirit, maar niet een te knap kamermeisje he... anders zie je misschien nog niets.
Hoe was rotjeknor eigenlijk?quote:
Bronquote:Overname MF1 Racing bijna afgerond
De overname van MF1 Racing door de Nederlandse internet-ondernemer Michiel Mol is bijna rond. Volgens ingewijden zijn de onderhandelingen nog niet zo ver gevorderd geweest als nu het geval is. Er is gerede kans aan te nemen dat de partijen de overname tijdens de Grand Prix van Turkije op 27 augustus beklinken.
Punt van onderhandeling is nu nog de definitieve prijs en de afspraken omtrent de betalingstermijnen. Dat lieten bronnen die dichtbij de onderhandelingen betrokken zijn afgelopen weekeinde weten aan FORMULE 1 RaceReport. Een maand geleden zag het er even uit dat de overname na maandenlange gesprekken zou stranden.
Tijdens de Grand Prix van Duitsland verviel de exclusiviteitspositie van Mol nadat de twee partijen niet voor 27 juli tot overeenstemming konden komen. Mol vond toen de prijs voor de renstal te hoog. Nadien zijn de gesprekken opniew gestart.
Mol, die wordt bijgestaan door ABN Amro, is het nu met eigenaar Alex Shnaider op hoofdlijnen eens over de condities waaronder de renstal van de hand kan gaan. De overnameprijs zou bijgesteld zijn naar een bedrag dat rond de 100 miljoen dollar ligt. De aanvankelijke vraagprijs van Shnaider was 120 miljoen dollar.
Midland wilde desgevraagd niet reageren op de laatste ontwikkelingen. ,,We willen het lopende proces niet in de war schoppen’’, zei de woordvoerder van Midland op zondagavond.
Bronquote:Albers dichtbij contractverlenging
Christijan Albers staat op het punt zijn contact met MF1 Racing te verlengen. Dat liet zijn manager Lodewijk Varossieau zaterdagavond in Rotterdam weten.
Teambaas Colin Kolles bevestigde vervolgens zondagavond tegenover FORMULE 1 RaceReport dat Albers dichtbij een contractverlenging is. ,,Hij is een goede coureur’’, zei Kolles. ,,En daar zijn er niet veel van.’’
Albers was naast Midland tot voor kort ook in gesprek met Super Aguri en BMW. De kansen om bij BMW te gaan racen in 2007 werden afgelopen weken een stuk kleiner toen het Duitse team Jacques Villeneuve na de Grand Prix van Duitsland verving door de jonge Pool Robert Kubica.
Bij Super Aguri liet teammanager Daniel Audetto begin deze maand weten dat ze Albers een van de beste jonge coureurs van het moment vinden, maar dat het team afhankelijk is van de keuze die moederbedrijf Honda maakt. De kans is groot dat voor volgend jaar naast huidige rijder Takuma Sato een plaats wordt vrijgemaakt voor Anthony Davidson, de jonge Engelsman die al tijden testcoureur is voor het eerste team van Honda, maar daar geen doorbraak kan forceren.
,,Midland is nu de beste optie voor ons’’, zei Varossieau. ,,Er staat wel een clausule in dit voorstel dat we naar een fabrieksteam kunnen als die mogelijkheid zich voordoet.’’ MF1 Racing is verder in gesprek met Adrian Sutil, die als vrijdagtester een paar keer een goede indruk maakte bij MF1 Racing en met Tiago Monteiro en Christian Klien, die onlangs van Red Bull Racing te horen heeft gekregen dat hij overbodig is na de komst van Mark Webber.
Ook staan er gesprekken gepland met Nelsinho Piquet, op dit moment tweede in het GP2-kampioenschap achter Lewis Hamilton. Eén van hen zou de plek naast Albers in moeten nemen.
Midland liet al snel in het seizoen aan Varossieau weten graag door te willen gaan met de in Antwerpen-woonachtige coureur. Albers, die zondag een succesvolle demonstratie uitvoerde in zijn Formule 1-wagen tijdens Bavaria City Racing te Rotterdam, heeft tot dusver in zijn Formule 1-loopbaan vier punten gescoord in 31 Grand Prix’. MF1 Racing staat met 0 punten op de voorlaatste plaats in de stand om het constructeurskampioenschap. Super Aguri staat laatste.
Dat begrijp ik. Ik bedoelde meer dat Albers om die reden voor MF1 kiest en niet voor bv. SAquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:34 schreef Spooky4u het volgende:
Neej, dat denk ik niet, Chris wil vooruit, daarom staat er ook dat hij nog steeds naar een beter team zal moeten kunnen. consistentie is dat toch?
Ik zie v/d Garde over een jaartje of 2 wel in de F1 komen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 07:50 schreef Spooky4u het volgende:
Het is natuurlijk niet zeker dat er in het Nederlandse team altijd nederlanders zullen rijden.
Na Chris en Robert zie ik niet zo snel opvolging al klaar staan. Of het zou Zwolsman moeten zijn.
Pastorelli of van de Garde moeten nog ff rijpen.
Als er talent genoeg komt uit een klein land komen ze toch wel in de F1 terecht.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:23 schreef Spooky4u het volgende:
Ik ben bang dat de F1 dadelijk vol is voor nederlanders
Ervan uitgaande dat Chris nog wel ff blijft hangen en Robert er ook wel tussenkomt. 3 is teveel voor een klein land als NL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |