Waarvan akte. Jij stelt nu dus, dat voordat het 1 sept. is, er een atoomborm ergens wordt gegooid? En voor de duidelijkheid, we hebben het dan niet over een test?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 14:01 schreef BaajGuardian het volgende:
voor de maand om is, valt er een nuke.
mark my words.
Het klopt iig dat Jones de aanslagen op 9/11 correct voorspelde (als false flag aanslagen) en dat dit pas de tweede keer is dat hij zo'n uitspraak doet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:34 schreef huupia34 het volgende:
ben nu 10 minuten aan het luisteren. shocking!!! als het waar is
damm, 1.5 uur uitzending, zal het wel in etappes luisteren
Voor iedereen die gelooft dat overheden is staat zijn tot en ook daadwerkelijk 'false flag aanslagen' uitvoeren, zoals 9/11, is dit de kern van het gevaar. Men kan met een nieuwe aanslag zo een grote oorlog in het MO en tegen Iran van start laten gaan. (US forces are ready today to destroy 10,000 targets in the Middle East in a few hours. )quote:
Bush links Hezbollah and 'plot'
US President George W Bush says Hezbollah and alleged UK air plot suspects share a "totalitarian ideology" they are seeking to spread.
Linking their actions with insurgents in Iraq and Afghanistan, he said they all wanted to "establish safe havens from which to attack free nations".
Mr Bush said the UK terror plot was a "reminder that terrorists are still plotting attacks to kill our people"
Het plan is van tafel volgens Hersh. Hoe snel zou het er weer opliggen in geval van een nieuwe grote aanslag?quote:
US President George W. Bush and his vice president abandoned a plan to include "the possible use of a nuclear device" to destroy Iran's uranium-enrichment plant at Natanz over Pentagon opposition, investigative reporter Seymour Hersh has said.
"Bush and Cheney were dead serious about the nuclear planning," a former senior intelligence official told Hersh.
Pentagon stopped Bush, Cheney nuking Iran
Wacht even:quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:05 schreef TaLoN.NL het volgende:
Alex Jones: Een Grote Terreuraanval Voor Einde Oktober 2006
Zijn 2e publieke waarschuwing ooit!, de eerste gaf hij in Juli 2001 over September 2001.
http://prisonplanet.com/articles/August2006/110806_b_Warning.htm
Da's goed klote.![]()
Heb ik nu iets vermeld van opzet of voorbedachte rade? Nee.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:10 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Wacht even:
De Britse regering medl zoiets na oa tips van de Pakistani, dan is het eigen opzet en voorbedachte rade?
Alex Jones meld het en dan is het klote![]()
Was meer in het algemeen bedoeld. Om aan te geven dat alex jones werd wordt geloofd en de overheid niet snel.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:14 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Heb ik nu iets vermeld van opzet of voorbedachte rade? Nee.
Tuurlijk heb ik die niet. Zeg ik dat?quote:Als jouw bronnen hebben aangegeven dat er iets plaats gaat vinden dat ze "niet tegen kunnen gaan houden", dan wil die graag zien.
Nee.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:30 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik die niet. Zeg ik dat?![]()
Dat is onzin. China's economische macht is lang niet zo groot als gedacht. En met hun leger is het helemaal slecht gesteld. Ze kunnen het zich niet eens veroorloven om die "opstandige provincie" Taiwan aan te vallen. De enige reden waarom Amerika China nooit zal aanvallen is omdat China niet van plan lijkt iets te gaan doen dat een bedreiging voor de wereldvrede of de VS kan zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:26 schreef Nyrem het volgende:
[..]
China zal nooit aangevallen worden door USA.
China is te machtig daarvoor. Op economische vlak vooral.
En nog 1 (en niet de minste, als ik zo zie waar de ISI allemaal mee betrokken is, maar of dat een reden is om hem te geleoven. Ik weet het niet):quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:31 schreef TaLoN.NL het volgende:
-Nog een nieuwsbron die claimt dat het in Oktober fout zal gaan.
http://onlinejournal.com/artman/publish/article_1098.shtml
quote:America will attack Iran, Syria in October: Gul
Wednesday August 02, 2006 (0950 PST)
RAWALPINDI: The former chief of ISI, Maj. Gen (R) Hameed Gul has "predicted" that America would definitely attack Iran and Syria simultaneously in October.
He was talking after attending the Hamdard Majlis Shoora, Tuesday evening. He also condemned the lackluster and weak reaction of Pakistan and Islamic bloc about Israel’s attack of Lebanon.
Analyzing the current war scenario he observed that war has both political and strategic factors and despite "using" Israel, America has lost the war in Lebanon, where masses have united against the recent Israeli onslaught, and would have been more formidable if the generals of Saddam had not sold out to American dollars.
He analyzed that Israel would soon be "forced" to stop its land strikes but would continue its horrific and heinous air strikes against Lebanon, converting it to ruins.
He also "predicted" that after Iran and Syria, Saudi Arabia would also meet the same fate, followed by Pakistan.
Hier ben ik bijna gestopt met lezen. Wat verder in dat verhaal staat is niet relevant.quote:The former chief of ISI
een grote terrorische aanval (staged) isvoorkomen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:53 schreef Fir3fly het volgende:
En waarom wordt er nu ineens geroepen dat WW3 begint? Het wordt zo vaak geschreeuwd, maar ik voorzie voorlopig geen problemen.
Ja, en dat is in de afgelopen paar jaar al vaker gebeurd. En er zijn er ook een paar niet voorkomen. (Madrid, Londen) Wat is het verschil met die aanslagen?quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:13 schreef huupia34 het volgende:
[..]
een grote terrorische aanval (staged) isvoorkomen.
je moet ook niet zomaar iemand geloven.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, en dat is in de afgelopen paar jaar al vaker gebeurd. En er zijn er ook een paar niet voorkomen. (Madrid, Londen) Wat is het verschil met die aanslagen?
Volgens mij gebruiken ze de schermutselingen tussen Israel en Libanon gewoon als een podium om hun doomsday-voorspellingen te laten horen. Ik doel dan op mensen als die Alex Jones.
Dat doe ik, en dat zouden meer mensen moeten doen. Goed advies.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:40 schreef huupia34 het volgende:
[..]
je moet ook niet zomaar iemand geloven.
doe je eigen denkwerk
We zullen het snel zien dan.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:31 schreef TaLoN.NL het volgende:
Wanneer de overheid in mijn ogen die aanvallen uitvoert, dan is het toch logisch dat ik hun veel minder snel geloof wanneer zij claimen een aanval tegengehouden hebben.
-Nog een nieuwsbron die claimt dat het in Oktober fout zal gaan.
http://onlinejournal.com/artman/publish/article_1098.shtml
Het is eigenlijk een extensie van wat er tijdens het symposium werd gezegd en Alex Jones nu voorspelt, nl. er komt een tweede 9/11.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:53 schreef Fir3fly het volgende:
En waarom wordt er nu ineens geroepen dat WW3 begint? Het wordt zo vaak geschreeuwd, maar ik voorzie voorlopig geen problemen.
Dit was die uitzending voor 25 juli 2001 (samenvatting)quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:05 schreef TaLoN.NL het volgende:
Zijn 2e publieke waarschuwing ooit!, de eerste gaf hij in Juli 2001 over September 2001.
Hij noemt het WTC irt de eerdere aanslag die er geweest is. Hij zegt "we know Oklohoma City and WTC was terrorism, we know the ... staff wants to blow up airliners (Baltimore sun) if you do it we're gonna blame you, cause we know who's up to it. Or if you let some terrorist group do it, like the WTC, we know who to blame".quote:Op maandag 14 augustus 2006 05:42 schreef NorthernStar het volgende:
Hij noemt het WTC en Bin Landen.
Klopt, de aanslag op het WTC in 1993 stinkt ook aan alle kanten. Na de aanslag komen al snel geruchten dat de FBI vooraf op de hoogte was. Die ontkennen natuurlijk in alle toonaarden. Dan komt Emad Salem boven tafel. Voormalig lid van de Egyptische geheime dienst en nu op de loonlijst van de FBI. Emad Salem was een van de plotters. De FBI geeft toe dat ze idd op de hoogte waren maar dat het hun bedoeling was om de groep verkeerde grondstoffen te leveren zodat de bom niet af zou gaan. Later blijkt dat de FBI Salem juist opdracht heeft gegeven af te zien van het plan de nep explosieven te gebruiken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij noemt het WTC irt de eerdere aanslag die er geweest is. Hij zegt "we know Oklohoma City and WTC was terrorism, we know the ... staff wants to blow up airliners (Baltimore sun) if you do it we're gonna blame you, cause we know who's up to it. Or if you let some terrorist group do it, like the WTC, we know who to blame".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |