Dat vroeg ik mij nou ook net af!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:58 schreef livelink het volgende:
(..)
Dutchie, hoe gaat het met jou? Vloei je nog steeds en ben je nog steeds zo moe?
Bar, ik vind het persoonlijk super hoe jij tegen *Thijs aankijkt nu. Ik denk dat je volkomen gelijk hebt en dat Thijs inderdaad regelmatig even om het hoekje komt loeren en blij is te zien dat jullie met zoveel postivieteit in het leven staan en zulke fijne herinneringen aan hem hebben.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:27 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Wat ik gister ook al tegen iemand zei, ik heb liever dat ze iets stoms tegen me zeggen, dan dat ze met negeren en doen alsof ik niet besta.
Praat ga lekker door, met alles, zo hoort het toch ook, geniet van de kinderen die je in huis hebt, mopper als ze weer eens niet willen wat jij wilt.
Dat *Thijs niet meer tastbaar aanwezig is wilt nog niet zeggen dat de rest van de wereld maar stil moet blijven staan.
Gister liepen er tranen van het lachen over mijn wangen toen ik de verhalen las van Jolie en Morgaine en alle andere kindjes die leuke naaaperige dingen deden.
En ik weet bijna zeker dat *Thijs waar hij nu is ook zo nu en dan even kijkt naar wat er beneden gebeurd, en hij het zeker zou betreuren als we allemaal stil zouden blijven staan, want dat deed *Thijs ook niet (herrinnerd mij de fotoshoot in Austerlitz)
Bah, ik heb er tranen van in mijn ogen, wat een gedoe toch en wat zielig. Sterkte daarmee!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:00 schreef _evenstar_ het volgende:
En ik wordt steeds banger om wta nieuws te proberen.. want ik doe haar pijn.. bluh![]()
Spannend he, voor het eerst zonder kraamhulp.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:33 schreef MeNicole het volgende:
Bleh de kraamhulp was vandaag voor het laatst![]()
Het vruchtje ben ik vrijwel meteen verloren denk ik, ik zag iets met een vliesje in elk geval dus nam aan dat dat het vruchtzakje was. Het echte bloedverlies kwam daarna pas.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:03 schreef Leah het volgende:
Tex, wat ik ervan begrepen heb is, dat als je het vruchtje eenmaal verloren bent, het vloeien nagenoeg over moet zijn. Heb je gemerkt dat je het vruchtje verloor? Ik zou er zeker even met de HA over spreken, als het zolang duurt is het gebruikelijk om even een echo te maken om te zien of je baarmoeder "schoon" is. Sterkte, een miskraam hakt er behoorlijk in.
Ik heb dat bij mijn eerste MK ook gedacht (omdat ik iets met een vliesje zag), maar bleef bloeden, en uiteindelijk verloor ik het vruchtje na 3 weken. Ik was toen pas 6 weken zwanger, maar even heel cru gezegd; het was veel groter dan ik verwacht had, voelde het ook echt komen, zeg maar. Misschien is bovenstaande te plastisch beschreven (en zo ja, sorry!), maar ik zou het zeker even met je HA overleggen, er zou ook een stukje placenta achtergebleven kunnen zijn, waardoor je nu nog steeds vloeit. Echt even doen hoor!quote:Op zondag 13 augustus 2006 09:29 schreef texelonia het volgende:
Bedankt voor alle lieve reacties!
[..]
Het vruchtje ben ik vrijwel meteen verloren denk ik, ik zag iets met een vliesje in elk geval dus nam aan dat dat het vruchtzakje was. Het echte bloedverlies kwam daarna pas.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:26 schreef Bar_en_Mar het volgende:
had ik hier al es neergezet dat er hier in het dorp heel lieve kinderen wonen ?
Liep onlangs in de supermarkt boodschappen te doen, komt er ineens een jongetje (die ik ken van de bso) naar me toe gelopen.
Mevrouw...
Ja
Jij bent toch de mama van *Thijs
Ja dat ben ik
Nou ik vind het zo erg voor jou, (handje op mijn schouder legt), maar weet dat hij altijd beetje bij jou in de buurt is, en dat ik hem nu al erg mis op het kdv
Ik moet er ook nog ongeveer 10 kwijt zien te rakenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:40 schreef cattie het volgende:
Vervelend Wennie dat je zo slecht hebt geslapen, hopelijk gaat het vannacht beter.
Vandaag ben ik weer gaan sporten. Dat valt me nog wel zwaar! Maar ik vind het wel erg fijn om weer te doen. En het is hard nodig, want ik ben daar op de weegschaal gegaan en ik weeg nu 10 kg meer dan toen ik zwanger werd...Dat viel mij echt vies tegen. Het gaat hard werken om er dat allemaal vanaf te krijgen ben ik bang.
Heeft iemand nog bemoedigende woorden/verhalen? Niet dat het rampzalig is als niet alles ervan af gaat, maar 10 kg vind ik wel erg veel.
Ach, er is bij iedereen wel iets te vinden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:07 schreef cattie het volgende:
Bass-Miss, dat heeft weinig zin, hij is net zo veeleisend voor zichzelf en heeft dan ook een erg mooi lichaam..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |