MeNicole
![]()
, na 6 weken. Maar eigenlijk pas als jij je daar goed bij voelt.
off the record; gisteravond voelde ik me voor het eerst weer 'goed'
. en daarna voelde ik me nog beter
. Bij ons dus na net geen 9 weken Cattie, zullen we elkaar de hand schudden? Volgens mij heb je hetzelfde probleem als ik qua gewicht. Ik woog 59 kilo voor de zwangerschap (bij 1.68) en ik blijf nu gewoon hangen op 69 kilo.
Poemojn, ik ben zo blij dat jij hier ook bent. Jij komt altijd met een stukje informatie die ik zelf nog niet gevonden had (of te lui was om te zoeken
![]()
). Vooral dat stuk over:
quote:
Het risico van gifstoffen in de moedermelk door afvallen is niet zo groot zolang het gaat om 'zwangerschapsvet'. Dat vet is nl recent opgebouwd en bevat dus ook minder afvalstoffen dan vet dat al langer in je lijf rondhangt
en
quote:
Sommigen hebben de pech dat ze juist dan langer vet vasthouden omdat ze die als reserve nodig hebben voor de borstvoeding volgens hun lichaam
vind ik erg interessant.
A zou dus betekenen dat ik snel mijn kilo's kwijt zou zijn, maar B spreekt het tegen. Oftewel ik heb gewoon vette pech.
![]()
Maar ik ga eens proberen of het me lukt een pond per week af te vallen. Ik wil het zó graag kwijt. Ik zit verdorie nog steeds in mijn zwangerschapsbroeken.
![]()
En als er iemand roept "geduld is een schone zaak", jammer dat heb ik even niet. Ik wil het nú kwijt. Ik wou dat ik Sylvie Meis - Van der Vaart of hoe ze zich de laatste tijd ook noemt, heette.
![]()
Het probleem wat ik ook heb is dat ik met de bv ook gewoon veel honger heb. En dan moet ik wat eten. Probeer het zo verantwoord mogelijk te doen, maar het is toch gewoon meer dan dat ik normaal gesproken zou eten als ik geen bv gaf. Normaal gesproken eet ik nl. helemaal niet zoveel. Dus zo val ik ook niet echt af.