quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:26 schreef Bar_en_Mar het volgende:
had ik hier al es neergezet dat er hier in het dorp heel lieve kinderen wonen ?
Liep onlangs in de supermarkt boodschappen te doen, komt er ineens een jongetje (die ik ken van de bso) naar me toe gelopen.
Mevrouw...
Ja
Jij bent toch de mama van *Thijs
Ja dat ben ik
Nou ik vind het zo erg voor jou, (handje op mijn schouder legt), maar weet dat hij altijd beetje bij jou in de buurt is, en dat ik hem nu al erg mis op het kdv
Ik moet er ook nog ongeveer 10 kwijt zien te rakenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:40 schreef cattie het volgende:
Vervelend Wennie dat je zo slecht hebt geslapen, hopelijk gaat het vannacht beter.
Vandaag ben ik weer gaan sporten. Dat valt me nog wel zwaar! Maar ik vind het wel erg fijn om weer te doen. En het is hard nodig, want ik ben daar op de weegschaal gegaan en ik weeg nu 10 kg meer dan toen ik zwanger werd...Dat viel mij echt vies tegen. Het gaat hard werken om er dat allemaal vanaf te krijgen ben ik bang.
Heeft iemand nog bemoedigende woorden/verhalen? Niet dat het rampzalig is als niet alles ervan af gaat, maar 10 kg vind ik wel erg veel.
Ach, er is bij iedereen wel iets te vinden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:07 schreef cattie het volgende:
Bass-Miss, dat heeft weinig zin, hij is net zo veeleisend voor zichzelf en heeft dan ook een erg mooi lichaam..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |