abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40822227
Met het gezinnetje is gelukkig alles aan de beterende hand, maar het was een verjaardag om nooit te vergeten. Vanaf een uur of vier sprong namelijk de aardlek eruit en die kregen we niet meer terug. Na heelveel proberen en vervangen van stoppen en rondbellen voor hulp hadden we tegen 18.00 weer stroom. Wat nu de boosdoener was weten niet. Als het goed is moet er nog iemand langskomen die de boel mag gaan doormeten.

Het was me echt een verjaardag wel.
pi_40822450
Een verjaardag om nooit meer te vergeten Randa
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:46:31 #253
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40826190
Belana, hoe gaat het nu met Liam en Ezra samen? Dus jij alleen met de kids bedoel ik.
hier moest ie dus.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:34:03 #254
24188 Belana
kloon van belana
pi_40827758
gevonden dutch

het gaat goed hoor, het went toch weer snel. sowieso vind ik dit veel sneller wennen dan de eerste keer, jij ook? Ezra draait veel sneller mee in het ritme en de drukte die er toch al waren
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:21:22 #255
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40829281
Vind ik ook. Ik las net over Sarah van CM die zo lang aan het huilen is. Dat deed Léon ook wel eens, gek werd ik ervan. Omdat ik niet wist waarom en hoe lang dit nog zou duren. En 'het is maar een fase' hielp je dan ook niet gerust te stellen. Nu met Cas laat ik hem gewoon wel eens huilen. Hij moet dan even wachten. Daar wordt hij nog giftiger van, maar ik krijg het er niet meer zo benauwd als met Léon. Ookal vond ik het gister wel heel erg zielig. Maar dan weet je tenminste waar het aan ligt.
Lishe zou laatst nog, dat ze dat met Luuke helemaal niet kon toen. Nou ik toen ook niet, maar je wordt gewoon wat makkelijker.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:56:42 #256
24188 Belana
kloon van belana
pi_40830487
ja precies, soms ben je gewoon ff bezig, je bent namelijk niet met 1 kind bezig maar met 2 en de rest eromheen ook nog. ff huilen kan geen kwaad denk je nu veel sneller. Zo moet liam natuurlijk ook wel eens wachten nu, tja...
al met al ben ik een hele gelukkige moeder, ik voel me rijk met 2 kinderen. dodelijk vermoeiend, dat wel maar ik vind het ook echt heel mooi en leuk. Ik zou alleen zo graag een keer uitrusten
stormy waters...
sailin'
  woensdag 16 augustus 2006 @ 11:44:03 #257
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_40861824
Nou, ik heb vorige week een gesprek met de bedrijfsarts gehad. Heb afgesproken dat ik na mijn "vakantie" (dus op 20 september) weer ga proberen te werken. Geef me nu wel een stuk rust dat ik even niet 'moet'. M'n leidinggevende is er wat minder blij mee, maar dat heb ik naast me neergelegd, ik kan daar gewoon niks mee, moet even aan mezelf denken.

Gisteren te horen gekregen dat Robin aan zijn eeuwige soepoog geholpen gaat worden onder volledige narcose. Daar ben ik best wel even van geschrokken, omdat de vorige oogarts er maar op bleef hameren dat ze er voor een jaar niks aan doen, maar deze arts zag het en besloot direct dat er wat aan gedaan moest worden.

Verder ben ik gewoon doodmoe. heb al drie nachten erg beroerd geslapen; de eerste nacht omdat vriendlief door z'n werk uit z'n bed werd gebeld om half 2 's nachts en de laatste 2 nachten is Robin gigantisch aan het spoken, moet er zo'n 10x per nacht uit. Erg vermoeiend
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 17:40:18 #258
108648 cattie
lieve moeder
pi_40873987
Vervelend Wennie dat je zo slecht hebt geslapen, hopelijk gaat het vannacht beter.

Vandaag ben ik weer gaan sporten. Dat valt me nog wel zwaar! Maar ik vind het wel erg fijn om weer te doen. En het is hard nodig, want ik ben daar op de weegschaal gegaan en ik weeg nu 10 kg meer dan toen ik zwanger werd... Dat viel mij echt vies tegen. Het gaat hard werken om er dat allemaal vanaf te krijgen ben ik bang.
Heeft iemand nog bemoedigende woorden/verhalen? Niet dat het rampzalig is als niet alles ervan af gaat, maar 10 kg vind ik wel erg veel.
pi_40875291
had ik hier al es neergezet dat er hier in het dorp heel lieve kinderen wonen ?

Liep onlangs in de supermarkt boodschappen te doen, komt er ineens een jongetje (die ik ken van de bso) naar me toe gelopen.
Mevrouw...
Ja
Jij bent toch de mama van *Thijs
Ja dat ben ik
Nou ik vind het zo erg voor jou, (handje op mijn schouder legt), maar weet dat hij altijd beetje bij jou in de buurt is, en dat ik hem nu al erg mis op het kdv

We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_40875347
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:26 schreef Bar_en_Mar het volgende:
had ik hier al es neergezet dat er hier in het dorp heel lieve kinderen wonen ?

Liep onlangs in de supermarkt boodschappen te doen, komt er ineens een jongetje (die ik ken van de bso) naar me toe gelopen.
Mevrouw...
Ja
Jij bent toch de mama van *Thijs
Ja dat ben ik
Nou ik vind het zo erg voor jou, (handje op mijn schouder legt), maar weet dat hij altijd beetje bij jou in de buurt is, en dat ik hem nu al erg mis op het kdv

wat vreselijk lief... wat zijn kinderen toch heerlijk oprecht
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † woensdag 16 augustus 2006 @ 18:32:53 #261
43556 miss_dynastie
pi_40875463
Ach wat een lief jochie Bar
  † In Memoriam † woensdag 16 augustus 2006 @ 19:02:40 #262
81992 Githa
pi_40876303
Jeetje Bar, dat zal slikken zijn geweest. Wat lief!
pi_40876533
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 17:40 schreef cattie het volgende:
Vervelend Wennie dat je zo slecht hebt geslapen, hopelijk gaat het vannacht beter.

Vandaag ben ik weer gaan sporten. Dat valt me nog wel zwaar! Maar ik vind het wel erg fijn om weer te doen. En het is hard nodig, want ik ben daar op de weegschaal gegaan en ik weeg nu 10 kg meer dan toen ik zwanger werd... Dat viel mij echt vies tegen. Het gaat hard werken om er dat allemaal vanaf te krijgen ben ik bang.
Heeft iemand nog bemoedigende woorden/verhalen? Niet dat het rampzalig is als niet alles ervan af gaat, maar 10 kg vind ik wel erg veel.
Ik moet er ook nog ongeveer 10 kwijt zien te raken
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_40876602
Cattie, hier vlogen de kilo's eraf de tijd dat ik bv gaf echt het ging als een speer, die 12,5 kg die ik aangekomen was waren in no time weer weg.
s6 ermee Cattie
pi_40876704
Ik moet ook nog steeds 8 kilo kwijt (om maar niet te spreken over wat er voor m'n zwangerschap al teveel aan zat). Het zijn er al minstens 2 minder geweest, maar ik kan slecht tegen het gebrek aan dagritme en snoep dus veelteveel. Ik denk dat ze er wel weer af gaan als ik weer ga werken over anderhalve week; dan verbruik ik meer en heb ik minder tijd om te snoepen.
pi_40876866
veel gaan wandelen tamea deed ik ook lekker *Thijs in de kinderwagen/wandelwagen hond mee en gaan heerlijk lange wandelingen maken
Moet wel het weer meewerken hoor
  woensdag 16 augustus 2006 @ 19:44:11 #267
108648 cattie
lieve moeder
pi_40877508
Wandelen doe ik ook veel, is ook gezellig met Ive!
Dank je voor je woorden Bar, hopelijk helpt de bv bij mij ook.

Ik vind het geweldig hoe je nog steeds lekker mee praat op het forum en hoe je liefdevol over Thijs praat, echt heel goed!

[ Bericht 68% gewijzigd door cattie op 16-08-2006 19:49:51 ]
pi_40878964
Ik vind wandelen leuk, maar tot nu toe is het de meeste tijd veel te heet geweest om dat te doen en de laatste week te nat helaas

Maar m'n gewicht boeit me niet zo heel erg hoor. Als ik geen bv meer geef ga ik die kilo's wel weer heel actief proberen weg te werken en tot die tijd houd ik het maar bij proberen minder te snoepen en meer te bewegen.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 20:29:10 #269
24188 Belana
kloon van belana
pi_40879024
cattie, het heeft bij mij na Liam wel 1,5 jaar geduurd, maar ik deed er dan ook niks aan en toch zat ik opeen gegeven moment weer op mijn oude gewicht. jij bent nog eens aan het sporten ook, dus dat komt wel goed hoor
stormy waters...
sailin'
pi_40879636
Vooral jezelf ook tijd gunnen, ze zeggen niet voor niets 9 maanden zwanger en 9 maanden ontzwangeren.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 21:55:58 #271
593 sjak
Juffie Bloem
pi_40882581
Oef, gewicht. Ik ben al ruim 18 kg kwijt maar dan heb ik er altijd nog 6 meer dan waar ik mee begon. Maar ik loop op het moment zoveel te snoepen. Nu ik er niet meer misselijk van word is de lekkere trek in alle hevigheid terug ;')

Verder gaat het met deze moeder wel goed. Het lijkt alsof ik steeds meer uit het dipje klim. Het kost wel kracht om dingen te gaan doen maar ik laat me er niet meer van weerhouden. Vanmiddag kreeg ik een leuk boekje thuis: Spelen met je baby, hierin staan allerlei dingen in die je met je kindje vanaf 6 weken kunt doen. Jetske is nog geen 6 weken maar toch gaf het boekje me inspiratie om al op een iets andere manier naar haar te kijken en daardoor zie ik dingen die ik niet eerder zag. Ze kan bijvoorbeeld al heel goed mijn vinger volgen met haar ogen. Ik hoop wat meer van dat soort dingen te kunnen genieten, maar het lijkt wel of ik daar nooit de tijd voor heb.
Lekker douchen!
  Jubileum moderator woensdag 16 augustus 2006 @ 21:59:27 #272
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_40882761
Het is misschien een kwestie van even tijd voor maken Sjak? Gewoon even de boel de boel laten en na de voeding even lekker met Jetske op schoot wat dingen proberen?
Ik vond het erg erg moeilijk om bij de eerste de boel te laten voor wat hij was maar bij Iris was ik daar veel makkelijker in omdat ik wist hoe snel zo'n kleintje groot word. Cliche, ik weet het maar het gaat zo onwijs hard, dat zie je pas als je later terugkijkt.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 16 augustus 2006 @ 22:20:18 #273
24188 Belana
kloon van belana
pi_40883754
het is met een eerste kindje idd allemaal veel moeilijker is mijn ervaring. je weet niks, je bent onzeker, het is druk ineens allemaal. de 2e gaat makkelijker mee in alles en je hebt de ervaring al. ik ben met Ezra ook veel rustiger merk ik. Ik weet idd all hoe ik met hem kan "spelen". knuffelen doe ik nu ook veel meer, ff lekker samen liggen op de bank. ik maak daar tijd voor, zoals ik ook tijd voor Liam maak en voor Nick for that matter. het krijgt allemaal zijn plekje wel sjak, echt.
stormy waters...
sailin'
  woensdag 16 augustus 2006 @ 22:21:39 #274
593 sjak
Juffie Bloem
pi_40883822
Ik kijk ook al echt uit naar het moment dat ik met haar kan gaan zwemmen. Dan kan ik me niet laten afleiden door dingen in huis die "moeten" gebeuren. Ik moet echt oefenen in de boel de boel laten Lois en ook in het gevoel loslaten dat ik nutteloos ben als ik niet iets "zichtbaars" heb gedaan (zoals iets schoongemaakt, boodschappen etc).
Lekker douchen!
  Jubileum moderator woensdag 16 augustus 2006 @ 22:37:20 #275
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_40884589
Ik vond en vind dat een van de moeilijkste dingen hoor Sjak, daar sta je niet alleen in. Sinds ik een opruim/schoonmaakuurtje heb ingesteld, 's morgens vroeg, hou ik wel de hele dag de tijd over voor de kinderen. Tuurlijk doe je dan nog wel dingetjes tussendoor maar ik ben er het meest voor de kinderen.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_40884956
Sjak zeker in het begin moest ik ook zoeken naar de juiste ballans, maar volgens mij komt die tijd dat je ook echt tijd hebt om dingen te doen.
Voor de rest weet ik het eigenlijk ook niet meer sterkte ermee
  donderdag 17 augustus 2006 @ 08:32:41 #277
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40894453
O wat lief Bar en wat verdrietig tegelijk.

Hier ook nog steeds 10 kilo te veel. Ik blijf gewoon weer steken. Dit wordt echt weer zo'n 9 maanden-plan. Ik zit al in de sportkleding en ga zo Cas wakker maken, aankleden, voeden en snel naar de sportschool.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 09:30:43 #278
108648 cattie
lieve moeder
pi_40895475
Ik ben niet de enige dus die nog wat kwijt moet.. Sterkte allemaal!
pi_40901102
ik moet er al vanaf het begin 4 kilo af, maar ze blijven maar hangen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_40905758
kunnen we elkaar niet aanmoedigen en elkaar helpen
misschien leren we wat van elkaar...

roep nu ook maar wat hoor
  donderdag 17 augustus 2006 @ 16:28:58 #281
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_40907126
Sterkte met de kilo's allemaal
Ik heb er gelukkig geen last van gehad. Aangezien ik maar 7 kg was aangekomen en ik was er 9 kwijt na de bevalling. Ben er daarna wel weer 2 aangekomen, maar die zijn er (en nog een paar meer ) weer af. Maar goed, ik heb dan ook al een lading overgewicht
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 16:40:48 #282
108648 cattie
lieve moeder
pi_40907459
Waar ik van baal is dat mijn man niet wil snappen dat ontzwangeren tijd kost. Hij vindt dat ik nu met een dietist en gewichtsconsulent moet gaan praten, mij lijkt dat nog wel erg vroeg, ik ben net 6 weken geleden bevallen, ik wil eerst zien hoe het nu gaat. Ik snoep niet en ben weer begonnen met sporten.

Wat hem betreft zou ik dus nu al op een dieet moeten en extra moeten sporten. Mij lijkt dit niet verstandig, dus doe ik het niet. Wat dus spanningen thuis betekent...
Verder is het een schat van een man en een geweldige vader, maar hij is nogal veeleisend qua uiterlijk...
  donderdag 17 augustus 2006 @ 18:17:37 #283
24188 Belana
kloon van belana
pi_40910019
nou cattie, dat klinkt niet zo leuk inderdaad
Je bent net bevallen en het duurt gewoon echt wel even allemaal. Jouw lijf heeft sowieso wel wat te verduren gehad me dunkt. heel eerlijk vind ik jouw man nogal onredelijk. Je geeft nog eens borstvoeding ook en moet dus goed eten, niet overdreven, maar wel goed en gezond. Je bent al gaan sporten, wat harstikke goed is, meer kan je nu even niet doen hoor. je hebt het al druk zat met de verandering in je leven lijkt me. Ik vind dat je het heel goed doet zo.
stormy waters...
sailin'
pi_40910202
Cattie ik weet niets te zeggen eigenlijk...
  donderdag 17 augustus 2006 @ 18:42:26 #285
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_40910562
Lekker dan, cattie. Sterkte, lijkt me echt vreselijk om naast zo iemand te leven. Hij zal verder idd vast een schat zijn, maar ik zou helemaal niks kunnen met zo'n vent.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_40910569
cattie
Je lichaam maakt die extra kilo's tijdens de zwangerschap met opzet aan zodat je reserve hebt voor tijdens het borstvoeden. Tijdens het voeden mag je trouwens ook niet te snel afvallen omdat anders alle afvalstoffen uit het vet in je moedermelk komen.
En na 6 weken mag je helemaal nog niet al te extreem sporten.
Bovendien duurt ontzwangeren net als zwanger zijn 9 maanden, dus je man moet maar wat geduld kweken hoor.
pi_40910766
Ik zou het eens hebben over zijn 'perfecte lijf' dan!
pi_40911095
Bij borstvoeding mag je maximaal een pond per week afvallen, maar misschien kan hij beter eens zelf met een arts/vk/diëtist gaan praten? Zes weken is wel erg snel zeg! Laat 'm maar aanhouden dat je hopelijk over een jaar weer op je gewicht bent, en dat hoeft niet eens.
Laat je geen problemen aanpraten meid
  donderdag 17 augustus 2006 @ 19:07:52 #289
108648 cattie
lieve moeder
pi_40911301
Dank jullie voor de steun! Ik was al bang dat het aan mij lag.
Het is trouwens niet zo dat hij constant het er over heeft, maar toen ik er gister over begon zei hij dat. Hij onderschat het allemaal geloof ik, maar dat krijg ik nog niet aan zijn verstand.

Bass-Miss, dat heeft weinig zin, hij is net zo veeleisend voor zichzelf en heeft dan ook een erg mooi lichaam..
pi_40911393
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:07 schreef cattie het volgende:

Bass-Miss, dat heeft weinig zin, hij is net zo veeleisend voor zichzelf en heeft dan ook een erg mooi lichaam..
Ach, er is bij iedereen wel iets te vinden.
  † In Memoriam † donderdag 17 augustus 2006 @ 19:21:35 #291
43556 miss_dynastie
pi_40911675
Pfoe, Cattie, ik zou toch heel erg duidelijk proberen te maken dat je hier niet op zit te wachten hoor, lijkt me vreselijk voor je zelfvertrouwen als dat niet zo is, moet je je dat niet door mij aan laten praten hoor, maar ik zou dat toch wel heel erg vinden...
pi_40912712
met deze mama gaat ook alles goed. Het enige waar ik nog steeds last van heb is mijn stuitje, vooral als ik zit en als ik moet opstaan. Soms voel ik het ook een beetje knakken en dan doet het een beetje pijn. Zelfs denk ik dat het gewoon even duurt voordat het hersteld, maar denk dat ik volgende week toch maar even de huisarts bel.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_40912752
Cattie dat is best heftig!

CrazyMoon idd ff na laten kijken want dat klinkt niet fijn.
pi_40913160
Cattie, dat vind ik niet erg opbeurend van je man. Sterker nog, ik vind het nogal oppervlakkig gezien het feit dat jij 9 maanden lang jullie kind in je lijf hebt gedragen en met datzelfde lijf jullie kind te eten geeft. Een schop onder zijn mooie bips zou hij kunnen krijgen en ik zou hem beslist aan zijn verstand peuteren, desnoods onderbouwd met artikelen, hoe dat precies zit met het vrouwelijke lichaam m.b.t. zwangerschap, bevallen, borstvoeding en ontzwangeren.
Variety is the spice of life
  donderdag 17 augustus 2006 @ 21:44:23 #295
108648 cattie
lieve moeder
pi_40916852
Ik heb het vanavond met mijn man besproken en hij bedoelde het niet zo, hij wilde me alleen aanmoedigen... Nou, leuke manier van aan moedigen , ik heb hem vertelt dat ik dat niet waardeerde. Hij snapt nu wel dat het niet zo snel kan, maar vindt wel dat ik mijn best moet doen. Nou ja, dat is in ieder geval al beter dan wat hij gister zei.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 21:45:11 #296
24188 Belana
kloon van belana
pi_40916881
dat klinkt al iets aangenamer idd
stormy waters...
sailin'
  donderdag 17 augustus 2006 @ 21:46:29 #297
593 sjak
Juffie Bloem
pi_40916938
Ik zou ook even bellen CM!
Cattie, je mag zelfs niet afvallen als je borstvoeding geeft. Oh, ik zie dat het wel mag maar niet te veel anders komt de melkproductie in gevaar: http://www.ouders.nl/lacta/bv0345.htm
Hier nog wat info: http://www.babybox.nl/artikel.php?artikel=225
Sterkte ermee
Lekker douchen!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 21:48:07 #298
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40917000
Ben jij vrij slank van jezelf normaal Cattie?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_40917027
jezus Cattie, ik geloof dat ik uit mijn vel zou barsten
  Jubileum moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 21:54:41 #300
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_40917250
Hier verder: Hoe gaat het met de moeders deel 25

(ik had een openingspost klaarliggen, iov met ET, vandaar dat ik zo brutaal ben om hem vast te openen)
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')