Het vruchtje ben ik vrijwel meteen verloren denk ik, ik zag iets met een vliesje in elk geval dus nam aan dat dat het vruchtzakje was. Het echte bloedverlies kwam daarna pas.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:03 schreef Leah het volgende:
Tex, wat ik ervan begrepen heb is, dat als je het vruchtje eenmaal verloren bent, het vloeien nagenoeg over moet zijn. Heb je gemerkt dat je het vruchtje verloor? Ik zou er zeker even met de HA over spreken, als het zolang duurt is het gebruikelijk om even een echo te maken om te zien of je baarmoeder "schoon" is. Sterkte, een miskraam hakt er behoorlijk in.
Ik heb dat bij mijn eerste MK ook gedacht (omdat ik iets met een vliesje zag), maar bleef bloeden, en uiteindelijk verloor ik het vruchtje na 3 weken. Ik was toen pas 6 weken zwanger, maar even heel cru gezegd; het was veel groter dan ik verwacht had, voelde het ook echt komen, zeg maar. Misschien is bovenstaande te plastisch beschreven (en zo ja, sorry!), maar ik zou het zeker even met je HA overleggen, er zou ook een stukje placenta achtergebleven kunnen zijn, waardoor je nu nog steeds vloeit. Echt even doen hoor!quote:Op zondag 13 augustus 2006 09:29 schreef texelonia het volgende:
Bedankt voor alle lieve reacties!
[..]
Het vruchtje ben ik vrijwel meteen verloren denk ik, ik zag iets met een vliesje in elk geval dus nam aan dat dat het vruchtzakje was. Het echte bloedverlies kwam daarna pas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |