Hey! Geen kwaad woord over mijn held ja!quote:Op maandag 31 juli 2006 20:32 schreef SunChaser het volgende:
Gnampy is een smeerlap
Vast wel.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:37 schreef sh4dow het volgende:
Kan iemand een samenvatting geven van het vorige deel?
Uhm TS is hopeloze romanticus, heeft 4x naar dr gelachen en gaat brief schrijven dat ie van dr houdt en voor eeuwig met dr wil. Fokkers houden hem daar vanaf en geven hem het advies gewoon een klein briefje met zijn nr aan haar te geven. TS gaat naar winkel, zogenaamd om boodschappen te doen, maar als hij bij haar staat doet ie niets en komt ie weer thuis, zwaar pissed op zichzelf. Fokkers roepen in koor dat hij als de sodemieter terug moet gaan, TS reageert niet meer en komt ineens met de melding dat ie terug gegaan is en haar het briefje heeft gegeven. Duidelijk?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:37 schreef sh4dow het volgende:
TS vindt een kassameisje leuk en durft niet op haar af te stappenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:37 schreef sh4dow het volgende:
Wij hopen natuurlijk dat Gnampy hierheen komt!quote:Op maandag 31 juli 2006 20:53 schreef El_Liberaliste het volgende:
Is dit deel 2 trouwens? Of moet TS een nieuwe aanmaken
mag ik de filmrechten?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Uhm TS is hopeloze romanticus, heeft 4x naar dr gelachen en gaat brief schrijven dat ie van dr houdt en voor eeuwig met dr wil. Fokkers houden hem daar vanaf en geven hem het advies gewoon een klein briefje met zijn nr aan haar te geven. TS gaat naar winkel, zogenaamd om boodschappen te doen, maar als hij bij haar staat doet ie niets en komt ie weer thuis, zwaar pissed op zichzelf. Fokkers roepen in koor dat hij als de sodemieter terug moet gaan, TS reageert niet meer en komt ineens met de melding dat ie terug gegaan is en haar het briefje heeft gegeven. Duidelijk?
Wordt een B-film danquote:
Leedvermaakquote:Op maandag 31 juli 2006 21:21 schreef Slurf het volgende:
Toch blijf ik het jammer vinden dat ie de eerste brief niet gegeven heeft...
(ohja tvp)
Ja he? T'is net een sprookje.....*zucht*quote:Op maandag 31 juli 2006 21:37 schreef Zhenar het volgende:
Tof topic!![]()
Way to go Gnampy!![]()
![]()
Hopelijk post hij niets meer voorlopig. Dan heeft die kassachick hem vast geSMSt van "Hee ik ben klaar met werken. Kom je me even uitwonen achter de AH tegen de containers aan?"Romatisch
![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:51 schreef Kindervriend het volgende:
Gnampy post eens een foto van je smoel. Dan kan ik me beter inleven in deze soap.
Gnampy post eens een foto van je smoel. Dan kan ik me beter inleven in deze soap.
Zijn vrienden noemen hem Gnoompje. Die foto kun je dus vergetenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:51 schreef Kindervriend het volgende:
Hij is lekker blijven plakken.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:14 schreef Verlosser het volgende:
Misschien heeft hij geluk en zit ze volgende week in de bonusaanbieding![]()
Nou, dank je wel!quote:Op maandag 31 juli 2006 20:32 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Gnampy je bent een HELD!!!
![]()
'We want more!'
![]()
Waarom ben ik toch zo'n lafaard?
Haar beltegoed is vast op.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:43 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Nou, dank je wel!
Ik heb maar wat tv gekeken om afleiding te zoeken, maar ik had mijn aandacht toch steeds bij mijn telefoon. Ze heeft dus nog niet gebeld. Ik begin me zorgen te maken.
Heb je mooi de tijd om een geluidsrecorder aan te sluiten.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:43 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Nou, dank je wel!
Ik heb maar wat tv gekeken om afleiding te zoeken, maar ik had mijn aandacht toch steeds bij mijn telefoon. Ze heeft dus nog niet gebeld. Ik begin me zorgen te maken.
Waarom dat dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:32 schreef SunChaser het volgende:
Gnampy is een smeerlap
Trek het je niet aan Gnampy, het is een loser!quote:
hahaha of belt ze op, zegt ze: Heey, vind je een toffe gozer, alleen heb ik een vriendin....quote:Op maandag 31 juli 2006 22:55 schreef Verlosser het volgende:
Straks TRIIING TRIIIIIIIIIIIIIING
Jaaa Met Gnampy
Kerel met zware stem: Als je mijn dochter nog een keer lastig valt breek ik al je botten tuut tuut tuut
Gnampy: slik
Foei jij met vieze fantasietjes!quote:Op maandag 31 juli 2006 22:56 schreef EsDe het volgende:
[..]
hahaha of belt ze op, zegt ze: Heey, vind je een toffe gozer, alleen heb ik een vriendin....![]()
![]()
(Lesbo dus!!!!)
quote:Op maandag 31 juli 2006 22:56 schreef EsDe het volgende:
[..]
hahaha of belt ze op, zegt ze: Heey, vind je een toffe gozer, alleen heb ik een vriendin....![]()
![]()
(Lesbo dus!!!!)
en nog eenquote:
Ik kan niet om zoiets lachen, maar waarschijnlijk omdat ik zo in de stress zit.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:04 schreef Svensational het volgende:
Gnampy, dat topic was maar een grapje hoor.
Oh, bij dezen sorry dan.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:06 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Ik kan niet om zoiets lachen, maar waarschijnlijk omdat ik zo in de stress zit.
Ze heeft nog niets laten horen? Omg, dat lijkt me erg, zit je ook elke 2 sec je foon te checken en zo?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:06 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Ik kan niet om zoiets lachen, maar waarschijnlijk omdat ik zo in de stress zit.
Toevallig werd ik vanavond gebeldquote:Op maandag 31 juli 2006 23:10 schreef Zhenar het volgende:
Ik wil geen twijfel zaaien hoormaar wat als je door al je zenuwen het verkeerde telefoonnummer hebt opgeschreven!
![]()
![]()
![]()
Daar zat ik ook al aan te denken. Of dat het door zijn klamme zweet niet meer te lezen isquote:Op maandag 31 juli 2006 23:10 schreef Zhenar het volgende:
Ik wil geen twijfel zaaien hoormaar wat als je door al je zenuwen het verkeerde telefoonnummer hebt opgeschreven!
![]()
![]()
![]()
Misschien kun je het beste morgen weer teruggaan met nog een briefje. Lijkt mij.![]()
Ik vind iedereen een held die dat doet maar het eigenlijk niet durft.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:14 schreef JoeyT het volgende:
Toch apart dat je op FOK! een held bent als je een telnr aan een meisje geeft en er vervolgens snel vandoor gaat...
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:14 schreef JoeyT het volgende:
Toch apart dat je op FOK! een held bent als je een telnr aan een meisje geeft en er vervolgens snel vandoor gaat...
Het is ook raar, maar het gaat er hier natuurlijk om dat ie daar eigenlijk veels te schijterig voor is.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:14 schreef JoeyT het volgende:
Haha, nee dat weet ik heel zeker!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:10 schreef Zhenar het volgende:
![]()
![]()
![]()
Misschien kun je het beste morgen weer teruggaan met nog een briefje. Lijkt mij.![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:16 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Haha, nee dat weet ik heel zeker!Ik heb dat echt driedubbel gecontroleerd.
Hoewel...
![]()
Jammer dat je niet compulsief neurotisch bentquote:Op maandag 31 juli 2006 23:16 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Haha, nee dat weet ik heel zeker!Ik heb dat echt driedubbel gecontroleerd.
Hoewel...
![]()
Belt ze in de feel good movie ook niet terug?quote:
Dan belt ze niet terug iddquote:Op maandag 31 juli 2006 23:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Belt ze in de feel good movie ook niet terug?![]()
Stel je voor dat hij haar perongeluk wegdruktquote:Op maandag 31 juli 2006 23:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ze heeft nog niets laten horen? Omg, dat lijkt me erg, zit je ook elke 2 sec je foon te checken en zo?stel je nou voor, dat op het moment dat jij over de drempel liep...zij het blaadje wegflikkerde...
![]()
wist neit dat j.lo ook bij de Lidl werktquote:Dit is echt één van de mooiste vrouwen die ik ooit in mijn leven heb gezien.
Jij bent romantisch!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan belt ze niet terug idd![]()
En dan denkt de hoofdpersoon(Gnampy) dat hij is afgewezen.Maar dan blijkt later dat een boosaardige collega (die ook verliefd op haar is) de briefjes heeft verwisseld. En dan spreekt die collega (die doet alsof hij Gnampy is) met haar af in een restaurant, maar toevallig werkt Gnampy daar ook en dan komen ze na allerlei hilarische misverstanden tóch nog bij elkaar
want zo werkt het noodlot
![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:36 schreef Mr-Z het volgende:
Misschien doet ze het wel via 'op de valreep' dalijk op 538![]()
Komt dan pas de volgende update?quote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En dan denkt de hoofdpersoon(Gnampy) dat hij is afgewezen.Maar dan blijkt later dat een boosaardige collega (die ook verliefd op haar is) de briefjes heeft verwisseld. En dan spreekt die collega (die doet alsof hij Gnampy is) met haar af in een restaurant, maar toevallig werkt Gnampy daar ook en dan komen ze na allerlei hilarische misverstanden tóch nog bij elkaar
![]()
Dude, jij kijkt te veel julia roberts/jennifer aniston films als je het mij vraagtquote:Op maandag 31 juli 2006 23:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Alleen nu is het live en 'echt'!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:18 schreef ukga het volgende:
[..]
Dude, jij kijkt te veel julia roberts/jennifer aniston films als je het mij vraagt![]()
Daar hebben ze sms voor uitgevonden!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:46 schreef Overlast het volgende:
Er is natuurlijk ook een kans dat zij nu niets durft te ondernemen. Ik bedoel, het is enger iemand tebellen dan een briefje te overhandigen.
Gnampy had toch al plannen dit weekend?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:43 schreef Biancavia het volgende:
En dan gaan jullie dit weekend wat afspreken!
Nee, hij moest bijkomen van de heftige relatie met zijn vader.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:50 schreef the_idiot het volgende:
[..]
Gnampy had toch al plannen dit weekend?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:50 schreef broer het volgende:
Het werkelijk bijzondere aan dit verhaal is natuurlijk dat Gnampy kennelijk niet is afgeknapt op het feit dat het kassameisje de Beef Shanghai een 'goede keuze' vindt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |