Hey! Geen kwaad woord over mijn held ja!quote:Op maandag 31 juli 2006 20:32 schreef SunChaser het volgende:
Gnampy is een smeerlap
Vast wel.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:37 schreef sh4dow het volgende:
Kan iemand een samenvatting geven van het vorige deel?
Uhm TS is hopeloze romanticus, heeft 4x naar dr gelachen en gaat brief schrijven dat ie van dr houdt en voor eeuwig met dr wil. Fokkers houden hem daar vanaf en geven hem het advies gewoon een klein briefje met zijn nr aan haar te geven. TS gaat naar winkel, zogenaamd om boodschappen te doen, maar als hij bij haar staat doet ie niets en komt ie weer thuis, zwaar pissed op zichzelf. Fokkers roepen in koor dat hij als de sodemieter terug moet gaan, TS reageert niet meer en komt ineens met de melding dat ie terug gegaan is en haar het briefje heeft gegeven. Duidelijk?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:37 schreef sh4dow het volgende:
TS vindt een kassameisje leuk en durft niet op haar af te stappenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:37 schreef sh4dow het volgende:
Wij hopen natuurlijk dat Gnampy hierheen komt!quote:Op maandag 31 juli 2006 20:53 schreef El_Liberaliste het volgende:
Is dit deel 2 trouwens? Of moet TS een nieuwe aanmaken
mag ik de filmrechten?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Uhm TS is hopeloze romanticus, heeft 4x naar dr gelachen en gaat brief schrijven dat ie van dr houdt en voor eeuwig met dr wil. Fokkers houden hem daar vanaf en geven hem het advies gewoon een klein briefje met zijn nr aan haar te geven. TS gaat naar winkel, zogenaamd om boodschappen te doen, maar als hij bij haar staat doet ie niets en komt ie weer thuis, zwaar pissed op zichzelf. Fokkers roepen in koor dat hij als de sodemieter terug moet gaan, TS reageert niet meer en komt ineens met de melding dat ie terug gegaan is en haar het briefje heeft gegeven. Duidelijk?
Wordt een B-film danquote:
Leedvermaakquote:Op maandag 31 juli 2006 21:21 schreef Slurf het volgende:
Toch blijf ik het jammer vinden dat ie de eerste brief niet gegeven heeft...
(ohja tvp)
Ja he? T'is net een sprookje.....*zucht*quote:Op maandag 31 juli 2006 21:37 schreef Zhenar het volgende:
Tof topic!![]()
Way to go Gnampy!![]()
![]()
Hopelijk post hij niets meer voorlopig. Dan heeft die kassachick hem vast geSMSt van "Hee ik ben klaar met werken. Kom je me even uitwonen achter de AH tegen de containers aan?"Romatisch
![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:51 schreef Kindervriend het volgende:
Gnampy post eens een foto van je smoel. Dan kan ik me beter inleven in deze soap.
Gnampy post eens een foto van je smoel. Dan kan ik me beter inleven in deze soap.
Zijn vrienden noemen hem Gnoompje. Die foto kun je dus vergetenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:51 schreef Kindervriend het volgende:
Hij is lekker blijven plakken.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:14 schreef Verlosser het volgende:
Misschien heeft hij geluk en zit ze volgende week in de bonusaanbieding![]()
Nou, dank je wel!quote:Op maandag 31 juli 2006 20:32 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Gnampy je bent een HELD!!!
![]()
'We want more!'
![]()
Waarom ben ik toch zo'n lafaard?
Haar beltegoed is vast op.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:43 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Nou, dank je wel!
Ik heb maar wat tv gekeken om afleiding te zoeken, maar ik had mijn aandacht toch steeds bij mijn telefoon. Ze heeft dus nog niet gebeld. Ik begin me zorgen te maken.
Heb je mooi de tijd om een geluidsrecorder aan te sluiten.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:43 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Nou, dank je wel!
Ik heb maar wat tv gekeken om afleiding te zoeken, maar ik had mijn aandacht toch steeds bij mijn telefoon. Ze heeft dus nog niet gebeld. Ik begin me zorgen te maken.
Waarom dat dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:32 schreef SunChaser het volgende:
Gnampy is een smeerlap
Trek het je niet aan Gnampy, het is een loser!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |