Niet per definitiequote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:17 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Hmm, *checkt de OP* Waarempel, ik ben al 7 kilo afgevallen, nou nou, ik zal wel heel gedemotiveerd bezig zijn met afvallen!
Volgens mij is het zo met afvallen, corrigeer mij als ik het fout heb (en dan heb ik het niet over mijn spelling), dat afvallen gebeurd zodra je minder calorieen tot je neemt dan dat je verbruikt. Toch?
Het nut van sport is al vaak genoeg besproken, als je er voor kiest het niet te doen doe je dus ook niet echt je best om af te vallen. Niemand sprak over wieberen, ik vroeg alleen naar de reden voor je aanwezigheid hier.quote:Dus volgens mij hoef je niet per definitie te sporten wil je afvallen, toch? Dus wat heeft mijn demotivatie voor sport te maken met mijn afval gedrag? En dus omdat ik niet gemotiveerd ben om te gaan sporten kan ik in jouw ogen beter wieberen uit dit topic?
tja, hier ga ik maar niet eens op reagerenquote:Ik heb zomaar het vermoeden dat jij niet erg gemotiveerd bent om 2 negerpenissen hard anaal gepenetreerd te krijgen, betekend dat dat je niet gemotiveerd bent en dus niet gaat afvallen en dus eigenlijk niets te zoeken hebt in dit topic? Net als deze gedemotiveerde sporter?
Of bekijk ik het nu helemaal verkeerd?
Voorkeur oké, maar ga niet zeggen dat iemand hier niet mag zijn omdat diegene niet aan sport doet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:38 schreef Iksje het volgende:
BGB, ik denk dat D.Rose gewoon nog even wilde aanhalen dat een dieet in combinatie met sport de voorkeur geniet.
Zonder sport val je inderdaad ook af, maar het risico is dan gewoon wat groter dat je spieren en vet verliest ipv alleen vet als je sport (want dan hou je je spieren draaiende/in opbouw).
Edit: wat D.Rose zelf al stelt
Je voelt je kennelijk nog al aangevallen terwijl ik alleen een vraag stelde.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:42 schreef BubblegumBarbie het volgende:
@ D.Rose, mijn rede van aanwezigheid is dat ik mede dankzij dit topic al 7 kilo ben afgevallen. En dat zonder te sporten. Mijn excuses naar jouw toe als jij dit een vreselijke zaak vind. Maar voor zover ik kan zien is er bij jouw nog maar 3,5 kg af, dat is de helft van mij. Iets zegt dat het dus zonder sporten ook heel goed lukt (zo niet beter aangezien ik geen spiermassa opbouw) en ik vind het een erg vervelende zaak dat jij besluit dat ik het niet verdien hier te zijn omdat ik niet sport.
Opzich vind ik een excuse dus wel op zijn plaats, maar iets zegt mij dat dat een aan dwaasheid grenzende vorm van optimisme is.
Volgens mij zei niemand datquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:44 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Voorkeur oké, maar ga niet zeggen dat iemand hier niet mag zijn omdat diegene niet aan sport doet.
Ik ben vanaf december aan de situps gegaan, twee keer per dag zo veel mogelijk, en ben zo 6 cm van m'n taille kwijtgeraakt (voor ik ging sporten dus, voor alle duidelijkheid). Het is niet minder vet natuurlijk, maar m'n buik hangt minder en dat is duidelijk te zien.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:14 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Nope, als je vet op je buik hebt en je buikspieren trainen, krijg je alleen nog maar een dikkere buik omdat je grotere spieren onder je vetlaag kweekt en de vetlaag zelf niet weggaat om je bijna geen calorieen verbrand met sit-ups.
Toch zien gespierde bovenarmen met vet er al wel gelijk veel steviger uit. Ik heb nog steeds spekarmen, maar ze flubberen al een stuk minder nu.quote:Zelfde geld met je benen, als je je benen enorm gaat trainen dan krijg je enorme benen met vet ipv alleen enorme benen![]()
Anders was ik wel aan het gewichtheffen gegaan om mijn bovenarmpjes aan te pakken..![]()
Ik denk dat het ook veel te maken heeft met verschil tussen mannen en vrouwen. Bij vrouwen blijft meestal juist vet op de dijen en billen zitten, mannen hebben eerder vet op hun buik (maar die hebben dan weer het grote voordeel dat hun buikholte eerst vult met vet en daar zie je het natuurlijk niet)... Ik neem aan dat dat ook veel scheelt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:49 schreef wkraaij het volgende:
[..]
Laat ik nu juist de meeste centimeters zijn kwijt geraakt op mijn buik de afgelopen maand. Bij mij willen juist de benen heel moeilijk.
Volgens mij verschilt het echt per persoon, waar je je vet kwijtraakt.
Toch grappig al die mensen die voor mij invullen wat ik suggereerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:30 schreef Maeghan het volgende:
Je zei het niet, maar je suggereeerde wel dat het nutteloos was om hier te komen als je toch niet sport.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Toch grappig al die mensen die voor mij invullen wat ik suggereer
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:20 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Hmm.. Hier in NL verbruiken wij vrouwen gemiddeld 2000 calorieen per dag. Niet 2400. En daarbij, ik heb een kantoorbaan en geen motivatie om te sporten.![]()
Leg even uit wat je bedoelde dan?quote:
teruglezen kan geen kwaad, er zijn ook mensen die het wel begrijpenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:59 schreef Maeghan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Leg even uit wat je bedoelde dan?
Als iemand aangeeft geen motivatie te hebben om iets te doen waarbij je veel baat hebt bij het afvallen zet ik daar mijn vraagtekens bijquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:04 schreef Maeghan het volgende:
Eh, wie wel dan?
Ik heb teruggelezen, en dat je niet je best doet om af te vallen als je niet sport, afgezien van dat het complete nonsens is en iets anders dan "wat doe je hier als je niet gemotiveerd bent om te sporten", heeft natuurlijk niets te maken met het al dan niet posten in een topic over afvallen. (En zeg nou niet dat je dat niet bedoelde, want als iemand zegt dat ie niet gemotiveerd is om te sporten en jij zegt 'waarom zit je dan in dit topic' geef je duidelijk aan dat je er vanuit gaat dat mensen hier komen omdat ze gemotiveerd zijn om te sporten).
Ik geef aan dat mensen die sporten zich meer inzetten dan mensen die niet sporten.quote:
Je bent inconsequent en redeneert onlogisch, geeft daarbij geen enkel gefundeerd argument, en vindt het dan raar dat wij je niet begrijpen?
Je gaf niet aan dat mensen die sporten zich meer inzetten dan mensen die het niet doen, je zei dat mensen die niet sporten zich niet genoeg inzetten (en dat je je dan ook nog afvraagt waarom iemand die niet wil sporten in een afvaltopic post...). Dat laatste is slechts een waardeoordeel (gevolgd door een zeer onlogische vraagstelling), het eerst is een stelling die nog redelijk te onderbouwen is.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:30 schreef D.Rose het volgende:
Ik geef aan dat mensen die sporten zich meer inzetten dan mensen die niet sporten.
Ik geef niet aan ....... (vul al je geblaat in)
Niet genoeg voor wat precies?quote:Mijn drie tot zes uur per week is blijkbaar niet genoeg.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:52 schreef Iksje het volgende:
Acidburner, omdat er geen in je profiel staat, mag ik hier dan als medebelgje even naar je e-mail hengelen? Ik ga je heus niet versieren ofzo, 't gaat meer om je afvallen.
Mijn vriend heeft dezelfde statistieken als jij toen je begon (ongeveer, zie hier) en is nogal fatalistisch over afvallen (dat het hem toch nooit zal lukken omdat hij al lang te veel weegt).
Nu mag je je persoonlijk verhaal ook hier neerzetten hoor, ik snap dat je liever niet met je mail gooit, maar ik ben bang dat het dan een beetje te veel slowchat wordt hier...
Een collega van mij doet ook pilates en die heeft echt een geweldig figuur, en dat na 2 kinderen te hebben gehad. Alleen je moet nogal lenig zijn voor pilates toch?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 07:55 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ow, ben nog niet geheel wakker, of mijn ogen zitten nog te dicht...
Pilates is vergelijkbaar met yoga. Het is om je spieren te versterken en soepeler te worden.
Ik zie net trouwens dat het geen les Pilates is maar bodybalance. Ook ongeveer hetzelfde, maar die les is een cobinatie van Pilates, yoga en thai chi.
Och, wat heet lenig? Het is handig, ja, maar je gaat gewoon zover je zelf kunt en die lenigheid komt in meer of mindere mate vanzelf wel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:16 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Een collega van mij doet ook pilates en die heeft echt een geweldig figuur, en dat na 2 kinderen te hebben gehad. Alleen je moet nogal lenig zijn voor pilates toch?
hou ons op de hoogte!!! :-) ik wil terug bijkomen ... maar dan wel spier ;-) wat een luxe probleem he :-) ga effie wat werken nu (af en toe he) ;-) ... tot straksquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:16 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
.Dus opzich denk ik wel dat er wat vanaf is.
Jammer genoeg is het zulk beroerd weer, en ga ik nu met de auto naar mijn werk ipv met de fiets. het scheelt toch weer 40 minuten beweging.
Ik kan met mijn grote teen mijn neus aan raken (als ik heel erg hard aan mijn been trek)quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:19 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Och, wat heet lenig? Het is handig, ja, maar je gaat gewoon zover je zelf kunt en die lenigheid komt in meer of mindere mate vanzelf wel.
Waar moet je dan een verslag over maken?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:15 schreef Quinazoline het volgende:
Goedemorgen, wat een drukte al hier op de vroeg ochtend. Ik ben ook weer wakker, weeg nog steeds hetzelfde (maar maak me er niet druk om hoor) en ga nu weer braaf aan dat stomme verslag werken wat maar niet afkomt. Ik begin dr van te balen maar ga nu maar gewoon met goede moed beginnen. Hoe sneller het af, hoe beter het is.
Over mijn bachelorthesis, soort van eindstage van mijn Bachelor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:32 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Waar moet je dan een verslag over maken?
Dankjewel, maar ik denk dat ik het toch echt zelf moet doen. Vanmiddag heb ik nog een afspraak met mijn begeleider en dan moet er wat meer duidelijk worden. Nu dus maar gewoon aan de slag.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:49 schreef AcidBurner het volgende:
wel als ik je met iets kan helpen laat het me weten!! :-) ik ben al even geen student meer ... maar heb toch ook hogere studies gedaan... als je wil zal ik het eens nalezen ... wat een geluk dat ik hier geland ben he ;-) (grapje!!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |