abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 3 augustus 2006 @ 16:35:12 #201
18653 crew  D.
pi_40454654
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 16:17 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

Hmm, *checkt de OP* Waarempel, ik ben al 7 kilo afgevallen, nou nou, ik zal wel heel gedemotiveerd bezig zijn met afvallen!

Volgens mij is het zo met afvallen, corrigeer mij als ik het fout heb (en dan heb ik het niet over mijn spelling ), dat afvallen gebeurd zodra je minder calorieen tot je neemt dan dat je verbruikt. Toch?
Niet per definitie
quote:
Dus volgens mij hoef je niet per definitie te sporten wil je afvallen, toch? Dus wat heeft mijn demotivatie voor sport te maken met mijn afval gedrag? En dus omdat ik niet gemotiveerd ben om te gaan sporten kan ik in jouw ogen beter wieberen uit dit topic?
Het nut van sport is al vaak genoeg besproken, als je er voor kiest het niet te doen doe je dus ook niet echt je best om af te vallen. Niemand sprak over wieberen, ik vroeg alleen naar de reden voor je aanwezigheid hier.
quote:
Ik heb zomaar het vermoeden dat jij niet erg gemotiveerd bent om 2 negerpenissen hard anaal gepenetreerd te krijgen, betekend dat dat je niet gemotiveerd bent en dus niet gaat afvallen en dus eigenlijk niets te zoeken hebt in dit topic? Net als deze gedemotiveerde sporter?

Of bekijk ik het nu helemaal verkeerd?
tja, hier ga ik maar niet eens op reageren
  donderdag 3 augustus 2006 @ 16:35:25 #202
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_40454662
Bedankt voor de wijziging, BGB
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_40454773
BGB, ik denk dat D.Rose gewoon nog even wilde aanhalen dat een dieet in combinatie met sport de voorkeur geniet.
Zonder sport val je inderdaad ook af, maar het risico is dan gewoon wat groter dat je spieren en vet verliest ipv alleen vet als je sport (want dan hou je je spieren draaiende/in opbouw).

Edit: wat D.Rose zelf al stelt
pi_40454894
@ D.Rose, mijn rede van aanwezigheid is dat ik mede dankzij dit topic al 7 kilo ben afgevallen. En dat zonder te sporten. Mijn excuses naar jouw toe als jij dit een vreselijke zaak vind. Maar voor zover ik kan zien is er bij jouw nog maar 3,5 kg af, dat is de helft van mij. Iets zegt dat het dus zonder sporten ook heel goed lukt (zo niet beter aangezien ik geen spiermassa opbouw) en ik vind het een erg vervelende zaak dat jij besluit dat ik het niet verdien hier te zijn omdat ik niet sport.

Opzich vind ik een excuse dus wel op zijn plaats, maar iets zegt mij dat dat een aan dwaasheid grenzende vorm van optimisme is.

@ GWS, Jij ook bedankt voor de vet gedrukte G, scheelt me weer een bezoek aan de therapeut
pi_40454966
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 16:38 schreef Iksje het volgende:
BGB, ik denk dat D.Rose gewoon nog even wilde aanhalen dat een dieet in combinatie met sport de voorkeur geniet.
Zonder sport val je inderdaad ook af, maar het risico is dan gewoon wat groter dat je spieren en vet verliest ipv alleen vet als je sport (want dan hou je je spieren draaiende/in opbouw).

Edit: wat D.Rose zelf al stelt
Voorkeur oké, maar ga niet zeggen dat iemand hier niet mag zijn omdat diegene niet aan sport doet.
pi_40455213
Acidburner, omdat er geen in je profiel staat, mag ik hier dan als medebelgje even naar je e-mail hengelen? Ik ga je heus niet versieren ofzo, 't gaat meer om je afvallen.
Mijn vriend heeft dezelfde statistieken als jij toen je begon (ongeveer, zie hier) en is nogal fatalistisch over afvallen (dat het hem toch nooit zal lukken omdat hij al lang te veel weegt).
Nu mag je je persoonlijk verhaal ook hier neerzetten hoor, ik snap dat je liever niet met je mail gooit, maar ik ben bang dat het dan een beetje te veel slowchat wordt hier...
  Moderator donderdag 3 augustus 2006 @ 16:53:25 #207
18653 crew  D.
pi_40455233
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 16:42 schreef BubblegumBarbie het volgende:
@ D.Rose, mijn rede van aanwezigheid is dat ik mede dankzij dit topic al 7 kilo ben afgevallen. En dat zonder te sporten. Mijn excuses naar jouw toe als jij dit een vreselijke zaak vind. Maar voor zover ik kan zien is er bij jouw nog maar 3,5 kg af, dat is de helft van mij. Iets zegt dat het dus zonder sporten ook heel goed lukt (zo niet beter aangezien ik geen spiermassa opbouw) en ik vind het een erg vervelende zaak dat jij besluit dat ik het niet verdien hier te zijn omdat ik niet sport.

Opzich vind ik een excuse dus wel op zijn plaats, maar iets zegt mij dat dat een aan dwaasheid grenzende vorm van optimisme is.
Je voelt je kennelijk nog al aangevallen terwijl ik alleen een vraag stelde.
Ook heb ik het nergens gehad over dat je weg moet, of dat ik dat wil, voorstel, of eis
Verder verdedig je je tegen punten die ik aandraag die juist zijn.
mijn 3,5 kilo met jouw 7kg vergelijken slaat natuurlijk nergens op, iedereen is verschillend, verder ben ik ook pas 10 dagen bezig, en jij, gok ik, al iets langer.
  Moderator donderdag 3 augustus 2006 @ 16:54:56 #208
18653 crew  D.
pi_40455294
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 16:44 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

Voorkeur oké, maar ga niet zeggen dat iemand hier niet mag zijn omdat diegene niet aan sport doet.
Volgens mij zei niemand dat
pi_40456374
Je zei het niet, maar je suggereeerde wel dat het nutteloos was om hier te komen als je toch niet sport. En ik moet BGB gelijk geven, je kan prima afvallen zonder te sporten, en dat is niet per definitie onverantwoord en je gaat ook niet per definitie jojo'en. Ik ben ooit in twee maanden 8 kilo afgevallen met dagelijks sporten. Ik bleef hetzelfde eten als daarvoor, daarvoor kwam ik niet meer aan. Toen ik stopte met sporten maar toch hetzelfde bleef eten, zat er ook in twee maanden weer bijna 8 kilo aan. Vervolgens ging ik op m'n eten letten maar sportte ik niet meer, en zo ben ik -heel langzaam, maar toch- twaalf kilo afgevallen, die er nog steeds afzijn. Inmiddels zit ik al een jaar op dit gewicht. Omdat ik niet meer afviel, ben ik gaan sporten. Dit doe ik nu al vier maanden minimaal drie en maximaal zeven uur per week, en sindsdien ben ik geen gram afgevallen. De eerste week zat er vier kilo bij opeens, daarna gingen er drie af, en verder is er niets meer veranderd en er is ook nergens ook maar een centimeter af. En dat terwijl ik qua kcal niet minder ben gaan eten maar wel gezonder (dus netjes volkorenbrood of all bran ipv hamkaascroissants als ontbijt, dat soort dingen).

Dus als sporten zo geweldig is, leg me dan even uit waarom er voor zover ik kan wegen en meten nergens iets afgaat?
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:14 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

Nope, als je vet op je buik hebt en je buikspieren trainen, krijg je alleen nog maar een dikkere buik omdat je grotere spieren onder je vetlaag kweekt en de vetlaag zelf niet weggaat om je bijna geen calorieen verbrand met sit-ups.
Ik ben vanaf december aan de situps gegaan, twee keer per dag zo veel mogelijk, en ben zo 6 cm van m'n taille kwijtgeraakt (voor ik ging sporten dus, voor alle duidelijkheid). Het is niet minder vet natuurlijk, maar m'n buik hangt minder en dat is duidelijk te zien.
quote:
Zelfde geld met je benen, als je je benen enorm gaat trainen dan krijg je enorme benen met vet ipv alleen enorme benen

Anders was ik wel aan het gewichtheffen gegaan om mijn bovenarmpjes aan te pakken..
Toch zien gespierde bovenarmen met vet er al wel gelijk veel steviger uit. Ik heb nog steeds spekarmen, maar ze flubberen al een stuk minder nu.
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:49 schreef wkraaij het volgende:

[..]

Laat ik nu juist de meeste centimeters zijn kwijt geraakt op mijn buik de afgelopen maand. Bij mij willen juist de benen heel moeilijk.
Volgens mij verschilt het echt per persoon, waar je je vet kwijtraakt.
Ik denk dat het ook veel te maken heeft met verschil tussen mannen en vrouwen. Bij vrouwen blijft meestal juist vet op de dijen en billen zitten, mannen hebben eerder vet op hun buik (maar die hebben dan weer het grote voordeel dat hun buikholte eerst vult met vet en daar zie je het natuurlijk niet)... Ik neem aan dat dat ook veel scheelt.
Sanity is (not) statistical
  Moderator donderdag 3 augustus 2006 @ 17:45:19 #210
18653 crew  D.
pi_40456745
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:30 schreef Maeghan het volgende:
Je zei het niet, maar je suggereeerde wel dat het nutteloos was om hier te komen als je toch niet sport.
Toch grappig al die mensen die voor mij invullen wat ik suggereer
pi_40457086
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:45 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Toch grappig al die mensen die voor mij invullen wat ik suggereer
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:20 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

Hmm.. Hier in NL verbruiken wij vrouwen gemiddeld 2000 calorieen per dag. Niet 2400. En daarbij, ik heb een kantoorbaan en geen motivatie om te sporten.
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:49 schreef D.Rose het volgende:

waarom zit je dan in dit topic
Leg even uit wat je bedoelde dan?
pi_40457605
Dankje Maeghen!
  Moderator donderdag 3 augustus 2006 @ 18:56:29 #213
18653 crew  D.
pi_40458552
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:59 schreef Maeghan het volgende:

[..]

[..]

[..]

Leg even uit wat je bedoelde dan?
teruglezen kan geen kwaad, er zijn ook mensen die het wel begrijpen
pi_40458755
Eh, wie wel dan?

Ik heb teruggelezen, en dat je niet je best doet om af te vallen als je niet sport, afgezien van dat het complete nonsens is en iets anders dan "wat doe je hier als je niet gemotiveerd bent om te sporten", heeft natuurlijk niets te maken met het al dan niet posten in een topic over afvallen. (En zeg nou niet dat je dat niet bedoelde, want als iemand zegt dat ie niet gemotiveerd is om te sporten en jij zegt 'waarom zit je dan in dit topic' geef je duidelijk aan dat je er vanuit gaat dat mensen hier komen omdat ze gemotiveerd zijn om te sporten).

Je bent inconsequent en redeneert onlogisch, geeft daarbij geen enkel gefundeerd argument, en vindt het dan raar dat wij je niet begrijpen?
  Moderator donderdag 3 augustus 2006 @ 19:30:27 #215
18653 crew  D.
pi_40459498
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 19:04 schreef Maeghan het volgende:
Eh, wie wel dan?

Ik heb teruggelezen, en dat je niet je best doet om af te vallen als je niet sport, afgezien van dat het complete nonsens is en iets anders dan "wat doe je hier als je niet gemotiveerd bent om te sporten", heeft natuurlijk niets te maken met het al dan niet posten in een topic over afvallen. (En zeg nou niet dat je dat niet bedoelde, want als iemand zegt dat ie niet gemotiveerd is om te sporten en jij zegt 'waarom zit je dan in dit topic' geef je duidelijk aan dat je er vanuit gaat dat mensen hier komen omdat ze gemotiveerd zijn om te sporten).
Als iemand aangeeft geen motivatie te hebben om iets te doen waarbij je veel baat hebt bij het afvallen zet ik daar mijn vraagtekens bij
quote:

Je bent inconsequent en redeneert onlogisch, geeft daarbij geen enkel gefundeerd argument, en vindt het dan raar dat wij je niet begrijpen?
Ik geef aan dat mensen die sporten zich meer inzetten dan mensen die niet sporten.
Ik geef niet aan ....... (vul al je geblaat in)

En nu reageer ik er niet meer op.
Jij bleef laatst ook al doordraven dus een zinnig gesprek verwachten met jou lijkt me tijdverspilling.
pi_40460083
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 19:30 schreef D.Rose het volgende:

Ik geef aan dat mensen die sporten zich meer inzetten dan mensen die niet sporten.
Ik geef niet aan ....... (vul al je geblaat in)
Je gaf niet aan dat mensen die sporten zich meer inzetten dan mensen die het niet doen, je zei dat mensen die niet sporten zich niet genoeg inzetten (en dat je je dan ook nog afvraagt waarom iemand die niet wil sporten in een afvaltopic post...). Dat laatste is slechts een waardeoordeel (gevolgd door een zeer onlogische vraagstelling), het eerst is een stelling die nog redelijk te onderbouwen is.

Bovendien valt er nogal over te twisten of iemand die niet sport maar wel lijnt zich meer of minder inzet dan iemand die wel sport maar niet zo op zijn/haar voeding let, of meer of minder dan iemand die op zijn voeding let en veel seks heeft - anaal met negers of op een andere manier naar keuze (tja, je kunt het grof noemen, maar je verbrandt wel degelijk calorieen en je moet er toch enige conditie voor hebben om het lang vol te houden) - en hoeveel je moet sporten om het 'voldoende' te kunnen noemen om er effect van te kunnen verwachten. Mijn drie tot zes uur per week is blijkbaar niet genoeg.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 22:20:48 #217
12913 GreatWhiteSilence
pi_40464352
Ik heb toch gesport, gestept zelfs. En het ging nog redelijk goed ook, al was het pas mijn derde les. Ik herinnerde me weer hoe makkelijk het kan zijn pijn te negeren. Betaal het nu overigens wel dubbel terug...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_40464450
quote:
Mijn drie tot zes uur per week is blijkbaar niet genoeg.
Niet genoeg voor wat precies?
3 tot 6 uur is aardig wat lichaamsbeweging.
Misschien een te onrealistisch doel gesteld?

Ik heb wel goede ervaringen met de combinatie sporten en 'verstandig' eten en veel doe ik het nou ook weer niet. 3 a 4 keer per week x 30 minuten joggen, al genoeg om de stofwisseling te verhogen en meer te verbranden (ook in rust)

Sporten is uiteraard niet nodig om af te vallen, maar genoeg lichaamsbeweging kan bij sommige mensen vereist zijn om af te vallen en bij andere mensen versnelt het het afval-proces alleen maar.

[ Bericht 23% gewijzigd door STING op 03-08-2006 22:34:02 ]
pi_40464667
morgen gaat de stepper wat zwaarder. gisteren vloog ik er bijna af, alsof ik een trap opliep met allemaal korte treedjes, verschrikkelijk irritant.
Tap tap tap
  donderdag 3 augustus 2006 @ 22:39:21 #220
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40464919
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 16:52 schreef Iksje het volgende:
Acidburner, omdat er geen in je profiel staat, mag ik hier dan als medebelgje even naar je e-mail hengelen? Ik ga je heus niet versieren ofzo, 't gaat meer om je afvallen.
Mijn vriend heeft dezelfde statistieken als jij toen je begon (ongeveer, zie hier) en is nogal fatalistisch over afvallen (dat het hem toch nooit zal lukken omdat hij al lang te veel weegt).
Nu mag je je persoonlijk verhaal ook hier neerzetten hoor, ik snap dat je liever niet met je mail gooit, maar ik ben bang dat het dan een beetje te veel slowchat wordt hier...

[ Bericht 14% gewijzigd door AcidBurner op 04-08-2006 14:00:38 ]
  donderdag 3 augustus 2006 @ 22:43:20 #221
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40465061
ik voel me hier eigenlijk best goed thuis! ik wens jullie dan ook allen een goede nachtrust en tot morgen...!! slaapwel
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 07:36:28 #222
12913 GreatWhiteSilence
pi_40470946
Grrr, mijn ogen zijn een beetje opgezwollen door mijn make-up(denk ik) Ik heb de mascara maar meteen weggegooid en er ijs opgedaan. Gelukkig heeft dat een beetje geholpen.

Ik denk dat ik mijn bril maar ophoud voor de rest van de dag...
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 07:45:06 #223
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40470988
oei zwellen je ogen op van mascara? dan moet je dat beste maar niet gebruiken zoals je al zei... mag ik de eerste zijn om je een GOEDEMORGEN te wensen GWS!! :-)
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 07:48:56 #224
12913 GreatWhiteSilence
pi_40471002
Ook een goedemorgen gewenst, AcibBurner.

De mascara was gewoon te oud, ben ik bang. Normaal heb ik geen last van dat soort reacties.
Straks weer Pilates, eens kijken of mijn ribben dat kunnen hebben...
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 07:52:01 #225
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40471016
Zeg zeg zeg GWS, tis AcidBurner he ;-) of gewoon Michel je mag kiezen ;-) ... en uhm ... nu ben ik weer nieuwsgierig wat is Pilates? ja ik ben echt heel nieuw hoor!!
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 07:55:53 #226
12913 GreatWhiteSilence
pi_40471039
Ow, ben nog niet geheel wakker, of mijn ogen zitten nog te dicht...

Pilates is vergelijkbaar met yoga. Het is om je spieren te versterken en soepeler te worden.

Ik zie net trouwens dat het geen les Pilates is maar bodybalance. Ook ongeveer hetzelfde, maar die les is een cobinatie van Pilates, yoga en thai chi.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 08:10:31 #227
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40471113
interesting....ik ben daar eigenlijk ook wen in geïnterreseerd... doe je dat dat in een club of zo? klinkt wel cool... heb al wat gelezen over Yoga...maar ben er nog niet toegekomen om het echt uit te oefenen...
pi_40471129
Ik heb zwangerschapsyoga gedaan en dat was best leuk, de zweverigheid viel me mee. Ik weet alleen niet of het ik 'als sport' zou gaan doen. Misschien als combinatie met hardlopen straks. Ik vond het meer ontstpanning dan sport (maar ik heb natuurlijk wel een lichte variant gedaan).

Hebben jullie niet overal van die clubjes zitten? Hier heb je dat op veel plekken. Sportscholen, maar ook volksuniversiteiten en sportverenigingen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_40471160
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 07:55 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ow, ben nog niet geheel wakker, of mijn ogen zitten nog te dicht...

Pilates is vergelijkbaar met yoga. Het is om je spieren te versterken en soepeler te worden.

Ik zie net trouwens dat het geen les Pilates is maar bodybalance. Ook ongeveer hetzelfde, maar die les is een cobinatie van Pilates, yoga en thai chi.
Een collega van mij doet ook pilates en die heeft echt een geweldig figuur, en dat na 2 kinderen te hebben gehad. Alleen je moet nogal lenig zijn voor pilates toch?

Morgen is de dag des oordeels, weeg-dag. We zullen zien of mijn meer-eet gedoe heeft gewerkt. Ik moet toe geven, gisteravond stond ik voor de spiegel en normaal was ik altijd heel teleurgesteld met hoe ik eruit zag na een dag de zwaartekracht te hebben getrotseerd, maar tot mijn stomme verbazing was mijn buikje nog steeds behoorlijk plat. Dus opzich denk ik wel dat er wat vanaf is.

Jammer genoeg is het zulk beroerd weer, en ga ik nu met de auto naar mijn werk ipv met de fiets. het scheelt toch weer 40 minuten beweging.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 08:18:02 #230
12913 GreatWhiteSilence
pi_40471179
Yoga is in principe ook niet zweverig, maar omdat je het rustig moet uitvoeren brengt het wel rust in je lijf en geest. En en als je het goed doet, zet je zeker wel spanning op je spieren.

Ik doe het zelf op de sportschool. Ik kan daar van alles doen, ik heb er gisteren ook nog gestept.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 08:18:08 #231
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40471182
ja het zal er el zijn ergens hoor... maar ik ben niet zo happig op clubs... ik wil alles alleen doen ;-) zo zwem ik nu ook al 1.5 jaar alleen ... vind ik eigenlijk leuker ...ik heb een hekel aan authoriteit ;-) beetje een klein anarchistje ;-) ... maar ik ga toch is opzoeken of dat hier nergens te beoefenen valt! Zeg ik weet zal wel heel veel te laat zijn ... maar gefeliciteerd met je kindje!!! :-)
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 08:19:45 #232
12913 GreatWhiteSilence
pi_40471201
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 08:16 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

Een collega van mij doet ook pilates en die heeft echt een geweldig figuur, en dat na 2 kinderen te hebben gehad. Alleen je moet nogal lenig zijn voor pilates toch?
Och, wat heet lenig? Het is handig, ja, maar je gaat gewoon zover je zelf kunt en die lenigheid komt in meer of mindere mate vanzelf wel.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 08:21:03 #233
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40471213
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 08:16 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

. Dus opzich denk ik wel dat er wat vanaf is.

Jammer genoeg is het zulk beroerd weer, en ga ik nu met de auto naar mijn werk ipv met de fiets. het scheelt toch weer 40 minuten beweging.
hou ons op de hoogte!!! :-) ik wil terug bijkomen ... maar dan wel spier ;-) wat een luxe probleem he :-) ga effie wat werken nu (af en toe he) ;-) ... tot straks
pi_40471234
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 08:19 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Och, wat heet lenig? Het is handig, ja, maar je gaat gewoon zover je zelf kunt en die lenigheid komt in meer of mindere mate vanzelf wel.
Ik kan met mijn grote teen mijn neus aan raken (als ik heel erg hard aan mijn been trek)

Maar yoga is goed om te doen naast je sport, aangezien je spieren zich dan verlengen en daarkrijg je mooie sexy spieren van ipv bonkjes.. heb ik me laten vertellen.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 08:24:04 #235
12913 GreatWhiteSilence
pi_40471250
AcidBurner, je kunt natuurlijk privéles nemen, maar wil je de oefeningen correct uitvoeren, zul je echt iemand nodig hebben die er verstand van heeft en je corrigeert waar nodig. Zeker als je net begint heb je vaak geen idee hoe je lichaamshouding nu echt is. Vooral de rug is een heikel punt, omdat je daar behoorlijk last van kunt krijgen als je de oefeningen niet goed uitvoert...
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 08:26:33 #236
12913 GreatWhiteSilence
pi_40471278
Zow, en nu ga ik naar de les, even lekker ontspannen wakker worden...
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 08:32:00 #237
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40471327
enjoy GWS!!!! :-) have a nice day
pi_40471848
Goedemorgen, wat een drukte al hier op de vroeg ochtend. Ik ben ook weer wakker, weeg nog steeds hetzelfde (maar maak me er niet druk om hoor) en ga nu weer braaf aan dat stomme verslag werken wat maar niet afkomt. Ik begin dr van te balen maar ga nu maar gewoon met goede moed beginnen. Hoe sneller het af, hoe beter het is.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_40472076
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 09:15 schreef Quinazoline het volgende:
Goedemorgen, wat een drukte al hier op de vroeg ochtend. Ik ben ook weer wakker, weeg nog steeds hetzelfde (maar maak me er niet druk om hoor) en ga nu weer braaf aan dat stomme verslag werken wat maar niet afkomt. Ik begin dr van te balen maar ga nu maar gewoon met goede moed beginnen. Hoe sneller het af, hoe beter het is.
Waar moet je dan een verslag over maken?
pi_40472114
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 09:32 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

Waar moet je dan een verslag over maken?
Over mijn bachelorthesis, soort van eindstage van mijn Bachelor.
Ik heb een hoop experimenten gedaan op het lab en moet daar nu conclusies en theorie aan gaan verbinden.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 09:49:40 #241
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40472386
wel als ik je met iets kan helpen laat het me weten!! :-) ik ben al even geen student meer ... maar heb toch ook hogere studies gedaan... als je wil zal ik het eens nalezen ... wat een geluk dat ik hier geland ben he ;-) (grapje!!)
pi_40472695
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 09:49 schreef AcidBurner het volgende:
wel als ik je met iets kan helpen laat het me weten!! :-) ik ben al even geen student meer ... maar heb toch ook hogere studies gedaan... als je wil zal ik het eens nalezen ... wat een geluk dat ik hier geland ben he ;-) (grapje!!)
Dankjewel, maar ik denk dat ik het toch echt zelf moet doen. Vanmiddag heb ik nog een afspraak met mijn begeleider en dan moet er wat meer duidelijk worden. Nu dus maar gewoon aan de slag.

Volgens mij heb ik trouwens een spiertje ofzo verrekt in mijn kuit. Het voelt als spierpijn, maar dan maar aan 1 kant.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 10:10:11 #243
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40472763
was maar een suggestie, als je niet wil dat ik het lees ... laat het dan wel door een paar van je vrienden lezen.. .altijd doen!
pi_40472779
Ook allemaal goedemorgen.
Ik heb mijn huisklusjes voor vandaag al gedaan (badkamer&wc schoongemaakt&boodschappen) en nu ga ik 42 km fietsen.
Hopelijk blijft het droog Maar anders heb ik een goede waterdichte jas.

Quinazoline, succes met je verslag!
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:24:04 #245
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40474486
amai zeg!!! 42 km dat is niet niks jullie zijn meer hardcore als ikke ;-)

ik zwem dan wel vandaag 2 uren - 200 baantjes - 5 km ;-)
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:26:08 #246
12913 GreatWhiteSilence
pi_40474553
Ik heb mijn bodybalance achter de rug. Jammer dat ik niet nog wat langer door kon gaan met sporten, maar de auto moest ingeleverd worden voor de APK-keuring, dus die zijn we vandaag kwijt.

Na de bodybalance hebben we de auto meteen bij de garage afgeleverd en zijn we naar huis gelopen. Toch nog een klein beetje beweging...
pi_40474832
ik ben wakker
Tap tap tap
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:38:53 #248
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40474985
* AcidBurner serveert Cherrylips een vers glaasje fruitsap en smeert de toasties alvast op!!

's morgens goed eten he ;- )
pi_40476473
Fruitsap!? verkapte caloriebommetjes!
pi_40477606
Zow ben terug van fietsen.
Getsie, ik ben helemaal kapot. En ik heb geen 42, maar iets van 35/36 km gefietst.
'k heb het nu helemaal koud en zit te bibberen. En dat terwijl ik goed heb gegeten van te voren (2 boterhammen en een glas melk en 2 speculaasjes) en onder weg (een appel en een fles drinken). Zojuist 2 boterhammen op met pindakaas, kan m'n lichaam geloof ik wel gebruiken nu.

Ik heb dat telkens met fietsen. Als ik 2 uur ga zwemmen is er niets aan 't handje terwijl ik dan ook het zelfde eet en drink en ik echt behoorlijk stevig doorzwem. Ik voel na zwemmen altijd heel goed dat ik bezig ben geweest, mijn armen en benen zijn dan helemaal loom. Maar na 2 uur stevig fietsen ben ik er helemaal doorheen.
Misschien moet ik tijdens het fietsen wat meer eten en nog meer drinken?

*zit aan de hete thee om op te warmen*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')