abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 3 augustus 2006 @ 10:52:07 #101
18653 crew  D.
pi_40443308
OP weer aangepast

Het gaat nog steeds goed

iets minder snel dan vorige week, maar dat maakt niet uit

Gisteren 30km op de hometrainer gedaan, daarna nog 20+ op de mountainbike
Hometrainer doe ik iedere dag trouwens (behalve op zondags), minimaal 25km
  donderdag 3 augustus 2006 @ 10:55:15 #102
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40443397
mmmmm als je veel gewicht verliest in een korte periode dan is dat meestal alleen water en spieren. om echt je vet er af te branden is er maar één oplossing en dat is SPORTEN. Zo hou je je spieren intact en ga je vet verbranden. Doe je dit niet en honger je je zelf alleen maar uit dan zal je wel vet verliezen maar vooral ook veel spier ... en de meer spieren je verliest de langer het zal duren vooraleer je op je streefgewicht bent... diëten is niet alleen heel ongezond maar ook nog nefast voor je lichaam. Het bekende JO-JO effect zal dan zeker zijn werk doen.
pi_40443574
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 10:55 schreef AcidBurner het volgende:
mmmmm als je veel gewicht verliest in een korte periode dan is dat meestal alleen water en spieren. om echt je vet er af te branden is er maar één oplossing en dat is SPORTEN. Zo hou je je spieren intact en ga je vet verbranden. Doe je dit niet en honger je je zelf alleen maar uit dan zal je wel vet verliezen maar vooral ook veel spier ... en de meer spieren je verliest de langer het zal duren vooraleer je op je streefgewicht bent... diëten is niet alleen heel ongezond maar ook nog nefast voor je lichaam. Het bekende JO-JO effect zal dan zeker zijn werk doen.
Neehoor, wij eten hier allemaal bijna niks en we bewegen ook helemaal niet maar toch vallen we kilo's af. Dus het werkt wel.

Lees je anders even in ofzo i.p.v. dit soort loze dingen te gaan roepen.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  donderdag 3 augustus 2006 @ 11:06:46 #104
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_40443716
Het beste is een combinatie van een dieet en sporten. Je kunt sporten zoveel je wilt, maar als je verder alleen maar koek snoep en patat naar binnen werkt, lukt het nog niet...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 3 augustus 2006 @ 11:08:37 #105
242 Pinball
Electric Monk
pi_40443774
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:01 schreef Quinazoline het volgende:

Neehoor, wij eten hier allemaal bijna niks en we bewegen ook helemaal niet maar toch vallen we kilo's af. Dus het werkt wel.

Voel je niet zo persoonlijk aangevallen, hij heeft het toch niet specifiek tegen jou?
Daarnaast is er weinig loos aan hoor, hij heeft gelijk.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_40444165
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:08 schreef Pinball het volgende:

[..]

Voel je niet zo persoonlijk aangevallen, hij heeft het toch niet specifiek tegen jou?
Daarnaast is er weinig loos aan hoor, hij heeft gelijk.
Dat weet ik, maar ik ben dat soort opmerkingen zat. Er komen namelijk zeer regelmatig mensen dit topic binnen die, zonder dat ze ook maar even lezen hoe iedereen hier bezig is, zomaar dingen beginnen te roepen.
Ik weet dat sporten erg belangrijk is, maar volgens mij weet iedereen in dit topic dit wel, dus vandaar dat ik zo reageer.
pi_40444166
ik trok net voor het eerst in een maand een spijkerbroek aan, maar hij zit nog steeds behoorlijk strak, voor mijn gevoel zelfs nog strakker dan eerst
ik begin het een beetje beu te worden
(heb geen geduld enzo).
Tap tap tap
  donderdag 3 augustus 2006 @ 11:20:26 #108
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40444170
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:01 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

OK OK ! ik had niet alles gelezen ... maar ik wou jullie gewoon even wat goede raad geven. Wou helemaal niemand beledigen hoor. ben zelf al 1.5 jaar met mijn gewicht bezig. zal me effie voorstellen man, 29m, 1.83cm, kom van 104kg weeg nu 77.0 kg... heb dit bereikt... door veel te sporten ... elke dag een anderhalf uur zwemmen en matig eten. Maar als ik zo lees dat jullie bijna niks eten wel dan heb ik zoiets van damn ik moet die mensen effie mijn ervaringen met diëten vertellen. Dat is alles ... als je naar mijn proiel ziet zal je zien dat ik vrij nieuw ben op dit forum... dus alles lezen daar moet je me wat tijd voor geven he ;-) ...
pi_40444190
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 10:15 schreef Pinball het volgende:

[..]

Vast en zeker. Wel 2 stuks denk ik.
[..]

Wat is toch die fascinatie met getallen achter de komma? Niet specifiek naar jou wkraaij, maar ik zie het bij veel mensen hier.

Ik snap serieus niet waarom mensen zich gek maken met hoeveelheden die gelijk staan aan een glas water of een keer naar het toilet.
En dan hier komen juichen dat er 200 gram af is, en de volgende dag weer depressief als er -o jee- weer 3 ons bij is. Als je nou accepteert dat je gewicht fluctueert is het leven zoveel makkelijker. Zorg gewoon voor een dalende lijn, dan hoef je je niet druk te maken over een halve kilo vocht en onverteerd eten als je die een keer op je weegschaal ziet.
Die fascinatie voor getallen achter de komma heb ik nu omdat ik die weegschaal gister heb gekocht. Mijn oude is er eentje met een wijzer die, als je je net gewogen hebt, nooit naar de nul terug gaat. Meestal 2 kilo ervoor of erachter. Ik vertrouwde dat ding dus niet.
Maar hij gaf dus vergeleken met mijn nieuwe weegschaal mijn gewicht nog wel vrij goed weer. Op die met de wijzer woog ik iets onder de 80 (ik had 79,7 geschat) en op de nieuwe digitale 79,9. Scheelt elkaar niet zoveel dus.

En verder weet ik ook wel dat die 100 grammetjes niet uit maken, maar toch heeft het psychish wel effect. Vooral naar beneden. Als ik ietsjes meer weeg dan verwijt ik dat aan het feit dat ik nog naar de wc moet, of net een glas water heb gedronken
  donderdag 3 augustus 2006 @ 11:21:33 #110
35189 Troel
scherp en bot
pi_40444202
Toch is het wel handig, om zeker in zulke topics, je eerst in te lezen voordat je je reactie geeft. Je hebt echt niet de eerste die in die valkuil trapt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 3 augustus 2006 @ 11:21:59 #111
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40444223
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:20 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar ik ben dat soort opmerkingen zat. Er komen namelijk zeer regelmatig mensen dit topic binnen die, zonder dat ze ook maar even lezen hoe iedereen hier bezig is, zomaar dingen beginnen te roepen.
Ik weet dat sporten erg belangrijk is, maar volgens mij weet iedereen in dit topic dit wel, dus vandaar dat ik zo reageer.
Nou nou, nu ook niet overdrijven he...
pi_40444261
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:20 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

OK OK ! ik had niet alles gelezen ... maar ik wou jullie gewoon even wat goede raad geven. Wou helemaal niemand beledigen hoor. ben zelf al 1.5 jaar met mijn gewicht bezig. zal me effie voorstellen man, 29m, 1.83cm, kom van 104kg weeg nu 77.0 kg... heb dit bereikt... door veel te sporten ... elke dag een anderhalf uur zwemmen en matig eten. Maar als ik zo lees dat jullie bijna niks eten wel dan heb ik zoiets van damn ik moet die mensen effie mijn ervaringen met diëten vertellen. Dat is alles ... als je naar mijn proiel ziet zal je zien dat ik vrij nieuw ben op dit forum... dus alles lezen daar moet je me wat tijd voor geven he ;-) ...
We eten juist niet bijna niks. Dat was een sarcastische reactie van me, sorry. Ik heb hier eigenlijk al vaak mee gemaakt dat mensen meer gingen eten, juist omdat ze er achter kwamen dat ze gewoon te weinig aten.
Knap dat je al zoveel kwijt bent trouwens. Wil je nog meer kwijt of ben je tevreden met hoeveel je nu weegt?
  donderdag 3 augustus 2006 @ 11:23:44 #113
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40444280
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:21 schreef Troel het volgende:
Toch is het wel handig, om zeker in zulke topics, je eerst in te lezen voordat je je reactie geeft. Je hebt echt niet de eerste die in die valkuil trapt.
doe ik troel ... leuke naam trouwens ;- )
  Moderator donderdag 3 augustus 2006 @ 11:26:39 #114
18653 crew  D.
pi_40444386
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:20 schreef Quinazoline het volgende:

Klopt, maar heb niet het idee dat iedereen hier het ook voldoende doet
pi_40444400
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:26 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Klopt, maar heb niet het idee dat iedereen hier het ook voldoende doet

Maar als mijn verslag af is, dan gaat dat echt gebeuren!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 11:27:34 #116
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40444411
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:23 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

We eten juist niet bijna niks. Dat was een sarcastische reactie van me, sorry. Ik heb hier eigenlijk al vaak mee gemaakt dat mensen meer gingen eten, juist omdat ze er achter kwamen dat ze gewoon te weinig aten.
Knap dat je al zoveel kwijt bent trouwens. Wil je nog meer kwijt of ben je tevreden met hoeveel je nu weegt?
Dat is een goede vraag daaro...wel ik ben eigenlijk niet meer tevreden te krijgen... en ik weet dat dat heel heel gevaarlijk is. Ik heb het gevoel dat ik een beetje anorexiaanse neigingen begin te krijgen. En daar moet ik echt wel mee oppassen... niet dat ik niet genoeg eet .. ik eet meer dan 3500kcal per dag... (moet ook wel als je elke dag ~1200kcal opbrandt aan sport) ... maar soms voel ik me nog steeds te dik. Wat helemaal niet het geval is sta eigenlijk te scherp. Maar nee ik ben tevreden alleen dat ik nog wel wat wil werken aan spieropbouw... ik moet dus eigenlijk meer gaan wegen (spiertoename) en niet meer minder... nu is mijn gewicht wel stabiel. Ik wou je nog even mijn excuses aanbieden... ik ben een ventje die er graag snel invliegt maar je had gelijk eerste effie alles lezen... zal ik dan ook vanaf nu doen!
pi_40444427
Volgens mij zijn best wel wat mensen hier ook serieus aan het bewegen/sporten naast het diëten.
Ik in elk geval wel. Per week heb ik 10 uur beweging gepland.
pi_40444435
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:27 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

Dat is een goede vraag daaro...wel ik ben eigenlijk niet meer tevreden te krijgen... en ik weet dat dat heel heel gevaarlijk is. Ik heb het gevoel dat ik een beetje anorexiaanse neigingen begin te krijgen. En daar moet ik echt wel mee oppassen... niet dat ik niet genoeg eet .. ik eet meer dan 3500kcal per dag... (moet ook wel als je elke dag ~1200kcal opbrandt aan sport) ... maar soms voel ik me nog steeds te dik. Wat helemaal niet het geval is sta eigenlijk te scherp. Maar nee ik ben tevreden alleen dat ik nog wel wat wil werken aan spieropbouw... ik moet dus eigenlijk meer gaan wegen (spiertoename) en niet meer minder... nu is mijn gewicht wel stabiel. Ik wou je nog even mijn excuses aanbieden... ik ben een ventje die er graag snel invliegt maar je had gelijk eerste effie alles lezen... zal ik dan ook vanaf nu doen!
Je hoeft niet ALLES te lezen hoor, maar een beetje inlezen kan geen kwaad.
Je zou misschien je vetpercentage kunnen meten en dan daar op gaan trainen. Dus niet je gewicht omlaag, maar je vetpercentage omlaag, denk je niet?
pi_40444585
Met zoveel spieren zegt gewicht of bmi inderdaad weinig. Dan heb je meer aan vetpercentage.

Ik ben trouwens wel ontzettend benieuwd wat mijn vetpercentage nu is. Hopelijk kom ik binnenkort zo'n herbalife mens tegen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 3 augustus 2006 @ 11:36:56 #120
35189 Troel
scherp en bot
pi_40444662
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:28 schreef wkraaij het volgende:
Volgens mij zijn best wel wat mensen hier ook serieus aan het bewegen/sporten naast het diëten.
Ik in elk geval wel. Per week heb ik 10 uur beweging gepland.
Ow, ik plan ook wel beweging in, maar ik houd me niet altijd aan mijn planning
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator donderdag 3 augustus 2006 @ 11:39:54 #121
18653 crew  D.
pi_40444755
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:20 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

Ik weet niet of je breed gebouwd bent, maar 77kg bij 1.83m lijkt me al aan de lage kant.
Ik wil zelf ook aan mijn spieren gaan werken, alleen rijg ik daarmee mijn buikje niet weg, dus besloten eerst dat buikje eraf en dan weer, op de gewenste plaatsen, aankomen.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 11:44:45 #122
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40444906
ja ik ben breed gebouwd... stevig gastje...heb ik altijd gehad. zelfs toen ik nog 104kg woog zag je het eigenlijk niet aan me. Maar inderdaad ik zit nu in de opwaarste spiraal ...ik wil kost wat kost bijkomen maar geen vet ... wel spier... zeg ik ben onder de indruk van jullie kennis... mag ik vragen (missschien staat het al ergens mijn excuses dan) maar wat is een makkelijke manier om je vetpercentage te meten... wat dat ken ik niet...
pi_40444947
Naar een sportschool gaan. Kun je meteen vragen hoe je het beste spieren kweekt op plekken waar je ze wilt.
Je hebt ook weegschalen die dat kunnen, maar dat is niet echt nauwkeurig en ik denk dat jij wel een beetje in dat stadium komt dat het moet kloppen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  donderdag 3 augustus 2006 @ 11:47:35 #124
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40445004
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:39 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Ik weet niet of je breed gebouwd bent, maar 77kg bij 1.83m lijkt me al aan de lage kant.
Ik wil zelf ook aan mijn spieren gaan werken, alleen rijg ik daarmee mijn buikje niet weg, dus besloten eerst dat buikje eraf en dan weer, op de gewenste plaatsen, aankomen.
ivm met buikje dat heb ik ook nog een beetje... maar ik vind dat eigenlijk niet zo erg... en van die crunches dat doe ik niet zo graag... doet ook zo vreselijk veel pijn.. daarom doe ik tijdens het zwemmen veel aan rugslag en schoolslag ... dan voel je die spieren in je buikie trekken... dat zal ook wel helpen... ik heb geen haast... ik ga nog jaren voor de boeg hebben. Vind dit wel een leuk topic... jullie lijken me hier veel meer relaxed dan in de meeste topics ..waarvoor dank ik heb mijn plaatsje voor leuke discussies precies gevonden :-)
  donderdag 3 augustus 2006 @ 11:50:50 #125
12913 GreatWhiteSilence
pi_40445122
Ik wil wel sporten maar mijn ribben doen nog steeds zeer nadat ik van mijn fiets gelazerd ben een tijdje terug...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_40445144
Plaatselijk vet wegtrainen gaat niet, dus ms hoeven die sit-ups niet eens en weten ze op een sportschool iets dat je wel leuk vindt. Maar zwemmen is ook al erg gezond. Als je dat leuk vindt, moet je dat vooral blijven doen. Sporten moet ook leuk blijven. En als je een man bent, is het ook niet zo erg dat je bovenarmen gespierd worden. Dat is bij vrouwen vaak wat minder.
Gaat het je alleen om je buikspieren of wil je ergens anders ook meer spier kweken?
*OUD heilige*
pi_40445162
En een andere sport GWS? Er is toch wel iets dat kan?
*OUD heilige*
  Moderator donderdag 3 augustus 2006 @ 11:55:02 #128
18653 crew  D.
pi_40445286
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:51 schreef YPPY het volgende:
Plaatselijk vet wegtrainen gaat niet,...
als het plaatselijk zit kun je het plaatselijk wegtrainen
  donderdag 3 augustus 2006 @ 11:56:52 #129
12913 GreatWhiteSilence
pi_40445360
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:52 schreef YPPY het volgende:
En een andere sport GWS? Er is toch wel iets dat kan?
Het grootste probleem is het ademen, zodra mijn ademhaling zwaarder wordt, gaat het zeer doen...
En dat heb je bij bijna elke sport, of je moet schaken mee gaan tellen, maar daar verbrand je niet zoveel calorieën mee...

Maar misschien ga ik het vanavond weer proberen, directe druk geven op de pijnlijke plaats is al een stukje minder pijnlijk. Maar ik ben er een beetje huiverig voor het te gaan overbelasten, want de pijn is plotseling hevig terug gekomen een dag of drie geleden, toen het weer slechter werd.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 11:56:56 #130
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40445361
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:51 schreef YPPY het volgende:
Plaatselijk vet wegtrainen gaat niet, dus ms hoeven die sit-ups niet eens en weten ze op een sportschool iets dat je wel leuk vindt. Maar zwemmen is ook al erg gezond. Als je dat leuk vindt, moet je dat vooral blijven doen. Sporten moet ook leuk blijven. En als je een man bent, is het ook niet zo erg dat je bovenarmen gespierd worden. Dat is bij vrouwen vaak wat minder.
Gaat het je alleen om je buikspieren of wil je ergens anders ook meer spier kweken?
Wel zwemmen is iets dat ik heel heel heel graag doe!!! Vroeg was ik semi-pro ... deed veel aan wedstrijden mja toen kwam de pubertijd eraan ... en je kent dat wel... dan zijn we plots alleen nog geïnterreseerd in meisjes, bier en dope :-) ... Ik had het ver kunnen schoppen maar de trainer eiste veel meer inzet van ons... 3km zwemmen per sessie was echt nodig en wel ik heb het toen opgegeven... nog altijd heel veel spijt van. Toen ik 27 werd ben ik opnieuw begonnen en heb nog altijd de discipline om het te doen... maar dan wel zelfstandig... in een club ga ik niet meer.

Ik wil vooral aan mijn buikie werken... en overal zo wat spier bijkrjigen.. mijn armen zijn al heel gespierd... zelfde voor schouders en borstkas... ik doe veel crawl en dat werk veel op de bovenarmen he... mijn benen mogen nog wel iets gespierder maar daarvoor ga ik af en toe eens fietsen ...
pi_40445685
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:55 schreef D.Rose het volgende:

[..]

als het plaatselijk zit kun je het plaatselijk wegtrainen
Heb je daar uitleg bij? Ik heb altijd begrepen dat je wel extra spieren kunt kweken op een bepaalde plaats, maar dat het vet niet weggaat waar je het wilt. Anders wil ik wel de manier om het vet op m'n bovenbenen aan te pakken zonder liposuctie.

Ademen moet je inderdaad bij alles. Doe maar voorzichtig aan. Ook jammer als het nu weer erger gaat worden.
*OUD heilige*
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:12:54 #132
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40445905
ik heb pas ergens gelezen dat het vet verdwijnt in de volgorde dat het eraan gekomen is. Dus het eerste vet dat verdwijnt is hetgene dat er laatst is aangekomen... in denk dat de plaats hier dus niet relevant is. Ik zeg het ik heb het ook maar ergens gelezen. Ik ben dus nu mijn babyvet aan het verbranden ;-)
pi_40445933
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:06 schreef YPPY het volgende:

[..]

Heb je daar uitleg bij? Ik heb altijd begrepen dat je wel extra spieren kunt kweken op een bepaalde plaats, maar dat het vet niet weggaat waar je het wilt. Anders wil ik wel de manier om het vet op m'n bovenbenen aan te pakken zonder liposuctie.

Ademen moet je inderdaad bij alles. Doe maar voorzichtig aan. Ook jammer als het nu weer erger gaat worden.
Nope, als je vet op je buik hebt en je buikspieren trainen, krijg je alleen nog maar een dikkere buik omdat je grotere spieren onder je vetlaag kweekt en de vetlaag zelf niet weggaat om je bijna geen calorieen verbrand met sit-ups.

Zelfde geld met je benen, als je je benen enorm gaat trainen dan krijg je enorme benen met vet ipv alleen enorme benen

Anders was ik wel aan het gewichtheffen gegaan om mijn bovenarmpjes aan te pakken..
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:15:34 #134
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40445968
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:06 schreef YPPY het volgende:

[..]

was pas een reportage op TV van mensen die verslaafd zijn aan plastische chirugie en liposuctie, kost bijna 5000 euro voor een degelijke liposuctie..dan, heb ik direct zoiets van MAN MAN MAN, wat hebben wij al Euro's uitgespaard door gewoon wat evenwichtiger te eten
pi_40445994
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:12 schreef AcidBurner het volgende:
ik heb pas ergens gelezen dat het vet verdwijnt in de volgorde dat het eraan gekomen is. Dus het eerste vet dat verdwijnt is hetgene dat er laatst is aangekomen... in denk dat de plaats hier dus niet relevant is. Ik zeg het ik heb het ook maar ergens gelezen. Ik ben dus nu mijn babyvet aan het verbranden ;-)
dat zou wel verklaren waarom ik plof armpjes blijf houden en mijn kont als een idioot aan het krimpen is. Dit word een zaak voor Google..
pi_40446012
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 10:15 schreef Pinball het volgende:

[..]

Vast en zeker. Wel 2 stuks denk ik.
[..]

Wat is toch die fascinatie met getallen achter de komma? Niet specifiek naar jou wkraaij, maar ik zie het bij veel mensen hier.

Ik snap serieus niet waarom mensen zich gek maken met hoeveelheden die gelijk staan aan een glas water of een keer naar het toilet.
En dan hier komen juichen dat er 200 gram af is, en de volgende dag weer depressief als er -o jee- weer 3 ons bij is. Als je nou accepteert dat je gewicht fluctueert is het leven zoveel makkelijker. Zorg gewoon voor een dalende lijn, dan hoef je je niet druk te maken over een halve kilo vocht en onverteerd eten als je die een keer op je weegschaal ziet.
Om dit soort dingen te voorkomen mag je je eigenlijk (als je bijv. bij een dieetist zit of een vastgesteld dieet) je maar 1 keer per week wegen
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:20:11 #137
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40446094
Ik weeg me 1X per week..soms zelfs dat niet. want anders word je zo moedeloos ... 's morgens 76 kg om dan 's avonds naar 78.5kg te gaan... ik weet dat dit heel normaal is - water - eten etc etc .. maar het werkt demotiverend ... dus zoals uhmmie zei : weeg je zo min mogelijk... zorgt toch alleen maar voor frustratie
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:20:36 #138
12913 GreatWhiteSilence
pi_40446105
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:17 schreef Uhmmie het volgende:

[..]

Om dit soort dingen te voorkomen mag je je eigenlijk (als je bijv. bij een dieetist zit of een vastgesteld dieet) je maar 1 keer per week wegen
Maar het hoort bij mijn ochtendroutine, anders ga ik het vergeten...
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:22:07 #139
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40446142
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:16 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

dat zou wel verklaren waarom ik plof armpjes blijf houden en mijn kont als een idioot aan het krimpen is. Dit word een zaak voor Google..
ik denk wel als je meer oefeningen zou doen met je armen... pompen of uhm..zwemmen ... dat het wel zal helpen... en dat je wel resultaat zal zien...
pi_40446169
Mijn Google zegt: '... kansloze zaak om te vinden'

Dus ik geef het op, mocht je het nog herinneren waar het te vinden is, schroom niet om het evengoed nog even neertezetten
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:23:54 #141
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40446199
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:20 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Maar het hoort bij mijn ochtendroutine, anders ga ik het vergeten...
hehehehe :-) je hebt een punt maar stel .. stel gewoon dat je je nu is een weekje of 2 niet weegt en dan op de weegschaal gaat staan en huppa ziet dat je (ik zeg maar iets) 2kg kwijt bent!! dat werkt toch meer motiverend dan elke dag je gewicht te zien schommelen ...zoals met veel dingen in het leven... als je teveel moeite doet maak je je het alleen maar moeilijker voor jezelf
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:26:31 #142
12913 GreatWhiteSilence
pi_40446271
Maar ik raak al bijna een maand niets kwijt... Alleen ligt dat niet aan de weegschaal, maar aan de verhouding vet/spierweefsel...
pi_40446288
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:12 schreef AcidBurner het volgende:
dan zouden m'n kont en m'n bovenbenen als eerste gaan krimpen. en m'n tiet'n dat is wel jammer dan. in principe. als er ooit iets gaat krimpen. ik smijt zo echt de weegschaal het raam uit. ik ging er (na het douchen!) op staan, zorgde dat hij netjes op 0 stond, en toen ging ik erop staan, gaf ie 61 aan maar toen ik eraf ging, stond ie niet op 0. Dus ik hem goed zetten, ik ga er weer op, geeft hij 62 aan. Wel ******! Ik eraf, staat hij weer niet op de 0. Zet hemw eer goed, geeft hij 61,5 aan. Ik eraf, weer niet op de 0. Ik zet hem op 0, ga er weer op, staat hij op 62. Ik eraf, staat hij netjes op 0. Ik er weer op, geeft hij weer 62 aan.

Weer blijgemaakt met een dooie kilo
Tap tap tap
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:31:26 #144
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40446413
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:22 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Mijn Google zegt: '... kansloze zaak om te vinden'

Dus ik geef het op, mocht je het nog herinneren waar het te vinden is, schroom niet om het evengoed nog even neertezetten
Each person's body has its own unique shape and fat distribution pattern. The places where the fat goes first are, unfortunately, where it comes off last. So the only way to lose that fat is by losing weight in general.

Lower Stomach Fat
"Spot training" is a myth. You will not be able to target lower stomach fat (or fat anywhere) with specific exercises. If you have fat on your stomach, the only way to lose it and expose the abdominal muscles underneath is to lose weight.

The best exercises to burn calories are aerobic and cardiovascular. And do not ignore weight training. Muscle burns calories.

In addition to exercise, to lose weight you will need to educate yourself about nutrition. Learn what intakes are bad and what are good. Also how many calories they hold.

It isn't easy, but anything worth doing isn't usually easy.

Here is more input from FAQ Farmers:

To work out the lower stomach fat, one should try doing sit-ups or some specific abdominal exercises associated with breath control mechanisms. Yoga (Hata yoga - Asanas) is the ideal and permanent form of cure. Vajrasana with bending to the front should help for sure. To do that you need to kneel down sit on your knees, touch your thumb with the index finger while leaving other three fingers straight on both hands, keep this in the sides of the pelvic border and bend forward as much as you can. I would strongly recommend that you do this under the guidance of a person who is familiar with Yogasanas. Trust me, this exercise works out for sure however obese you are.

You need to do cardio, or something like running. Lower stomach fat is different than the rest of your abs, and sit-ups and ab workouts might help, but will definitely not get rid of it. Do cardio in combination with ab workouts. Don't get discouraged because from experience I know that it does not work right away. In time, though, you'll look great!

You can still have ribs protruding and have a lower belly that is like jelly -- especially if you have a long waist like I do. Liposuction is the only way to get rid of that.

Work your legs. Doing exercises that require your legs to come level or above your lower waist line causes your lower abdominal muscles to work to help keep your balance as your doing your leg exercizes.

One way is to make sure your posture is good. I have been working out for years and finally got the body I want. I learned through so many months of trial and error that your POSTURE is SO IMPORTANT, when you're doing your excercises and when you're not. Because it takes so many muscles to be strong and toned to hold yourself up with good posture, over the long run you will look great, your stomach will be flatter. One thing else is that back muscles are often overlooked. The back helps you hold yourself up (you and your stomach) from behind. So having strong back muscles AS WELL AS ABS, is ESSENTIAL! Talk to your local fitness expert to find out proper ways to do back muscle excercises as well as abs. Also, be patient. You may not get a flat stomach overnight, but you will feel healthier day by day and be BETTER with every passing week. Enjoy the ride, you may not see the results but if you FEEL better, the physical results will come automatically down the road.

Dancing is a great way to lose weight! It also tones your legs and helps you lose belly fat.

Try belly dancing, it works! Trust me. If you can't join any belly dancing programs you can get videos, and that will definately take off your stomach.

I have been searching for the answer to lost belly fat for the last year or so. I also have been very frustrated over it. I have finally found the secret to success after much trial and error. You need exactly 3 things to lose fat. Alternating between cardio and weights (muscle burns more fat), eating right, and consistency. I do at least 30 minutes of cardio every day. People mistakenly assume that if they do 100 crunches a day, it will burn it off. You won't ever be able to see those great abs under that layer of fat if you don't incorporate cardio or aerobic exercises in there. If you want those muscles and definition to show, than i would recommend a protein shake right after your workout. But if you are like me, and want to attain that Victoria Secret model body, than you don't want to get too defined. One last thing. It may take several weeks to even start to see results! Always have a motivator like a wedding or a reunion to work towards. Belly fat seems to burn off a lot slower than the rest of the body, but the first place you put fat on is the last place that it will burn off.
Whoever wrote liposuction is the only way to get rid of your lower stomach fat is wrong. Maybe, that is the only way for THAT PERSON to get rid of it, but for all of us who aren't like that individual: plenty of sit-ups, jogging and crunches should do it.

I have learned from experience after losing 45 lbs. that belly fat especially in the lower stomach is the last to go & hardest to get rid of. I definitely learned that doing cardio 4-5 times a week with combination of weight training 2-3 times a week is a great way to burn fat. Also, really watching your calorie intake & doing pilates definetely helps sculpt those muscles. It is all trial & error really. If you are not seeing results,change your diet, up your cardio & increase your weight. It takes time so do not expect to wake up with a 6 pack. Give yourself a good month before seeing real results.

I heard this on TV from a Colorado health official; it was really good advice: go to a sport store buy a pedometer (which measure how much you walk a day) and try to have 10,000 steps a day, this is a minimum you need to be in good shape. So, the key is to be active.

You need to lose weight and be close to your ideal weight. It's not easy. It's hard and takes time. This is also very important: check with your doctor about your general health. It is also important to drink enough water to get rid of the toxins and harmful materials in your body and to be hydrated. You need to drink 8-10 glasses(8 oz) a day for average people. If you are an athlete or if you live in a dry area you might need to drink more. In case you have heart or kidney disease, you need to check with your doctor regarding your water intake.

Contrary to popular belief, doing ab exercises do not target the fat around your mid section. There is absolutely no way to target specfic areas of fat. Period. For best results, you must do aerobic activity, weight training and proper diet to lose fat. Your body burns the fat as a whole, not from specific areas. I'm not saying that ab exercises are bad or that they shouldn't be done. Doing proper ab exercises will definitely define them. However, you must burn the fat that's hiding them.

A combination of cardio excercise, muscle bulding workouts (crunches, sit ups), and good eating habits are the only ways to really lose weight. Diets do not work because once you get off the diet, unless doing areobic excercies, you will just gain the weight right back. But what does work is turning a diet into your regular eating habit.

First, do the pinch test. If you can grab much more than an inch, it might be fat but if not it might just be muscle tone. Sometimes, when abdominal muscles lose their tone, everything gets pulled down by gravity and some people mistake it for fat

Bron : http://www.faqfarm.com/Q/(...)ur_lower_stomach_fat
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:34:48 #145
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40446513
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Maar ik raak al bijna een maand niets kwijt... Alleen ligt dat niet aan de weegschaal, maar aan de verhouding vet/spierweefsel...
ik ben een noob .... kan je me dat even uitleggen wat je hiermee bedoeld...? je wil zeggen dat je spieren meer beginnen te wegen door toename en vet minder? of juist andersom... wat dan wel niet zo een goede zaak is he! ik las dat je problemen hebt met ademhaling ... ik wou direct voorstellen om te gaan zwemmen (ja ik maak graag reclame ) maar uhm als je ademhaling niet goed is ... dan zal dat ook niet gaan ... voor mensen met zwakke gewrichten is het dan wel weer ideaal! toch veel succes man!
pi_40446517
Ok, sorry laatste spam. Dit is de officiele spam

FOK! Verzamelactie voor dierenasiels.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:36:29 #147
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40446559
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Weer blijgemaakt met een dooie kilo
koop een digitale ;-) altijd handig geen gepruts en bijna altjid exact juist....nooit last mee!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:36:53 #148
12913 GreatWhiteSilence
pi_40446569
Ow ow ow, ik weet nog wel een paar Pilates oefeningen die ik kan doen. Dan doe ik tenminste nog iets.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:40:10 #149
12913 GreatWhiteSilence
pi_40446658
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:34 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

ik ben een noob .... kan je me dat even uitleggen wat je hiermee bedoeld...? je wil zeggen dat je spieren meer beginnen te wegen door toename en vet minder? of juist andersom... wat dan wel niet zo een goede zaak is he! ik las dat je problemen hebt met ademhaling ... ik wou direct voorstellen om te gaan zwemmen (ja ik maak graag reclame ) maar uhm als je ademhaling niet goed is ... dan zal dat ook niet gaan ... voor mensen met zwakke gewrichten is het dan wel weer ideaal! toch veel succes man!
Spierweefsel weegt meer dan vetweefsel. Als je gaat sporten raak je dus vetweefsel kwijt, maar krijg je er spierweefsel bij. Je houdt dus hetzelfde gewicht, of komt zelfs aan, terwijl je toch goed bezig bent. Dit is vooral in de beginperiode van een dieet met sport zo, tot grote frustratie van velen die dat niet weten...
pi_40446824
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:36 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

koop een digitale ;-) altijd handig geen gepruts en bijna altjid exact juist....nooit last mee!
een digitale is zo exact, zo confronterend. Ik heb liever mijn oude uit het jaar nul die het nooit zeker weet, want dan kan ik mezelf altijd nog het voordeel van de twijfel geven

(slecht, ik weet het, maar er is immers al 7 kg af, ik vind dat ik af en toe wel slecht mag zijn)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')