zoiets ja, en ze noemen mij een blanke ethiopierquote:
ja,zoiets. En er mag best wat meer vet aanquote:
Nu spreek je dus jezelf tegenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:28 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zoiets ja, en ze noemen mij een blanke ethiopier
hoe bedoel je? Ik weeg 60 kilo en ik hoef echt geen 50 te wegen, je kan op sommige plekken letterlijk mijn ribben zien zitten alsmede bij mijn heupen het bot een weerskanten zien zitten... En dan lees ik hier mensen die 60 wegen en 50 willen zijn...quote:
Oké, dus jij vindt het niet mooi. Ga je nu in elk topic op Fok! over smaak zitten discussieren?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:16 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
hoe bedoel je? Ik weeg 60 kilo en ik hoef echt geen 50 te wegen, je kan op sommige plekken letterlijk mijn ribben zien zitten alsmede bij mijn heupen het bot een weerskanten zien zitten... En dan lees ik hier mensen die 60 wegen en 50 willen zijn...
Zelfs al zouden ze een kop kleiner dan me zijn en hetzelfde wegen dan nog zou het wel meevallen, dat zou betekenen dat ze een klein buikje oid hebben, geen platte afgetrainde keiharde sportschool buik... dat is niet erg want dat is verre van mooi. Dat soor meisjes hebben vaak ook geen kont en tieten... Zie je meisjes van 18 met het lichaam van een 12 jarige lopen...nee dat is mooi
daar is een forum toch voor, om te discussieren?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:22 schreef Nugget het volgende:
[..]
Oké, dus jij vindt het niet mooi. Ga je nu in elk topic op Fok! over smaak zitten discussieren?
Over smaak valt niet te twisten...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:23 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
daar is een forum toch voor, om te discussieren?
Voor jou is 60 te weinig, voor een ander is 60 teveel.quote:
nou wat let de mensen dan om hier een foto van hun overgewicht en vorderingen te plaatsen, kunnen wij waarschuwen als we de beenderen door het vlees beginnen zien heen te stekenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Voor jou is 60 te weinig, voor een ander is 60 teveel.
Dat verschilt dus per persoon en kun jij niet op basis van de OP beoordelen
Nu je het zegt, ik zei toch dat ik gisteren zeiknat geregend was? Kwam ik thuis, had ik gewoon m'n paraplu bij me. Was ik vergeten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:10 schreef CherryLips het volgende:
ik ben net een weekje bezig en m'n kuiten zijn best stevigkan ik ook lekker scheuren op de fiets
als het nou eens droog was. het is hier ook nooit normaal weer he. of de mussen vallen dood van 't dak, of je regent zeiknat
Waarschuwingquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:41 schreef wkraaij het volgende:
BGB: lekker he, maceroni! Voor vanavond ga ik het ook koken. Hmmmmm![]()
'k heb zojuist bij de blokker een digitale weegschaal voor 8 euro gescoord. Ik kan nu niet wachten tot morgenochtend, dan kan ik eindelijk eens zien hoeveel ik precies weeg sochtends..
Ik heb er net op gestaan (ff snel alles uitgetrokkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:44 schreef Nugget het volgende:
[..]
Waarschuwing![]()
Digitale weegschalen geven meestal wat meer aan...
Dat komt later wel als je er een spectaculaire na foto naast kunt plaatsen!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:49 schreef wkraaij het volgende:
[..]
Ik heb er net op gestaan (ff snel alles uitgetrokken) en hij gaf 80,5 aan. Dat vind ik wel netjes als je al 3 keer gegeten hebt (4 boterhammen en een bak yoghurt en een hoop glazen drinken)
Maar tis nu wel spannend wat ie morgenochtend zegt!
En net heb ik mijn vóór foto gevonden. 3 weken geleden toevallig gemaakt door mijn lief toen we een keer op stap waren. Maar aangezien ik niet van 60 naar 50 ga post ik hem niet![]()
als ik een plu bij me heb, blijft t droog.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:43 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik zei toch dat ik gisteren zeiknat geregend was? Kwam ik thuis, had ik gewoon m'n paraplu bij me. Was ik vergeten.![]()
Jij hebt lef, ik ben dusdanig bang voor aankomen dat ik voor geen goud van weegschaal wissel. Ik ben zo bang dat die in ene meer aangeeft en dat ik dus minder ver ben dan ik dacht. Ik heb ook zo'n fijne huisgenoot die af en toe een paar kilo erbij draait, en ik let daar s'ochtends niet op, dus zodra ik heel chaggo aan het ontbijt verschijn en ze beginnen te lachen weet ik genoeg.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:41 schreef wkraaij het volgende:
BGB: lekker he, maceroni! Voor vanavond ga ik het ook koken. Hmmmmm![]()
'k heb zojuist bij de blokker een digitale weegschaal voor 8 euro gescoord. Ik kan nu niet wachten tot morgenochtend, dan kan ik eindelijk eens zien hoeveel ik precies weeg sochtends..
Volgens mij heb jij meer behoefte aan therapie dan aan dieet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:01 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Jij hebt lef, ik ben dusdanig bang voor aankomen dat ik voor geen goud van weegschaal wissel. Ik ben zo bang dat die in ene meer aangeeft en dat ik dus minder ver ben dan ik dacht. Ik heb ook zo'n fijne huisgenoot die af en toe een paar kilo erbij draait, en ik let daar s'ochtends niet op, dus zodra ik heel chaggo aan het ontbijt verschijn en ze beginnen te lachen weet ik genoeg.
De meeste zullen foto's posten als ze 'klaar' zijn, oordeel dan maar of ze, in jouw ogen, te ver zijn gegaanquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:43 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou wat let de mensen dan om hier een foto van hun overgewicht en vorderingen te plaatsen, kunnen wij waarschuwen als we de beenderen door het vlees beginnen zien heen te steken
De enige die dat mag beoordelen is mijn verloofde, ik ben aan jou of iemand anders geen verantwoording schuldig...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:43 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou wat let de mensen dan om hier een foto van hun overgewicht en vorderingen te plaatsen, kunnen wij waarschuwen als we de beenderen door het vlees beginnen zien heen te steken
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:22 schreef Pinball het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij meer behoefte aan therapie dan aan dieet.
Wat maeghan zegt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:23 schreef Quinazoline het volgende:
En: 'Je hebt toch niet echt goed gesport dus je weet nog helemaal niet of sporten wel of niet helpt'. Hij vind ook dat hij ook al het minimum aan calorieen eet dus dat ik echt minder moet eten dan de hoeveelheid die je verbruikt als je in rust bent.
Euhh, is het niet de bedoeling dat je vriendje zegt, 'Wauw een appel, wat goed dat je geen chocoladereep hebt gepakt!!'quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:23 schreef Quinazoline het volgende:
Great, nu ben ik regelmatiger tussendoortjes aan het nemen, is mijn vriendje het er niet mee eens. Ik neem net een appel maar nu begint ie ineens: 'Zo wordt je maag toch weer veel groter, als je steeds aan het eten bent'. En: 'Je hebt toch niet echt goed gesport dus je weet nog helemaal niet of sporten wel of niet helpt'. Hij vind ook dat hij ook al het minimum aan calorieen eet dus dat ik echt minder moet eten dan de hoeveelheid die je verbruikt als je in rust bent.
Heeft er iemand argumenten waarmee ik hem duidelijk kan maken dat ie niet zo moet zeuren, want echt blij word ik hier niet van natuurlijk. Ik heb het idee dat ik wel gelijk heb met dat meer tussendoortjes eten, maar kan ff niet bedenken wat ook alweer de argumenten waren.
Maar ik pak al nooit meer chocolade, dus ik denk dat ie wat dat betreft al verwend isquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:46 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Euhh, is het niet de bedoeling dat je vriendje zegt, 'Wauw een appel, wat goed dat je geen chocoladereep hebt gepakt!!'
Of euhh, zie ik dit helemaal verkeerd?
Zit stiekum wel wat in natuurlijkquote:Maar als ik hem daarvoor waarschuw vindt ie dat het onzin is dat je daarvan gaat eten en dat ik niet zo flauw moet doen.
Het IS ook flauw, maar het IS wel zo. De enige momenten waarop ik me niet kan beheersen met eten, zijn als ik me kut voel. Ik zorg dus dat ik me niet te vaak kut voel, en dan gaat alles goed. Heel simpel. Dan moet ie zoiets niet gaan uitlokken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:50 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
Zit stiekum wel wat in natuurlijk
Ken het gevoel hoor.. maar toch kan ook ik niet ontkennen.. dat er wel wat in zit.
Vooral chocola doet het prima op zo'n moment... maar ik probeer mezelf in te houden.
En soms met boodschappen haal ik gewoon zo'n kinderreepje van eh.. 60ct ofzo?
Verder zie bovenstaand verhaal
Ik kom me ook weer eventjes bemoeien hier....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:47 schreef Uhmmie het volgende:
Ik heb me ingeschreven op http:\\www.eetenbeweegwijzer.nl
Daar geef je je gewicht en lengte en buikomvang op.
Je geeft op hoeveel je gemiddeld sport per week
Je geeft op hoeveel je zou willen afvallen.
En dan krijg je netjes te zien hoeveel je per dag mag eten in kcalorien en vet.
Dat scheelt inderdaad enorm, en niet alle eet&beweeg-sites gaan daar even goed mee om. Op valtaf.nl kreeg ik ook hele vreemde uitkomsten. Ik weet het niet meer precies, maar het kwam er op neer dat ik met een beetje sporten en 23 uur slapen meer kcal zou verbruiken dan met het 'gemiddeld actief'-profiel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:47 schreef Iksje het volgende:
't kan helpen om de gegevens in te voeren, maar het is niet heel erg genuanceerd. Sport is ook zo variabel, je hebt zwemmen en je hebt squash, je hebt (hard)lopen en badminton, je hebt fitness... het verbruik daarvan per uur varieert toch ook?
Vast en zeker. Wel 2 stuks denk ik.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:21 schreef wkraaij het volgende:
Maar ik heb ook de afwas gedaan en daarmee hopelijk wat chippies verbrand.
Wat is toch die fascinatie met getallen achter de komma? Niet specifiek naar jou wkraaij, maar ik zie het bij veel mensen hier.quote:En volgens de nieuwe weegschaal weeg ik 79,9. Iets meer lijkt het als met de analoge, maar het verschilt niet zo heel veel. Nu kan ik het mooi per 100 gram volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |