tja, als er in 1 dag een kilo af kan, kan ie er ook in 1 dag weer aanquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:08 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Dat heb ik ook door, jaIk ben weer op het gewicht van voor de BBQ, terwijl ik toch echt dacht dat het wel meeviel...
![]()
Ik sport 2 uur per dag waarbij ik vooral heel veel met gewichten werk. Ik kom aan, maar slank wel af. Daarom is voor mij de weegschaal niet representatief meer en kun je aan mijn BMI ook niets aflezen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:36 schreef wkraaij het volgende:
CL: je bent nu lekker spieren aan het kweken dat weegt ook wat he. Maar na een aantal weken gaat het denk ik er wel vanaf.
ik zit nu op een gaatje met zonneschijn te wachten om de hond uit te laten, en dan boodschappen doenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:21 schreef wkraaij het volgende:
Nee tis nu weer wel een beetje té koud geworden. Ik zit gewoon met een trui aan in huis.
Maar tussen de buien door is het weleens droog hoor![]()
Smaken verschillen, evenals lichaamsbouw.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:08 schreef MikeyMo het volgende:
60 kilo wegen en dan 50 willen zijn![]()
graatlatten zijn niet mooi
Jij spreekt voor heel de wereldbevolking?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:34 schreef MikeyMo het volgende:
60kilo is normaal lichaamsgewicht, dan ben je echt niet moddervet oid
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:57 schreef ymme het volgende:
Ok, hier even spammen.
A.s vrijdag gaat het fok! inzamelactie voor dierenasiels van start.
Steun de dierenasiels in Nederland.
wtf heeft dat met slank de zomer in te maken. Spammen doe je maar ergens andersquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:57 schreef ymme het volgende:
Ok, hier even spammen.
A.s vrijdag gaat het fok! inzamelactie voor dierenasiels van start.
Steun de dierenasiels in Nederland.
Ja ik weet het. Oftopic.quote:
Sorry hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:59 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
wtf heeft dat met slank de zomer in te maken. Spammen doe je maar ergens anders
omdat ik de lijst in de OP zie en verwachtte dat de meesten minimaal 2x hun gewicht zouden zijn die zich aanmelden, maar het zijn allemaal normale mensen met normale lichaamsgewichtenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:16 schreef Quinazoline het volgende:
Waarom zeuren jullie daarover? Jullie doen toch helemaal niet mee? In dit topic wordt ook wel eens geslowchat door de mensen die aan het afvallen zijn. Jullie zijn niet mee aan het afvallen en komen ineens het topic binnenvallen met een niet relevante opmerking (MM) en gaan dan zeiken over een niet relevante opmerking van iemand die hier wel regelmatig komt.
Daarbij kondigt Ymme al aan dat het even spam is, en ik heb geen last van haar opmerking, dat moet gewoon kunnen. Zeker omdat ze normaal wel meepraat over het afvallen en alles wat daarmee te maken heeft.
Daarvoor is een ander topic. En nu wegwezen, ik heb jou niet nodig om te bepalen of ik wil afvallen of niet...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:22 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
omdat ik de lijst in de OP zie en verwachtte dat de meesten minimaal 2x hun gewicht zouden zijn die zich aanmelden, maar het zijn allemaal normale mensen met normale lichaamsgewichten
Dan heb je de OP niet goed bekeken, want daar staat ook dat mensen met een BMI van 25 of hoger welkom zijn in het Dieetclub-topic. Hier zitten de mensen die maar een paar kilo kwijt willen of bezig zijn met de laatste loodjes van het dieeten. Dit topic is namelijk bedoeld voor mensen met een BMI van 27 of lager, en vanaf BMI 25 gaat het dus om een gewoon gezond gewicht.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:22 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
omdat ik de lijst in de OP zie en verwachtte dat de meesten minimaal 2x hun gewicht zouden zijn die zich aanmelden, maar het zijn allemaal normale mensen met normale lichaamsgewichten
jij weegt zeker 60kgquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:34 schreef MikeyMo het volgende:
ik weeg 62quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:34 schreef MikeyMo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |