tja, als er in 1 dag een kilo af kan, kan ie er ook in 1 dag weer aanquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:08 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Dat heb ik ook door, jaIk ben weer op het gewicht van voor de BBQ, terwijl ik toch echt dacht dat het wel meeviel...
![]()
Ik sport 2 uur per dag waarbij ik vooral heel veel met gewichten werk. Ik kom aan, maar slank wel af. Daarom is voor mij de weegschaal niet representatief meer en kun je aan mijn BMI ook niets aflezen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:36 schreef wkraaij het volgende:
CL: je bent nu lekker spieren aan het kweken dat weegt ook wat he. Maar na een aantal weken gaat het denk ik er wel vanaf.
ik zit nu op een gaatje met zonneschijn te wachten om de hond uit te laten, en dan boodschappen doenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:21 schreef wkraaij het volgende:
Nee tis nu weer wel een beetje té koud geworden. Ik zit gewoon met een trui aan in huis.
Maar tussen de buien door is het weleens droog hoor![]()
Smaken verschillen, evenals lichaamsbouw.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:08 schreef MikeyMo het volgende:
60 kilo wegen en dan 50 willen zijn![]()
graatlatten zijn niet mooi
Jij spreekt voor heel de wereldbevolking?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:34 schreef MikeyMo het volgende:
60kilo is normaal lichaamsgewicht, dan ben je echt niet moddervet oid
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:57 schreef ymme het volgende:
Ok, hier even spammen.
A.s vrijdag gaat het fok! inzamelactie voor dierenasiels van start.
Steun de dierenasiels in Nederland.
wtf heeft dat met slank de zomer in te maken. Spammen doe je maar ergens andersquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:57 schreef ymme het volgende:
Ok, hier even spammen.
A.s vrijdag gaat het fok! inzamelactie voor dierenasiels van start.
Steun de dierenasiels in Nederland.
Ja ik weet het. Oftopic.quote:
Sorry hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:59 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
wtf heeft dat met slank de zomer in te maken. Spammen doe je maar ergens anders
omdat ik de lijst in de OP zie en verwachtte dat de meesten minimaal 2x hun gewicht zouden zijn die zich aanmelden, maar het zijn allemaal normale mensen met normale lichaamsgewichtenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:16 schreef Quinazoline het volgende:
Waarom zeuren jullie daarover? Jullie doen toch helemaal niet mee? In dit topic wordt ook wel eens geslowchat door de mensen die aan het afvallen zijn. Jullie zijn niet mee aan het afvallen en komen ineens het topic binnenvallen met een niet relevante opmerking (MM) en gaan dan zeiken over een niet relevante opmerking van iemand die hier wel regelmatig komt.
Daarbij kondigt Ymme al aan dat het even spam is, en ik heb geen last van haar opmerking, dat moet gewoon kunnen. Zeker omdat ze normaal wel meepraat over het afvallen en alles wat daarmee te maken heeft.
Daarvoor is een ander topic. En nu wegwezen, ik heb jou niet nodig om te bepalen of ik wil afvallen of niet...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:22 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
omdat ik de lijst in de OP zie en verwachtte dat de meesten minimaal 2x hun gewicht zouden zijn die zich aanmelden, maar het zijn allemaal normale mensen met normale lichaamsgewichten
Dan heb je de OP niet goed bekeken, want daar staat ook dat mensen met een BMI van 25 of hoger welkom zijn in het Dieetclub-topic. Hier zitten de mensen die maar een paar kilo kwijt willen of bezig zijn met de laatste loodjes van het dieeten. Dit topic is namelijk bedoeld voor mensen met een BMI van 27 of lager, en vanaf BMI 25 gaat het dus om een gewoon gezond gewicht.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:22 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
omdat ik de lijst in de OP zie en verwachtte dat de meesten minimaal 2x hun gewicht zouden zijn die zich aanmelden, maar het zijn allemaal normale mensen met normale lichaamsgewichten
jij weegt zeker 60kgquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:34 schreef MikeyMo het volgende:
ik weeg 62quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:34 schreef MikeyMo het volgende:
zoiets ja, en ze noemen mij een blanke ethiopierquote:
ja,zoiets. En er mag best wat meer vet aanquote:
Nu spreek je dus jezelf tegenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:28 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zoiets ja, en ze noemen mij een blanke ethiopier
hoe bedoel je? Ik weeg 60 kilo en ik hoef echt geen 50 te wegen, je kan op sommige plekken letterlijk mijn ribben zien zitten alsmede bij mijn heupen het bot een weerskanten zien zitten... En dan lees ik hier mensen die 60 wegen en 50 willen zijn...quote:
Oké, dus jij vindt het niet mooi. Ga je nu in elk topic op Fok! over smaak zitten discussieren?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:16 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
hoe bedoel je? Ik weeg 60 kilo en ik hoef echt geen 50 te wegen, je kan op sommige plekken letterlijk mijn ribben zien zitten alsmede bij mijn heupen het bot een weerskanten zien zitten... En dan lees ik hier mensen die 60 wegen en 50 willen zijn...
Zelfs al zouden ze een kop kleiner dan me zijn en hetzelfde wegen dan nog zou het wel meevallen, dat zou betekenen dat ze een klein buikje oid hebben, geen platte afgetrainde keiharde sportschool buik... dat is niet erg want dat is verre van mooi. Dat soor meisjes hebben vaak ook geen kont en tieten... Zie je meisjes van 18 met het lichaam van een 12 jarige lopen...nee dat is mooi
daar is een forum toch voor, om te discussieren?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:22 schreef Nugget het volgende:
[..]
Oké, dus jij vindt het niet mooi. Ga je nu in elk topic op Fok! over smaak zitten discussieren?
Over smaak valt niet te twisten...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:23 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
daar is een forum toch voor, om te discussieren?
Voor jou is 60 te weinig, voor een ander is 60 teveel.quote:
nou wat let de mensen dan om hier een foto van hun overgewicht en vorderingen te plaatsen, kunnen wij waarschuwen als we de beenderen door het vlees beginnen zien heen te stekenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Voor jou is 60 te weinig, voor een ander is 60 teveel.
Dat verschilt dus per persoon en kun jij niet op basis van de OP beoordelen
Nu je het zegt, ik zei toch dat ik gisteren zeiknat geregend was? Kwam ik thuis, had ik gewoon m'n paraplu bij me. Was ik vergeten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:10 schreef CherryLips het volgende:
ik ben net een weekje bezig en m'n kuiten zijn best stevigkan ik ook lekker scheuren op de fiets
als het nou eens droog was. het is hier ook nooit normaal weer he. of de mussen vallen dood van 't dak, of je regent zeiknat
Waarschuwingquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:41 schreef wkraaij het volgende:
BGB: lekker he, maceroni! Voor vanavond ga ik het ook koken. Hmmmmm![]()
'k heb zojuist bij de blokker een digitale weegschaal voor 8 euro gescoord. Ik kan nu niet wachten tot morgenochtend, dan kan ik eindelijk eens zien hoeveel ik precies weeg sochtends..
Ik heb er net op gestaan (ff snel alles uitgetrokkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:44 schreef Nugget het volgende:
[..]
Waarschuwing![]()
Digitale weegschalen geven meestal wat meer aan...
Dat komt later wel als je er een spectaculaire na foto naast kunt plaatsen!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:49 schreef wkraaij het volgende:
[..]
Ik heb er net op gestaan (ff snel alles uitgetrokken) en hij gaf 80,5 aan. Dat vind ik wel netjes als je al 3 keer gegeten hebt (4 boterhammen en een bak yoghurt en een hoop glazen drinken)
Maar tis nu wel spannend wat ie morgenochtend zegt!
En net heb ik mijn vóór foto gevonden. 3 weken geleden toevallig gemaakt door mijn lief toen we een keer op stap waren. Maar aangezien ik niet van 60 naar 50 ga post ik hem niet![]()
als ik een plu bij me heb, blijft t droog.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:43 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik zei toch dat ik gisteren zeiknat geregend was? Kwam ik thuis, had ik gewoon m'n paraplu bij me. Was ik vergeten.![]()
Jij hebt lef, ik ben dusdanig bang voor aankomen dat ik voor geen goud van weegschaal wissel. Ik ben zo bang dat die in ene meer aangeeft en dat ik dus minder ver ben dan ik dacht. Ik heb ook zo'n fijne huisgenoot die af en toe een paar kilo erbij draait, en ik let daar s'ochtends niet op, dus zodra ik heel chaggo aan het ontbijt verschijn en ze beginnen te lachen weet ik genoeg.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:41 schreef wkraaij het volgende:
BGB: lekker he, maceroni! Voor vanavond ga ik het ook koken. Hmmmmm![]()
'k heb zojuist bij de blokker een digitale weegschaal voor 8 euro gescoord. Ik kan nu niet wachten tot morgenochtend, dan kan ik eindelijk eens zien hoeveel ik precies weeg sochtends..
Volgens mij heb jij meer behoefte aan therapie dan aan dieet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:01 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Jij hebt lef, ik ben dusdanig bang voor aankomen dat ik voor geen goud van weegschaal wissel. Ik ben zo bang dat die in ene meer aangeeft en dat ik dus minder ver ben dan ik dacht. Ik heb ook zo'n fijne huisgenoot die af en toe een paar kilo erbij draait, en ik let daar s'ochtends niet op, dus zodra ik heel chaggo aan het ontbijt verschijn en ze beginnen te lachen weet ik genoeg.
De meeste zullen foto's posten als ze 'klaar' zijn, oordeel dan maar of ze, in jouw ogen, te ver zijn gegaanquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:43 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou wat let de mensen dan om hier een foto van hun overgewicht en vorderingen te plaatsen, kunnen wij waarschuwen als we de beenderen door het vlees beginnen zien heen te steken
De enige die dat mag beoordelen is mijn verloofde, ik ben aan jou of iemand anders geen verantwoording schuldig...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:43 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou wat let de mensen dan om hier een foto van hun overgewicht en vorderingen te plaatsen, kunnen wij waarschuwen als we de beenderen door het vlees beginnen zien heen te steken
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:22 schreef Pinball het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij meer behoefte aan therapie dan aan dieet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |