abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40446939
quote:
Belly fat seems to burn off a lot slower than the rest of the body, but the first place you put fat on is the last place that it will burn off.
Laat ik nu juist de meeste centimeters zijn kwijt geraakt op mijn buik de afgelopen maand. Bij mij willen juist de benen heel moeilijk.
Volgens mij verschilt het echt per persoon, waar je je vet kwijtraakt.
pi_40446973
Spieren zijn zwaarder dan vet.

Dus als je mazzel/pech hebt (net hoe je het opvat) word je slanker.. maar wel tegelijkertijd zwaarder.
Zegmaar als je vet kwijt raakt en spieren bijtraint dus

Overigens.. wat ik altijd een beetje raar vond..
Ik heb anderhalf jaar 3 dagen in de week gefitnesst
en eigenlijk nooit afgevallen.
Deed het samen met mijn huisgenoot.. dus dat maakt het "fatsoenlijk eten" ook een stuk makkelijker.

Nu fiets ik elke dag van/naar werk
Zegmaar max een half uur enkele reis.
dus ongeveer een uurtje per dag en niet op topsnelheid of iets dergelijks
En ik pas inmiddels niet meer in de broek die ik vlak voor kerst gekocht heb

Geen weegschaal hier.. dus kwa kilo's geen idee.
Was altijd chronisch allergisch voor weegschalen zegmaar
Nu zou ik wel willen weten hoeveel het scheelt stiekum
Maar eigenlijk maakt het weinig uit want ik merk het overduidelijk in mijn kleren
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:50:16 #153
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40446994
@ BubblegumBarbie

hehehe... ik versta wat je wil zeggen ... 7kg niet slecht!!! volhouden zou ik zo zeggen ... hoeveel wil je er nog af?
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:52:35 #154
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40447072
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:49 schreef wkraaij het volgende:

[..]

Laat ik nu juist de meeste centimeters zijn kwijt geraakt op mijn buik de afgelopen maand. Bij mij willen juist de benen heel moeilijk.
Volgens mij verschilt het echt per persoon, waar je je vet kwijtraakt.
Ik heb niet naar je profiel gaan zien maar als je van het mannelijk geslacht bent dan is het normaal dat je buikie wegsmelt.. mannen zetten altijd aan hun middel aan ... dus dat is het eerste vet dat dan weer zal verwijnen ..; zie je wel de theorie klopt ;-)

corerctie : ok ok ik heb even gaan zien naar je profiel, je bent een vrouw ... dus je hebt gelijk de theorie blijkt niet te kloppen!! :-) damn ;-)
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:58:07 #155
242 Pinball
Electric Monk
pi_40447260
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:52 schreef AcidBurner het volgende:

Ik heb niet naar je profiel gaan zien maar als je van het mannelijk geslacht bent dan is het normaal dat je buikie wegsmelt.. mannen zetten altijd aan hun middel aan ... dus dat is het eerste vet dat dan weer zal verwijnen ..; zie je wel de theorie klopt ;-)
Andersom dus. Mannen krijgen éérst een buikje voor ze op andere plekken dik worden, dus is die buik ook het laatste wat er vanaf gaat.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_40447375
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:50 schreef AcidBurner het volgende:
@ BubblegumBarbie

hehehe... ik versta wat je wil zeggen ... 7kg niet slecht!!! volhouden zou ik zo zeggen ... hoeveel wil je er nog af?
5 en dan ben ik gelukkig, denk ik..
  donderdag 3 augustus 2006 @ 13:03:01 #157
35189 Troel
scherp en bot
pi_40447427
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:31 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

Each person's body has its own unique shape and fat distribution pattern. The places where the fat goes first are, unfortunately, where it comes off last. So the only way to lose that fat is by losing weight in general.
Uhm ja, maar het is nog steeds wel een NL-forum
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 3 augustus 2006 @ 13:04:03 #158
242 Pinball
Electric Monk
pi_40447462
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:49 schreef Uhmmie het volgende:
Nu fiets ik elke dag van/naar werk
Zegmaar max een half uur enkele reis.
dus ongeveer een uurtje per dag en niet op topsnelheid of iets dergelijks
En ik pas inmiddels niet meer in de broek die ik vlak voor kerst gekocht heb
Dat is bij mij (denk ik) ook hetgeen wat het meeste geholpen heeft.

Ook wel logisch natuurlijk. Als je hetzelfde blijft eten, en ineens elke dag een uur fietst scheelt dat snel zo'n 500kcal per dag. Dat zijn er 2500 per (werk)week, 10000 per maand.
Als je daarvoor een beetje aankwam per maand val je nu ineens een kilo af.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_40447484
Acid, uit welk land kom je?
  donderdag 3 augustus 2006 @ 13:04:48 #160
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40447497
ja troel ik was nu echt wel niet van plan om heel die handel te gaan vertalen ... mijn excuses ... ik ben nieuw en nog niet gewend aan alle regels ;-) ik hou er in het vervolg rekening mee!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 13:05:47 #161
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40447539
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:04 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Acid, uit welk land kom je?
Staat in mijn profiel, ik zeg het niet graag op een nederlands forum ;-) schrik van de flames maar ik ben Belg, ik woon sinds 4 jaar in Brussel :-)
pi_40447559
Mja ik bleef altijd redelijk gelijk en val nu af.

Maar het voornaamste wat ik er niet aan snap.. is waarom dat eerst met 3x in de week fitnes niet gebeurde

Waarom het nu wel gebeurd is natuurlijk niet meer dan logisch
Vandaar dat het andere zo vreemd is

Nahja.. in september nog weer 2 uurtjes sport per week erbij
ik word nog eens goed
Ben in ieder geval elke ochtend bij het aankleden toch weer blij met mezelf
jobensaskia.nl
pi_40447620
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:05 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

Staat in mijn profiel, ik zeg het niet graag op een nederlands forum ;-) schrik van de flames maar ik ben Belg, ik woon sinds 4 jaar in Brussel :-)
Ik dacht al zoiets, betrapt! Maar verder oké, ben je zelf nog van plan af te vallen, of ben je gelukkig zo?
  donderdag 3 augustus 2006 @ 13:08:39 #164
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40447643
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:04 schreef Pinball het volgende:

[..]

Dat is bij mij (denk ik) ook hetgeen wat het meeste geholpen heeft.

Ook wel logisch natuurlijk. Als je hetzelfde blijft eten, en ineens elke dag een uur fietst scheelt dat snel zo'n 500kcal per dag. Dat zijn er 2500 per (werk)week, 10000 per maand.
Als je daarvoor een beetje aankwam per maand val je nu ineens een kilo af.
dat is eigenlijk wel cool eh ... 10.000kcal per maand = 1.5 kg puur vet WEG! 7000kcal = 1kg vet maar dat wisten jullie zeker al :-) Ik zou ook wat meer moeten gaan fietsen want van dat zwemmen alleen krijg ik geen gespierde benen en dan zo een kas van een lichaam met van die ongetrainde beentjes eronder vind ik ook maar niks ;-)
  donderdag 3 augustus 2006 @ 13:11:27 #165
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40447763
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:08 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

Ik dacht al zoiets, betrapt! Maar verder oké, ben je zelf nog van plan af te vallen, of ben je gelukkig zo?
hehehehe.. je had het gezien aan mijn manier van schrijven zeker ;-) lekker op zijn belgisch ... ik probeer me aan te passen maar het echte nederlandse taaltje dat kan ik nog niet schrijven..heb heel lang aan de nderlandse grens gewoond ... in de kempen ... maar omdat ik daar moeilijk werk vond in mijn sector ben ik maar naar brussel getrokken :-)

Ik ben zeker gelukkig, jullie zullen dat ook wel kennen, het gevoel dat je het kan!!! in het begin ging het heel vlot, ze vlogen eraf ... maar nu verlies ik nog maar heel weinig ... maar dat is toch niet echt meer de bedoeling ... mijn streefdoel was 85 toen 80 toen 75 en naar de 70 ga ik echt niet gaan... ik wil gewoon nog wat gespierder worden... ben al een klein tankie .. maar wil toch nog beetje spier bijkomen... alles op zijn tijd ;-) ...
  donderdag 3 augustus 2006 @ 13:21:36 #166
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_40448099
Hehe, je taal verraad je inderdaad. Maar dat komt ook alleen maar omdat ik een zooitje Belgische vrienden heb...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_40448166
Ivm met de spieropbouw is het dus ook handig jezelf op te meten met een cm. Het kan goed dat er wel cm'ers afgaan, maar geen gewicht. De weegschaal kan dan demotiveren, maar gelukkig heb je dan nog een meetlint.

Als je eerst niet afviel en door het fietsen wel, kan het verschil zitten in je hartslag. Bij mijn hartslagmeter zit een hele uitleg. Als je traint op een lage hartslag (voor mij is dat steppen of heel langzaam hardlopen) verbrand je vooral vet. Train je op een hogere hartslag (normaal hardlopen), dan maak je vooral spier. Fietsen is ws op een langere hartslag als je dat rustig aan doet.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 3 augustus 2006 @ 13:28:25 #168
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40448343
YPPY is 100% correct daar!!! :-) en GWS bedankt ;-) ik was mijn koffers eigenlijk al aan het pakken... ik mag dus blijven?
pi_40448376
Na 30 kg mag ik er ook wel wat van weten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  donderdag 3 augustus 2006 @ 13:32:54 #170
242 Pinball
Electric Monk
pi_40448495
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:23 schreef YPPY het volgende:

Als je eerst niet afviel en door het fietsen wel, kan het verschil zitten in je hartslag. Bij mijn hartslagmeter zit een hele uitleg. Als je traint op een lage hartslag (voor mij is dat steppen of heel langzaam hardlopen) verbrand je vooral vet. Train je op een hogere hartslag (normaal hardlopen), dan maak je vooral spier. Fietsen is ws op een langere hartslag als je dat rustig aan doet.
Dat lijkt me best wel onzin. Met normaal hardlopen verbrand je ook vet, en meer dan met langzaam hardlopen.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 13:36:50 #171
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40448624
Pinball ze heeft gelijk hoor ... als je traag sport ... dan brandt je veel meer vetcellen doe je aan snel tempo aan sport dan zal je lichaal niet kunnen overschakelen op vetverbranding ... want dat duurt te lang .. en de spier wil direct energie en zal je dus vooral koolhydraten en als die op zjin eiwitten gaan verbranden...
pi_40448924
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:08 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

dat is eigenlijk wel cool eh ... 10.000kcal per maand = 1.5 kg puur vet WEG! 7000kcal = 1kg vet maar dat wisten jullie zeker al :-) Ik zou ook wat meer moeten gaan fietsen want van dat zwemmen alleen krijg ik geen gespierde benen en dan zo een kas van een lichaam met van die ongetrainde beentjes eronder vind ik ook maar niks ;-)
Nou stiekum.. wist ik dat natuurlijk niet
Maar het strookt wel met de geplande 3kg in 3 maanden idd
jobensaskia.nl
pi_40449007
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:32 schreef Pinball het volgende:

[..]

Dat lijkt me best wel onzin. Met normaal hardlopen verbrand je ook vet, en meer dan met langzaam hardlopen.
Je verbrand ook wel vet als je sneller loopt, maar voor mij was langzamer lopen optimaler. Vooral in de tijd dat ik echt vet wilde verbranden. Wat de optimale hartslag is wisselt per persoon natuurlijk. Hoe beter mijn conditie werd, hoe sneller ik kon lopen voor hij ging piepen.
*OUD heilige*
  Moderator donderdag 3 augustus 2006 @ 13:48:13 #174
18653 crew  D.
pi_40449062
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:06 schreef YPPY het volgende:

[..]

Heb je daar uitleg bij? Ik heb altijd begrepen dat je wel extra spieren kunt kweken op een bepaalde plaats, maar dat het vet niet weggaat waar je het wilt. Anders wil ik wel de manier om het vet op m'n bovenbenen aan te pakken zonder liposuctie.
Ik heb het vet onderaan mijn buik hangen, en nu ik afval gat het er dus daar vanaf
  donderdag 3 augustus 2006 @ 13:49:03 #175
242 Pinball
Electric Monk
pi_40449099
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:36 schreef AcidBurner het volgende:
Pinball ze heeft gelijk hoor ... als je traag sport ... dan brandt je veel meer vetcellen doe je aan snel tempo aan sport dan zal je lichaal niet kunnen overschakelen op vetverbranding ... want dat duurt te lang .. en de spier wil dierct energie en zal je dus vooral koolhydraten en als die op zjin eiwitten gaan verbranden...
Dat klopt wel, maar dat is nog niet hetzelfde als "spier maken" wat ze schreef. Sterker nog, als je aan je eiwitten toe bent breek je alleen maar spieren áf.
  Moderator donderdag 3 augustus 2006 @ 13:49:51 #176
18653 crew  D.
pi_40449130
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:20 schreef AcidBurner het volgende:
dus zoals uhmmie zei : weeg je zo min mogelijk... zorgt toch alleen maar voor frustratie
Ik weeg me iedere dag zeker 2 keer
  donderdag 3 augustus 2006 @ 13:55:32 #177
12913 GreatWhiteSilence
pi_40449321
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:28 schreef AcidBurner het volgende:
YPPY is 100% correct daar!!! :-) en GWS bedankt ;-) ik was mijn koffers eigenlijk al aan het pakken... ik mag dus blijven?
Van mij mag je, maar het is op eigen risico.

Als ik voor de vetverbranding ga, moet ik dus een stuk gaan lopen?
Tijd om eens flink te gaan shoppen dus, lekker door de stad struinen...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_40449697
Hoeveel calorieen verbrand je met moordneigingen?

Ik kan nu voor de 3de keer dezelfde mail gaan typen aangezien hotmail 2 keer een fout melding gaf en mijn mail verwijderde.. Moord! Doodslag! AAARRGGHHH! @#%%&&!!!

Ik = Geirriteerd
  donderdag 3 augustus 2006 @ 14:10:05 #179
12913 GreatWhiteSilence
pi_40449795
Eerst schrijven in word en dan kopiëren naar hotmail?
  donderdag 3 augustus 2006 @ 14:11:37 #180
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40449863
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:07 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Hoeveel calorieen verbrand je met moordneigingen?

Ik kan nu voor de 3de keer dezelfde mail gaan typen aangezien hotmail 2 keer een fout melding gaf en mijn mail verwijderde.. Moord! Doodslag! AAARRGGHHH! @#%%&&!!!

Ik = Geirriteerd
hehehe laten we zeggen dat je als vrouw gemiddeld 2400kcal per dag verbrandt met de dagelijkse dingen die je doet ..zonder te sporten...

laten we stellen dat het typen van je mail 20mins duurt (telt lekker makkelijke weg) X3 keer opnieuw begonnen = 1 uur = 100kcal ...

niet slecht ;-) je hebt bijna een hele Twix weggemailed ;-)
  donderdag 3 augustus 2006 @ 14:15:12 #181
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40449986
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:55 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Van mij mag je, maar het is op eigen risico.

Als ik voor de vetverbranding ga, moet ik dus een stuk gaan lopen?
Tijd om eens flink te gaan shoppen dus, lekker door de stad struinen...
omdat je zo lief bent voor de nieuweling ;-)

http://www.netonline.be/lifestyle/calorieen_verbranden.asp

Activiteit: Wandelen
Duur van de inspanning: 180 minuten (3 uur shoppen moet kunnen voor je)
Uw gewicht: 77 Kg (heb het mijnen maar genomen)

Verbrande calorieen: 177
pi_40450139
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:11 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

hehehe laten we zeggen dat je als vrouw gemiddeld 2400kcal per dag verbrandt met de dagelijkse dingen die je doet ..zonder te sporten...

laten we stellen dat het typen van je mail 20mins duurt (telt lekker makkelijke weg) X3 keer opnieuw begonnen = 1 uur = 100kcal ...

niet slecht ;-) je hebt bijna een hele Twix weggemailed ;-)
Hmm.. Hier in NL verbruiken wij vrouwen gemiddeld 2000 calorieen per dag. Niet 2400. En daarbij, ik heb een kantoorbaan en geen motivatie om te sporten.

Al met al is ooit berekend dat ik maar 1400 calorieen per dag verbruik.

Maar de stress is goed genoeg om mijn zojuist verorberde kitkat te verbruiken, bedankt Hotmail!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 14:20:24 #183
12913 GreatWhiteSilence
pi_40450145
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:15 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

Leuk overzicht

Het wordt tijd om weer eens te gaan schermen, zie ik. Moet maar eens kijken of er een club in de buurt is. Ik heb mijn pak en floret nog...

En mijn gewicht vindt je in de eerste post van deze topic. Daar staan al onze gewichten en wat we inmiddels kwijt (of juist niet kwijt ) zijn...
  donderdag 3 augustus 2006 @ 14:22:13 #184
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40450208
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:20 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

Hmm.. Hier in NL verbruiken wij vrouwen gemiddeld 2000 calorieen per dag. Niet 2400. En daarbij, ik heb een kantoorbaan en geen motivatie om te sporten.

Al met al is ooit berekend dat ik maar 1400 calorieen per dag verbruik.

Maar de stress is goed genoeg om mijn zojuist verorberde kitkat te verbruiken, bedankt Hotmail!
ik koos voor 2400 omdat dat makkelijker uit te rekenen was... ik weet dat je niet zoveel verbuikt... er is maar een oplossing Bubble en dat is SPORTEN!!!!!!! :-)
  donderdag 3 augustus 2006 @ 14:24:15 #185
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40450283
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:20 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Leuk overzicht

Het wordt tijd om weer eens te gaan schermen, zie ik. Moet maar eens kijken of er een club in de buurt is. Ik heb mijn pak en floret nog...

En mijn gewicht vindt je in de eerste post van deze topic. Daar staan al onze gewichten en wat we inmiddels kwijt (of juist niet kwijt ) zijn...
GWS mag ik er ook bij ... :-)

Man 29 jaar - 1.83cm - start 104kg - laagste gewicht was 75 kg nu 77 kg (ben terug aan het opbouwen is normaal)
  donderdag 3 augustus 2006 @ 14:31:49 #186
12913 GreatWhiteSilence
pi_40450537
Dan moet je een mailtje sturen naar Troel. Haar adres staat in dezelfde post. Zij maakt een account voor je aan en stuurt je het wachtwoord. Dan kun je je vorderingen zelf bijhouden, al wil je dat ieder uur doen...
pi_40450971
Hmm ik zou serieus niet weten wat ik weeg
anders had ik ook wel ff mailtje gestuurd

Maar sporten is nice
Vervelende is alleen dat het zo verschrikkelijk veel tijd kost want dat heb ik niet zo veel over het algemeen.

Tijd dat het september word.. dan heb ik weer 2,5 uur per week extra *grin*
Daarentegen moet ik nog even kijkenw at ik tegen die tijd met het fietsen ga doen.
Wil het eigenlijk van de winter gewoon blijven doen.. want met de bus zuigt ook kverschrikkelijk
Eens kijken of dat haalbaar is.. je zou toch denken van wel
jobensaskia.nl
  Moderator donderdag 3 augustus 2006 @ 14:49:12 #188
18653 crew  D.
pi_40451075
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:20 schreef BubblegumBarbie het volgende:
En daarbij, ik heb een kantoorbaan en geen motivatie om te sporten.
waarom zit je dan in dit topic
  donderdag 3 augustus 2006 @ 14:54:23 #189
35189 Troel
scherp en bot
pi_40451258
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:31 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Dan moet je een mailtje sturen naar Troel. Haar adres staat in dezelfde post. Zij maakt een account voor je aan en stuurt je het wachtwoord. Dan kun je je vorderingen zelf bijhouden, al wil je dat ieder uur doen...
Ik geloof dat de gegevens wel per dag opgeslagen worden en niet per uur (In het overzicht wat je ziet als je je gegevens invult tenminste)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40451567
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:49 schreef D.Rose het volgende:

[..]

waarom zit je dan in dit topic
topic gaat op zich... niet over sport

*snif*

Jammer genoeg heb ik het idee dat het zonder sport toch niet echt gaat werken.. dus doe ik het toch maar
jobensaskia.nl
pi_40451851
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:15 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

Wat een verschil tussen boswandelen en gewoon wandelen volgens die link. 600 kcal voor boswandelen en 60 voor gewoon. Ik geloof er niets van dat ik maar 60 kcal verbrandt als ik een uur aan het wandelen ben. Een uur slenteren, ja dan geloof ik de 60 kcal wel.
En ik mis zwemmen in het rijtje
  donderdag 3 augustus 2006 @ 15:17:24 #192
242 Pinball
Electric Monk
pi_40452021
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:46 schreef Uhmmie het volgende:
Maar sporten is nice
Vervelende is alleen dat het zo verschrikkelijk veel tijd kost want dat heb ik niet zo veel over het algemeen.
Volgens mij heb jij ook gewoon 24 uur in een dag, net als iedereen.
pi_40452245
Ik ben in mei begonnen en nog steeds bezig, kan ik m'n startgewicht van mei dan nog opgeven?
(hou het sindsdien elke dag bij (motivatie middel ) )
  donderdag 3 augustus 2006 @ 15:28:54 #194
12913 GreatWhiteSilence
pi_40452382
Yups, je vult zelf alle gegevens in. Begingewicht, huidige gewicht, lengte, streefgewicht. Alleen geen data, die worden voor je bijgehouden. Dat betekent wel dat er geen begindatum van mei wordt genoteerd...
  Moderator donderdag 3 augustus 2006 @ 15:40:53 #195
18653 crew  D.
pi_40452782
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:03 schreef Uhmmie het volgende:

[..]

topic gaat op zich... niet over sport
Nee, het topic gaat over mensen die willen afvallen, en daar heb je motivatie voor nodig, anders kun je het wel opgeven
  donderdag 3 augustus 2006 @ 15:49:05 #196
35189 Troel
scherp en bot
pi_40453082
Je kan wel dat startgewicht opgeven, maar je kunt de tussenliggende dagen helaas niet opgeven.

Als je echter voor vandaag je begin dag van mei invult en morgen je huidige gewicht, dan is het wel echt opgeslagen. Ik kan vriendlief wel vragen of de andere getallen ook in de database kunnen, maar ik heb eigenlijk geen flauw idee.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator donderdag 3 augustus 2006 @ 16:06:12 #197
18653 crew  D.
pi_40453652
morgen de OP maar weer aanpassen
pi_40454022
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:40 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Nee, het topic gaat over mensen die willen afvallen, en daar heb je motivatie voor nodig, anders kun je het wel opgeven
Hmm, *checkt de OP* Waarempel, ik ben al 7 kilo afgevallen, nou nou, ik zal wel heel gedemotiveerd bezig zijn met afvallen!

Volgens mij is het zo met afvallen, corrigeer mij als ik het fout heb (en dan heb ik het niet over mijn spelling ), dat afvallen gebeurd zodra je minder calorieen tot je neemt dan dat je verbruikt. Toch?

Dus volgens mij hoef je niet per definitie te sporten wil je afvallen, toch? Dus wat heeft mijn demotivatie voor sport te maken met mijn afval gedrag? En dus omdat ik niet gemotiveerd ben om te gaan sporten kan ik in jouw ogen beter wieberen uit dit topic?

Ik heb zomaar het vermoeden dat jij niet erg gemotiveerd bent om 2
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gepenetreerd te krijgen, betekend dat dat je niet gemotiveerd bent en dus niet gaat afvallen en dus eigenlijk niets te zoeken hebt in dit topic? Net als deze gedemotiveerde sporter?

Of bekijk ik het nu helemaal verkeerd?

[ Bericht 6% gewijzigd door BubblegumBarbie op 03-08-2006 16:33:29 (Post gecensureerd) ]
  donderdag 3 augustus 2006 @ 16:28:56 #199
12913 GreatWhiteSilence
pi_40454407
Hou je het een beetje netjes BBB?
pi_40454647
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 16:28 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hou je het een beetje netjes BBB?
Mijn oprechte excuses en ik heb het gecensureerd.

Btw, ik hoop dat de BBB een typo is en niet dat je stiekem bedoeld, BubbleBumBarbie, want anders krijg ik een complex over mijn achterste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')