Laat ik nu juist de meeste centimeters zijn kwijt geraakt op mijn buik de afgelopen maand. Bij mij willen juist de benen heel moeilijk.quote:Belly fat seems to burn off a lot slower than the rest of the body, but the first place you put fat on is the last place that it will burn off.
Ik heb niet naar je profiel gaan zien maar als je van het mannelijk geslacht bent dan is het normaal dat je buikie wegsmelt.. mannen zetten altijd aan hun middel aan ... dus dat is het eerste vet dat dan weer zal verwijnen ..; zie je wel de theorie klopt ;-)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:49 schreef wkraaij het volgende:
[..]
Laat ik nu juist de meeste centimeters zijn kwijt geraakt op mijn buik de afgelopen maand. Bij mij willen juist de benen heel moeilijk.
Volgens mij verschilt het echt per persoon, waar je je vet kwijtraakt.
Andersom dus. Mannen krijgen éérst een buikje voor ze op andere plekken dik worden, dus is die buik ook het laatste wat er vanaf gaat.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:52 schreef AcidBurner het volgende:
Ik heb niet naar je profiel gaan zien maar als je van het mannelijk geslacht bent dan is het normaal dat je buikie wegsmelt.. mannen zetten altijd aan hun middel aan ... dus dat is het eerste vet dat dan weer zal verwijnen ..; zie je wel de theorie klopt ;-)
5 en dan ben ik gelukkig, denk ik..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:50 schreef AcidBurner het volgende:
@ BubblegumBarbie
hehehe... ik versta wat je wil zeggen ... 7kg niet slecht!!! volhouden zou ik zo zeggen ... hoeveel wil je er nog af?
Uhm ja, maar het is nog steeds wel een NL-forumquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:31 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
Each person's body has its own unique shape and fat distribution pattern. The places where the fat goes first are, unfortunately, where it comes off last. So the only way to lose that fat is by losing weight in general.
Dat is bij mij (denk ik) ook hetgeen wat het meeste geholpen heeft.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:49 schreef Uhmmie het volgende:
Nu fiets ik elke dag van/naar werk
Zegmaar max een half uur enkele reis.
dus ongeveer een uurtje per dag en niet op topsnelheid of iets dergelijks
En ik pas inmiddels niet meer in de broek die ik vlak voor kerst gekocht heb
Staat in mijn profiel, ik zeg het niet graag op een nederlands forum ;-) schrik van de flames maar ik ben Belg, ik woon sinds 4 jaar in Brussel :-)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:04 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Acid, uit welk land kom je?
Ik dacht al zoiets, betrapt! Maar verder oké, ben je zelf nog van plan af te vallen, of ben je gelukkig zo?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:05 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
Staat in mijn profiel, ik zeg het niet graag op een nederlands forum ;-) schrik van de flames maar ik ben Belg, ik woon sinds 4 jaar in Brussel :-)
dat is eigenlijk wel cool eh ... 10.000kcal per maand = 1.5 kg puur vet WEG! 7000kcal = 1kg vet maar dat wisten jullie zeker al :-) Ik zou ook wat meer moeten gaan fietsen want van dat zwemmen alleen krijg ik geen gespierde benen en dan zo een kas van een lichaam met van die ongetrainde beentjes eronder vind ik ook maar niks ;-)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is bij mij (denk ik) ook hetgeen wat het meeste geholpen heeft.
Ook wel logisch natuurlijk. Als je hetzelfde blijft eten, en ineens elke dag een uur fietst scheelt dat snel zo'n 500kcal per dag. Dat zijn er 2500 per (werk)week, 10000 per maand.
Als je daarvoor een beetje aankwam per maand val je nu ineens een kilo af.
hehehehe.. je had het gezien aan mijn manier van schrijven zeker ;-) lekker op zijn belgisch ... ik probeer me aan te passen maar het echte nederlandse taaltje dat kan ik nog niet schrijven..heb heel lang aan de nderlandse grens gewoond ... in de kempen ... maar omdat ik daar moeilijk werk vond in mijn sector ben ik maar naar brussel getrokken :-)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:08 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Ik dacht al zoiets, betrapt! Maar verder oké, ben je zelf nog van plan af te vallen, of ben je gelukkig zo?
Dat lijkt me best wel onzin. Met normaal hardlopen verbrand je ook vet, en meer dan met langzaam hardlopen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:23 schreef YPPY het volgende:
Als je eerst niet afviel en door het fietsen wel, kan het verschil zitten in je hartslag. Bij mijn hartslagmeter zit een hele uitleg. Als je traint op een lage hartslag (voor mij is dat steppen of heel langzaam hardlopen) verbrand je vooral vet. Train je op een hogere hartslag (normaal hardlopen), dan maak je vooral spier. Fietsen is ws op een langere hartslag als je dat rustig aan doet.
Nou stiekum.. wist ik dat natuurlijk nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:08 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
dat is eigenlijk wel cool eh ... 10.000kcal per maand = 1.5 kg puur vet WEG! 7000kcal = 1kg vet maar dat wisten jullie zeker al :-) Ik zou ook wat meer moeten gaan fietsen want van dat zwemmen alleen krijg ik geen gespierde benen en dan zo een kas van een lichaam met van die ongetrainde beentjes eronder vind ik ook maar niks ;-)
Je verbrand ook wel vet als je sneller loopt, maar voor mij was langzamer lopen optimaler. Vooral in de tijd dat ik echt vet wilde verbranden. Wat de optimale hartslag is wisselt per persoon natuurlijk. Hoe beter mijn conditie werd, hoe sneller ik kon lopen voor hij ging piepen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat lijkt me best wel onzin. Met normaal hardlopen verbrand je ook vet, en meer dan met langzaam hardlopen.
Ik heb het vet onderaan mijn buik hangen, en nu ik afval gat het er dus daar vanafquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:06 schreef YPPY het volgende:
[..]
Heb je daar uitleg bij? Ik heb altijd begrepen dat je wel extra spieren kunt kweken op een bepaalde plaats, maar dat het vet niet weggaat waar je het wilt. Anders wil ik wel de manier om het vet op m'n bovenbenen aan te pakken zonder liposuctie.
Dat klopt wel, maar dat is nog niet hetzelfde als "spier maken" wat ze schreef. Sterker nog, als je aan je eiwitten toe bent breek je alleen maar spieren áf.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:36 schreef AcidBurner het volgende:
Pinball ze heeft gelijk hoor ... als je traag sport ... dan brandt je veel meer vetcellen doe je aan snel tempo aan sport dan zal je lichaal niet kunnen overschakelen op vetverbranding ... want dat duurt te lang .. en de spier wil dierct energie en zal je dus vooral koolhydraten en als die op zjin eiwitten gaan verbranden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |