nee kloptquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Nopes.
Had ik toch al niet verwacht dat hij het zou zijn hoor, want ik zie jou nog niet echt in Haaksbergen rondstruinen
Ik weet het, maar het is ook meer dat ik merk dat ik spieren verlies (vooral rond m'n buik en heupen). Mijn kleren zitten anders.quote:Op zondag 30 juli 2006 09:57 schreef teigan het volgende:
Iksje0,8 kilo is niet zoveel, dan kun je ook zo weer kwijt zijn...
Wat dat betreft gaat het wel goed juist. Mijn ouders eten vanalles voor m'n neus, roomijs, drop, chocola, chips, maar het doet me niet zoveel. Alleen de chocola soms en ik heb twee kleine roze koekjes op. Maar van de vier zakken chips die ze deze week ophebben heb ik niets genomen.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:48 schreef teigan het volgende:
Nergens voor nodig, dat gestress....
Dat is niet goed voor de lijn..
En toch, als je zo druk bezig bent met die kids, verbrand je meer calorien dan je verwacht en zul je zien dat het met de ijsjes enzo wel meevaltquote:Op maandag 31 juli 2006 09:58 schreef Levitation het volgende:
Ik vind concerten in de ArenA echt gewoon jammer... de accoustiek is zo ongelofelijk slecht van dat stadion. Snap niet dat ze er überhaupt concerten geven. De wanden van het stadion weerkaatsen het geluid en de lage tonen rollen met een halve maat vertraging de tribunes weer af... geeft een ontzettend rommelig geluid.![]()
Hier gaat 't langzaam aan met het lijnen... afgelopen weekend mijn neefje (9), nichtje (5) en schoonzus te logeren gehad. Was erg gezellig, dagje zwembad, dagje recreatieplas en gisteren naar het openlucht museumpje hier in Eindhoven. Gelukkig zijn het super lieve kinderen die zich prima vermaken. Alleen was het wel ijsjes en pannenkoeken eten... niet zo gezond, maar wel ontzettend leuk met die kinderen!![]()
Oh man akelig... Nou ja hopen dat het nog smaakt! Toevallig heb ik net ook bloemkool met een beetje gesmolten kaas op, dat was best lekker.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:09 schreef Troel het volgende:
Kom ik vandaag thuis, staat de koelkast op een kier. Bovenste plank helemaal warm, dus gesmolten geraspte kaas en al gare bloemkool. Het lampje is een beetje warm geworden. Vandaag dus maar alles opeten
Dat is balen Troelquote:Op maandag 31 juli 2006 18:09 schreef Troel het volgende:
Kom ik vandaag thuis, staat de koelkast op een kier. Bovenste plank helemaal warm, dus gesmolten geraspte kaas en al gare bloemkool. Het lampje is een beetje warm geworden. Vandaag dus maar alles opeten
Ehhhhh. Probleem opgelost lijkt me? Groenten kopen en minder kopen.quote:
Maar maar... wij zijn zo'n "hip" stel dat gelooft in het verdelen van takenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ehhhhh. Probleem opgelost lijkt me? Groenten kopen en minder kopen.
Overigens heeft het geen zin iemand te gaan zitten pushen om gezonder te eten en te leven. Bij miij zou het zelfs averechts werken iig.
Nee, dank je, wij hebben hier ook een flinke portie gekregen. Weet niet of ik er blij mee moet zijn. Voor de natuur is het heel goed, maar ik vind er zelf niets aan.quote:
Zelf, helaas.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:34 schreef Iksje het volgende:
Alleen, hoe doe je dat als je verkeerd bent opgevoed?
Ik had laatst wel een weekend stekende hoofdpijn duizelig en zwakjes ik kon bijna niet gewoon op mijn benen staan. Heb me toen dat weekend ook ziek gemeld bij mij lag het vooral toen aan de hitte. Maar daar zou het nu bijna toch niet meer aan kunnen liggen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, dank je, wij hebben hier ook een flinke portie gekregen. Weet niet of ik er blij mee moet zijn. Voor de natuur is het heel goed, maar ik vind er zelf niets aan.![]()
Heb trouwens een vreemd griepje/ verkoudheid. Begon vrijdag (komt dus niet door de weersverandering)... hoofdpijn, keelpijn, oorpijn (heb ik zeker 10 jaar niet gehad!), duizelig, zwakjes, niezen en buikpijn maar da's zo'n beetje mijn beste vriend, laat me nooit in de steek. Zit wel op mijn werk, maar ben vandaag maar niet op de fiets gegaan... dat zou ik gewoon niet gehaald hebben.Zolang ik mezelf half stoned hou van de Ibuprofen gaat het redelijk, maar ik vrees dat sporten er wéér niet in zit. Balen, is het eindelijk niet meer zo heet, ben ik te ziek om te gaan sporten.
Hebben er meer mensen last van dit vreemde fenomeen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |