abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 juli 2006 @ 13:22:26 #201
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_40296185
hey allemaal... ik ben er ook nog steeds. Afvallen lukt de laatste maanden slecht. Kom ook niet echt aan, maar ook het afvallen lukt dus niet... komt mede doordat ik een flink stressvolle periode achter de rug had en best wel een emotie-eter ben.
Doordat het zo warm weer is, komt het sporten ook een beetje in een slop... dus om dit een beetje te compenseren maak ik nu elke dag 1 kamer in het huis van boven tot onder extreem schoon heb ik beweging en direct ook weer een lekker schoon huis.

dus geef ik bij deze mezelf een schop onder mijn kont; die laatste tien kg moeten er nog ff af!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 29 juli 2006 @ 13:26:00 #202
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40296246
De nieuwe broek in maat 42 die ik 2 weken geleden gekocht heb, zakt van mn kont af .

En als ik 'm aantrek met een riem, wordt het een plooibroek door alle rimpels die dan in de stof komen van het aansnoeren van de riem .

Ik ga maar zo ff kijken of ze 'm nog een maatje kleiner hebben .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_40296550
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 13:08 schreef Troel het volgende:

[..]

Nopes.
Had ik toch al niet verwacht dat hij het zou zijn hoor, want ik zie jou nog niet echt in Haaksbergen rondstruinen
nee klopt
  zaterdag 29 juli 2006 @ 13:50:32 #204
71384 Urnie
.... is een zij
pi_40296757
Afvallen lukt bij mij op het moment ook niet erg. Het blijft stabiel. Ligt gewoon aan het weer. De bedrijfsarts had gezegd dat een mens zichzelf niet meer moet wegen, zodra de temperatuur boven de 25 graden komt. Die hoge temperaturen doen gewoon gekke dingen met het menselijk lichaam.
Ik maak me er ook niet druk om, als het binnenkort wat frisser wordt, zal het wel weer beter gaan.
I wish I were you, so I can be friends with me...
  zaterdag 29 juli 2006 @ 20:26:01 #205
71384 Urnie
.... is een zij
pi_40305589
Zo, lekkere topickiller ben ik.
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_40305774
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 20:26 schreef Urnie het volgende:
Zo, lekkere topickiller ben ik.
idd
pi_40306846
ga ik weer ff ontopic...

Vanavond geBBQ'ed, ik had niet zoveel trek, dus heb het voor mijn doen netjes gehouden, ook met sausjes...
De weegdag komt steeds dichterbij, en ik begin hem wel te knijpen...

Ik heb vanmiddag iemand gesproken die mij al een tijdje niet meer gezien had, en die zei ook al dat ik flink afgevallen was de laatste tijd.... Dus er gebeurt wel wat, en dat zag ik ook wel op de vergelijkingsfoto's die ik gisteren heb gemaakt...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_40315498
Wat is het hier toch weer stil.....

Iedereen is opeens slank geworden en hoeft nooit meer te dieten??
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 30 juli 2006 @ 08:41:47 #209
35189 Troel
scherp en bot
pi_40315508
Ik denk dat het gewoon vroeg is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40315524
zo laat was het gisteravond ook niet toen ik postte...
pi_40315742
Ik ben terug!
Iksje Nederland
Wat een heerlijk land om op reis te gaan! We hebben gekampeerd (en door de hitte dus schandalig weinig versproducten gegeten) en gefietst en gezwommen. (Vooral in Friesland en op Terschelling)
Ik ben 0.8 kg aangekomen, hoewel ik hier altijd heel hard roep dat je op vakantie kan gaan zonder aan te komen Ach ja.
Ik hoop alleen dat het kouder wordt, ik stel lopen steeds maar uit omdat ik niet goed tegen de hitte kan.
Straks maar even door de afgelopen posts bladeren
  zondag 30 juli 2006 @ 09:55:06 #212
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_40315899
Ik ben gisteren teruggekomen van mijn werk "vakantie". Het was een zeer geslaagd bouwkamp want de sfeer in de groep was leuk waardoor het werk een stuk draaglijker werd.
Het was vooral dom graven maar met een lekker muziekje en een goed humeur waren de 3 weken zo voorbij, in de weekenden nog een boel van Moskou gezien en nog geslapen bij een aantal Amerikaanse studenten!
Qua eten moest ik me flink aanpassen en waar ik normaal dingen laat staan heb ik het nu wel op moeten eten. Doordat ik de hele dag bezig was een stuk minder tussendoortjes gegeten waardoor ik van 85.1 naar 81.4 ben gegaan nu zal ik eerst wel weer iets aankomen maar daarna weer lekker doorgaan
Bernie en ik zijn tof.
pi_40315911
mordradead dat heb je dan wel goed gedaan zeg! Als je dus de tussendoortjes hier ook een beetje aanpast, en in beweging blijft, dan gaat het vast verder ook wel goed...

Iksje0,8 kilo is niet zoveel, dan kun je ook zo weer kwijt zijn...
  zondag 30 juli 2006 @ 10:02:20 #214
79550 Ymke
your ghost
pi_40315939
Terug van vakantie en weer hard op weg naar mn begin gewicht
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_40316522
quote:
Op zondag 30 juli 2006 09:57 schreef teigan het volgende:
Iksje0,8 kilo is niet zoveel, dan kun je ook zo weer kwijt zijn...
Ik weet het, maar het is ook meer dat ik merk dat ik spieren verlies (vooral rond m'n buik en heupen). Mijn kleren zitten anders.
  zondag 30 juli 2006 @ 11:22:41 #216
35189 Troel
scherp en bot
pi_40316982
Vandaag voor de tweede keer naar die kerk geweest die dus eerst dicht was maar dus gewoon tijdelijk ergens anders zit, en het was weer super!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40317501
dit was toch ook een kerk die redelijk dicht bij jou in de buurt zat Troel?

Mooi dat je nu dan toch een kerk hebt gevonden waar jij je lekker voelt..
pi_40333001
Het blijft hier wel angstig stil vandaag zeg.....
pi_40333117
*zingt het Wilhelmus*

zo beter?

Tja, ik heb niet zo veel te vertellen. Ik heb na een weekje rust voor m'n enkel weer BP & BB gedaan en het was loodzwaar na al die rust (want voor m'n enkel al twee keer keelontsteking gehad dus was al meer dan een maand niet netjes twee keer per week geweest). Vanaf september ga ik er RPM bij doen en ik hoop dat ik zsm weer Combat kan doen, maar dat durf ik nu echt even niet aan, zeker niet agz ik gisteren op m'n werk m'n enkel dus ook nog eens goed verdraaid heb. Nou ja, niet goed dus, het deed echt *** zeer.

En heb dus dinsdag op de tijd van Combat ook een bespreking met een docent over een opdracht, en hij mailde het cijfer niet dus ik maak me zorgen. In ieder geval kan ik niet met mijn stomme kop besluiten toch naar combat te gaan.
Sanity is (not) statistical
pi_40333272
wat is RPM eigenlijk????

Docenten zijn altijd vaag en vervelend, hopelijk is het gewoon klaar, en anders moet je misschien nog wat verbeteren en is het dan klaar..

Ik heb verder ook weinig te vertellen hoor.. Ik heb vandaag een dagje rustig aan gedaan... Vriendje heeft eindelijk een weekje vrij, dus komende week wordt leuke dingen doen!
  zondag 30 juli 2006 @ 21:22:31 #221
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_40333434
RPM is dat niet hetzelfde als spinnen? Ik ga met een vriend "Pro Cycling" doen wat een mix is tussen al dat soort dingen
Bernie en ik zijn tof.
pi_40333464
RPM is een soort van spinning, maar dan van Les Mills.
Ja, ik weet het met die opdracht, maar ja... Voor de vorige had ik al een zes bij hem. Ik heb in vijf jaar nog nooit zulke lage cijfers gehaald als bij hem, hij mag mij niet en dat is wederzijds, tot op het punt dat ie vroeg waarom ik überhaupt die studierichting doe, toen we van mening verschilden over een theoretisch vraagstuk... Dus daarom maak ik me er toch wel druk over, want ik wil ook helemaal niet alles hoeven aanpassen omdat hij het zo wil en ik moet ook m'n scriptie bij die vent doen... =/ Dus ik zit nu al echt sinds ik dat mailtje las te stressen, gelukkig is die afspraak dinsdagmiddag al. Nou ja, hij gaf praktisch alle vakken dit jaar en die heb ik ook overleefd, dus dit moet ook nog lukken toch? *oefent positief denken*
pi_40333519
Vervelend dat het niet klikt dan zeg....
Ik vind trouwens wel dat hij persoonlijke dingen buiten beschouwing moet laten, hoe lastig dat ook is...

Maarja, je hoeft dus niet te lang te wachten..
pi_40333556
Ja, maar ik ga dus nog even stressen nu. *rent het topic uit* *stressstressstress*
pi_40334231
Nergens voor nodig, dat gestress....
Dat is niet goed voor de lijn..
pi_40344237
Zo weer een leuk, maar druk en super gezellig weekend voorbij.
En vanmiddag gaan mijn vader en ik om drie uur de auto in, richting Amsterdam Arena. The Rolling Stones (cadeautje van mij aan hem van kerst 2005). We zullen eens zien wat het wordt. Mijn vader is er helemaal wild van, en dat vind ik al leuk om te zien. We zullen best een leuke dag krijgen hoop ik
  maandag 31 juli 2006 @ 09:58:31 #227
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_40344482
Ik vind concerten in de ArenA echt gewoon jammer... de accoustiek is zo ongelofelijk slecht van dat stadion. Snap niet dat ze er überhaupt concerten geven. De wanden van het stadion weerkaatsen het geluid en de lage tonen rollen met een halve maat vertraging de tribunes weer af... geeft een ontzettend rommelig geluid.

Hier gaat 't langzaam aan met het lijnen... afgelopen weekend mijn neefje (9), nichtje (5) en schoonzus te logeren gehad. Was erg gezellig, dagje zwembad, dagje recreatieplas en gisteren naar het openlucht museumpje hier in Eindhoven. Gelukkig zijn het super lieve kinderen die zich prima vermaken. Alleen was het wel ijsjes en pannenkoeken eten... niet zo gezond, maar wel ontzettend leuk met die kinderen!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_40344737
quote:
Op zondag 30 juli 2006 21:48 schreef teigan het volgende:
Nergens voor nodig, dat gestress....
Dat is niet goed voor de lijn..
Wat dat betreft gaat het wel goed juist. Mijn ouders eten vanalles voor m'n neus, roomijs, drop, chocola, chips, maar het doet me niet zoveel. Alleen de chocola soms en ik heb twee kleine roze koekjes op. Maar van de vier zakken chips die ze deze week ophebben heb ik niets genomen.
  maandag 31 juli 2006 @ 10:15:52 #229
35189 Troel
scherp en bot
pi_40344852
quote:
Op maandag 31 juli 2006 09:58 schreef Levitation het volgende:
Ik vind concerten in de ArenA echt gewoon jammer... de accoustiek is zo ongelofelijk slecht van dat stadion. Snap niet dat ze er überhaupt concerten geven. De wanden van het stadion weerkaatsen het geluid en de lage tonen rollen met een halve maat vertraging de tribunes weer af... geeft een ontzettend rommelig geluid.

Hier gaat 't langzaam aan met het lijnen... afgelopen weekend mijn neefje (9), nichtje (5) en schoonzus te logeren gehad. Was erg gezellig, dagje zwembad, dagje recreatieplas en gisteren naar het openlucht museumpje hier in Eindhoven. Gelukkig zijn het super lieve kinderen die zich prima vermaken. Alleen was het wel ijsjes en pannenkoeken eten... niet zo gezond, maar wel ontzettend leuk met die kinderen!
En toch, als je zo druk bezig bent met die kids, verbrand je meer calorien dan je verwacht en zul je zien dat het met de ijsjes enzo wel meevalt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar maandag 31 juli 2006 @ 16:49:13 #230
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40356320
neus weer even om de hoek steekt... twee bbq's en een keer gourmetten dit weekend (omdat het te hard regende om te bbq-en) Pfff...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 31 juli 2006 @ 18:09:41 #231
35189 Troel
scherp en bot
pi_40358291
Kom ik vandaag thuis, staat de koelkast op een kier. Bovenste plank helemaal warm, dus gesmolten geraspte kaas en al gare bloemkool. Het lampje is een beetje warm geworden. Vandaag dus maar alles opeten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40359042
quote:
Op maandag 31 juli 2006 18:09 schreef Troel het volgende:
Kom ik vandaag thuis, staat de koelkast op een kier. Bovenste plank helemaal warm, dus gesmolten geraspte kaas en al gare bloemkool. Het lampje is een beetje warm geworden. Vandaag dus maar alles opeten
Oh man akelig... Nou ja hopen dat het nog smaakt! Toevallig heb ik net ook bloemkool met een beetje gesmolten kaas op, dat was best lekker.
  maandag 31 juli 2006 @ 18:40:44 #233
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40359081
quote:
Op maandag 31 juli 2006 18:09 schreef Troel het volgende:
Dat is balen Troel . Moet je nou veel opeten / wegdoen?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 31 juli 2006 @ 19:46:21 #234
35189 Troel
scherp en bot
pi_40361205
Nou, ik heb het vlees dus maar allemaal opgebakken en ik heb een aantal dingen kunnen weggooien.
Warme appelmoes is best lekker, maar dan alleen als je het zelf gemaakt hebt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40376373
Ik mocht vanmorgen weer wegen, en er was 1,2 kg af sinds 1 juli...

Ergens een beetje een tegenvaller, maar ik ben nu wel 10,2 kg kwijt, en dat is ook wel een leuk getalletje!
pi_40377145
Da's toch mooi teigan! Bovendien skate je toch veel, ik kan me niet voorstellen dat je daar niet gespierder van wordt...

Ik wil trouwens tips om mijn vriendje te heropvoeden... Hij is een schat, maar hij heeft totaal geen eetopvoeding gekregen van thuis. Alles werd in veel te grote hoeveelheden gemaakt, vaak vettig en in de koelkast was altijd wel pudding enzo te vinden. Zijn moeder is een absolute emo-eetster, echt verschrikkelijk. Vriendlief heeft dus geleerd dat als je je niet goed voelt, als je je wel goed voelt, als je kwaad bent of nerveus of als je je verveelt of ... dat je dan gaat eten. (snoep of koelkast)
Als zijn moeder (weer eens) op dieet ging, haalde ze extra veel in huis, want 'de rest van het huis moet toch niet gestraft worden omdat ik op mijn eten let?'.
Gisteren hadden we dus ruzie in de supermarkt omdat ik altijd het eten moet kiezen. Ik wilde rijst omdat ik geen zin had in aardappelen schillen en we kort geleden pasta hebben gegeten. Dus vraag ik: wat kan je bij rijst maken? Antwoord: bij rijst eet je toch geen groenten, ik haal wel een pot zoetzure saus!
Toen werd ik dus boos, omdat ik weet dat hij regelmatig zit met zijn overgewicht (+- 100kg bij 1m84). En zo gaat het hem niet lukken, hij moet alleen zelf de klik maken, dat besef ik zelf ook wel. Alleen, hoe doe je dat als je verkeerd bent opgevoed?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 09:39:04 #237
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_40377234
Misschien helpt het als je hem eens wat laat lezen op de site van het voedingscentrum? Over wat normale hoeveelheden en normale maaltijden zijn en wat een man op een dag binnen zou moeten/mogen krijgen?
pi_40377283
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 09:34 schreef Iksje het volgende:

omdat ik altijd het eten moet kiezen.
Ehhhhh. Probleem opgelost lijkt me? Groenten kopen en minder kopen.

Overigens heeft het geen zin iemand te gaan zitten pushen om gezonder te eten en te leven. Bij miij zou het zelfs averechts werken iig.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_40377297
Kijk ook eens of je informatie kan vinden over dat emotie eten, en dat laten lezen aan hem... Er is vast genoeg over te vinden...

En kook anders gewoon eens rijst met groenten en dingen, dan kan hij ook zien dat dat ook lekker is...
pi_40377954
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 09:41 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ehhhhh. Probleem opgelost lijkt me? Groenten kopen en minder kopen.

Overigens heeft het geen zin iemand te gaan zitten pushen om gezonder te eten en te leven. Bij miij zou het zelfs averechts werken iig.
Maar maar... wij zijn zo'n "hip" stel dat gelooft in het verdelen van taken
Dus we gaan om beurten naar de winkel. Die bestaat uit twee verdiepingen: de versafdeling (groenten, fruit, vlees, blik, rijst ed) en de afdeling boven met brood, chips, drank, koeken, diepvries en wasproducten.
Ik shop het vaakst beneden, mijn vriend eerder boven. Hij brengt dus zelf zijn 'slechte' eten mee, zoals ontbijtkoekjes (nee, geen peperkoek, die van Lu) en pizza.
Ik wil hem niet pushen, absoluut niet, het kan wel lijken of we vaak ruzie hebben over eten maar dat is dus echt niet zo. Als ik hem informatie zou geven over emo-eten dan zou dat zeker pusherig overkomen, en informatie over gezond eten zegt hem niet zo veel. (ik heb hem al eens enthousiast een foldertje in handen gegeven, lang geleden)
Maar hij is ongelukkig met zichzelf, voelt zich niet optimaal en daar voel ik me ook niet goed bij.
Hij zit vast in een automatisme, in een soort fatalisme ook 'ik ben al lang zo dik'- van in z'n kindertijd.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:23:00 #241
35189 Troel
scherp en bot
pi_40378266
Gewoon zorgen dat als jij boodschappen doet dat je dan zoveel haalt dat je pas weer hoeft als het jouw beurt is. En inderdaad, gewoon de gezonde dingen kopen. Of laat hem voor de gein eens de hele week patat eten en zet hem dan op de weegschaal. Of zorg dat er in ieder geval voor jou gezond eten is in de hoop da thij het overneemt?>
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:52:48 #242
35189 Troel
scherp en bot
pi_40382246

Iemand nog wat regen nodig?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40382543
Nee hoor. Hier is ook genoeg.
En ik wilde nog wel even na de stad gaan fietsen.
Heb nog wat dingentjes nodig (nieuw ondergoed voor vriendje lief, door het afvallen zijn de onderbroeken te groot )
pi_40382578
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:52 schreef Troel het volgende:
[afbeelding]

Iemand nog wat regen nodig?
Nee, dank je, wij hebben hier ook een flinke portie gekregen. Weet niet of ik er blij mee moet zijn. Voor de natuur is het heel goed, maar ik vind er zelf niets aan.

Heb trouwens een vreemd griepje/ verkoudheid. Begon vrijdag (komt dus niet door de weersverandering)... hoofdpijn, keelpijn, oorpijn (heb ik zeker 10 jaar niet gehad!), duizelig, zwakjes, niezen en buikpijn maar da's zo'n beetje mijn beste vriend, laat me nooit in de steek. Zit wel op mijn werk, maar ben vandaag maar niet op de fiets gegaan... dat zou ik gewoon niet gehaald hebben. Zolang ik mezelf half stoned hou van de Ibuprofen gaat het redelijk, maar ik vrees dat sporten er wéér niet in zit. Balen, is het eindelijk niet meer zo heet, ben ik te ziek om te gaan sporten. Hebben er meer mensen last van dit vreemde fenomeen?
***Levi was here***
  † In Memoriam † dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:15:31 #245
43556 miss_dynastie
pi_40382996
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 09:34 schreef Iksje het volgende:
Alleen, hoe doe je dat als je verkeerd bent opgevoed?
Zelf, helaas.
Je kan hem ondersteunen door gezond te koken en niet teveel ongezonde dingen in huis te halen, maar ik kan me voorstellen dat zo'n discussie in de supermarkt averechts werkt.
pi_40383478
lijkt me best lastig Iksje...

Bij ons was het omgekeerd, ik was de emotieeter, en vriendje degene die wel gezond wilde eten...
Dat heeft voor een hoop conflicten gezorgd toen, en nu is het eerder omgekeerd...

Vriendje heeft een week vakantie, en er wordt weer vanalles binnengesleept aan toetjes, chips en dergelijke.... Gelukkig dat ik er nu wel vanaf weet te blijven..
pi_40384134
Ook hier zitten mensen met een goed hart, hoort hier niet thuis, maar heb er alles voor over.
Steun de dierenasiels in Nederland.
pi_40388479
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:02 schreef Levitation het volgende:

[..]

Nee, dank je, wij hebben hier ook een flinke portie gekregen. Weet niet of ik er blij mee moet zijn. Voor de natuur is het heel goed, maar ik vind er zelf niets aan.

Heb trouwens een vreemd griepje/ verkoudheid. Begon vrijdag (komt dus niet door de weersverandering)... hoofdpijn, keelpijn, oorpijn (heb ik zeker 10 jaar niet gehad!), duizelig, zwakjes, niezen en buikpijn maar da's zo'n beetje mijn beste vriend, laat me nooit in de steek. Zit wel op mijn werk, maar ben vandaag maar niet op de fiets gegaan... dat zou ik gewoon niet gehaald hebben. Zolang ik mezelf half stoned hou van de Ibuprofen gaat het redelijk, maar ik vrees dat sporten er wéér niet in zit. Balen, is het eindelijk niet meer zo heet, ben ik te ziek om te gaan sporten. Hebben er meer mensen last van dit vreemde fenomeen?
Ik had laatst wel een weekend stekende hoofdpijn duizelig en zwakjes ik kon bijna niet gewoon op mijn benen staan. Heb me toen dat weekend ook ziek gemeld bij mij lag het vooral toen aan de hitte. Maar daar zou het nu bijna toch niet meer aan kunnen liggen.
iig beterschap
pi_40388494
O ja ik ga vrijdag uiteten met die jongen
Naar de griek
pi_40416190
Goed nieuws:
Wetenschap dichterbij vaccin tegen overgewicht

Hopelijk wordt het ook echt iets.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')