idd leukquote:Op maandag 31 juli 2006 16:57 schreef Litso het volgende:
2 Unlimited - No Limit
die heb ik toevallig al, die is net zoals "dj jurgen - better of alone" geweldigquote:Op maandag 31 juli 2006 17:03 schreef RobKel het volgende:
scoop - drop it
nee idd haha das toch nog maar een jaar of 2quote:Op maandag 31 juli 2006 17:05 schreef Doe_De_Kameel het volgende:
Mai La Hi - Ozone, ofzoiets.. of is dat nog niet oud genoeg?
Ik heb die single nog met 5 verschillende versies ofzo.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:57 schreef Litso het volgende:
2 Unlimited - No Limit
Basement Jaxx, "where's your head at".quote:Op maandag 31 juli 2006 17:10 schreef ryangozer het volgende:
ik zoek nog t nummer met al die aapjes met mannengezichtjes erop ofzo, hele rare clip speelt zich volgens mij af in een labaratorium, weet iemand hoe die heet?
edit verduidelijking: in de clip zie je dus aapjes met mensen gezichten in een labaratorium ongeveer, iemand een idee?
quote:Op maandag 31 juli 2006 17:11 schreef El_Rolando het volgende:
Lou Bega - Mambo no. 5
quote:Op maandag 31 juli 2006 17:02 schreef cerror het volgende:
Peaches van The Presidents of the USA.
Guano Apes?quote:Op maandag 31 juli 2006 17:10 schreef ryangozer het volgende:
ik zoek nog t nummer met al die aapjes met mannengezichtjes erop ofzo, hele rare clip speelt zich volgens mij af in een labaratorium, weet iemand hoe die heet?
edit verduidelijking: in de clip zie je dus aapjes met mensen gezichten in een labaratorium ongeveer, iemand een idee?
Sorry had er overheen gelezenquote:Op maandag 31 juli 2006 17:48 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Neeheeeee, Basement Jaxx, "Where's your head at"...
New On Kids The Block ?quote:Op maandag 31 juli 2006 17:48 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb nu NOKTB aanstaan ... maar das denk van ver voor jullie tijd![]()
![]()
* Mee -quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:48 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb nu NOKTB aanstaan ... maar das denk van ver voor jullie tijd![]()
![]()
Nogal ja.quote:
Die bassline.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:07 schreef Dont_Panic het volgende:
Ini Kamoze - Here comes the hotstepper
quote:Op maandag 31 juli 2006 18:01 schreef seto het volgende:
Peter Andre - Mysterious Girl
ik heb door dit topic net ff Strawberry Switchblade gedownload...echt zo'n vergeten nr wat je ook echt nooit meer hoort.... ja dus;-)... en alle nrs die ik genoemd heb , heb ik ook daadwerkelijk in mediaplayer staanquote:Op maandag 31 juli 2006 18:02 schreef ryangozer het volgende:
ik vraag me af of er mensen zijn die nu echt al deze nummers downloaden![]()
ik kan het je nog ernstiger vertellen, soms als zusje en ik ons vervelen doen we wie de meest foute nummers kan downloaden...zodoende heb ik iets van 10 nrs van Bonnie StClaire in mijn mediaplayerquote:
tip: marvin gaye is ook heel foutquote:Op maandag 31 juli 2006 18:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik kan het je nog ernstiger vertellen, soms als zusje en ik ons vervelen doen we wie de meest foute nummers kan downloaden...zodoende heb ik iets van 10 nrs van Bonnie StClaire in mijn mediaplayer![]()
egwelquote:
gooie nummersquote:Op maandag 31 juli 2006 17:07 schreef Dont_Panic het volgende:
Tone Loc - Wild Thing![]()
oldskool hiphop y'all![]()
of Ca Plane Pour Moiquote:Op maandag 31 juli 2006 18:12 schreef Bosbeetle het volgende:
leila K - open sesame
quote:
Dat anti drugs nummer van hemquote:Op maandag 31 juli 2006 18:19 schreef PsyCha het volgende:
[..]
hij had wel een wereldhit!![]()
Paola E Chiara - Vamos A Bailar.![]()
quote:We don't want no coke, no heroin
No hash-hash, no amphetamin
Cocaine will do you no good
Ecstacy, hash, no mush
Cocain will blow your brain
And ecstasy
Will mash your life!
Cocain will blow your brain
And ecstasy
Will mash your life!
ik heb 'm van Cindy Lauperquote:Op maandag 31 juli 2006 18:17 schreef ryangozer het volgende:
I touch myself (weet de zangeres niet) vreselijk nummer...
die is geweldig, maar volgens mij was die van iemand anders toch??quote:
nopequote:Op maandag 31 juli 2006 18:24 schreef ryangozer het volgende:
[..]
die is geweldig, maar volgens mij was die van iemand anders toch??
Nope, is idd van Europequote:Op maandag 31 juli 2006 18:24 schreef ryangozer het volgende:
[..]
die is geweldig, maar volgens mij was die van iemand anders toch??
RIP.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:27 schreef johnplayer het volgende:
Scatman john
quote:Op maandag 31 juli 2006 18:01 schreef SeaOfLove het volgende:
Human Resource - Dominator
GP blijft voor mij persoonlijk met stip de nr. 1 !quote:Op maandag 31 juli 2006 18:27 schreef heiden6 het volgende:
Coolio - 1, 2, 3, 4
Nostalgie!!quote:Op maandag 31 juli 2006 18:29 schreef Gitanki het volgende:
Interactive - Dildo
En RTS - Poing
(houseparty cd)
Die was idd kicks !!quote:Op maandag 31 juli 2006 17:11 schreef El_Rolando het volgende:
Lou Bega - Mambo no. 5
maikuuul is aanwezigquote:
Ook zo'n plaatje die ik nu toevallig op heb staan: Hatiras - Spaced invadersquote:Op maandag 31 juli 2006 18:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nostalgie!!
Ging je blowen en dan de hele tijd poing-poing-poing-poing-poing-poing-poing-poing-poing-poing opzetten.
Krampen van het lachen![]()
Is die gast tandarts?quote:Op maandag 31 juli 2006 18:30 schreef -skippybal- het volgende:
Dr. Alban - It's My Life
Dikke gangsta-nigga van de stratuh die tandarts was![]()
[afbeelding]
Dan heb ik liever de parodie van Weird Al.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:31 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
GP blijft voor mij persoonlijk met stip de nr. 1 !
Jazeker!quote:
Bronquote:Dr. Alban (26 augustus 1957), echte naam Alban Nwapa, is een Nigeriaanse rapper, die aan het begin van de jaren '90 van de 20e eeuw enkele grote hits scoorde.
In de jaren '80 vertrok Dr. Alban op 23-jarige leeftijd naar Zweden om tandheelkunde te studeren. In 1990 studeerde hij af en werd hij tandarts. In datzelfde jaar bracht hij zijn eerste single uit, Hello Africa. Zijn grootste hit scoort hij in 1992 met de single It's my life, dat in veel landen (waaronder Nederland) de nummer 1-positie haalt.
Dit zijn bijna allemaal nummers van nog geen 3, 4 jaar oud man. Ik denk dat TS meer doelt op nummers van de vorige eeuw.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:38 schreef mstx het volgende:
hele lijst
abba TEENS dan welquote:
Fairground.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:43 schreef Maikuuul het volgende:
Dat ene liedje van Simply red - en dan i die achtbaan
Da goodmen - Give it upquote:Op maandag 31 juli 2006 18:43 schreef Maikuuul het volgende:
Dat ene liedje van Simply red - en dan i die achtbaan
bedoel je die van de Dandy Warhols ?quote:Op maandag 31 juli 2006 18:29 schreef ryangozer het volgende:
bohemian likes you
Daar vond ik dus nix aan...maar de laatste paar jaar dus wel en voor het wat hardere werk : Rotterdam Terror Corps e.d. = nostalgie = zie mezelf zoweer in Parkzichtquote:
ooh jij was daar ook?!?!?quote:Op maandag 31 juli 2006 18:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Daar vond ik dus nix aan...maar de laatste paar jaar dus wel en voor het wat hardere werk : Rotterdam Terror Corps e.d. = nostalgie = zie mezelf zoweer in Parkzicht(tjeeeess dat is gewoon fucking 14 jaar geleden ofzo
)
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
uhuh... maar jij denk ik toen niet aangezien je toen pas een jaar of 12/13 was![]()
Parkzicht bestaat al een aantal jaar niet meer hoor. Alleen nog restaurant Parkzicht, bedoel je die niet?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
ik ben der wel eens geweest heur maar wanneer dat was......
neuh, toen ik 14 was ben ik ook wel eens naar hellraiser geweest dussuhquote:Op maandag 31 juli 2006 19:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Parkzicht bestaat al een aantal jaar niet meer hoor. Alleen nog restaurant Parkzicht, bedoel je die niet?
Parkzicht heeft al 1-2 jaar (geloof ik) laatste zaterdag van de maand Desire2Dance...(heb een hele tijd contact gehad met 1 van de DJ's)quote:Op maandag 31 juli 2006 19:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Parkzicht bestaat al een aantal jaar niet meer hoor. Alleen nog restaurant Parkzicht, bedoel je die niet?
DAMN, die was echt vetquote:
stuur es als je wilquote:Op maandag 31 juli 2006 19:52 schreef SeaOfLove het volgende:
The Breeders - Cannonball (en dan keihard)
Ik was er toen heel vaak met mn vriendinnen.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Parkzicht heeft al 1-2 jaar (geloof ik) laatste zaterdag van de maand Desire2Dance...(heb een hele tijd contact gehad met 1 van de DJ's)
Voor de rest was het dus duidelijk dat ik de Parkzicht van vroeger bedoelde 14 jaar geleden ofzo... en toen was PeZu nog maar een jaar of 13 ofzo, dus lijkt me sterk dat hij daar toen ook was.
in de wcquote:Op maandag 31 juli 2006 20:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik was er toen heel vaak met mn vriendinnen.in de wc
![]()
hee hippiequote:Op maandag 31 juli 2006 20:41 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Shit, ik ben geloof ik echt oud....![]()
Neil Young- Keep on rockin in the freeworld (eigenlijk alles van N.Y
C,S,N &Y - Almost lost my hair (idem
Janis Joplin- Ball and chain (idem
Anyone?? Nee zeker he....?
Neil Young.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:41 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Neil young - Down by the river enne cinnamon girl!quote:Op maandag 31 juli 2006 20:41 schreef Haviksvrouwe het volgende:
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:42 schreef Dont_Panic het volgende:
[..]
Neil young - Down by the river enne cinnamon girl!![]()
was je al niet hoor... ik heb ook aardig wat Neil Young, Lou Reed, Steely Dan, Pink floyd, Steve Miller, Rolling Stones, Spencer Davis Group etc.etc.etc.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:51 schreef Haviksvrouwe het volgende:
[..]
Yippie! k'ben niet langer alleen!
![]()
Maarreh, hoe weet je dat? je bent helemaal niet oud?
en vergeet de mooie chansons niet.......quote:Op maandag 31 juli 2006 22:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
was je al niet hoor... ik heb ook aardig wat Neil Young, Lou Reed, Steely Dan, Pink floyd, Steve Miller, Rolling Stones, Spencer Davis Group etc.etc.etc.
En dan niet te vergeten Leonard Cohen,The Doors, Marianne Faithfull, Janis Joplin....en ga zo maar door![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 22:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
was je al niet hoor... ik heb ook aardig wat Neil Young, Lou Reed, Steely Dan, Pink floyd, Steve Miller, Rolling Stones, Spencer Davis Group etc.etc.etc.
En dan niet te vergeten Leonard Cohen,The Doors, Marianne Faithfull, Janis Joplin....en ga zo maar door![]()
Toppie! Dat nummer kende ik wel, maar de titel niet... tof nummerquote:Op maandag 31 juli 2006 17:07 schreef Dont_Panic het volgende:
Can I kick it.... heb ik nog vinyl vanquote:Op maandag 31 juli 2006 22:40 schreef vigier het volgende:
[..]
Tribe called quest - Left my wallet in El Segundo
dit maakte wij ervan..quote:Op maandag 31 juli 2006 23:18 schreef Sai het volgende:
[afbeelding]
I am not your Cashewnoten
Me and Romeo have never been friends
Can't you see how much I really love ya
I'm gonna say it to you time and time again
Oh Cashewnoten
Cashewnoten
de outhere brothersquote:Op maandag 31 juli 2006 23:28 schreef _Boo_ het volgende:
Outhere brothers - Don't stop (Wiggle, Wiggle)
Snow - Informer![]()
Kris Kross - Jump![]()
Vaders en ex schoonmama's die er helemaal van weg zijn.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:51 schreef Haviksvrouwe het volgende:
[..]
Yippie! k'ben niet langer alleen!
![]()
Maarreh, hoe weet je dat? je bent helemaal niet oud?
Men das inderdaad een tof nummertjequote:Op maandag 31 juli 2006 17:04 schreef ryangozer het volgende:
[..]
die heb ik toevallig al, die is net zoals "dj jurgen - better of alone" geweldig![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 22:05 schreef -tK- het volgende:
RMB - Spring
ik vind de zanger van CrazyTown in het clipje van Paul Oakenfold - Starry eyed surprise helemaalquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:51 schreef derobin het volgende:
Jullie vergeten allemaal de echte oudjes... The Beatlesof iets minder oud maar toch oud.. meatloaf, grease nummers, guns & roses
En een leuke die ik laatst terug hoorde: Butterfly van Crazytown
Die ja!!!! Merci!!!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:55 schreef Dont_Panic het volgende:
Weapon of choice
Haha die is de shit!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:09 schreef Everett het volgende:
OMC - How bizarre
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:01 schreef Crack_david het volgende:
en natuurlijk is er in de jaren 90 veel goede rock uitgebracht..
de alice in chains, nirvana, soundgarden, skunk anansie, greenday, rage against the machine enz enz enz
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:18 schreef Sai het volgende:
[afbeelding]
I am not your Casanova
Me and Romeo have never been friends
Can't you see how much I really love ya
I'm gonna say it to you time and time again
------------------------------------------------------------
Oh Casanova
Casanova
Dit nummer owned nog steeds keihard. Één van mijn all-time-favorites!quote:
Pras ft. ODB & Myaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:10 schreef Maikuuul het volgende:
Ghetto superstar
Weet ik veel wie dat zingt maar die was vanmorgen nog @ tv
ja ook die!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:08 schreef SeaOfLove het volgende:
mark oh - tears don't lie
Nr van doop draaide ik altijd als ik me sip voelde...werd ik gelijk weer vrolijk van;-)quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:04 schreef McNasty het volgende:
Mo-do - Eins, Zwei, Polizei
Doop - Doop
Captain Jack![]()
zeker weten!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:59 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dit nummer owned nog steeds keihard. Één van mijn all-time-favorites!
was dat niet huckleberry jam?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nr van doop draaide ik altijd als ik me sip voelde...werd ik gelijk weer vrolijk van;-)
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:10 schreef Crack_david het volgende:
[..]
was dat niet huckleberry jam?
Ja hoor.. plaat is misschien 2 jaar oud. Leuk verder, maar past niet echt in dit topic. Noem dan eerdere hardstyle zoals Thomas Trouble - Echoes ofzo.quote:
dano - Big Boys Don't Cryquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:12 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Ja hoor.. plaat is misschien 2 jaar oud. Leuk verder, maar past niet echt in dit topic. Noem dan eerdere hardstyle zoals Thomas Trouble - Echoes ofzo.
*kuch* spam*kuch*quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:23 schreef Janssen het volgende:
Ik ben aan het uitzenden en heb nogal wat oude nummertjes...
Als je ze aanvraag op www.geefdoor.nl/request dan hoor je ze op www.geefdoor.nl/radio
gelijk gedaanquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:23 schreef Janssen het volgende:
Ik ben aan het uitzenden en heb nogal wat oude nummertjes...
Als je ze aanvraag op www.geefdoor.nl/request dan hoor je ze op www.geefdoor.nl/radio
nope dat is weer een ander nummerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:10 schreef Crack_david het volgende:
[..]
was dat niet huckleberry jam?
uhuh 1 van mijn favo nummers!!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:02 schreef SeaOfLove het volgende:
Heb nu René et Gaston - Vallee de Larmes opstaan.....helemaaaaal geweldig, nr. hoorde ik voor het eerst in de IT een jaar of 12 geleden![]()
hoe heet die ook alweer? ik wil mquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:09 schreef Niwa het volgende:
I'm blue, dabedidabida.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:01 schreef S-Two het volgende:
Cosmic Gate - Exploration of Space
gelijk even paar nrs van gedownload...zijn van die formatie's die je niet echt bijblijven hequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:49 schreef WanEnOonlie het volgende:
Dat ik Urban Cookie Collective nog niet voorbij heb zien komen !
Babylon Zoo - Spacemanquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:06 schreef deniz het volgende:
er is zon nummer en in het refrein hoor je:
IM IN SPACE NOW
met een gek stemmetje,
iemand?
Als je naar MUZ was gegaan had je gezien dat er al 999 topics hierover zijn geweestquote:Op donderdag 7 december 2006 10:50 schreef Betaserc het volgende:
Als dit topic in MUZ had gestaan waren er waarschijnlijk wél goeie nummers van wat jaartjes geleden uitgekomen.
omg, heerlijk!quote:Op donderdag 7 december 2006 10:19 schreef eQuaL het volgende:
Hmmz,
ATB (Don't stop & Till i come)
Driftwood - Anything Goes
Stardust - Music sounds better with you
4 Strings - Diving
Barthezz - On the move
Mooi, kan deze dicht, levert toch alleen baggernummers op.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:51 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Als je naar MUZ was gegaan had je gezien dat er al 999 topics hierover zijn geweest![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |