ooh jij was daar ook?!?!?quote:Op maandag 31 juli 2006 18:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Daar vond ik dus nix aan...maar de laatste paar jaar dus wel en voor het wat hardere werk : Rotterdam Terror Corps e.d. = nostalgie = zie mezelf zoweer in Parkzicht(tjeeeess dat is gewoon fucking 14 jaar geleden ofzo
)
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
uhuh... maar jij denk ik toen niet aangezien je toen pas een jaar of 12/13 was![]()
Parkzicht bestaat al een aantal jaar niet meer hoor. Alleen nog restaurant Parkzicht, bedoel je die niet?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
ik ben der wel eens geweest heur maar wanneer dat was......
neuh, toen ik 14 was ben ik ook wel eens naar hellraiser geweest dussuhquote:Op maandag 31 juli 2006 19:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Parkzicht bestaat al een aantal jaar niet meer hoor. Alleen nog restaurant Parkzicht, bedoel je die niet?
Parkzicht heeft al 1-2 jaar (geloof ik) laatste zaterdag van de maand Desire2Dance...(heb een hele tijd contact gehad met 1 van de DJ's)quote:Op maandag 31 juli 2006 19:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Parkzicht bestaat al een aantal jaar niet meer hoor. Alleen nog restaurant Parkzicht, bedoel je die niet?
DAMN, die was echt vetquote:
stuur es als je wilquote:Op maandag 31 juli 2006 19:52 schreef SeaOfLove het volgende:
The Breeders - Cannonball (en dan keihard)
Ik was er toen heel vaak met mn vriendinnen.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Parkzicht heeft al 1-2 jaar (geloof ik) laatste zaterdag van de maand Desire2Dance...(heb een hele tijd contact gehad met 1 van de DJ's)
Voor de rest was het dus duidelijk dat ik de Parkzicht van vroeger bedoelde 14 jaar geleden ofzo... en toen was PeZu nog maar een jaar of 13 ofzo, dus lijkt me sterk dat hij daar toen ook was.
in de wcquote:Op maandag 31 juli 2006 20:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik was er toen heel vaak met mn vriendinnen.in de wc
![]()
hee hippiequote:Op maandag 31 juli 2006 20:41 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Shit, ik ben geloof ik echt oud....![]()
Neil Young- Keep on rockin in the freeworld (eigenlijk alles van N.Y
C,S,N &Y - Almost lost my hair (idem
Janis Joplin- Ball and chain (idem
Anyone?? Nee zeker he....?
Neil Young.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:41 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Neil young - Down by the river enne cinnamon girl!quote:Op maandag 31 juli 2006 20:41 schreef Haviksvrouwe het volgende:
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:42 schreef Dont_Panic het volgende:
[..]
Neil young - Down by the river enne cinnamon girl!![]()
was je al niet hoor... ik heb ook aardig wat Neil Young, Lou Reed, Steely Dan, Pink floyd, Steve Miller, Rolling Stones, Spencer Davis Group etc.etc.etc.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:51 schreef Haviksvrouwe het volgende:
[..]
Yippie! k'ben niet langer alleen!
![]()
Maarreh, hoe weet je dat? je bent helemaal niet oud?
en vergeet de mooie chansons niet.......quote:Op maandag 31 juli 2006 22:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
was je al niet hoor... ik heb ook aardig wat Neil Young, Lou Reed, Steely Dan, Pink floyd, Steve Miller, Rolling Stones, Spencer Davis Group etc.etc.etc.
En dan niet te vergeten Leonard Cohen,The Doors, Marianne Faithfull, Janis Joplin....en ga zo maar door![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |