Is toch juist het mooiste compliment dat je kan krijgen?quote:Op maandag 31 juli 2006 13:51 schreef Haikuh het volgende:
Ik denk dat jij sexueel gefrustreerd bent, en ik denk dat die meisjes bedoelen dat ze het smerig vinden, om erbij na te denken dat je dat doet, met naakt foto's van hun ...![]()
Dat vind ik ook altijd zo hypocriet. Meestal weiger ik dan ook, met het argument dat mijn piemel niet voldoende oefening krijgt voor zo'n klus.quote:Dan is het van oh yeah, lekker, neuk me hard.
quote:Op maandag 31 juli 2006 13:48 schreef patrick11 het volgende:
Waar ik echt een hekel aan heb, zijn meisjes die als ze horen dat een jongen masturbeert dat ze zeggen gadverdamme, smerig, etc. etc.
Maar ze vinden het wel lekker als die lul hun kutjes verwend. Dan is het van oh yeah, lekker, neuk me hard. Ik snap er niets meer van..
Kunnen de dames het misschien uitleggen..
Clitkegelen met de vriendin van de TS danquote:Op maandag 31 juli 2006 13:57 schreef Litso het volgende:
En zelf wel zitten clitsjoelen zonder erbij na te denken wat wij mannen daar van vinden he
Hypocriet.
Whehequote:Op maandag 31 juli 2006 14:02 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Clitkegelen met de vriendin van de TS dan![]()
Vriendin heeft enorm grote clitoris
Dus ik denk dat neit alleen, toch? Niet alleen... denk ik... toch?quote:Op maandag 31 juli 2006 14:07 schreef Haikuh het volgende:
Volgens mij vind patrick het gewoon geil, om over sex te lullen...denk ik.. is mijn mening... denk ik
Schiedamse vrouwen.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:14 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Mah, ik vind het wel leuk hoor, als mannen dat doen. Als ik maar wel mag kijken! Enne...als ie maar wat voor me bewaard!
sterker nog, het komt vaak genoeg voor dat ze als onderdeel van het voorspel jou ook ff aftrekken en sterker nog, ze steken ook nog wel eens jou leuter in hun mond. Dat vinden ze normaal maar als wij zelf een lekker potje gaan sjorren is dat smerigquote:Op maandag 31 juli 2006 13:48 schreef patrick11 het volgende:
Waar ik echt een hekel aan heb, zijn meisjes die als ze horen dat een jongen masturbeert dat ze zeggen gadverdamme, smerig, etc. etc.
Maar ze vinden het wel lekker als die lul hun kutjes verwend. Dan is het van oh yeah, lekker, neuk me hard. Ik snap er niets meer van..
alsof jij zo'n licht bentquote:Op maandag 31 juli 2006 14:46 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Voor mij ben je goed dom als je masturbeert. Wat is daar nou aan?
tijd voor een nieuwe vriendin?quote:Op maandag 31 juli 2006 15:00 schreef zoalshetis het volgende:
laatst toen had ik sex met mijn vriendin en toen betrapte ze me op rukken. het huis was te klein, dat kan ik je wel vertellen.
domme wijven dan dus.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:24 schreef Neuralnet het volgende:
Patrick, die meiden bedoelen dat ze het smerig vinden als JIJ masturbeert. Ze krijgen dan een walgelijke voorstelling die ze liever niet hebben.
weet jij nog zo'n ding met een kut voor me? ik val op donker.quote:
Volgens mij hebben we de oplossing!quote:Op maandag 31 juli 2006 14:24 schreef Neuralnet het volgende:
Patrick, die meiden bedoelen dat ze het smerig vinden als JIJ masturbeert. Ze krijgen dan een walgelijke voorstelling die ze liever niet hebben.
Sandstorm, wie is dit?quote:Op maandag 31 juli 2006 15:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik vind het geil als meisjes aan hun kutje voelen.
Dat is sneu van haar zegquote:Op maandag 31 juli 2006 15:00 schreef zoalshetis het volgende:
laatst toen had ik sex met mijn vriendin en toen betrapte ze me op rukken. het huis was te klein, dat kan ik je wel vertellen.
quote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 16:09 schreef Miracle_Drug het volgende:
misschien vinden ze het zaadverspilling![]()
Buurvrouw. Aan haar heb ik al vaak mijn zaad verknoeidquote:Op maandag 31 juli 2006 15:45 schreef patrick11 het volgende:
[..]
Sandstorm, wie is dit?
http://fotoboek.fok.nl/userpics/139460/139460_milf.jpg
ze is best geil..
zit ze ook op dit forum?
Onder het mom van:quote:[b]
Buurvrouw. Aan haar heb ik al vaak mijn zaad verknoeid
lui ding dat je er bentquote:
Leugenaar. Je was homo zei jequote:Op maandag 31 juli 2006 17:53 schreef ASroma het volgende:
ik vind het ook vies, mijn vriendin doet het dan ook voor me![]()
Waarom is het dan vies, en smerig?quote:Op maandag 31 juli 2006 13:48 schreef patrick11 het volgende:
Ook als ze erbij is hoor.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:46 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Ik zie het probleem niet. Als de man zin heeft, en de vrouw niet, of ze is afwezig dan is het toch logisch dat de man dan zelf aan zijn gerief komt? T is beter dat hij zichzelf verwent dan dat hij vreemdgaat.
quote:Op maandag 31 juli 2006 18:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ook als ze erbij is hoor.
En dat als ze slaapt je haar dan keihard in het gezicht blaft, waardoor ze wakker wordt met dicht gelaste ogen !
Whehe. Zo pwned he.
Niets aan toe te voegen.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:51 schreef Haikuh het volgende:
Ik denk dat jij sexueel gefrustreerd bent, en ik denk dat die meisjes bedoelen dat ze het smerig vinden, om erbij na te denken dat je dat doet, met naakt foto's van hun ...![]()
maar verder alles goed ?![]()
je nieuwe UI is rukquote:Op maandag 31 juli 2006 19:00 schreef SunChaser het volgende:
Wat is t probleem?
Die smiley pist.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:55 schreef NoBody122 het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik spuit geen vanillevla.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wat jou sperma is niet knalgeel ?
quote:Op maandag 31 juli 2006 22:33 schreef Sapstengel het volgende:
Als meiden afknappen op jongens die masturberen, blijven ze hun hele leven vrijgezel. Of ze krijgen een relatie met een armloze.
vlekjes ?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:28 schreef Nevada92 het volgende:
Rukken is gezond, het voorkomt de vlekjes, is een goede oefening, traint de spieren, verbrand energie, stimuleert de fantasie en is nog eens lekker ook. Meiden die dat afschuwen moeten hun mondje eens op de juiste manier leren gebruiken !![]()
in hun droom in het laken.quote:
Ze mogen alleen kijken, als ze het verder afmaken, zou ik zeggen.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:14 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Mah, ik vind het wel leuk hoor, als mannen dat doen. Als ik maar wel mag kijken! Enne...als ie maar wat voor me bewaard!
volgens mij kunnen allen bert en ernie dat. als je maar hard genoeg pompt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:40 schreef heiden6 het volgende:
Ik spuit overigens wel vanillevla.
Die armloze die leert OF zichzelf te pijpen, OF wrijft zich helemaal gek tegen zijn matras.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:33 schreef Sapstengel het volgende:
Als meiden afknappen op jongens die masturberen, blijven ze hun hele leven vrijgezel. Of ze krijgen een relatie met een armloze.
Ik noem het meisjes die afknappen op jongens die masturberenquote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik noem het meisjes die afknappen op jongens die masturberen![]()
Ik neem het mee naar achterenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:04 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik zal me nuanceren
Jongens die niet masturberen zijn ongezond.. of meisjes er nou wat van vinden of niet.
Doe !quote:
Tis dan ook zomer heh, dan mag datquote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:13 schreef donnahvh het volgende:
[..]
eujjj ouwe rukker wat doet zowy in je sig![]()
het is UIT hoor je!!!
UIT![]()
![]()
![]()
Wat een drama weer.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:13 schreef donnahvh het volgende:
[..]
eujjj ouwe rukker wat doet zowy in je sig![]()
het is UIT hoor je!!!
UIT![]()
![]()
![]()
Ja dat gaat diep.quote:
ligt eraan , als ze niet op mn bord spuiten vind ik t okquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Stoor jij je aan mastruberende voorbijgangers Donna?
Niks, het was 1 van mn internetcowboy reactie'squote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:18 schreef Laton het volgende:
[..]
Het gaat erom wat je ermee doet ja !![]()
mn op mn bord-spuit reactie was dat ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Niks, het was 1 van mn internetcowboy reactie's![]()
Ohhhh !quote:
Nee hoor ik vond hem ook leukquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:19 schreef donnahvh het volgende:
[..]
mn op mn bord-spuit reactie was dat ook
vond t wel een goeie maar ben geloof ik weer de enige![]()
Spank me and call me Suzie !quote:
quote:
Mooi !quote:
ik pis em wel schoonquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Mooi !
Kan je mooi de ramen mee lappen zonder trapje.
maar dat kwam omdat je naar anderen zat te kijken toen je bezig wasquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:15 schreef steeg het volgende:
misschien bedoelen ze meer, welke tijdstippen iemand uitkiest om te masturberen. Want mijn vriendin vertelde me achteraf dat ik bijvoorbeeld nooit meer meemocht naar haar balletuitvoering.
Weet je wel waar ze het over hebben?quote:Op donderdag 21 september 2006 16:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het is mastruberen hoor...
Je hebt een maand en 17 dagen over een incorrecte opmerking moeten denken?quote:Op donderdag 21 september 2006 16:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het is mastruberen hoor...
Maikuuulquote:Op donderdag 21 september 2006 18:04 schreef Maikuuul het volgende:
Omdat het n00bs zijn die constant vingeren en ook stokken in hun reet douwen
De bitches
Maikuulquote:Op donderdag 21 september 2006 18:04 schreef Maikuuul het volgende:
Omdat het n00bs zijn die constant vingeren en ook stokken in hun reet douwen
De bitches
Jong wtf is dat voor StyL0Ow ?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:34 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
MaikuulBeetje off topic maar toch, ik ben morgen niet in de McDonald's, dus kan ik niet weer een topic erover openen
![]()
Waar het hart vol van is loopr de mond van overquote:Op maandag 31 juli 2006 14:07 schreef Haikuh het volgende:
Volgens mij vind patrick het gewoon geil, om over sex te lullen...denk ik.. is mijn mening... denk ik
wat heb dat er nou mee te3 maken?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |