Ja dat gaat diep.quote:
ligt eraan , als ze niet op mn bord spuiten vind ik t okquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Stoor jij je aan mastruberende voorbijgangers Donna?
Niks, het was 1 van mn internetcowboy reactie'squote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:18 schreef Laton het volgende:
[..]
Het gaat erom wat je ermee doet ja !![]()
mn op mn bord-spuit reactie was dat ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Niks, het was 1 van mn internetcowboy reactie's![]()
Ohhhh !quote:
Nee hoor ik vond hem ook leukquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:19 schreef donnahvh het volgende:
[..]
mn op mn bord-spuit reactie was dat ook
vond t wel een goeie maar ben geloof ik weer de enige![]()
Spank me and call me Suzie !quote:
quote:
Mooi !quote:
ik pis em wel schoonquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Mooi !
Kan je mooi de ramen mee lappen zonder trapje.
maar dat kwam omdat je naar anderen zat te kijken toen je bezig wasquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:15 schreef steeg het volgende:
misschien bedoelen ze meer, welke tijdstippen iemand uitkiest om te masturberen. Want mijn vriendin vertelde me achteraf dat ik bijvoorbeeld nooit meer meemocht naar haar balletuitvoering.
Weet je wel waar ze het over hebben?quote:Op donderdag 21 september 2006 16:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het is mastruberen hoor...
Je hebt een maand en 17 dagen over een incorrecte opmerking moeten denken?quote:Op donderdag 21 september 2006 16:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het is mastruberen hoor...
Maikuuulquote:Op donderdag 21 september 2006 18:04 schreef Maikuuul het volgende:
Omdat het n00bs zijn die constant vingeren en ook stokken in hun reet douwen
De bitches
Maikuulquote:Op donderdag 21 september 2006 18:04 schreef Maikuuul het volgende:
Omdat het n00bs zijn die constant vingeren en ook stokken in hun reet douwen
De bitches
Jong wtf is dat voor StyL0Ow ?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:34 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
MaikuulBeetje off topic maar toch, ik ben morgen niet in de McDonald's, dus kan ik niet weer een topic erover openen
![]()
Waar het hart vol van is loopr de mond van overquote:Op maandag 31 juli 2006 14:07 schreef Haikuh het volgende:
Volgens mij vind patrick het gewoon geil, om over sex te lullen...denk ik.. is mijn mening... denk ik
wat heb dat er nou mee te3 maken?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |