lui ding dat je er bentquote:
Leugenaar. Je was homo zei jequote:Op maandag 31 juli 2006 17:53 schreef ASroma het volgende:
ik vind het ook vies, mijn vriendin doet het dan ook voor me![]()
Waarom is het dan vies, en smerig?quote:Op maandag 31 juli 2006 13:48 schreef patrick11 het volgende:
Waar ik echt een hekel aan heb, zijn meisjes die als ze horen dat een jongen masturbeert dat ze zeggen gadverdamme, smerig, etc. etc.
Maar ze vinden het wel lekker als die lul hun kutjes verwend. Dan is het van oh yeah, lekker, neuk me hard. Ik snap er niets meer van..
Kunnen de dames het misschien uitleggen..
Ook als ze erbij is hoor.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:46 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Ik zie het probleem niet. Als de man zin heeft, en de vrouw niet, of ze is afwezig dan is het toch logisch dat de man dan zelf aan zijn gerief komt? T is beter dat hij zichzelf verwent dan dat hij vreemdgaat.
quote:Op maandag 31 juli 2006 18:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ook als ze erbij is hoor.
En dat als ze slaapt je haar dan keihard in het gezicht blaft, waardoor ze wakker wordt met dicht gelaste ogen !
Whehe. Zo pwned he.
Niets aan toe te voegen.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:51 schreef Haikuh het volgende:
Ik denk dat jij sexueel gefrustreerd bent, en ik denk dat die meisjes bedoelen dat ze het smerig vinden, om erbij na te denken dat je dat doet, met naakt foto's van hun ...![]()
maar verder alles goed ?![]()
je nieuwe UI is rukquote:Op maandag 31 juli 2006 19:00 schreef SunChaser het volgende:
Wat is t probleem?
Die smiley pist.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:55 schreef NoBody122 het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik spuit geen vanillevla.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wat jou sperma is niet knalgeel ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |