abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 juli 2006 @ 02:26:44 #151
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40341904
quote:
Op maandag 31 juli 2006 02:24 schreef sp3c het volgende:

ja dat of je kunt geen kant op verder
Mensen hebben daar toch standaard een flinke spaarrekening en een auto + brandstof tot hun beschikking

wat een onzin zeg. Ze kunnen zo ff naar t noorden gaan.

En wat stelt je huis nou eenmaal voor het is maar een paar bakstenen bij elkaar. Je bent er toch niet aan gehecht of wel?

Het is toch ook logisch dat ze je huis platbombarderen.

komop zeg. logisch allemala.
  † In Memoriam † maandag 31 juli 2006 @ 02:27:10 #152
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40341908
quote:
Op maandag 31 juli 2006 02:19 schreef moussie het volgende:

[..]

idd .. als de burgerbevolking in die 2 dagen nou even oprot dan kan daarna de boel platgegooid vanuit de lucht en daarna oprukken zonder dat je iedere keer gezeur krijgt over burgerslachtoffers ..
als je na die 2 dagen er nog zit is het zo klaar als een klontje .. je bent hezbollah

dus ja, het is taktisch/strategisch heel slim van israël, zo krijg je de publieke opinie weer aan je kant
Exact.

Men gaat al helemaal voorbij aan het feit dat Israel een buurland platgooit.

"O maar ze hebben toch tijd gehad om weg te gaan?" is het straks.

Nog afgezien van dat een hoop mensen niks meer hebben dan de kleren die ze dragen.
Die mogen lopend weg?

Keuze tussen vluchteling of doelwit, hoe genereus van Israel.
pi_40341913
quote:
Op maandag 31 juli 2006 02:21 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Ben je dom of doe je je alleen zo voor?
dat is anders de strategie beschreven door .. uhm, kan even niet op zin naam komen, bij netwerk eergister, die generaal die het onderzoek deed naar de dood van de VN soldaten in libanon tig jaar geleden .. er is zelfs een naam voor deze strategie .. eerst platgooien vanuit de lucht en dan oprukken over land om een bufferzone te creëeren

ben jij naïef of zo dat jij niet ziet wat daar gebeurt ?
pleased to meet you
  maandag 31 juli 2006 @ 02:28:35 #154
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40341928
quote:
Op maandag 31 juli 2006 02:27 schreef moussie het volgende:

de omgekeerde tactiek der verschroeide aarde zeg maar?

nee ik had het over je domheid met betrekking tot die mensen die maar ff moeten verkassen.
  Moderator maandag 31 juli 2006 @ 02:32:03 #155
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40341972
quote:
Op maandag 31 juli 2006 02:23 schreef BaajGuardian het volgende:
Waarom blijven treouwens mensen zeiken dat iedereen maar moet weggaan uit HUN LAND zuid libanon?
als israel jouw stad zou bombarderen en zei van oprotten ging je dan ook meteen met je staart tussen je benen weg?
omdat het daar oorlog is?
in oorlog vallen doden weet je, dus ja VOOR HUN EIGEN BESTWIL, vind ik dat die mensen die daar niet aan deelnemen waar mogelijk tijdelijk hun heil elders moeten zoeken
quote:
Hizbollah is SCTRUCTUUR van libanon, en net als de mensen die daar wonen!
beiden horen niet weggejaagd te worden door de zionistische kutregime.
als hezbollah onderdeel wil zijn van de officiele gang van zaken in Libanon dan dienen ze de grenzen van dat land te accepteren en te respecteren want anders krijg je dit soort ONGEIN want het is dan gewoon een act of war van een soevereine staat richting een andere staat

als gesanctioneerde Belgische milities Maastricht nu beginnen te beschieten dan rollen morgen de eerste Nederlandse gevechtstanks Brussel binnen en landen de mariniers rond zonsopgang bij Antwerpen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_40341973
quote:
Op maandag 31 juli 2006 02:27 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Exact.

Men gaat al helemaal voorbij aan het feit dat Israel een buurland platgooit.

"O maar ze hebben toch tijd gehad om weg te gaan?" is het straks.

Nog afgezien van dat een hoop mensen niks meer hebben dan de kleren die ze dragen.
Die mogen lopend weg?

Keuze tussen vluchteling of doelwit, hoe genereus van Israel.
Ik vind je rode-kruis verhalen over kleren en voedsel goedkoop en vermakelijk.

Israel staakt twee dagen de strijd. Hoe zit dat eigenlijk met Hezbollah. Dragen die als aanstichter van dit conflict niet net zoveel verantwoordelijkheid om met een oplossing te komen ?
  maandag 31 juli 2006 @ 02:33:52 #157
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_40341995
quote:
Op maandag 31 juli 2006 02:24 schreef sp3c het volgende:

[..]

hadden ze meteen moeten doen, nu heeft dat weinig zin meer denk ik want ze zullen wel verwacht worden
[..]

ja dat of je kunt geen kant op verder
lekker assymilatieshit weer dus, lekker landje innemen mensen platbombarderen tot ze vluichten en dan de rest nog ff uitmoorden want anders hadden ze maar moeten opkankeren, echt geweldig.
ik zou er dus niet wakker van liggen als er HARDE represailles zouden volgen
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  Moderator maandag 31 juli 2006 @ 02:34:06 #158
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40342000
quote:
Op maandag 31 juli 2006 02:27 schreef moussie het volgende:

[..]

dat is anders de strategie beschreven door .. uhm, kan even niet op zin naam komen, bij netwerk eergister, die generaal die het onderzoek deed naar de dood van de VN soldaten in libanon tig jaar geleden .. er is zelfs een naam voor deze strategie .. eerst platgooien vanuit de lucht en dan oprukken over land om een bufferzone te creëeren

generaal der mariniers b.d. Frank van Kappen en Blitzkrieg?
  Moderator maandag 31 juli 2006 @ 02:35:28 #159
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40342016
quote:
Op maandag 31 juli 2006 02:33 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

lekker assymilatieshit weer dus, lekker landje innemen mensen platbombarderen tot ze vluichten en dan de rest nog ff uitmoorden want anders hadden ze maar moeten opkankeren, echt geweldig.
ik zou er dus niet wakker van liggen als er HARDE represailles zouden volgen
ja die HARDE represailles staan nu net voor 48 uur stil
pi_40342038
quote:
Op maandag 31 juli 2006 02:34 schreef sp3c het volgende:

[..]

generaal der mariniers b.d. Frank van Kappen en Blitzkrieg?
yup .. heb effe linkje erbij gezocht
pleased to meet you
  Moderator maandag 31 juli 2006 @ 02:38:19 #161
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40342049
quote:
Op maandag 31 juli 2006 02:25 schreef Drugshond het volgende:
- offtopic -
Kan wel meer dan 300 postings maar dan zit er een suffo mod door het slotje te posten
  maandag 31 juli 2006 @ 02:38:51 #162
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40342053
quote:
Israël staakt luchtacties 48 uur

` Israël staakt de luchtaanvallen op
Libanon de komende 48 uur,om onderzoek
te doen naar het bombardement op Qana.
Dat heeft het Amerikaanse ministerie
van Buitenlandse Zaken gezegd.Tegelijk
krijgen bewoners van Zuid-Libanon 24
uur de tijd om het gebied te verlaten.

In Qana vielen zeker 27 doden toen een
appartementencomplex werd getroffen
door Israëlische raketten.In het gebouw
zaten 63 vluchtelingen die schuilden
voor de aanhoudende beschietingen.

Het tijdelijke bestand is afgesproken
na een gesprek tussen de Amerikaanse
minister Rice van Buitenlandse Zaken en
de Israëlische regering.
***************************zie 124 ****
Ok het gaat er dus meer om dat iedereen t zuiden verlaat.

Hoe kunnen die idioten dat nou eisen
  maandag 31 juli 2006 @ 02:41:01 #163
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_40342071
quote:
Op maandag 31 juli 2006 02:16 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben met meki.
Ik had je qua intelligentie al langer met hem op hetzelfde nivo ingeschat dwaas
quote:
Op maandag 31 juli 2006 02:34 schreef sp3c het volgende:
Blitzkrieg?
Dat de Israelische taktiek die naam meekrijgt
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_40342100
quote:
Op maandag 31 juli 2006 02:41 schreef YuckFou het volgende:

[..]

[..]
Hij kan soms op zijn manier en met zijn taalgebruik wel gelijk hebben.
Komt weinig voor, dat wel.
  maandag 31 juli 2006 @ 02:48:05 #165
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_40342140
quote:
Op maandag 31 juli 2006 02:32 schreef sp3c het volgende:

[..]

omdat het daar oorlog is?
in oorlog vallen doden weet je, dus ja VOOR HUN EIGEN BESTWIL, vind ik dat die mensen die daar niet aan deelnemen waar mogelijk tijdelijk hun heil elders moeten zoeken
[..]

als hezbollah onderdeel wil zijn van de officiele gang van zaken in Libanon dan dienen ze de grenzen van dat land te accepteren en te respecteren want anders krijg je dit soort ONGEIN want het is dan gewoon een act of war van een soevereine staat richting een andere staat

als gesanctioneerde Belgische milities Maastricht nu beginnen te beschieten dan rollen morgen de eerste Nederlandse gevechtstanks Brussel binnen en landen de mariniers rond zonsopgang bij Antwerpen
het ws een legitieme actie een soldaat GEVANGEN TE NEMEN, waar israel onlegitiem bezig is voor jaren en jaren en het weer presteerde om KINDEREN TE ONTVOEREN waar hizbollah dus over wilde ONDERHANDELEN, om VRIJ te krijgen.

snap je het nu?
  maandag 31 juli 2006 @ 02:48:41 #166
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_40342146
Hoe inmens en oprecht het verdriet onder sommigen van ons, over het afschuwelijke incident in Qana, is wil ik u wel erop attenderen dat de raketaanvallen van Hezbollah op Israël een misdaad tegen de menselijkheid zijn.
Libanon is in dit conflict neutraal. Haar burgerbevolking zit letterlijk tussen twee vuren en is per definitie slachtoffer. Vraag jezelf tegelijkertijd af hoeveel burgerslachtoffers het Hezbollah waard is om deze prestigeslag te winnen of andere doelstellingen in dit conflict te bewerkstelligen. Met name wens om de door Israël gedetineerde kompanen van Nasrallah (waarvan bekend is dat sommigen de meest weerzinwekkende misdaden hebben gepleegd) te bevrijden en vraag jezelf af waarom deze doelstelling niet geldt voor de gevangen Hezbollah terroristen in Syrië.

Natuurlijk is de internationale reactie op het drama zo als-ie is. Een internationaal onderzoek is vereist.
Tegelijkertijd vergoeilijkt niets, maar dan ook niets de acties van Hezbollah. Die zij hebben gepleegd, maar waarschijnlijk ook in de nabije toekomst zullen plegen. Het is een terroristische organisatie met verwerpelijke beginselen en ambities.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  maandag 31 juli 2006 @ 02:49:59 #167
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_40342160
quote:

[..]

[..]
totalitaire mafkees.
  Moderator maandag 31 juli 2006 @ 02:50:11 #168
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40342163
quote:

[..]

[..]

Dat de Israelische taktiek die naam meekrijgt
ik neem aan dat ze het geen Blitzkrieg noemen

maar over het algemeen lijkt het er wel sterk op (net als bv Desert Storm), de Duitsers hebben het handboek voor gemechaniseerd optreden nu eenmaal geschreven dus ik noem het Blitzkrieg
  maandag 31 juli 2006 @ 02:51:38 #169
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_40342184
quote:
Op maandag 31 juli 2006 02:48 schreef damian5700 het volgende:
Hoe inmens en oprecht het verdriet onder sommigen van ons, over het afschuwelijke incident in Qana, is wil ik u wel erop attenderen dat de raketaanvallen van Hezbollah op Israël een misdaad tegen de menselijkheid zijn.
Libanon is in dit conflict neutraal. Haar burgerbevolking zit letterlijk tussen twee vuren en is per definitie slachtoffer. Vraag jezelf tegelijkertijd af hoeveel burgerslachtoffers het Hezbollah waard is om deze prestigeslag te winnen of andere doelstellingen in dit conflict te bewerkstelligen. Met name wens om de door Israël gedetineerde kompanen van Nasrallah (waarvan bekend is dat sommigen de meest weerzinwekkende misdaden hebben gepleegd) te bevrijden en vraag jezelf af waarom deze doelstelling niet geldt voor de gevangen Hezbollah terroristen in Syrië.

Natuurlijk is de internationale reactie op het drama zo als-ie is. Een internationaal onderzoek is vereist.
Tegelijkertijd vergoeilijkt niets, maar dan ook niets de acties van Hezbollah. Die zij hebben gepleegd, maar waarschijnlijk ook in de nabije toekomst zullen plegen. Het is een terroristische organisatie met verwerpelijke beginselen en ambities.
nee jezelf overleveren aan de terroristen israel is snugger in zon positie, 100% kans op marteling en dood.
  maandag 31 juli 2006 @ 02:54:21 #170
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_40342218
quote:
Op maandag 31 juli 2006 02:43 schreef Incomplete het volgende:
Hij kan soms op zijn manier en met zijn taalgebruik wel gelijk hebben.
Ik ken Baaj al uit [TRU] en vind hem een lichtgelovige liegende mafkees....
quote:
Op maandag 31 juli 2006 02:49 schreef BaajGuardian het volgende:
totalitaire mafkees.
dwaas
quote:
Op maandag 31 juli 2006 02:50 schreef sp3c het volgende:
ik neem aan dat ze het geen Blitzkrieg noemen
maar over het algemeen lijkt het er wel sterk op (net als bv Desert Storm), de Duitsers hebben het handboek voor gemechaniseerd optreden nu eenmaal geschreven dus ik noem het Blitzkrieg
Ow okay
Ik heb die uitzending niet gemist dus trok iets te snel mn conclusies, blijft wrang dat ze door Duitsers ontwikkelde taktieken gebruiken...
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  Moderator maandag 31 juli 2006 @ 02:57:57 #171
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40342256
quote:
Op maandag 31 juli 2006 02:48 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

het ws een legitieme actie een soldaat GEVANGEN TE NEMEN, waar israel onlegitiem bezig is voor jaren en jaren en het weer presteerde om KINDEREN TE ONTVOEREN waar hizbollah dus over wilde ONDERHANDELEN, om VRIJ te krijgen.
ja hoe gaat het daar eigenlijk mee, zijn die al vrij?

nee he?

overigens ben ik wel bekend met het oorlogsrecht en er staat nergens dat je als de vijand je militairen ontvoerd verplicht bent te onderhandelen erover, je mag dat ook op eigen houtje doen.
blijft een act of war van Libanon, richting Israel
quote:
snap je het nu?
ik snapte het allang
pi_40342263
quote:
Op maandag 31 juli 2006 02:48 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

snap je het nu?
Nee, ik snap er geen ene kloot van.
Oog om oog, tand om tand, is dat wat je zo'n beetje bedoeld met dit dronkemansgekrakeel ?
  maandag 31 juli 2006 @ 03:00:09 #173
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_40342269
quote:
Op maandag 31 juli 2006 02:51 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

nee jezelf overleveren aan de terroristen israel is snugger in zon positie, 100% kans op marteling en dood.
Volgens mij is de eis om tot een bestand te komen van Israël geen totale overgave, maar ontwapening, terugtrekking uit Zuid-Libanon en het stationeren van een VN-macht met robuust mandaat.
Je mag wel wat langer de tijd nemen om tekst tot je te nemen en te verwerken, maar dat terzijde.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_40342281
quote:
Op maandag 31 juli 2006 02:48 schreef damian5700 het volgende:
als je dat salvende U nou achterwege zou laten .. huiverig wordt ik ervan
quote:
omdat de joden wel een goed geoliede propagandamachine hebben en de arabieren niet ?
quote:
yakkie, alweer die salvende taal .. er is wel even meer vereist dan een onderzoek
quote:
uhm .. vraagje .. weet jij wanneer en waarom hezbollah is opgericht ?
pleased to meet you
pi_40342290
quote:
Op maandag 31 juli 2006 03:00 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Volgens mij is de eis om tot een bestand te komen van Israël geen totale overgave, maar ontwapening, terugtrekking uit Zuid-Libanon en het stationeren van een VN-macht met robuust mandaat.
Je mag wel wat langer de tijd nemen om tekst tot je te nemen en te verwerken, maar dat terzijde.
ja hoor vast .. gaza revisited ?
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')