abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40341331
quote:
Op maandag 31 juli 2006 01:34 schreef Boomstam het volgende:

[..]

de vraag gaat niet om schuldig of niet.
In oorlogen vallen slachtoffers helaas. Maar als je met opzet burgers en kinderen naar een andere wereld schiet is het een oorlogsmisdaad.
De schuld van de slachtoffers bij deze aanval ligt zowel bij israel & co als hezbollah & co
Een onderzoek kan ik alleen maar toejuichen omdat Israel er niet slechter uit
kan komen dan nu het geval is.
Ik ga er vanuit dat er ergens bij het IDF verkeerde coordinaten oid doorgegeven
zijn. Kostbaar "foutje" dus, wat niet wegneemt dat er meer aan de hand kan zijn.
pi_40341340
Komende 48 uur moeten alle burgers zich maar uit de voeten maken in Zuid-Libanon, en dan lijkt mij een massaal grondoffensief van Israel nodig om Hezbollah echt serieus klappen toe te dienen.

En dan moet Israel maar weer snel optyfen uit Libanon en vervolgens een bufferzone met Europese soldaatjes ertussen.
pi_40341368
quote:
Op maandag 31 juli 2006 01:41 schreef Radegast het volgende:
Komende 48 uur moeten alle burgers zich maar uit de voeten maken in Zuid-Libanon, en dan lijkt mij een massaal grondoffensief van Israel nodig om Hezbollah echt serieus klappen toe te dienen.

En dan moet Israel maar weer snel optyfen uit Libanon en vervolgens een bufferzone met Europese soldaatjes ertussen.
Het probleem is dat Hezbollah zich tussen de burgers verschuild.
pi_40341377
quote:
Op maandag 31 juli 2006 01:41 schreef Radegast het volgende:

Nou alleen die Europese soldaten nog zien te vinden.
pi_40341401
quote:
Op maandag 31 juli 2006 01:44 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Oostbloklandjes willen het misschien wel doen als er iets tegenover staat.
  maandag 31 juli 2006 @ 01:46:35 #131
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_40341409
quote:
Op maandag 31 juli 2006 01:40 schreef FaTaaL het volgende:

[..]

Ik zie dat er alleen berichten na 00:00 bij dit topic te zien zijn. Ik denk dus dat alles is verwijderd?
Last post #42 = 0:09
First post #43 = 0:17
(daar zit een gap tussen van 8 minuten). Dat er alleen berichten instaan van na 0:09 lijkt me vrij logisch.
pi_40341463
quote:
Op maandag 31 juli 2006 01:46 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Last post #42 = 0:09
First post #43 = 0:17
(daar zit een gap tussen van 8 minuten). Dat er alleen berichten instaan van na 0:09 lijkt me vrij logisch.
Logisch?Sorry ik ben niet zo fokaholic om te weten hoe dit systeem hiero werkt. Het is me nog steeds niet duidelijk waar al die andere berichten zijn gebleven. Laat ook maar zitten.
pi_40341482
quote:
Op maandag 31 juli 2006 01:51 schreef FaTaaL het volgende:

[..]

Logisch?Sorry ik ben niet zo fokaholic om te weten hoe dit systeem hiero werkt. Het is me nog steeds niet duidelijk waar al die andere berichten zijn gebleven. Laat ook maar zitten.
Hoe ingewikkeld is het? Topic-reeksen hebben nummers voor elk deel, de posts die jij zoekt staan dus waarschijnlijk in nummer 42....
  Moderator maandag 31 juli 2006 @ 01:55:16 #134
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40341527
quote:
Op maandag 31 juli 2006 01:44 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Italie Frankrijk en Noorwegen lijken bereid te zijn, minister Kamp heb ik er nog niet over gehoord maar er gaan geruchten over een paar handenvol Nederlanders (marinierspeloton ofzo)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 31 juli 2006 @ 01:56:18 #135
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_40341540
Acht Israëlische militairen gedood

Strijders van de Libanese sjiitische beweging Hezbollah hebben bij gevechten in de buurt van de grensplaats Taibe in Zuid-Libanon acht Israëlische militairen gedood. Dat heeft Hezbollah in een verklaring laten weten, aldus de Arabische nieuwszender al-Jazeera zondag.

Israëlische militairen trokken zondag opnieuw de grens met Libanon over en raakten bij Taibe in het zuidoosten van het land slaags met strijders van Hezbollah.

Het Israëlische leger trok zich zaterdag na dagenlange gevechten terug uit de Zuid-Libanese plaats Bint Jbeil, een bolwerk van Hezbollah. Volgens een Israëlische militaire woordvoerder wilde het leger alleen de toegangswegen controleren en was het niet de bedoeling de plaats bezet te houden.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_40341545
Moet je die hypocriete actie van Israel nou eens zien! 48 uur geen bommen richting Libanon.
Zo van:
" Shaaaaalom Galommmm!! We hebben jullie grond en levens verwoest maar voor 2 daagjes mogen jullie jezelf nog ff opknappen, voordat we weer raketjes en bommen op jullie huizen gooien. Schiet op, want het zandlopertje is al omgedraaid! "

Israel probeert dus op een slinkse manier goed in het daglicht te komen.
Ach gut....wat een schatten zijn het toch. Voor 2 dagen geen bommen!
  Moderator maandag 31 juli 2006 @ 02:00:46 #137
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40341599
ja zo kun je alles wel belachelijk maken

militair gezien is het helemaal niet zo slim om tijdelijk het vuren te staken
  maandag 31 juli 2006 @ 02:01:30 #138
89730 Drugshond
pi_40341609
quote:
Op maandag 31 juli 2006 01:56 schreef FaTaaL het volgende:
Moet je die hypocriete actie van Israel nou eens zien! 48 uur geen bommen richting Libanon.
Zo van:
" Shaaaaalom Galommmm!! We hebben jullie grond en levens verwoest maar voor 2 daagjes mogen jullie jezelf nog ff opknappen, voordat we weer raketjes en bommen op jullie huizen gooien. Schiet op, want het zandlopertje is al omgedraaid! "

Israel probeert dus op een slinkse manier goed in het daglicht te komen.
Ach gut....wat een schatten zijn het toch. Voor 2 dagen geen bommen!
Lijkt meer op de bevolking 2 dagen de kans krijgt om weg te vluchten. Voordat het weer bommen gaat regenen.
quote:
Schiet op, want het zandlopertje is al omgedraaid! "
Daar lijkt het wel op.

Zou Hezbollah nu ook 2 dagen geen raketten meer afvuren ?!.
  Moderator maandag 31 juli 2006 @ 02:03:41 #139
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40341633
lijkt me niet, die zullen te druk zijn hun stellingen weer op te bouwen
pi_40341661
quote:
Op maandag 31 juli 2006 02:01 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Lijkt meer op de bevolking 2 dagen de kans krijgt om weg te vluchten. Voordat het weer bommen gaat regenen.
[..]

Daar lijkt het wel op.

Zou Hezbollah nu ook 2 dagen geen raketten meer afvuren ?!.
Wat kan het Hezbollah een moer schelen dat ze voor 2 dagen stoppen met bommen werpen? Over 2 dagen begint de ellende toch!!
  Moderator maandag 31 juli 2006 @ 02:10:20 #141
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40341694
dat staakt het voeren is denk ik niet afgekondigd om Hezbollah een plezier te doen
  maandag 31 juli 2006 @ 02:13:49 #142
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_40341735
quote:
Kom SCH, aslof we moeten stilstaan bij elke dode op de wereld. Er is zo enorm veel ellende in de wereld, hoe kom jij nog aan een normaal leven toe als je zo geshoqueerd bent door elke tragedie?
ik wil hier even op reageren met het volgende:

je leven is niks waard zolang er mensen in miserie leven.
hoe kun je chips voor de hersenspoelbak vreten en feesten met je verstalndelijk gehandicapte westerse hoeren vrienden terwijl mensen zo afgeslacht worden door de smerige zionisten
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 31 juli 2006 @ 02:16:53 #143
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_40341775
quote:
Bron: Israël staakt vuur voor 48 uur

Israël staakt vuur voor 48 uur
Gepost door Joop (Athlon_2o0o) - Bron: CNN
Gepubliceerd: zondag 30 juli 2006 @ 23:24
Israël zal de komende 48 uur geen bombardementen uitvoeren op Zuid-Libanon. Op die manier kan de aanval op een gebouw in Qana onderzocht worden en kunnen hulpgoederen naar het getroffen gebied gestuurd worden. Een woordvoerder van het Amerikaanse ministerie van Binnenlandse Zaken heeft gemeld dat Israël daarmee ingestemd heeft. Tijdens een bombardement op deze stad werd een gebouw geraakt waarin voornamelijk burgers zaten. Er zijn ongeveer zestig doden gevallen.

Het Israëlische leger beweerde eerder vandaag dat zij mogelijk niet achter de aanval zouden zitten. Veel landen en internationale organisaties hebben de bombardementen veroordeeld, waardoor de druk op Israël toenam om tot dit korte bestand te komen.

Woordvoerder Adam Ereli heeft gezegd dat Israël de bombardementen moet staken, maar dat ze wel actie mogen ondernemen tegen doelen die een aanval op Israël voorbereiden. Het staken van de bombardementen geeft de Libanese burgers een veilige mogelijkheid om te vluchten naar het noorden van het land.
hahah belachelijk nu na het VERMOORDEN van zoveel burgers snel staakt het vuren om hun gezicht te redden en hopen op vergelding in die tijd zodat dan wereld denkt dat ze weer SLACHTOFFER ZIJN, ik ben ook kwaad nu, ik ben met meki.
pi_40341794
quote:
Op maandag 31 juli 2006 02:13 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

hoe kun je chips voor de hersenspoelbak vreten en feesten met je verstalndelijk gehandicapte westerse hoeren vrienden terwijl mensen zo afgeslacht worden door de smerige zionisten
Tyf op
pi_40341806
quote:
Op maandag 31 juli 2006 02:10 schreef sp3c het volgende:
dat staakt het voeren is denk ik niet afgekondigd om Hezbollah een plezier te doen
idd .. als de burgerbevolking in die 2 dagen nou even oprot dan kan daarna de boel platgegooid vanuit de lucht en daarna oprukken zonder dat je iedere keer gezeur krijgt over burgerslachtoffers ..
als je na die 2 dagen er nog zit is het zo klaar als een klontje .. je bent hezbollah

dus ja, het is taktisch/strategisch heel slim van israël, zo krijg je de publieke opinie weer aan je kant
pleased to meet you
  maandag 31 juli 2006 @ 02:21:30 #146
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40341831
quote:
Op maandag 31 juli 2006 02:19 schreef moussie het volgende:

[..]

idd .. als de burgerbevolking in die 2 dagen nou even oprot dan kan daarna de boel platgegooid vanuit de lucht en daarna oprukken zonder dat je iedere keer gezeur krijgt ver burgerslachtoffers ..
als je na die 2 dagen er nog zit is het zo klaar als een klontje .. je bent hezbollah
Ben je dom of doe je je alleen zo voor?
  Moderator maandag 31 juli 2006 @ 02:21:50 #147
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40341836
quote:
Op maandag 31 juli 2006 02:13 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ik feest atm even gemakkelijk als toen de massamoorden van islamitische milities in Darfur volop in het nieuws warren en dat ging er een stuk minder voorzichtig aan toen dan wat er nu in Libanon gebeurt.

dieptriest natuurlijk en er had ingegrepen moeten worden maar dat zag de Arabische wereld dan weer niet zitten dus gebeurde ook daar helemaal niets

ik slaap daar verder geen minuut minder door
  maandag 31 juli 2006 @ 02:23:28 #148
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_40341860
Waarom blijven treouwens mensen zeiken dat iedereen maar moet weggaan uit HUN LAND zuid libanon?
als israel jouw stad zou bombarderen en zei van oprotten ging je dan ook meteen met je staart tussen je benen weg?
Hizbollah is SCTRUCTUUR van libanon, en net als de mensen die daar wonen!
beiden horen niet weggejaagd te worden door de zionistische kutregime.
  Moderator maandag 31 juli 2006 @ 02:24:40 #149
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40341873
quote:
Op maandag 31 juli 2006 02:19 schreef moussie het volgende:

[..]

idd .. als de burgerbevolking in die 2 dagen nou even oprot dan kan daarna de boel platgegooid vanuit de lucht en daarna oprukken zonder dat je iedere keer gezeur krijgt over burgerslachtoffers ..
hadden ze meteen moeten doen, nu heeft dat weinig zin meer denk ik want ze zullen wel verwacht worden
quote:
ja dat of je kunt geen kant op verder
  maandag 31 juli 2006 @ 02:25:07 #150
89730 Drugshond
pi_40341880
- offtopic -
@ FaTaaL
Klik eens op My Active Topics (boven in je scherm), je oude postings staan in #41
Een topic kan max 300 postings bevatten voordat het automatisch op slot gaat.
Kan wel meer dan 300 postings maar dan zit er een suffo mod door het slotje te posten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')