Fok! Motorclub [SC deel 504] Kawa ZZR 1400quote:Op zondag 30 juli 2006 17:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
Alweer de ZZR1400? Niet lang geleden ook nog gebruikt als titel en OP
Ik moest toch watquote:Op zondag 30 juli 2006 17:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ach je moet toch wat als je aan het einde van het jaar tenminste wil aangeven dat je de meeste topics hebt geopend.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
quote:Op zondag 30 juli 2006 15:43 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i is bezig de foto's te ordenen. En F1 kijken
Ik was deze bijna vergeten, een doorgaande weg bij een vliegveld. Ik weet niet meer waar het was.
[afbeelding]
Eigen schuldquote:Op zondag 30 juli 2006 18:00 schreef Roderick2085 het volgende:
lekker, zo nat regenen als je met een spijkerbroek op de motor zit...
thxquote:Op zondag 30 juli 2006 18:00 schreef Roderick2085 het volgende:
OPM: ik heb die van mij hier vandaan sorry, heb ff geen zin om te kjiken of ze die van jou ook hebben![]()
TUV-keurquote:Op zondag 30 juli 2006 18:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ik zie zo geen verschil tussen die van 65 euro en 27 euro
quote:Op zondag 30 juli 2006 18:11 schreef hicham het volgende:
[..]
TUV-keurGoedkoper materiaal
Zakken vullen
[afbeelding]![]()
Show me the picsquote:Op zondag 30 juli 2006 18:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb gisteren de groot formaat foto's binnen gekregen![]()
![]()
verslapenquote:Op zondag 30 juli 2006 18:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
mijn pak is ook weer netjes schoongeregendwaren toch bijna thuis dus een probleem was het niet, alleen rijden met donker visier in de regen is niks
![]()
@ Gawaine
waar was je nou vanmorgen ? we hebben een half uur op je staan wachten![]()
Leuk dingetje, verder ben ik niet zo van de looks van SM's.. dequote:Op zondag 30 juli 2006 18:27 schreef Youp het volgende:
specs:
- Excel velgen, Talon naven
- Braking 4 zuiger & zwevende 320 remschijf
- Nissin 14mm rempomp
- Volledige Akrapovic Evolution Titanium uitlaat
- Stage 2 "Hotcams" nokkenassen (in- & uitlaat)
- Keihin FCR carburateur
- Compressieverhoging (van 12,3:1 naar 13,2:1)
- CRD Framebeschermers
- CFC Case-guards
- Kunstof tank van DRZ400E
- TAG Metals MATRIX kroonplaten
- TAG Metals T2 Fatbar stuur
- UFO Handkappen
- UFO Led achterlicht
- Polisport EMX lampenmaske
- One Industries stickerset
ik ben zo blij blij blij![]()
![]()
Stukje waterslang met perlon inlage. Soort bumpertje.quote:
Normaal gaan die slangetjes naar de grond. Dit is verplicht op het circuit.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:30 schreef Gawaine het volgende:
waarom hangt er een fles talkpoeder aan de dat blok![]()
ik vind de looks ook geil maar ieder zn ding natuurlijk en dat ding is gewoon een stuk tuinslang met ijzerdraad om de uitlaat te beschermen tegen een valpartij ofzo... kost toch 800 euri'squote:Op zondag 30 juli 2006 18:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Leuk dingetje, verder ben ik niet zo van de looks van SM's.. dekomen niet. Meer kwa rij eigenschappen
Wat zit er om dat uitlaatje heen
nope, zoals je in de modlist kan zien zit er een FCR op en hotcams in en nog een akrapovic op... dat zorgt er voor dat hij ruim 50pk aan het wiel levert... mn ktm leverde krap 50pk aan t wielquote:Op zondag 30 juli 2006 18:30 schreef BazzieK het volgende:
Mooi dingMaarre ga je er nou in vermogen niet op achteruit aangezien dit "maar" een 400 is?
hij heeft ook aardig wat circuit gezienquote:Op zondag 30 juli 2006 18:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Stukje waterslang met perlon inlage. Soort bumpertje.![]()
[..]
Normaal gaan die slangetjes naar de grond. Dit is verplicht op het circuit.
Is voor de racy look dus.![]()
omdat er Schmetz 56 Racing op staatquote:Op zondag 30 juli 2006 18:33 schreef hicham het volgende:
Waarom moet datgene op de laatste foto eraf?
Die shit om je voorvork moet eraf, je gaat toch niet meer offroaden met dat ding
quote:Op zondag 30 juli 2006 18:38 schreef Youp het volgende:
ik vind de looks ook geil maar ieder zn ding natuurlijk en dat ding is gewoon een stuk tuinslang met ijzerdraad om de uitlaat te beschermen tegen een valpartij ofzo... kost toch 800 euri's
Is dat perlon het speciale hieraan? Want ik wilde ook een stuk slang om de uitlaat heen sjeffen, alleen sjah... dat smelt toch?quote:Op zondag 30 juli 2006 18:34 schreef Worldbeater het volgende:
Stukje waterslang met perlon inlage. Soort bumpertje.![]()
Ah ok netjes, enne wat heb je er nog voor betaald als ik vragen magquote:Op zondag 30 juli 2006 18:38 schreef Youp het volgende:
[..]
nope, zoals je in de modlist kan zien zit er een FCR op en hotcams in en nog een akrapovic op... dat zorgt er voor dat hij ruim 50pk aan het wiel levert... mn ktm leverde krap 50pk aan t wielalleen moet deze iets meer toeren maken
overigens weegt hij nu zo'n kleine 120kg (droog) en de ktm zat aan 140-145 droog ofzo
quote:
nicequote:
de wheelie foto van de KTM mag wel blijven staan hoorquote:Op zondag 30 juli 2006 18:50 schreef Rib-i het volgende:
In de volgende OP staat ie erin en is de KTM verdwenen![]()
Natuurlijk schatquote:
subtiel als altijd schatquote:Op zondag 30 juli 2006 18:54 schreef Metz het volgende:
VET MONSTER HOOR YOUP![]()
GEFELIFLAPSIETEERD
![]()
Trek je maar niks aan van die jaloerse kutopmerkingen hier, want 9 v/d 10 mongolen hier kunnen het niet betalen.
[..]
Natuurlijk schat
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
IK OOK VAN JOU![]()
![]()
![]()
En voor wie nog niet snapt waar "Schmetz #56 Racing" op slaat... Schmetz is mijn achternaam, en 56 is mijn startnummer.
![]()
Ben je ongesteld ofzo?quote:Op zondag 30 juli 2006 18:54 schreef Metz het volgende:
GEFELIFLAPSIETEERD
![]()
Trek je maar niks aan van die jaloerse kutopmerkingen hier, want 9 v/d 10 mongolen hier kunnen het niet betalen.
[..]
Natuurlijk schat
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
IK OOK VAN JOU![]()
![]()
![]()
En voor wie nog niet snapt waar "Schmetz #56 Racing" op slaat... Schmetz is mijn achternaam, en 56 is mijn startnummer.
![]()
Wat zeg jequote:Op zondag 30 juli 2006 18:54 schreef Metz het volgende:
Heb je ook die spatie voor kratjuhs naam weggehaaldquote:Op zondag 30 juli 2006 18:50 schreef Rib-i het volgende:
In de volgende OP staat ie erin en is de KTM verdwenen![]()
Ach gossie, verkeerde snaar geraakt of een smiley vergetenquote:Op zondag 30 juli 2006 18:54 schreef Metz het volgende:
quote:
Iets wat wij niet kunnen betalen, hiihihiquote:Op zondag 30 juli 2006 19:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maarja aangezien Youp geen antwoord gafWat ga jij kopen?
quote:Op zondag 30 juli 2006 19:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Iets wat wij niet kunnen betalen, hiihihi [afbeelding]
Schmetz is nogal aangeslagen omdat ik hem z'n schatje afhandig heb gemaakt voor veel te weinig geldquote:Op zondag 30 juli 2006 19:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vond het nogal meevallen met de jaloerse opmerkingen hier
Nee, het gaat erom dat jullie nooit eens kunnen zeggen "Goh, mooi ding Youp" oid...quote:Op zondag 30 juli 2006 19:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vond het nogal meevallen met de jaloerse opmerkingen hier
'07 SMRquote:Op zondag 30 juli 2006 19:02 schreef Metz het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat jullie nooit eens kunnen zeggen "Goh, mooi ding Youp" oid...
Maargoed, zand erover.
Ik ga me een SXV of een '07 SMR halen.
quote:Op zondag 30 juli 2006 19:02 schreef Metz het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat jullie nooit eens kunnen zeggen "Goh, mooi ding Youp" oid...
Maargoed, zand erover.
Compliment + normale vraag lijkt mequote:Op zondag 30 juli 2006 18:30 schreef BazzieK het volgende:
Mooi dingMaarre ga je er nou in vermogen niet op achteruit aangezien dit "maar" een 400 is?
quote:Op zondag 30 juli 2006 19:02 schreef Youp het volgende:
[..]
Schmetz is nogal aangeslagen omdat ik hem z'n schatje afhandig heb gemaakt voor veel te weinig geldhij heeft hem me zo aangeboden tussen neus en lippen door voor bla bla mag je hem hebben.. en ik meteen gehapt
en toen kon hij niet terug
quote:Op zondag 30 juli 2006 18:54 schreef Metz het volgende:
Haha, nicequote:Op zondag 30 juli 2006 19:02 schreef Youp het volgende:
[..]
Schmetz is nogal aangeslagen omdat ik hem z'n schatje afhandig heb gemaakt voor veel te weinig geldhij heeft hem me zo aangeboden tussen neus en lippen door voor bla bla mag je hem hebben.. en ik meteen gehapt
en toen kon hij niet terug
quote:Op zondag 30 juli 2006 19:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Haha, niceDat lelijke ding is immers ook niet meer waard
![]()
![]()
Actie/reactie
Leuke shops.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:54 schreef Metz het volgende:
Natuurlijk schat
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
IK OOK VAN JOU![]()
![]()
![]()
Misschien kijk er er anders naar als je hier al 3 jaar post.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:02 schreef Metz het volgende:
Maargoed, zand erover.
jij kijkt er sowieso niet van op want jij wisselt bijna iedere maand van motorquote:Op zondag 30 juli 2006 19:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Leuke shops.![]()
[..]
Misschien kijk er er anders naar als je hier al 3 jaar post.![]()
En de overgang is al iets van 6 maanden bekend ofzo.![]()
Niettemin waren we wel blij voor Youpie.![]()
En anders wel oliequote:Op zondag 30 juli 2006 19:14 schreef Youp het volgende:
[..]
jij kijkt er sowieso niet van op want jij wisselt bijna iedere maand van motor![]()
Las dat die DRZ een wat normaler onderhoudsschema hadquote:Op zondag 30 juli 2006 19:16 schreef Youp het volgende:
[..]
dat hoef ik nou ook minder vaak te doenspleetogenpower
Bij jou gebruik.....halfjaarlijksquote:Op zondag 30 juli 2006 19:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Las dat die DRZ een wat normaler onderhoudsschema hadHoe vaak moet je nu wat laten doen?
![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 18:54 schreef Metz het volgende:
GEFELIFLAPSIETEERD
![]()
[..]
Natuurlijk schat
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
IK OOK VAN JOU![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker!quote:
Jij snapt het tenminstequote:Op zondag 30 juli 2006 19:19 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
En gave pics!!![]()
Youp gefeliciteerd!![]()
Goh, mooi ding Youpquote:Op zondag 30 juli 2006 18:27 schreef Youp het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
titanium![]()
[afbeelding]
Akra
[afbeelding]
profi opvangbakje![]()
[afbeelding]
en dit moet er zo snel mogelijk af
[afbeelding]
specs:
- Excel velgen, Talon naven
- Braking 4 zuiger & zwevende 320 remschijf
- Nissin 14mm rempomp
- Volledige Akrapovic Evolution Titanium uitlaat
- Stage 2 "Hotcams" nokkenassen (in- & uitlaat)
- Keihin FCR carburateur
- Compressieverhoging (van 12,3:1 naar 13,2:1)
- CRD Framebeschermers
- CFC Case-guards
- Kunstof tank van DRZ400E
- TAG Metals MATRIX kroonplaten
- TAG Metals T2 Fatbar stuur
- UFO Handkappen
- UFO Led achterlicht
- Polisport EMX lampenmaske
- One Industries stickerset
ik ben zo blij blij blij![]()
![]()
quote:
mwah omdat hij wat opgevoerd is enzo iedere 4000 olie + filter en om de 8000 kleppen controleren maar stellen is in de praktijk niet meer nodig (shims)quote:Op zondag 30 juli 2006 19:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Las dat die DRZ een wat normaler onderhoudsschema hadHoe vaak moet je nu wat laten doen?
![]()
Misschien ben jij wel de enige serieuze hier.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:22 schreef Metz het volgende:
Jij snapt het tenminste![]()
Allemaal die serieuse mensen hier![]()
Valt wel mee eigenlijkquote:Op zondag 30 juli 2006 19:24 schreef Youp het volgende:
mwah omdat hij wat opgevoerd is enzo iedere 4000 olie + filter en om de 8000 kleppen controleren maar stellen is in de praktijk niet meer nodig (shims)
maargoed ik LAAT niks doen
Hoe dan ook, blijven lelijke dingen hequote:Op zondag 30 juli 2006 19:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Valt wel mee eigenlijkZeker omdat de km-stand minder snel oploopt op een SM
juhquote:Op zondag 30 juli 2006 19:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Valt wel mee eigenlijkZeker omdat de km-stand minder snel oploopt op een SM
Gebruik jij digitale foto-verbeter programma's?quote:Op zondag 30 juli 2006 19:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel de enige serieuze hier.![]()
![]()
![]()
Ga eens flink neuken ofzo.Als ik er maar geen last van heb.
![]()
Hij sharpened en flaired zijn foto's altijd, dus jaquote:Op zondag 30 juli 2006 19:32 schreef Rib-i het volgende:
Gebruik jij digitale foto-verbeter programma's?
quote:Op zondag 30 juli 2006 19:38 schreef hicham het volgende:
Maar verder ben je wel liev hoor, Youp
Je begrijpt dat we nu uit principe niet meer kunnen zeggen dat je bike mooi is heeten
En ik dacht gewoon veilig te zitten achter zo'n donker vizier.quote:
Goed manquote:Op zondag 30 juli 2006 19:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
kloptje had haar gezicht moeten zien na de 1e sessie
![]()
![]()
op die foto achter die Kawa kijk je anders niet echt vrolijkquote:Op zondag 30 juli 2006 19:45 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
En ik dacht gewoon veilig te zitten achter zo'n donker vizier.![]()
Er zijn inderdaad nog meer foto's waarop je een big smile kunt zien door het zwart heen.![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 19:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ziet eruit alsof manlief veel moeite moet doen om het vrouwtje bij te houden![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, precies jaquote:Op zondag 30 juli 2006 19:49 schreef kratjuh het volgende:
Gave foto Raus, ik zie nu pas net de 'beruchte' glimlach ..
Lijkt een beetje op die van de wheelie-meet ...
quote:Op zondag 30 juli 2006 19:49 schreef bvvt het volgende:
"Goh, mooi ding Youp"
Mjah, dat kan met vele programma's. Hier een paar voorbeeldjes... met photoshopquote:Op zondag 30 juli 2006 19:39 schreef Rib-i het volgende:
Het gaat me om foto's die ik vanaf een boot heb gemaakt
[afbeelding]
Zoiets dus, met welk programma kan je de horizon horizontaal krijgen
quote:Op zondag 30 juli 2006 19:49 schreef bvvt het volgende:
"Goh, mooi ding Youp"
heb zaterdag naar de standaard versie staan kijken toen ze me ketting (en tandwielen) hebben vervangen
quote:Op zondag 30 juli 2006 19:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
was ook zo
Dus? Anders had ze je toch telkens weer in de bochten moeten inhalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tnxsquote:Op zondag 30 juli 2006 19:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mjah, dat kan met vele programma's. Hier een paar voorbeeldjes... met photoshop
1. Alleen gedraaid, foto werd kleiner dus je moet zelf kijken of je bijtekent, de foto breder of de foto langer maakt etc. etc. Want als je draait kan je de foto niet meer rechthoekig maken.
2. Color, levels en brightness aangepast.
3. Pepijnstijl sharpen![]()
4. Pepijnstijl flare.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan ik niet echt goed mee draaienquote:Ik ken geen freeware programma's zo 123, kan paint het niet?Kan je hem zelf zo knippen dat ie het mooist is
quote:Op zondag 30 juli 2006 19:49 schreef kratjuh het volgende:
Gave foto Raus, ik zie nu pas net de 'beruchte' glimlach ..
Lijkt een beetje op die van de wheelie-meet ...
whahahahahahaaquote:Op zondag 30 juli 2006 20:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb een boooooooooot
Ik heb een hele mooie splinternieuwe boooooot
Haar naam is Anna en ze ligt hier in de sloooooot
En ik ga varen op het kanaaaaal
Het is de mooiste boot van allemaaaaal
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 20:09 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Bek houwe of ik timmer je in elkaar.
weet nou toch waar je huis woont![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 20:05 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ook hij loopt binnen![]()
CS2 (9) had ik al maar een beetje te technisch english for me
Ik kende 'm nog niet en denk ook niet dat ik iets misquote:Op zondag 30 juli 2006 20:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Al gehoord? Parodie van de Gebroeders Ko op Boten Anna. Echt sneu, maar daarom wel weer leuk![]()
je hebt spam in je mailquote:Op zondag 30 juli 2006 20:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat je de url niet hier mag plaatsen![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 20:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik kende 'm nog niet en denk ook niet dat ik iets mis![]()
Nog een foto vanaf de Boooooooooooooooot
[afbeelding]
![]()
naar mijn mening duidelijk de eerstequote:Op zondag 30 juli 2006 19:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mjah, dat kan met vele programma's. Hier een paar voorbeeldjes... met photoshop
1. Alleen gedraaid, foto werd kleiner dus je moet zelf kijken of je bijtekent, de foto breder of de foto langer maakt etc. etc. Want als je draait kan je de foto niet meer rechthoekig maken.
2. Color, levels en brightness aangepast.
3. Pepijnstijl sharpen![]()
4. Pepijnstijl flare.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ken geen freeware programma's zo 123, kan paint het niet?Kan je hem zelf zo knippen dat ie het mooist is
en toch heeft ie zo schuin ook wel watquote:Op zondag 30 juli 2006 20:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik kende 'm nog niet en denk ook niet dat ik iets mis![]()
Nog een foto vanaf de Boooooooooooooooot
[afbeelding]
![]()
Roderikquote:Op zondag 30 juli 2006 20:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
naar mijn mening duidelijk de eerste![]()
[..]
en toch heeft ie zo schuin ook wel wat![]()
De bestuurder van de boot zou een rustig tochtje makenquote:Op zondag 30 juli 2006 20:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
en toch heeft ie zo schuin ook wel wat![]()
ik heb nog zo'n snel ding in de schuur liggen en de rest van de zooi ergens op zolderquote:Op zondag 30 juli 2006 20:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
RoderikWil morgen of uiterlijk dinsdag 3000 euro hebben
![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 20:30 schreef kratjuh het volgende:
Wat waren die superman films toch eigenlijk een aanfluiting ..
Leen van ....quote:Op zondag 30 juli 2006 20:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
Ehhhhh, ik weet niet of je de nieuwste al gezien hebt - maare - zelfde kwaliteit hoorquote:Op zondag 30 juli 2006 20:30 schreef kratjuh het volgende:
Wat waren die superman films toch eigenlijk een aanfluiting ..
ROFLquote:
Hebben jullie die ook nog in het eggie gekregen of moet je betalen om het digitaal te krijgen?quote:
quote:
This image or video has been deletedquote:Op zondag 30 juli 2006 19:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
Peerkemikuni kreeg het voor elkaar dit filmpje te maken tijdens het rijden![]()
[[url=http://i17.photobucket.com/albums/b56/mercy_symbol/th_MVI_2029.jpg]afbeelding][/URL]
[..]
weet nou toch waar je huis woont![]()
duh, als ik alleen het voorfilmpje al zien wil ik er niet naartoequote:Op zondag 30 juli 2006 20:47 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ehhhhh, ik weet niet of je de nieuwste al gezien hebt - maare - zelfde kwaliteit hoor
(bagger dus)
Wat weghalen?quote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 21:25 schreef -XX- het volgende:
[..]HAHAHA Grapjes van bazziek zijn altijd leuk!
![]()
![]()
I'm with...............quote:Op zondag 30 juli 2006 21:56 schreef bvvt het volgende:
Oh. my. god.
Die -xx- en bazziek.
Lijken wel 2 wezens van een andere planeet
quote:Op zondag 30 juli 2006 21:56 schreef bvvt het volgende:
Oh. my. god.
Die -xx- en bazziek.
Lijken wel 2 wezens van een andere planeet
Niks God .. Zod ..quote:Op zondag 30 juli 2006 21:56 schreef bvvt het volgende:
Oh. my. god.
Watje .. Dan zit ik al op kantoor ..quote:Op zondag 30 juli 2006 22:11 schreef Youp het volgende:
gaapje doet...
shit... morgen beginnen met werkenom 7 uur op
idem hierquote:Op zondag 30 juli 2006 22:11 schreef Youp het volgende:
gaapje doet...
shit... morgen beginnen met werkenom 7 uur op
Zit ook te kijken (had al zo'n grap willen maken)quote:Op zondag 30 juli 2006 22:08 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Niks God .. Zod ..
Check Veronica maar
Frisiaquote:Op zondag 30 juli 2006 22:35 schreef Youp het volgende:
[..]
ik moet mn nieuwe fiets toch ergens van betalen
quote:Op zondag 30 juli 2006 23:22 schreef FemaleRebbel het volgende:
Iedereen plat hier![]()
![]()
En ik ben nog wakker![]()
WB
Iedereen ook plat hier, en ik ben nog wakker.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:22 schreef FemaleRebbel het volgende:
Iedereen plat hier![]()
![]()
WB
Vooralsnog de kansloze en arme werkeloze jeugd.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
Jou tel ik al niet meer, jij bent 24/24 en 7/7![]()
![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 23:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Jou tel ik al niet meer, jij bent hier 24/24 en 7/7![]()
![]()
't is nog zóóóó'warrumquote:Op zondag 30 juli 2006 23:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Iedereen ook plat hier, en ik ben nog wakker.![]()
![]()
![]()
Jaja, zeg maar dag tegen je oudedag voorzieningenquote:Op zondag 30 juli 2006 23:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vooralsnog de kansloze en arme werkeloze jeugd.
Maar die heeft de toekomst.![]()
................![]()
![]()
![]()
Het is koelquote:
Ja, van jou moeten we het niet hebben.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:28 schreef BazzieK het volgende:
Jaja, zeg maar dag tegen je oudedag voorzieningen![]()
Beneden is het nog warrum.... maar boven is het gelukkig errug koel.....balkondeur staat openquote:Op zondag 30 juli 2006 23:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb net de ventilator uitgezet omdat ik het koud kreeg. Hardstikke lekker koel hier
![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 23:29 schreef Worldbeater het volgende:
Binnenkort toch maar eens bij Rebbel aankloppen.![]()
Ach joh in de toekomst gaat het toch wel foutquote:Op zondag 30 juli 2006 23:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, van jou moeten we het niet hebben.Binnenkort toch maar eens bij Rebbel aankloppen.
![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 23:32 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Beneden is het nog warrum.... maar boven is het gelukkig errug koel.....balkondeur staat open![]()
Trusten Bazziek en WB![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 20:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
quote:
ik ookquote:Op zondag 30 juli 2006 22:20 schreef Youp het volgende:
[..]
ja maar jij hebt vast geen vakantie... ik wel...
succesquote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 23:22 schreef FemaleRebbel het volgende:
Iedereen plat hier![]()
![]()
WB
bazziek heeft de toekomstquote:Op zondag 30 juli 2006 23:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vooralsnog de kansloze en arme werkeloze jeugd.
Maar die heeft de toekomst.![]()
................![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 19 minuten dus.quote:
Completly business baby.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga ook bijna.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 23:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Over 19 minuten dus.![]()
[..]
Completly business baby.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga ook bijna.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaapt lekker en succesquote:Op zondag 30 juli 2006 23:10 schreef Dash-X het volgende:
En ga dus voor alle verstandigheid ook maar alvast plat![]()
ik zou je ook eerst maar eens op je rijbewijs concentrerenquote:Op zondag 30 juli 2006 23:47 schreef BazzieK het volgende:
Verdomme, zit maar op Supermotards te geilenEn ik heb geen geld voor een tweede motor
![]()
Dan verkoop je deze toch!!!!quote:Op zondag 30 juli 2006 23:47 schreef BazzieK het volgende:
Verdomme, zit maar op Supermotards te geilenEn ik heb geen geld voor een tweede motor
![]()
Ik weet het ik weet het, maar wil zowel een racer als SMquote:Op zondag 30 juli 2006 23:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik zou je ook eerst maar eens op je rijbewijs concentreren
en ik gok dat je je daarna de eerste tijd ook nog wel vermaakt op dat ding dat stof staat te happen
daar komt bij dat je met die 'leuke' 25kw regeling beter ver uit de buurt kan blijven van de supermotards
Ach ja, ik heb een schijthekel aan verkopenquote:Op zondag 30 juli 2006 23:50 schreef bvvt het volgende:
[..]
Dan verkoop je deze toch!!!!
je mag er toch nog niet op rijden
Tja als je er het geld of de criminele inborst voor hebt wel jaquote:Op zondag 30 juli 2006 23:55 schreef bvvt het volgende:
Enne, een dr-z400sm is ook als 25 kw te krijgen
Alleen op kenteken dan, maarja of dat zo veilig isquote:Op zondag 30 juli 2006 23:58 schreef Roderick2085 het volgende:
ik vraag me alleen af of je dan wel echt lol kan maken op dat ding.... rijden zal ie wel doen, maar op een sm wil je kunnen spelen, weet niet of dat zo goed gaat als ie aan de 25kw regel voeldoet
Klopt kloptquote:Op maandag 31 juli 2006 00:06 schreef Roderick2085 het volgende:
ag ja, je moet natuurlijk ook nog wel wat te dromen hebbenanders is er ook geen lol meer aan
Ook wel bekend onder de term 24/7quote:Op zondag 30 juli 2006 23:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Jou tel ik al niet meer, jij bent hier 24/24 en 7/7![]()
![]()
Nog altijd beter 'spelen' dan een sport/toer of een (super)sportmotor. 25KW op circa 190 kilo of meer of 25KW op 120 - 150 kg, wat speelt makkelijker?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik zou je ook eerst maar eens op je rijbewijs concentreren
en ik gok dat je je daarna de eerste tijd ook nog wel vermaakt op dat ding dat stof staat te happen
daar komt bij dat je met die 'leuke' 25kw regeling beter ver uit de buurt kan blijven van de supermotards
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
probleem zit hem eerder in het gewicht....quote:
Oh shit, vergetenquote:Op maandag 31 juli 2006 00:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
probleem zit hem eerder in het gewicht....
134 kilo x 0.16 kw/kg = 21.44 kw wat ie dan maximaal mag hebben, is dus ipv 4kw eraf het dubbele...
die 25kw versie is dus eigenlijk niet eens legaal
Ach ja op mijn kentekenbewijs staat ook 19KW oid aangezien het zoiets aan het achterwiel is en 25 op de motor.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
probleem zit hem eerder in het gewicht....
134 kilo x 0.16 kw/kg = 21.44 kw wat ie dan maximaal mag hebben, is dus ipv 4kw eraf het dubbele...
die 25kw versie is dus eigenlijk niet eens legaal
ik zal er geen opmerking over makenquote:Op maandag 31 juli 2006 00:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Klopt kloptMaar ik heb het geduld van een klein kutkind (jaja dit gaat me heel wat opmerkingen opleveren
) en dat schiet dus niet echt op
quote:Op maandag 31 juli 2006 00:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Ook wel bekend onder de term 24/7![]()
[..]
Nog altijd beter 'spelen' dan een sport/toer of een (super)sportmotor. 25KW op circa 190 kilo of meer of 25KW op 120 - 150 kg, wat speelt makkelijker?Bovendien ook nog eens lichte vertanding
zie ook mijn reply hierboven... 25kw op 120kg mag officieel nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 00:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Ook wel bekend onder de term 24/7![]()
[..]
Nog altijd beter 'spelen' dan een sport/toer of een (super)sportmotor. 25KW op circa 190 kilo of meer of 25KW op 120 - 150 kg, wat speelt makkelijker?Bovendien ook nog eens lichte vertanding
Niks voor jou zodra je je bandit helemaal al rijdende hebt gedemonteerd, lekker makkelijk wheelien en stoppiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ach ja met wat mazzel volgend jaar een wat oudere SM om op te spelen.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik zal er geen opmerking over makenmaar ongeduldig ben ik ook
![]()
ik ga het nog een jaartje uithouden op de gs... en dan komt er een leuke fiets voor in de plaatsquote:Op maandag 31 juli 2006 00:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja met wat mazzel volgend jaar een wat oudere SM om op te spelen.
Al enige gegadigden uitgezocht?quote:Op maandag 31 juli 2006 00:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik ga het nog een jaartje uithouden op de gs... en dan komt er een leuke fiets voor in de plaatsis de bedoeling tenminste
ag ja... dat ben jijquote:Op maandag 31 juli 2006 00:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vind ik van dat lijstje ook de mooiste, maar zou voor dat geld zelf wat anders kopen
Koop een SM, zet hem slecht op slot en verzeker em goed en zet je adres hier neerquote:Op maandag 31 juli 2006 00:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ag ja... dat ben jij
maar wie weet.... vorig jaar was ik nog helemaal gek van de sv.... kan volgens jaar zo maar weer anders zijn![]()
laten we dat maar niet doenquote:Op maandag 31 juli 2006 00:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Koop een SM, zet hem slecht op slot en verzeker em goed en zet je adres hier neer![]()
![]()
jawel hoor... dat goed verzekeren was een goede suggestiequote:Op maandag 31 juli 2006 00:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je bent ook nooit in voor een goede suggestie he
quote:Op maandag 31 juli 2006 00:53 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
jawel hoor... dat goed verzekeren was een goede suggestie
dat gaat je toch niet lukkenquote:Op maandag 31 juli 2006 00:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ben er al half dus, nu je nog even een SM aanpraten
Zoek een rijke vriendin, of beter, zoek een rijke vriendin voor mijquote:Op maandag 31 juli 2006 01:06 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dat gaat je toch niet lukkentenzij ik ineens op een of andere manier geld heb voor 2 motoren
als ik er ooit eentje overheb mag jij d'r hebbenquote:Op maandag 31 juli 2006 01:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zoek een rijke vriendin, of beter, zoek een rijke vriendin voor mij![]()
![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 01:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
als ik er ooit eentje overheb mag jij d'r hebben
ga maar eens pitten
Pap aan met -XX- en je kan haar exploiteren als paaldanseres en evt meerquote:Op maandag 31 juli 2006 01:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zoek een rijke vriendin, of beter, zoek een rijke vriendin voor mij![]()
![]()
"stoere" uiterlijk komt niet bepaald overeen met de prestaties van dat ding. Niet vooruit te branden. Kan je beter een echte SM kopen.quote:
Ik heb iets gemistquote:Op maandag 31 juli 2006 09:19 schreef Rib-i het volgende:
De tocht voert langs de Waal, Nederrijn en de Lek.
Koffiepauze in Wijk bij Duurstede of Vreeswijk.
Foto-pause bij Kinderdijk.
Startplaats: Waalkade Nijmegen. Eindpunt: Schoonhoven.
Wat valt wanneer te doen?quote:Op maandag 31 juli 2006 09:19 schreef Rib-i het volgende:
quote:
Voorstel om eventueel op zondag te rijdenquote:
Damn, dat is me toch zonde zegquote:Op maandag 31 juli 2006 13:11 schreef Rib-i het volgende:
Buurman heeft een nieuwe motor gekocht. Voorheen reed hij op een Intruder rond en nu met een R1![]()
Vanmorgen samen een stuk gereden, hij voorop.
Het begon al bij het wegrijden, 6000 RPM en schakelen.... Ik dacht, dat is omdat we in de stad rijden, straks op de snelweg wordt dat anders![]()
Fout gedacht, op de snelweg presteerde hij het zelfs om als een chopper op de motor te zitten en met de linkerhand naar beneden te rijden. De 1e de beste afslag werd ook genomen alsof hij op een chopper zat en en en en ...
Damn, koop dan een chopperEn geef de R1 aan de eerste de beste motorrijder met een kapotte versnellingsbak
![]()
![]()
[..]
Mooiquote:[..]
Voorstel om eventueel op zondag te rijden
geef die man even de kans om van zijn chopper ervaring af te komenquote:Op maandag 31 juli 2006 13:11 schreef Rib-i het volgende:
Buurman heeft een nieuwe motor gekocht. Voorheen reed hij op een Intruder rond en nu met een R1![]()
Het begon al bij het wegrijden, 6000 RPM en schakelen.... Ik dacht, dat is omdat we in de stad rijden, straks op de snelweg wordt dat anders![]()
Fout gedacht, op de snelweg presteerde hij het zelfs om als een chopper op de motor te zitten en met de linkerhand naar beneden te rijden. De 1e de beste afslag werd ook genomen alsof hij op een chopper zat en en en en ...
Damn, koop dan een chopperEn geef de R1 aan de eerste de beste motorrijder met een kapotte versnellingsbak
![]()
![]()
[..]
[..]
Voorstel om eventueel op zondag te rijden
:^quote:Op maandag 31 juli 2006 13:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
geef die man even de kans om van zijn chopper ervaring af te komenhij is waarschijnlijk niet anders gewend
![]()
het schijnt dat chopper rijden toch een bepaalde techniek isheel anders dan motorrijden
![]()
quote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 13:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
het schijnt dat chopper rijden toch een bepaalde techniek isheel anders dan motorrijden
![]()
Als je dan toch een stap omhoog wilt doen, doe dan gelijk een grote stap met de FZ1 ipv FZ6quote:Op maandag 31 juli 2006 00:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
lijstje bestaat momenteel uit:
honda cb600f
yamaha fz6n
kawa z750
ben niet erg merkgebonden
quote:Op maandag 31 juli 2006 13:40 schreef kratjuh het volgende:
[..]
:^
Niet dat ik er ervaring mee heb ofzo ...
quote:Op maandag 31 juli 2006 13:40 schreef kratjuh het volgende:
[..]
:^
Niet dat ik er ervaring mee heb ofzo ...
quote:Op maandag 31 juli 2006 13:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
[..]
of dat ligt veel meer voor de handSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij verkoopt hem weer omdat ie er niet mee kan rijden
een R1 is een hogetoeren machine die moet je boven de 9000 toeren houden om er een beetje mee op te schieten ( bron) en dat is ie helemaal niet gewend en als niemand hem daarop wijst dan zal ie er ook niet achterkomen ook
![]()
TIP !! vertel hem bovenstaand verhaal ( wel iets genuanceerder natuurlijk) en stel voor om die R1 voor hem in te rijdende komende 2 jaar
![]()
Klinkt goed, hedde gij een plattegrondje van de routequote:Op maandag 31 juli 2006 09:19 schreef Rib-i het volgende:
Dat had ik gezegd maar dan maakte de motor teveel lawaaiquote:Op maandag 31 juli 2006 14:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
of dat ligt veel meer voor de handhij verkoopt hem weer omdat ie er niet mee kan rijden
een R1 is een hogetoeren machine die moet je boven de 9000 toeren houden om er een beetje mee op te schieten ( bron) en dat is ie helemaal niet gewend en als niemand hem daarop wijst dan zal ie er ook niet achterkomen ook
![]()
quote:TIP !! vertel hem bovenstaand verhaal ( wel iets genuanceerder natuurlijk) en stel voor om die R1 voor hem in te rijdende komende 2 jaar
![]()
Volgens mij heeft die R1 bij stationair lopen al meer vermogen dan het topvermogen van die sjoppert, dus die gast gaat er sowieso op vooruitquote:Op maandag 31 juli 2006 14:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
of dat ligt veel meer voor de handhij verkoopt hem weer omdat ie er niet mee kan rijden
![]()
Sinds wanneer duurt een maand slechts 2 weken .. ?quote:Op maandag 31 juli 2006 13:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]dat was een zwarte maand in jouw leven he ?
![]()
de beste technische vooruitgang die Harley Davidson kan maken is al het metaal verkopen aan General Electricquote:Op maandag 31 juli 2006 14:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat had ik gezegd maar dan maakte de motor teveel lawaai![]()
[..]
![]()
![]()
Uit de Moto73
-
Sinds het 100-jarig bestaan, dat onder andere werd gevierd met de V-Rod Anniversary, waait er een andere wind bij Harley-Davidson. De grote verandering bij het merk is dat de ruim 100-jarige zich een belangrijk nieuw doel heeft gesteld: kwaliteitsverbetering door technische vooruitgang.
-
![]()
ik dacht niet beter te weten dat je die chopper al langer had dan 2 wekenquote:Op maandag 31 juli 2006 14:15 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Sinds wanneer duurt een maand slechts 2 weken .. ?
Maar wel erg donkere alinea om het zo te noemen ..![]()
Een R1 die 17.000 tpm aankan?quote:Op maandag 31 juli 2006 14:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
weet die gast wel dat een R1 op de toerenteller +/- 17000TPM aankan ? en dat het de bedoeling is dat ie dat ook gebruikt ?![]()
verhaal @ motor-forumquote:Op maandag 31 juli 2006 14:40 schreef Rib-i het volgende:
Ik mende 13.000 Rpm te zien ofzo
[..]
Waarvoor?
Jammer johquote:
Het mag nog echt de weg op ookquote:Op maandag 31 juli 2006 14:35 schreef kratjuh het volgende:
Belachelijk wat er tegenwoordig allemaal op de weg mag rijden .. [afbeelding]
Maar wel steengoed ..
Idd jahquote:Op maandag 31 juli 2006 14:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik zou die sofa wel een dagje willen lenen om over de strandboulevards te rijden ...![]()
quote:This Stop Motion Animation takes you into another world. In this world no physical laws count. The only laws that count are the laws of the Animator. I animated myself through my house and the city of Breda, the Netherlands. It took me 6 months to complete. That is mainly because of the weather. It wasn't always suitable to shoot my scenes. The song I used is called Chinois by DJ Aphrodite and can be found on the record Aftershock.
Enjoy! I would like to know what you think about it.
quote:Op maandag 31 juli 2006 15:07 schreef hicham het volgende:
My Animated World.
Gozer heeft teveel tijdEn ik teveel dat ik het helemaal heb gekeken
[..]
Jammer joh.. volgende keer beter. Na september kun je ook nog wel rijden hoor, zolang er geen sneeuw ligt of het ijzelt...quote:
Haha zo'n bank op wielen..quote:Op maandag 31 juli 2006 14:35 schreef kratjuh het volgende:
Belachelijk wat er tegenwoordig allemaal op de weg mag rijden .. [afbeelding]
Maar wel steengoed ..
quote:Op maandag 31 juli 2006 06:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Pap aan met -XX- en je kan haar exploiteren als paaldanseres en evt meer[afbeelding]
booming business![]()
![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 13:11 schreef Rib-i het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |