abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40327969
heb een mooie surfplank gezien die ik perse wil hebben. ik wil het dan ook liefst morgen kopen maar heb geen geld. wel een baan en vast dienstverband. mensen verklaren me voor gek om zoveel te betalen voor plank + zeil maar ik wil dat perse hebben.

probleem is dat ik niet bij m'nh eigen bank waar ik m'n lopende rekening heb lopen wil gaan voor een lening. (rabo)

vraag is: kan ik morgen bij abn of fortis binnenlopen en met 3000 euro de weer naar buiten gaan of iemand andere idee.

eerst sparen en dan kopen is beter, maar voor dit maak ik een uitzondering
geen
pi_40327982
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_40328020
nier verstandig maar dat weet je al.
meestal vraagt de bank dat je salaris ook word gestort bij ze dan.
de rabobank zal dus makkelijker gaan dan een andere bank. maar misschien trappen ze er in.
pi_40328050
quote:
op zondag 30 juli 2006 18:11 schreef roderik2288 het volgende:
heb een mooie surfplank gezien die ik perse wil hebben. ik wil het dan ook liefst morgen kopen maar heb geen geld. wel een baan en vast dienstverband. mensen verklaren me voor gek om zoveel te betalen voor plank + zeil maar ik wil dat perse hebben.

probleem is dat ik niet bij m'nh eigen bank waar ik m'n lopende rekening heb lopen wil gaan voor een lening. (rabo)

vraag is: kan ik morgen bij abn of fortis binnenlopen en met 3000 euro de weer naar buiten gaan of iemand andere idee.

eerst sparen en dan kopen is beter, maar voor dit maak ik een uitzondering
allo het is een plank >>> en daarvoor wil je in de schulden komen (hartstikke gek )

kleuter ga sparen en dan pas kopen >> dan geniet je er langer van en weet je dat het iets is wat je echt wil en niet voor de heb...
  zondag 30 juli 2006 @ 18:14:46 #5
122022 gottegottegott
Een heer van stand
pi_40328056
ik hoop voor je dat je door die bank een beetje tegen jezelf beschermd wordt.

in ieder geval ze zullen eerst je gegeven moeten natrekken, of je nog andere schulden hebt en of er geen failissementsaanvragen e.d. lopen voor je die 3000 in je handen hebt.
pi_40328103
quote:
op zondag 30 juli 2006 18:14 schreef gottegottegott het volgende:
ik hoop voor je dat je door die bank een beetje tegen jezelf beschermd wordt.

in ieder geval ze zullen eerst je gegeven moeten natrekken, of je nog andere schulden hebt en of er geen failissementsaanvragen e.d. lopen voor je die 3000 in je handen hebt.
dat is een kwestie van secondes voor een bank.
gegevens invoeren en sturen richting bkr.
binnen enkele seconde hebben ze antwoord.

ik blijf het ook niet verstandig vinden overigens.
  † In Memoriam † zondag 30 juli 2006 @ 18:18:14 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_40328159
ach, slim of niet, je leeft maar één keer en we doen allemaal wel eens iets geks.

een persoonlijke lening is vrij simpel af te sluiten bij alle grote banken, of je daar nu wel of niet je salaris laat storten. salarisstrookje mee, verklaring op je werk halen dat je daar echt een vaste baan hebt en gaan met die banaan. ik denk niet dat ze je ter plekke dat geld meegeven, maar het is dan hooguit een kwestie van dagen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 30 juli 2006 @ 18:18:45 #8
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_40328175
een echte surfdude hier op fok!
pi_40328186
quote:
op zondag 30 juli 2006 18:16 schreef godlike02 het volgende:

dat is een kwestie van secondes voor een bank.
gegevens invoeren en sturen richting bkr.
binnen enkele seconde hebben ze antwoord.

ik blijf het ook niet verstandig vinden overigens.
dat geeft niet, want ik moet dat ding hebben. ik betaal het binnen 4 maanden terug 4 x 750 + een paar tientjes rente denk ik.

de vraag is of ik bijv. bij abn een lening kan openen, en die dan gelijk opneem of telefonisch laat overmaken naar mijn betaalrekeing bij de rabobank.

ik heb verder nergens schulden

wat denk je ? (behalve dat ik gek ben)
geen
  zondag 30 juli 2006 @ 18:19:13 #10
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_40328189
oh boy.. puike actie hoor

vooral doen man

nee echt, doen man!
Huilen dan.
pi_40329028
gewoon doen, laat je niet gek maken door de reacties hier. let wel op of je voldoende aflossingscapaciteit hebt. ga voor een doorlopend krediet, kun je vrij aflossen en opnemen tot het afgesproken maximum.

de meeste fokkers zijn je voorgegaan door met geleend geld auto's te kopen, of computers, of homecinemasets
Quinn Dexter
pi_40329406
quote:
op zondag 30 juli 2006 18:49 schreef quinn_dexter het volgende:
gewoon doen, laat je niet gek maken door de reacties hier. let wel op of je voldoende aflossingscapaciteit hebt. ga voor een doorlopend krediet, kun je vrij aflossen en opnemen tot het afgesproken maximum.

de meeste fokkers zijn je voorgegaan door met geleend geld auto's te kopen, of computers, of homecinemasets
ik ga het ook zeker proberen. die plank gaat trouwens bijna harder dan een gemiddelde auto

maar ik ben benieuw of iemand weet of mijn plannetje gaat lukken. dus, kan ik direkt het geld van zo'n doorlopend krediet opnemen. liefst sta ik morgenmiddag al op die plank namelijk en het is bovendien de laatste die ze hebben. al;s een ander hem koopt baal ik goed
geen
pi_40329412
doen doen

maar strax niet klagen dat je 'n bkr hebt of in de schulden zit enzo....

pfff sukkel (ik heb nog wel een strijkplank voor je)
  zondag 30 juli 2006 @ 19:05:01 #14
147338 miss_schaapje
schaapjes zijn lief..
pi_40329496
dat gaat niet want je heb daar geen rekening open staan

dus wordt het toch de rabo
miss_schaapje
  zondag 30 juli 2006 @ 19:07:07 #15
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_40329567
quote:
op zondag 30 juli 2006 18:18 schreef cynix ® het volgende:
ach, slim of niet, je leeft maar één keer en we doen allemaal wel eens iets geks.

een persoonlijke lening is vrij simpel af te sluiten bij alle grote banken, of je daar nu wel of niet je salaris laat storten. salarisstrookje mee, verklaring op je werk halen dat je daar echt een vaste baan hebt en gaan met die banaan. ik denk niet dat ze je ter plekke dat geld meegeven, maar het is dan hooguit een kwestie van dagen.
pcies, en je betaald het op je gemakkie in 5 jaar af. gaan met die banaan!
  zondag 30 juli 2006 @ 19:08:39 #16
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_40329603
leen van frisia lalalalala
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_40329613
quote:
op zondag 30 juli 2006 19:02 schreef irisvrede het volgende:
doen doen

maar strax niet klagen dat je 'n bkr hebt of in de schulden zit enzo....
jawel, ik ga overmogen op dit forum klagen dat ik schulden heb, oke

post dan niks als je geen antwoord kunt geven op mijn vraag. ik ben bereid om 100 of 150 euro aan rente te betalen ........... dat heb ik toch gezegd. dat geld gun ik de bank van harte.
geen
pi_40329692
quote:
op zondag 30 juli 2006 19:07 schreef snakey het volgende:

pcies, en je betaald het op je gemakkie in 5 jaar af. gaan met die banaan!
hahah 5 jaar
geen
  zondag 30 juli 2006 @ 19:14:10 #19
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_40329726
quote:
op zondag 30 juli 2006 19:12 schreef roderik2288 het volgende:

[..]

hahah 5 jaar
kan veel sneller natuurlijk, maar waarom zou je? over 5 jaar wil je waarschijnlijk een nieuwe plank.
pi_40329788
quote:
op zondag 30 juli 2006 18:18 schreef cynix ® het volgende:

hier heb ik tenminste iets aan. maar denk je dan niet dat ze het even direkt op mijn rekening kunnen overboeken. of zou ik daar een rekeningetje kunnen openen waar het heen kan en dat ik het dan gelijk aan de balie afhaal
geen
pi_40329883
quote:
op zondag 30 juli 2006 19:09 schreef roderik2288 het volgende:

[..]

post dan niks als je geen antwoord kunt geven op mijn vraag. ik ben bereid om 100 of 150 euro aan rente te betalen ........... dat heb ik toch gezegd. dat geld gun ik de bank van harte.
tsja domme vragen bestaan niet domme antwoorden wel
dus dat laat ik maar achterwege
btw ik ga niet iemand in de schulden helpen
mijn advies blijft eigenlijk gewoon>>>> sparen kreng!!
en als je die plank nog steeds wil hebben dan heb je het verdiend!!! en dan gun ik je het van harte!
pi_40329912
quote:
op zondag 30 juli 2006 19:14 schreef snakey het volgende:

kan veel sneller natuurlijk, maar waarom zou je?
omdat ik maar over 4 maanden rente wil betalen natuurlijk. dan betaal ik dus iets van 75 euro rente in totaal, dat is 1 avondje stappen. waar hebben we het over. en deze plank is for life, die gaat nooit meer weg.

het enige wat waar ik achter probeer te komen is of ik die centen direkt mee kan nemen om daarna na de surfshop te gaan. gewoon advies over hoe en wat ik het beste kan doen om dit te verwezelijken.
geen
  zondag 30 juli 2006 @ 19:22:53 #23
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_40329944
met een vaste baan zal lenen.nl of iets anders van onze vriend uit wognum vast geen probleem zijn.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  † In Memoriam † zondag 30 juli 2006 @ 19:24:53 #24
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_40329986
quote:
op zondag 30 juli 2006 19:16 schreef roderik2288 het volgende:
hier heb ik tenminste iets aan. maar denk je dan niet dat ze het even direkt op mijn rekening kunnen overboeken. of zou ik daar een rekeningetje kunnen openen waar het heen kan en dat ik het dan gelijk aan de balie afhaal
ach, ik heb ook wel eens een dk-tje of een pl-etje afgesloten in mijn leven en ik herinner me dat dat nooit een probleem was. die "snelle" jongens (frisia, postkrediet, vola, waar ik overigens zelf geen zaken mee zou doen) adverteren vaak dat je het geld binnen 24 uur in huis kunt hebben of dat ze het desgewenst zelfs cash komen brengen. dan moet een gewone bank het, na een snelle check bij de bkr, toch ook snel kunnen leveren zou je denken.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 30 juli 2006 @ 19:25:46 #25
147338 miss_schaapje
schaapjes zijn lief..
pi_40330011
quote:
op zondag 30 juli 2006 19:09 schreef roderik2288 het volgende:

[..]

dan ook niej klagen als je schulden heb jij wil ff 3.000 euro hebben
nou als je dat voor een plank over hebt met zeil

dan ben je echt knetter gek !!
miss_schaapje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')