allo het is een plank >>> en daarvoor wil je in de schulden komenquote:op zondag 30 juli 2006 18:11 schreef roderik2288 het volgende:
heb een mooie surfplank gezien die ik perse wil hebben. ik wil het dan ook liefst morgen kopen maar heb geen geld.wel een baan en vast dienstverband. mensen verklaren me voor gek om zoveel te betalen voor plank + zeil maar ik wil dat perse hebben.
probleem is dat ik niet bij m'nh eigen bank waar ik m'n lopende rekening heb lopen wil gaan voor een lening. (rabo)
vraag is: kan ik morgen bij abn of fortis binnenlopen en met 3000 euro de weer naar buiten gaanof iemand andere idee.
eerst sparen en dan kopen is beter, maar voor dit maak ik een uitzondering
dat is een kwestie van secondes voor een bank.quote:op zondag 30 juli 2006 18:14 schreef gottegottegott het volgende:
ik hoop voor je dat je door die bank een beetje tegen jezelf beschermd wordt.
in ieder geval ze zullen eerst je gegeven moeten natrekken, of je nog andere schulden hebt en of er geen failissementsaanvragen e.d. lopen voor je die 3000 in je handen hebt.
dat geeft niet, want ik moet dat ding hebben. ik betaal het binnen 4 maanden terug 4 x 750 + een paar tientjes rente denk ik.quote:op zondag 30 juli 2006 18:16 schreef godlike02 het volgende:
dat is een kwestie van secondes voor een bank.
gegevens invoeren en sturen richting bkr.
binnen enkele seconde hebben ze antwoord.
ik blijf het ook niet verstandig vinden overigens.
ik ga het ook zeker proberen. die plank gaat trouwens bijna harder dan een gemiddelde autoquote:op zondag 30 juli 2006 18:49 schreef quinn_dexter het volgende:
gewoon doen, laat je niet gek maken door de reacties hier. let wel op of je voldoende aflossingscapaciteit hebt. ga voor een doorlopend krediet, kun je vrij aflossen en opnemen tot het afgesproken maximum.
de meeste fokkers zijn je voorgegaan door met geleend geld auto's te kopen, of computers, of homecinemasets
pcies, en je betaald het op je gemakkie in 5 jaar af. gaan met die banaan!quote:op zondag 30 juli 2006 18:18 schreef cynix ® het volgende:
ach, slim of niet, je leeft maar één keer en we doen allemaal wel eens iets geks.
een persoonlijke lening is vrij simpel af te sluiten bij alle grote banken, of je daar nu wel of niet je salaris laat storten. salarisstrookje mee, verklaring op je werk halen dat je daar echt een vaste baan hebt en gaan met die banaan. ik denk niet dat ze je ter plekke dat geld meegeven, maar het is dan hooguit een kwestie van dagen.
jawel, ik ga overmogen op dit forum klagen dat ik schulden heb, okequote:op zondag 30 juli 2006 19:02 schreef irisvrede het volgende:
doen doen
maar strax niet klagen dat je 'n bkr hebt of in de schulden zit enzo....
hahah 5 jaarquote:op zondag 30 juli 2006 19:07 schreef snakey het volgende:
pcies, en je betaald het op je gemakkie in 5 jaar af. gaan met die banaan!
kan veel sneller natuurlijk, maar waarom zou je? over 5 jaar wil je waarschijnlijk een nieuwe plank.quote:
hier heb ik tenminste iets aan. maar denk je dan niet dat ze het even direkt op mijn rekening kunnen overboeken. of zou ik daar een rekeningetje kunnen openen waar het heen kan en dat ik het dan gelijk aan de balie afhaalquote:op zondag 30 juli 2006 18:18 schreef cynix ® het volgende:
ach, slim of niet, je leeft maar één keer en we doen allemaal wel eens iets geks.
een persoonlijke lening is vrij simpel af te sluiten bij alle grote banken, of je daar nu wel of niet je salaris laat storten. salarisstrookje mee, verklaring op je werk halen dat je daar echt een vaste baan hebt en gaan met die banaan. ik denk niet dat ze je ter plekke dat geld meegeven, maar het is dan hooguit een kwestie van dagen.
tsja domme vragen bestaan niet domme antwoorden welquote:op zondag 30 juli 2006 19:09 schreef roderik2288 het volgende:
[..]
jawel, ik ga overmogen op dit forum klagen dat ik schulden heb, oke![]()
post dan niks als je geen antwoord kunt geven op mijn vraag. ik ben bereid om 100 of 150 euro aan rente te betalen ........... dat heb ik toch gezegd. dat geld gun ik de bank van harte.
omdat ik maar over 4 maanden rente wil betalen natuurlijk. dan betaal ik dus iets van 75 euro rente in totaal, dat is 1 avondje stappen. waar hebben we het over. en deze plank is for life, die gaat nooit meer weg.quote:op zondag 30 juli 2006 19:14 schreef snakey het volgende:
kan veel sneller natuurlijk, maar waarom zou je?
ach, ik heb ook wel eens een dk-tje of een pl-etje afgesloten in mijn leven en ik herinner me dat dat nooit een probleem was. die "snelle" jongens (frisia, postkrediet, vola, waar ik overigens zelf geen zaken mee zou doen) adverteren vaak dat je het geld binnen 24 uur in huis kunt hebben of dat ze het desgewenst zelfs cash komen brengen. dan moet een gewone bank het, na een snelle check bij de bkr, toch ook snel kunnen leveren zou je denken.quote:op zondag 30 juli 2006 19:16 schreef roderik2288 het volgende:
hier heb ik tenminste iets aan. maar denk je dan niet dat ze het even direkt op mijn rekening kunnen overboeken. of zou ik daar een rekeningetje kunnen openen waar het heen kan en dat ik het dan gelijk aan de balie afhaal
quote:op zondag 30 juli 2006 19:09 schreef roderik2288 het volgende:
[..]
jawel, ik ga overmogen op dit forum klagen dat ik schulden heb, oke![]()
post dan niks als je geen antwoord kunt geven op mijn vraag. ik ben bereid om 100 of 150 euro aan rente te betalen ........... dat heb ik toch gezegd. dat geld gun ik de bank van harte.
dan ook niej klagen als je schulden heb jij wil ff 3.000 euro hebben
nou als je dat voor een plank over hebt met zeil
dan ben je echt knetter gek !!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |