"stoere" uiterlijk komt niet bepaald overeen met de prestaties van dat ding. Niet vooruit te branden. Kan je beter een echte SM kopen.quote:
Ik heb iets gemistquote:Op maandag 31 juli 2006 09:19 schreef Rib-i het volgende:
De tocht voert langs de Waal, Nederrijn en de Lek.
Koffiepauze in Wijk bij Duurstede of Vreeswijk.
Foto-pause bij Kinderdijk.
Startplaats: Waalkade Nijmegen. Eindpunt: Schoonhoven.
Wat valt wanneer te doen?quote:Op maandag 31 juli 2006 09:19 schreef Rib-i het volgende:
quote:
Voorstel om eventueel op zondag te rijdenquote:
Damn, dat is me toch zonde zegquote:Op maandag 31 juli 2006 13:11 schreef Rib-i het volgende:
Buurman heeft een nieuwe motor gekocht. Voorheen reed hij op een Intruder rond en nu met een R1![]()
Vanmorgen samen een stuk gereden, hij voorop.
Het begon al bij het wegrijden, 6000 RPM en schakelen.... Ik dacht, dat is omdat we in de stad rijden, straks op de snelweg wordt dat anders![]()
Fout gedacht, op de snelweg presteerde hij het zelfs om als een chopper op de motor te zitten en met de linkerhand naar beneden te rijden. De 1e de beste afslag werd ook genomen alsof hij op een chopper zat en en en en ...
Damn, koop dan een chopperEn geef de R1 aan de eerste de beste motorrijder met een kapotte versnellingsbak
![]()
![]()
[..]
Mooiquote:[..]
Voorstel om eventueel op zondag te rijden
geef die man even de kans om van zijn chopper ervaring af te komenquote:Op maandag 31 juli 2006 13:11 schreef Rib-i het volgende:
Buurman heeft een nieuwe motor gekocht. Voorheen reed hij op een Intruder rond en nu met een R1![]()
Het begon al bij het wegrijden, 6000 RPM en schakelen.... Ik dacht, dat is omdat we in de stad rijden, straks op de snelweg wordt dat anders![]()
Fout gedacht, op de snelweg presteerde hij het zelfs om als een chopper op de motor te zitten en met de linkerhand naar beneden te rijden. De 1e de beste afslag werd ook genomen alsof hij op een chopper zat en en en en ...
Damn, koop dan een chopperEn geef de R1 aan de eerste de beste motorrijder met een kapotte versnellingsbak
![]()
![]()
[..]
[..]
Voorstel om eventueel op zondag te rijden
:^quote:Op maandag 31 juli 2006 13:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
geef die man even de kans om van zijn chopper ervaring af te komenhij is waarschijnlijk niet anders gewend
![]()
het schijnt dat chopper rijden toch een bepaalde techniek isheel anders dan motorrijden
![]()
quote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 13:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
het schijnt dat chopper rijden toch een bepaalde techniek isheel anders dan motorrijden
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je dan toch een stap omhoog wilt doen, doe dan gelijk een grote stap met de FZ1 ipv FZ6quote:Op maandag 31 juli 2006 00:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
lijstje bestaat momenteel uit:
honda cb600f
yamaha fz6n
kawa z750
ben niet erg merkgebonden
quote:Op maandag 31 juli 2006 13:40 schreef kratjuh het volgende:
[..]
:^
Niet dat ik er ervaring mee heb ofzo ...
quote:Op maandag 31 juli 2006 13:40 schreef kratjuh het volgende:
[..]
:^
Niet dat ik er ervaring mee heb ofzo ...
quote:Op maandag 31 juli 2006 13:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
[..]
of dat ligt veel meer voor de handSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij verkoopt hem weer omdat ie er niet mee kan rijden
een R1 is een hogetoeren machine die moet je boven de 9000 toeren houden om er een beetje mee op te schieten ( bron) en dat is ie helemaal niet gewend en als niemand hem daarop wijst dan zal ie er ook niet achterkomen ook
![]()
TIP !! vertel hem bovenstaand verhaal ( wel iets genuanceerder natuurlijk) en stel voor om die R1 voor hem in te rijdende komende 2 jaar
![]()
Klinkt goed, hedde gij een plattegrondje van de routequote:Op maandag 31 juli 2006 09:19 schreef Rib-i het volgende:
Dat had ik gezegd maar dan maakte de motor teveel lawaaiquote:Op maandag 31 juli 2006 14:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
of dat ligt veel meer voor de handhij verkoopt hem weer omdat ie er niet mee kan rijden
een R1 is een hogetoeren machine die moet je boven de 9000 toeren houden om er een beetje mee op te schieten ( bron) en dat is ie helemaal niet gewend en als niemand hem daarop wijst dan zal ie er ook niet achterkomen ook
![]()
quote:TIP !! vertel hem bovenstaand verhaal ( wel iets genuanceerder natuurlijk) en stel voor om die R1 voor hem in te rijdende komende 2 jaar
![]()
Volgens mij heeft die R1 bij stationair lopen al meer vermogen dan het topvermogen van die sjoppert, dus die gast gaat er sowieso op vooruitquote:Op maandag 31 juli 2006 14:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
of dat ligt veel meer voor de handhij verkoopt hem weer omdat ie er niet mee kan rijden
![]()
Sinds wanneer duurt een maand slechts 2 weken .. ?quote:Op maandag 31 juli 2006 13:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]dat was een zwarte maand in jouw leven he ?
![]()
de beste technische vooruitgang die Harley Davidson kan maken is al het metaal verkopen aan General Electricquote:Op maandag 31 juli 2006 14:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat had ik gezegd maar dan maakte de motor teveel lawaai![]()
[..]
![]()
![]()
Uit de Moto73
-
Sinds het 100-jarig bestaan, dat onder andere werd gevierd met de V-Rod Anniversary, waait er een andere wind bij Harley-Davidson. De grote verandering bij het merk is dat de ruim 100-jarige zich een belangrijk nieuw doel heeft gesteld: kwaliteitsverbetering door technische vooruitgang.
-
![]()
ik dacht niet beter te weten dat je die chopper al langer had dan 2 wekenquote:Op maandag 31 juli 2006 14:15 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Sinds wanneer duurt een maand slechts 2 weken .. ?
Maar wel erg donkere alinea om het zo te noemen ..![]()
Een R1 die 17.000 tpm aankan?quote:Op maandag 31 juli 2006 14:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
weet die gast wel dat een R1 op de toerenteller +/- 17000TPM aankan ? en dat het de bedoeling is dat ie dat ook gebruikt ?![]()
verhaal @ motor-forumquote:Op maandag 31 juli 2006 14:40 schreef Rib-i het volgende:
Ik mende 13.000 Rpm te zien ofzo
[..]
Waarvoor?
Jammer johquote:
Het mag nog echt de weg op ookquote:Op maandag 31 juli 2006 14:35 schreef kratjuh het volgende:
Belachelijk wat er tegenwoordig allemaal op de weg mag rijden .. [afbeelding]
Maar wel steengoed ..
Idd jahquote:Op maandag 31 juli 2006 14:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik zou die sofa wel een dagje willen lenen om over de strandboulevards te rijden ...![]()
quote:This Stop Motion Animation takes you into another world. In this world no physical laws count. The only laws that count are the laws of the Animator. I animated myself through my house and the city of Breda, the Netherlands. It took me 6 months to complete. That is mainly because of the weather. It wasn't always suitable to shoot my scenes. The song I used is called Chinois by DJ Aphrodite and can be found on the record Aftershock.
Enjoy! I would like to know what you think about it.
quote:Op maandag 31 juli 2006 15:07 schreef hicham het volgende:
My Animated World.
Gozer heeft teveel tijdEn ik teveel dat ik het helemaal heb gekeken
[..]
Jammer joh.. volgende keer beter. Na september kun je ook nog wel rijden hoor, zolang er geen sneeuw ligt of het ijzelt...quote:
Haha zo'n bank op wielen..quote:Op maandag 31 juli 2006 14:35 schreef kratjuh het volgende:
Belachelijk wat er tegenwoordig allemaal op de weg mag rijden .. [afbeelding]
Maar wel steengoed ..
quote:Op maandag 31 juli 2006 06:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Pap aan met -XX- en je kan haar exploiteren als paaldanseres en evt meer[afbeelding]
booming business![]()
![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 13:11 schreef Rib-i het volgende:
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |